Rannekellofetissiä kellään?

maria_90

Hei. Olen 20v ihan tavallinen suhteessa elävä tyttö. Miehelläni on omasta mielestäni melko erikoinen fetissi nimittäin naisten rannekellot ja niiden kera annettu handjob. Onko muiden miehillä mitään vastaavia tai vielä erikoisempia fetissejä joihinkin esineisiin?

80

5853

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • footsocks

      Mä ymmärrän jalka- ja sukkafetismin,mutta että rannekellofetismi...hyvä ettei käki- tai aurinkokello..:)

      • maria_90

        niin se sanoo et näyttää seksikkäälle kun on kello ranteessa kun vatkaan sen munaa. se hyvä puoli siinä on et se ostelee vähä väliä mulle kelloja ja koruja. Korut vaan pitää ääntä sen verran että niiden kanssa ei voi oikein hommailla jos ollaan vaikkapa porukoiden luona ettei muut kuule. voisivat ihmetellä tasasta kilinää joka kantautuisi huoneestani;D


      • Minna_81
        maria_90 kirjoitti:

        niin se sanoo et näyttää seksikkäälle kun on kello ranteessa kun vatkaan sen munaa. se hyvä puoli siinä on et se ostelee vähä väliä mulle kelloja ja koruja. Korut vaan pitää ääntä sen verran että niiden kanssa ei voi oikein hommailla jos ollaan vaikkapa porukoiden luona ettei muut kuule. voisivat ihmetellä tasasta kilinää joka kantautuisi huoneestani;D

        Miehelläni on suuri rannekello fetisha. Tapasin hänet noin 5 vuotta sitten. Ei kestänyt kauan ennen kuin hän kerro siitä minulle.

        Hänet kiinnostaa naisten nahka rannekellot seksin aikana ja muutenkin.

        Olen saanut vuosien aikan 7 rannekelloja häneltä. Kaikki on ollut valkoisia nahka rannekelloja. Pari isoja Axcent rannekelloja, yksi Esprit, par Guess, yksi Leijona ja yksi DG.
        Olen käyttänyt rannekelloa aina sen jälkeen kun hän kerro asiasta, kello on ranteessa aina paitsi saunassa.
        Kun meillä on ollut seksiä niin annan hänelle aina aluksi handjobia, hän tykkää katsoa kelloa silloin. Yleensä annan hänelle vielä lopuksi vähän handjobia ja silloin hän tulee. Yleensä just ennen kun sperma tulee niin hän painaa minun käsi hänen jalkojen välille. Sperma satsi on silloin tullut suoraan nahkarannekeen päälle. Huomaan aina että hän tykkää siitä. Hän on saanut lotrata vähän speman kanssa kello päälle ja alle sitten vielä.
        Nukun aina sitten rannekello ranteessa spermaisena, joskus hän pitää minun käsi säärien välillä niin että minun rannekello on kullia vasten.
        Hän saa sotkea minun rannekelloa jos hän ostaa uuden kun nykyinen alkaa olla siinä kunnossa että sen ei enää voi käytää töissä ja muutenkin.


      • siihen loppui
        Minna_81 kirjoitti:

        Miehelläni on suuri rannekello fetisha. Tapasin hänet noin 5 vuotta sitten. Ei kestänyt kauan ennen kuin hän kerro siitä minulle.

        Hänet kiinnostaa naisten nahka rannekellot seksin aikana ja muutenkin.

        Olen saanut vuosien aikan 7 rannekelloja häneltä. Kaikki on ollut valkoisia nahka rannekelloja. Pari isoja Axcent rannekelloja, yksi Esprit, par Guess, yksi Leijona ja yksi DG.
        Olen käyttänyt rannekelloa aina sen jälkeen kun hän kerro asiasta, kello on ranteessa aina paitsi saunassa.
        Kun meillä on ollut seksiä niin annan hänelle aina aluksi handjobia, hän tykkää katsoa kelloa silloin. Yleensä annan hänelle vielä lopuksi vähän handjobia ja silloin hän tulee. Yleensä just ennen kun sperma tulee niin hän painaa minun käsi hänen jalkojen välille. Sperma satsi on silloin tullut suoraan nahkarannekeen päälle. Huomaan aina että hän tykkää siitä. Hän on saanut lotrata vähän speman kanssa kello päälle ja alle sitten vielä.
        Nukun aina sitten rannekello ranteessa spermaisena, joskus hän pitää minun käsi säärien välillä niin että minun rannekello on kullia vasten.
        Hän saa sotkea minun rannekelloa jos hän ostaa uuden kun nykyinen alkaa olla siinä kunnossa että sen ei enää voi käytää töissä ja muutenkin.

        enää kun ostin Rolexin.


      • xx
        Minna_81 kirjoitti:

        Miehelläni on suuri rannekello fetisha. Tapasin hänet noin 5 vuotta sitten. Ei kestänyt kauan ennen kuin hän kerro siitä minulle.

        Hänet kiinnostaa naisten nahka rannekellot seksin aikana ja muutenkin.

        Olen saanut vuosien aikan 7 rannekelloja häneltä. Kaikki on ollut valkoisia nahka rannekelloja. Pari isoja Axcent rannekelloja, yksi Esprit, par Guess, yksi Leijona ja yksi DG.
        Olen käyttänyt rannekelloa aina sen jälkeen kun hän kerro asiasta, kello on ranteessa aina paitsi saunassa.
        Kun meillä on ollut seksiä niin annan hänelle aina aluksi handjobia, hän tykkää katsoa kelloa silloin. Yleensä annan hänelle vielä lopuksi vähän handjobia ja silloin hän tulee. Yleensä just ennen kun sperma tulee niin hän painaa minun käsi hänen jalkojen välille. Sperma satsi on silloin tullut suoraan nahkarannekeen päälle. Huomaan aina että hän tykkää siitä. Hän on saanut lotrata vähän speman kanssa kello päälle ja alle sitten vielä.
        Nukun aina sitten rannekello ranteessa spermaisena, joskus hän pitää minun käsi säärien välillä niin että minun rannekello on kullia vasten.
        Hän saa sotkea minun rannekelloa jos hän ostaa uuden kun nykyinen alkaa olla siinä kunnossa että sen ei enää voi käytää töissä ja muutenkin.

        Mahtavaa, toivottavasti tahtuisi myös meillä joskus!


    • Lotta*

      Oma mies on ihan samanlainen. Olemme olleet yhdessä kohta 6 vuotta ja hän on sanonut että parasta on kuin annan käsitöitä rannekello ranteessa. Aluksi oli vähän outoa harrastaa seksiä rannekello ranteessa kuin kello oli sen jälkeen yleensä ihan sotkuinen. Olen aina ollut ahkera kellonkäyttäjä mutta otin yleensä pois sen kun on harrastettu seksiä ennen kuin tapaisin nykyinen mies.

      Ensimmäiset pari vuotta käytin nahkarannekelloja mutta tuli sitten siihen tulokseen että ne olivat aina niin sotkuisia sen jälkeen kuin olin antanut handjob miehelle ja sperma valunut nahkarannekkeen päille. Jouduin vaihtamaan nahkaranneketta kerran puolessa vuodessa että se olisi jotenkin puhdas eikä haisut niin pahalle. Ostin sitten metallirannekello ja se kesti sotkut ihan hyvin 3 vuotta ennen kuin meni rikki kuin kävin vesipuistossa sillä viime kesällä. Sain sitten mieheltä uuden syntymäpäivä lahjaksi alku syksyllä.
      Hieno korukello mainen metallikello, on ollut aina ranteessa seksin aikana sen jälkeen kun sain sen. Kello on kestänyt hyvin ja mieheni tykkää siitä. Olen antanut handjob hänelle muutaman kerran saunassa kello ranteessa ja hän on aina tullut saman tien silloin =)
      Olen saanut kommenttiin monta kerta mieheltä kun olemme olleet rannalla tai veneilemässä tai mökillä että hän nauti katsoa minun rannekelloa ranteessa kun minulla on bikinit tai uima asu päällä. Tykkään auringosta ja makaan niin paljon kun mahdollista ottamassa aurinkoa. Melkein aina(99,9%) kello ranteessa silloin. Ranteessa on aina sitten hieno raja kellosta.

      http://www.orolus.com/cgi-bin/ShoppingCart.cgi?action=ShowPic&search_for=80340L1&search_brn=GUESS&search_sty=&lowest_price=0&highest_price=99999&ori_action=Go&detail_category=.&detail_sizes=.&detail_keyword=.&search_logo=

      • Makkelus

        eli nimenomaan kello kädessä annettu handjob, mieluiten mustalla nahkarannekkeella varustettu kello. En osaa edes sanoa, miten ja miksi tälläinen on tullut. Mutta se juontaa juurensa kyllä johonkin teini-iän paikkelle. Muuten koen olevani suht normaalin seksin ystävä :)


      • matti883
        Makkelus kirjoitti:

        eli nimenomaan kello kädessä annettu handjob, mieluiten mustalla nahkarannekkeella varustettu kello. En osaa edes sanoa, miten ja miksi tälläinen on tullut. Mutta se juontaa juurensa kyllä johonkin teini-iän paikkelle. Muuten koen olevani suht normaalin seksin ystävä :)

        musta axcentin rocker on varsin seksikkään näköinen naisen ranteessa. Vaikea itsekin sanoa mistä fetissi tietynlaisiin rannekelloihin johtuu. Ne vaan näyttää hyvältä;D


      • *Raul*
        matti883 kirjoitti:

        musta axcentin rocker on varsin seksikkään näköinen naisen ranteessa. Vaikea itsekin sanoa mistä fetissi tietynlaisiin rannekelloihin johtuu. Ne vaan näyttää hyvältä;D

        Vaimoilla on valkoinen Axcent Broadband, leveä valkoinen nahkaranneke naisten ranteessa näyttää niin hyvältä.
        Hänellä on se ranteessa melkein yötä päivään. Suihkuun ja saunaan ajaksi kello on joko lavuaarin tai kylpyammeen reunalla.
        En tiedä mistä tämä fetissi johtuu mutta olen aina tykännyt katsoa naisia jolla on nahkarannekello ranteessa. Parasta on vielä rannalla tai uimahallissa kuin on bikinit/uima asu päällä ja kello märkänä =)

        Vaimo kävi entisellä rannekellolla aina uimassa, suihkussa, saunassa tai ihan missä vaan aina. Hänellä oli silloinkin valkoinen nahkarannekello. Tykkäsin siitä aina.
        Nykyisellä hän on ehkä tullut saunaan muutama kertaa mutta rannalla ja uimareissulla hänellä on kello vielä melkein aina ranteessa =) Suihkussa en tiedä mutta nahkaranneke on ollut märkä aina välillä kyllä sen jälkeen.


    • punaniska-

      Handjob rannekellon kanssa on ihan kivaa katseltavaa, jos kello on vaan oikeanlainen. Omalla akallani on axcentin rocker merkkinen rannekello. Joskus oli kiihottavan tuntuista kun hän oli ollut ulkona juuti ennen handjob tuokiota, kellon remmi oli kylmä ja hän lypsi kulliani minun ollessa kontallani sängyllä jolloin hikiset pulleat kivespussukkani pomppivat kylmän ja leveän kelloremmin päällä. Joskus mietin sitä itsekin, että kyllä sitä kaikesta kans voi ihminen kiihottua, mutta meitä on moneen junaan ja asemallekkin.

      tuossa sellanen kello mikä muijal on..

      http://www.kultakukko.fi/kauppa/product_details.php?p=1758

      • Mies_81.

        kylmä rannekello ja munat sen vasten on mahtavaa. Olen saanut kokea sitä muutama kertaa. Vaimolla oli ennen Axcentin rannekello, en muista minkä mallinen mutta iso leveä ruskea ranneke oli.
        Hänellä oli aina se rannekello ranteessa baari illan jälkeen ja välillä muutenkin kun mentiin nukkumaan.
        Kiva katsella kuin vaimo vatkaa jalkojenvälissä kello ranteessa. Tykkään vielä siitä kun kello osuu/hankaa aina välillä kullia vasten.
        Tulin aina välillä silloin ja hänen kello sain kunnon sperma kylvyn. Ei koskaan että hän olisi ollut huolissa kellosta silloin vaan jatkoi. Yleensä oli sitten minun satsi kellon päällä ja alla.

        Nykyään hänellä on pieni metallinen korukello. Kello on ranteessa 24 tuntia vuorokaudessa paitsi suihkussa.
        Kiva katsoa sitä kansa kuin se kimaltelee kuin käsi on jalkojenvälissä.


    • Minna_88*

      Rannekello/koroja ja niiden kanssa handjob näyttäisi kiinnostavan aika moni mies. Elän itse ihan samanlaisessa suhteessa. Mieheni kehoa aina minua kun rannekello on ranteessa ja annan hänelle hoitoa.
      Minulla on pari rannekelloja mitä käytän jatkuvasti. Yhden pienen CK korukellon ja toinen isompi DKNY valkoinen nahkarannekello jonka välillä vaihdan.
      Pidän rannekelloa ranteessa mielteen 24 tuntia vuorokaudessa. Olen aina esim. nukkunut kello ranteessa, käynyt kuntosalissa tai lenkillä kello ranteessa tai jos olen rannalla ottamassa aurinkoa niin rannekello on ranteessa. En osaisi elää ilman sen.
      Kun annan handjobia miehelle en koskaan otan kelloa pois. Kello roikkuu aina mukana. Aika usein kello saa lopuksi pienen sperma satsin päälle kun mies tulee. Yleensä jatkan silloin vaan, sotkut voi myöhemmin siivota pois =)
      Nahkarannekello on saanut vähän jälkiä siitä. Nahka ei oikein ole tykännyt siitä. Sisäpuolella aivan tumma ja jos en ole pesty kelloa vähän aikaa niin nahkaranneke on alkanut haisemaan.
      Siinä on ollut hyvä puoli aina välillä, olen saanut aika usein rannekello mieheltäni syntymäpäivä tai joululahjaksi =). Viimeksi sain valkoiselle nahkarannekellolle uuden rannekkeen syksyllä kuin vanha oli niin surkeassa kunnossa kesän jälkeen (hiki, vesi, sekä sperma kylvyt ovat tehneet jäljet) kun kello on ollut mukana kaikessa. Välillä kellon kanssa parin tunnin rullaluistelu retkellä tai päivä rannalla uimassa tai kalassa.

      • Lissu_85

        Seksiä rannekello ranteessa kiihottaa myös minun mies. Hän on myöntänyt sen kansa. Minulla on aika pieni kello kuitenkin

        http://www.timanttiset.fi/suomeksi/Tuotteet/Tuotehaku/tabid/110/language/fi-FI/Default.aspx?Group=rannekellot&Brand=Esprit&Code=0161-0921

        Paras hetki mitä hän on sanonut on ollut silloin kun olen ollut suihkutilassa tekemässä jotain ja hän suihkussa. Jos me silloin olemme alkanut harrastaa seksiä niin kello on jäänyt ranteeseen aina vaikka olemme olleet suihkussa. Handjob kello ranteessa suihkussa on ollut hänen mielestä paras. En muuten käy kellon kanssa suihkussa mutta silloin olen antanut sen olla ranteessa kuin olen tiennyt mitäs mies tykkää siitä =) Tämä on ehkä tapahtunut 10-15 kertaa vuoden aikana. Kello on kestänyt seksiä suihkussa ihan ok. Kerrankin seksiä meressä viime kesälläkin. Oli bikinit päällä ja rannekello niin en mustannut ottaa sen pois. Hyvin sekin meni =)


    • Tag Heuer

      ...rannekelloista, mutta vakihoitoni tykkää kun hyväilen hänen pilluaan kädessäni olevalla rannekellolla ja rannekkeella. Ei hän pelkästään siitä orkkuja ole saanut, ainakaan vielä, mutta tulee kyllä aivan villiksi ;) Pitäs varmaan opetella pitämään kelloa oikeassa kädessä. Silloin se olisi vähän helpompaa ja herkempää, vasurini on senverran kömpelömpi.

      • -Noora-

        Ei minulla sinänsä ole rannekello fetissi mutta kyllä hieno rannekello on tosi makea ranteessa. Itse käytän rannekelloa vuorokauden ympäri. En osa vaan olla ilman kelloa. Harrastan aina seksiä kello ranteessa eikä koskaan ole miettinyt ottaa sen pois silloin. Ei vaikka joskus on harrastettu kinkkisempiä leikkejäkin.
        Teidän että mieheni tykkää siitä että käytän rannekelloa ja muita rannekoruja aika paljon. Jos annan hänelle handjobia kello ranteessa ja vielä öljyä mukana niin hän tulee aika nopeasti. Vaikka minulla on nahkarannekello niin ei haittaa vaikka satsi valuu sen yli tai kello on sotkuissa öljystä. Pyhin aina seksin jälkeen vaan sotkut pois tai sit käyn suihkussa niin kello on puhdas taas.


    • *

      Hyvä meininki

    • kyllä niin on

      oot niin paska runkkaamaan sitä äijääs et se kattoo vaan kelloa että, koska pääsee huoriin.

      • Gönclock

        Ei toi mitään. Minun miehellä on könninkella fetissi ja niitä on meilla tupa täynnä.Voi tätä klonksutusta ja kellonkalketta.


    • G-Shock

      Minullakin on fetissi naisten rannekelloista. Pidän kookkaista kelloista esim. axcent:sta ja sykemittareista. Minulle kuitenkin kelloa oleellisempaa on se, että kello on ranteen alapuolella eikä yleisen tavan mukaan ranteen päällä.

    • Ja täällä yksi lisää. :)
      Rakastan yli kaiken kun naisella on hoikassa ranteessaan, metallirannekkeinen iso (ja mielellään vielä kallis...) miesten rannekello. Jo moisen katseleminen kadulla tms. on aika kiihottavaa - saati sitten seksin aikana kun vaimon kello raapii ihoani ja kylmä metalli tuntuu ihoa vasten kun hän puristelee pallejani.

      Vaimoni mielestä hiukan kummallinen tapa mutta onneksi suostu leikkimään mukana, ja käyttää seksin lisäksi arkenakin kelloa. Minusta on mahtavaa katsella hänelle ostamaani miesten isoa sukeltajankelloa joka koristaa hänen hoikkaa rannettaan. Mielestäni kyseessä ihan vaaraton fetissi, ja onneksi niin harvinainen ettei monikaan nainen arvaa mistä on kyse jos kyselen/ihailen hänen kelloaan jossain kaupassa tms..

      Ainoa vika hommassa että kesti aikaa, ja tuli aika pirun kalliiksi ennen kuin löysin sellaisen sukeltajankellon jonka rouva kelpuutti ranteeseensa: http://www.laatukellot.fi/omega-seamaster-diver-chronograph-black-dial-bracelet-p-5153.html

      Onneksi tulee kesä, ja naisille paljaat käsivarret. :)

    • ww-man

      Jep ja hyvä kesä on ollut, paljon bongauksia seksikkäistä rannekkeista. Kiitos niistä!

      • :)

        Kyllä ja kiva on ollut huomata, että bongauksia on voinut tehdä myös telkkarissa. Uutis- ja urheilutoimittajilla on näkynyt hyvän näköisiä kelloja :).


    • Raoul_83

      On kyllä ollut mukava katsella kun naisilla on rannekellot rannekkeessa kesällä ja muutenkin. Oma vaimo on aloittanut käyttää rannekelloa vähän enemmän myös nyt viime aikoina. Olen tyytyväinen siitä koska meileistä on tosi kaunasta /seksikästä kuin naisella on hieno kello ruskealla ranteella.
      Olen tänä kesänä viettänyt aika paljon aikaa rannalla ja yllätyksenä olen huomannut että moni naisväestä käyttää rannekelloa myös siellä. Pieniä metallisia korukelloja tai isompia nahkaranne kelloja ja myös uusi niin sanottuja muovi kelloja kuten JetSet kelloja ranteessa ja bikinit päällä koko päivän rannalla. Parasta on vielä kun he menevät uimaan kello ranteessa ;)
      En voi silloin olla katsomatta.
      Ostin keväällä Triwa rannekellon vaimolle ja sanoi että kello on vesitiivis. Aluksi hänellä ei uskaltanut pitää kelloa esim. suihkussa tai rannalla mutta ehkä puolen kesän jälkeen kuin hän kerran unohti kello ranteeseen ja olimme menneet uimaan huomasin että hänellä on kello ranteessa. Sanoin vaan että ”wow sinulla on hieno kello ;) ” Hän alkoi ottaa sen pois kuin sanoin hänelle että kyllä se kestää =) Hän jätti sen ranteeseen ja jatkoimme löhöilyä rantavedessä.
      Sen jälkeen hän on aina tullut rannalle uimaan kellon kanssa. Kävimme viime viikonloppuna Flamingo spassa ja yllätyksenä hän tuli kellon kanssa sinne myös ;)
      Pari tuntia vedessä ja sitten paljon eri saunoja ja lopuksi vielä 45 minuutin hoito missä kylveltiin mudassa ja öljyssä (King Bath).
      Kaikesta huolimatta hänen kello on melkein kuin uusi vielä. Vähän osumia sen ole saanut sekä pikkusen lika valkoinen muoviranneke on saanut. Ei mitään silloista mitä häiritsee. Eniten on rannekkeen sisäpuolella muta ja öljy kylvystä, vaikuttaa siltä että se on värjääntynyt sen vähän keltaiseksi, mutta kyllä koko ranneke sai siitä vähän kuin se ei ollut kikan valkoinen enää.

      http://www.triwa.com/site/product.php?id=1654

      Tosi tyytyväinen että hän haluaa käyttää kelloa niin ;) Kiitos myös kaikki muut naiset jotka käyttävät rannekelloa ja tulevat rannalle ja vielä uimaan niiden kanssa vaikka suurin osa ei varmasti on tehty uimista varteen vaan enemän korukellona ;)

    • KelloFriikki

      On rannekello fetissi. Aivan samalla tavalla kuten Raoul_83.
      Just noi JetSet/Triwa rannekellot. Tyttöystävällä on vaaleanpunainen JetSet. Tykkään kuin hänellä on sen kellon ranteessa yötä päivään. Nyt kesällä hän on unohtanut sen ranteelle aika monta kertaa kuin olemme käyneet uimassa töitten jälkeen. On ollut tosi seksikästä märkää vartalo bikinit ja vielä tyylikäs kello meressä ja rannalla.

      Olen muuten kansa tarkkailut että aika moni nainen on rannalla kello ranteessa ja vielä uimassa nykyään ;)
      Kelloja on pieniä sekä isoja nahkarannekelloja, pieniä metallisia korukelloja jotka ei kaikki oikein näyttäisi sopivan rannalle mutta minun mielestä ne saa (pitää) käyttää ne myös rannalla ja meressä jos uskaltaa =)

    • Suuntobserver

      Minä olen mies ja minulla on fetissi miesten rannekelloja kohtaan. Kesällä on hienoa, kun t-paidat mahdollistavat ranteiden ja ennen kaikkea kellojen näkymisen. Itse pidän erityisesti Suunnon rannetietokoneista, tag Heuerin carrerasta, omegan seamasterista, citizen skyhawkista... siinä muutamia mainitakseni.

    • fetissi on

      Kyllä samanlainen fetissi lyötyy minultakin. Hyvä fetissi siinä mielessä että kohteita löytyy kokoajan. Omalla kohdalla kotona vastaanotto on ollut vaan negatiivinen, sääli sinäänsä.

    • jussii....

      Itellä on kans aika kovakin naisten rannekellofetissi :D Ja ehkä parasta tässä fetississä on se, että sitä voi "harrastaa" huomaamatta.. Eihän kukaan nainenkaan sitä ymmärrä jos kattelee vaikka hänen rannekelloaan toisin kuin vaikka rintoja tai takamusta :) Pidän myös seksikkäänä kun omassa kädessä on rannekello :)

    • Kello -> Yes ;)

      Täällä myös kova kello fetissi.
      Vielä jos kello on ranteessa seksin aikana. Tapasin noin vuosi sitten nykyisen naisystävän. Hän on myös kova rannekello käyttäjä. Rannekello ranteessa yötä päivään. Hänelle on pari pientä nahkaisia rannekelloja ja yksi Jetset muovi kello sekä yksi samantyylinen metalli kello. Kello vaihtelee aina tyylin mukaan.
      Olen myöntänyt hänelle että minulla on kova rannekello fetissi ja hän on hyväksynyt sen. Kun harrastamme seksiä niin hän aika usein kosketta minua alhaalla kellon kanssa. Mahtava tunne tuntea hänen kylmä rannekello penistä vasten. Mahtavinta on kyllä se että hänet ei tunnu haittaavan yhtään vaikka tulen kellojen päälle vaikka on nahkaranneke.
      Pari viikkoa sitten kuin meille oli seksiä hän sanoi että nyt pitäisimme kokeilla jotain uutta. Tunsi kuin hänen pieni nahkarannekkeineen kello oli penistä vasten. Hän meni silloin peiton alli ja otti pois kellon ranteesta ja laittoi sen peniksen ympäri. Meillä oli seksiä hänen kellon kanssa peniksen ympäri.
      En kestänyt kauan ennen kuin minä tulin mutta jatkettiin vaan. Sitten hän tuli. Nahkaranneke oli täysin märkä ja ”vettä” vaan valui siitä. Hän otti sitten kellon pois ja laitoin sen takasin ranteeseen.

      Aamulla kuin heräsimme kello oli vielä ihan märkä ja valkoinen nahkaranneke oli saanut pienen keltaisen sävyn ja haisi spermalle =/ Hän meni sitten vain töihin sen kanssa ;)

    • Seksi freekki

      Seksiä kellon kanssa peniken ympäri on testattu täällä myös. Olen tosi halukas kokeilla paljon uutta. Oli viime keväällä kuin mieheni kysyi että voimeko kokeilla. Minulla ei ollut mitään sitä vasten koska tiedän että han tykää kuin minun rannekello kosketaa hänet. Otin pois kellon ja laitoin sen miehen peniksen ympäri.

      Vedin hieman oljyä peniksen ja kellon päälle. Oli sitten aika mielenkintoinen tunne kuin kello oli tuolla alhalla. Välillä sisällä kokonaan.

      Kesti ehkä 5 minuuttia niin mies tuli. Jatkoimme noin 5 minuuttia vielä ja sitten minusta alkoi myös valua. Nahkaranneke oli ihan liti märkä. Kello jäi sitten peniksen ympäri koko yön. Aamulla meillä oli taas seksiä kellon kanssa.

      Kello sai sitten vaan kuivua. Nahkaranneke hais sen jälkeen spermalle ja minun mehulle. Valkoinen nahkaranneke ei ollut ihan valkoinen sen jälkeen enä.

      Tätä pitäisi kokeilla uudelleen taas ;)

    • Aapo*

      Täällä myös rannekello fetissi.
      Ainakin rannalla kuin naisilla on rannekello ranteessa uimaan mentäseeä. Märät naiset ja rannekello ranteessa tekee minusta....

      Tyttöyställä on aina kello ranteessa sen jälkeen kuin kerroin hänelle miten tunnen siitä kuin käymme suihkussa tai uimassa ja hänellä on rannekello ranteessa.

      Hänellä on aika monta pientä korukelloja mitkä hän käyttää. Välillä kelloissa on peintä kosteutta sen jälkeen mutta sen ei tunntuu haittaavan hänet ;)
      Yhtään ei ole mennyt rikki vielä pari vuoden aikana vaikka kellot on ollut vaan vesisuojattuja ja hän on tullut uimaan niillä ;)

    • On kellofetissi

      Tykkään katsella itse naisten rannekelloja. Itse olen myös lainannut välillä vaimon kelloa ja pitänut omaa kivaa. Leveä rannekkeinen Axcent takaa mahtavat orgasmit :).

    • Kello ++

      Rannekellot naisen ranteessa on kiva katsella kyllä. Vielä jos siinä on joku isompi leveä nahkaranneke.
      Olen aina tykännyt noista Axcent rannekelloista. Vaimolla on pari noita Axcent Broadband missä on leveä ranneke, yksi valkoinen ja yksi ruskea. Hänellä on kello ranteessa melkein yötä päivään.
      Usein kuin meillä on seksiä niin lopuksi laukean hänen käsille niin nahkarannekkeesta valuu spermaa.
      Se ei tunnu haittaavan hänet yhtään vaikka kellon nahkaranneke on ihan sotkuinen ja märkä, tuntuu välillä siitä että hän tykkää siitä kuin laukean kellon päälle. Hän ei koskaan pyyhkinyt sperman pois kellosta vaan nukkuu kellon kanssa ranteessa sotkuisena.
      Valkoinen nahkaranneke ei ole ihan valkoinen enää vaan harmaan sävyinen. Ruskea kello on ihan ok paitsi että molempia kelloja nahkarannekkeet ovat sisupuolelta täysin tummentuneet ja värjäytyneet. Molemmat kellot haisevat vähän hielle ja spermalle kyllä.

    • Mies*82

      Kyllä on rannekello fetissi ja vielä jos naisella on kello ranteessa seksin aikana. Minusta on hieno tunne kuin kello osuu välillä penistä vasten. Vaimolla oli aina ennen nahkarannekekelinen rannekello joka oli aina vähän sotkuinen. Nyt hänellä on iso metallinen. Kylmä metalli kello penistä vasten on tosi yes ;)

    • Viola*^

      Minullakin on kova rannekellofetissi. Olen pienestä tykännyt kuin katsella kuin ihmisillä on rannekelloja ranteessa.
      Nyt olen kohta 30v ja sama fetissi on edelleen. Kuten aika moni tässä keskustelussa niin kello ja seksiä on mahtava;)
      Minulla on aina kello ranteessa seksin aikana ja niin myös mieheni. Meillä ei ole väliä vaikka meidän rannekellot ovat sotkuisia seksin jälkeen vaikka molemmilla on nahkarannekeisia kelloja.
      Tykkään siitä jos mies tule kellon päälle ja vielä kullin kanssa levittää satsin nahkaranteen päälle =)
      Sama on miehellä että jos minusta valuu mehut niin hän haluaa sen kellon nahkalle =)

    • Fetish`

      Itselläni on myös sama fetissi. Kyllä seksi saa lisä potkua, jos naisella on hyvän näköinen rannekello kädessään.

    • velmu

      Mä saan kans ihan mielettömät kicksit siitä, jos nainen runkkaa rannekello kädessä mua. Musta ranneke on se mun juttu.

    • Sama juttu täällä

      Mulla on taas leveä valkoinen nahka ranneke. Ostin vaimolle kevällä DKNY rannekellon

      http://www.klockor.nu/dknyny8253-p-18192.html

      Hän on nyt pitänyt sen ranteessa aina seksin aihana =) Olen iloinen siitä.

      Hän on monta kerta tullut suihkuun kello ranteessa seksin jälkeen =)

    • Hyvän näköisiä

      Teillä on tosi hyvännäköisiä rannekelloja :). VAU! Alkoikin heti tekemään.....

    • Lisää Rannekelloja

      Toiko joulupukki lisää kelloja? Meille se toi Guess kellon valkoisella nahka rannekkeella. Iloa on ollut sen jälkeen :).

    • makkelus

      Annoin vaimolle uuden nahkarannneiksen kellon (musta) ja kovin on tykännyt sitä sen jälkeen pitää, myös seksiä harrastettaessa. Eli ihan kivasti on vuosi lähtenyt käyntiin ;)

    • OnnenPekka*

      Ostin vaimolle Dolce & Gabbana kellon joululahjaksi.

      http://keskisenkello.valmiskauppa.fi/dolce-gabbana-rannekello-dw0706-sestriere-p-4051.html

      Hän tykkää siitä niin paljon että ei edes ottaa sen ranteesta yöksi vaan nukkuu sen kanssa aina. Kello on ollut ranteessa seksin sekä suihkun aikana myös aina =)

      Tykkään siitä ja hän tietää sen. Olen laukonut spermat nahkarannekeen päälle ja alle useita kertoja jo eikä hän välitää siitä. Hän nuolee spermat aina vaan pois.

      Nahka on saanut uuden hajun mutta se ei tunnu haitaavan hänet.

      Olen iloinen tästä =)

    • Olli_80

      Täällä tuli kans ostettu uusi rannekello vaimolle jouluksi. Pienin Esprit koru kello missä valkoinen nahkaranneke. Vaimolla kello ranteessa aamusta iltaan joka päivä ja usein myös öisin. Muutama kerta työpäivän jälkeen hänen nakharanneke on ollut aivan märkä ja sen takan on ollut vähän sitä sun tätä (töissä keitiössä).
      Tuntuu siltä että kello kestää hyvin kaiken ja olen iloinen siitä että hän käytää sen niin paljon. Kotona en ei ottaa sen koskaan pois paitsi välillä öisin.

      Eilen kuin tulin kotin meillä oli vähän kivaa ja lopuksi kuin tulin niin kaikki vaan valui nahkarannekeen yli. Hän tuli sitten vaan suihkuun kellon kannsa ja kello oli puhdas taas =)

      Annoin tänän:
      http://www.timanttiset.fi/suomeksi/Tuotteet/Tuotehaku/tabid/110/language/fi-FI/Default.aspx?Group=RANNEKELLOT|Naisten kellot&TargetGroup=N&Page=7&Code=0161-1029

    • Vinda

      Olen miettinyt monta kertaa pitäsiskö minun kirjoittaa jotain tähän keskusteluun ja nyt päädyin tehdä sen.

      Itsellä on myös kova rannekello fetissi vaikka olen nainen. Olen käyttänyt rannekello ala-asteesta asti.
      Ennen tykkäsin katsella muiden kelloja mutta viime par/kolmen vuoden aikana on tullut esille vähän erikoinen fetissi rannekelloja kohtaan.
      Itsellä on kolme rannekelloja missä 1,5-3 cm leveitä valkoisia nahkarannekkeita. Minulla on kova fetissi tuoksujen kanssa. Olen evännyt nykyisen miehen kanssa nyt 4 vuotta yhdessä ja minua tekee villiksi hänen penis/palli tuoksu. Rakastan sen =). Olen nyt yli pari vuotta halunnut sen tuoksun joka ilta kellon nahkarannekkeeseen. Mieheni nukkuu yleensä minun kellon kanssa peniksen ympäri ja hänen mielestä se on hyvä jos nautin siitä. Melkein aina jos meillä on seksiä ennen nukkumaan menoa, niin kello on jo siinä ja se saa olla mukana. Tämä tapahtuu myös usein aamuisin. Seksiä kellon kanssa peniksen ympärinäe on aika mielenkiintoinen tunne. Nahka on aina täysin märkä sen jälkeen.
      Yleensä laitan kellon takaisin ranteeseen aina aamulla ja menen töihin tai muualle.
      Päivän aikana on kiva välillä tuntea miehen tuoksun. Välillä se on aika voimakas välillä tosi mieto.
      Yksi nahkaranneke on mennyt pilalle ja se oli oma vika kuin en muistanut että punainen viikko oli alkanut ja meillä oli seksiä kuin kello oli hänen peniksen ympäri. En saanut sen puhtaaksi sen jälkeen enää.

    • Uusi tässä

      Mokka kaikki

      Nykyisellä miesystävällä on kova fetissi naisten rannekelloja vastaan. Olemme ollut yhdessä melkein 4½ vuotta ja hän myönsi tämän asian minulle noin vuoden jälkeen kuin olimme seurustelleet. Aluksi olin kyllä vähän skeptinen koko asialle mutta ajan myötä se oli ihan okei juttu.
      Sen jälkeen kuin hän kertoi tästä asiasta minulle, minulla on ollut rannekello ranteessa seksiä aikana aina. Rannekello on muutenkin ranteessa melkein 24h vuorokaudessa. Saunan ajaksi otan sen pois melkein aina. Makuhuoneen pöydältä löytyy yksi Esprit Houston metallinen ja yksi DNKY kello missä valkoinen nahkaranneke (nahka alkaa olla aika surkeassa kunnossa vuoden käytön jälkeen, haisee hielle ja nahkan pinta ei ole ihan valkoinen enää, enemmän luonnonvalkoinen). Käytätän molemmat vielä yhtä paljon. Ei ole koskaan haitannut vaikka kellot ovat saanet tahroja päälle seksin aikana. Olen sitten vaan lopuksi pyyhkinyt pois ne.

    • vman

      Hieno juttu, että meitä asiaan vihkiytyneitä riittää täällä. Pidetään tämä topic aktiivisena omista kokemuksistamme ja mielipiteistämme.

      • Fetissi on

        Pidetään vaan:)


    • Kevättä ilmassa...

      Kevät on tulossa ja vaatetus on vähenemässä :). Taas rupeaa näkymään rannekelloja paremmin katukuvassa, mahtava...

      • Kesäksi muuttuu

        Joo nyt kyllä näkyy katukuvassa hyvän näköisiä kelloja. Hyviä bongauksia on tullut tehtyä. Tuntuu et valkoinen väri on nyt valloillaan. Hienoa aikaa.


    • Kesätyttö_12

      Kyllä valkoinen on tämän kesän muotiväri rannekelloissa. Se on hieno ja yksinkertainen väri joka sopii jokaiseen.
      Ainoa huono puoli valkoisessa on että se menee nopeasti likaiseksi ainakin jos on nahka ja käytät sen paljon.
      Itsellä on 3 valkoista, pari missä nahkaranneke ja yksi missä muovi.

    • Neiti_Aika

      Mielenkiintoista:)
      Itselläni ei ole fetissiä rannekelloihin, mutta pidän niistä kovasti asusteena. Ranteeni ovat ohuet ja useissa kelloissa on leveä nahkaranneke. Myös metallirannekkeita on erilaisia ja pääasiassa kelloni ovat aika kookkaita. Kellon tyylin ja värin valitsen vaatteiden mukaan. Hauskaa ajatella, että joku mies saattaisi pitää kellojani seksikkäinä... ei muuta kun silmäniloa meille kaikille ja hyvää kesää:))

    • Rannekello fetissi:)

      Kesä on ollut taas rannekello fetissin mahtavaa aikaa. Yhden kesän on taas saanut nauttia täysin siemauksin. Kotonakin on homma toiminut hyvin:). Toivottavasti loppukesä ja syksy on vielä lämmin, että katsottavaa vielä riittää kaikille.

    • Kaappi(kello)homo

      Minulla on valtava kaappikellofetissi. On ihanaa työntää kaappikello peräpäähän ja sitten naida menemään. Mutta vielä parempia ovat kirkonkellot, niiden saaminen pepanderiin on jo melkoinen haaste!

    • jeps..

      Kyllä kyseinen fetismi löytyy, kylläkin ihan perinteisiin rannekelloihin :) On kyllä hauska ja "helppo" kohde, kun niitä näkee ihan tavallisessa elämässä ja tuskin kukaan ikinä edes tajuaa, että joku voi saada siitä jotain kiksejä :)

    • tämä on

      Nosto :)

    • yllättynyt

      Olen lukenut, että olemassa on kaikenlaisia erikoisia fetissejä. Mutta en osannut arvata, että tällekin löytyy oma fetissinsä. Erityisesti yllätyin siitä, että tähän keskusteluketjuun on löytynyt useitakin kelloista kiinnostuneita. Fetissi ei siis voi olla äärettömän harvinainenkaan.

    • esko

      Mahtavan kiihottavaa ..kyllähän nyt kaikkia kunnon miehiä viisareiden värähtäminen kiihottaa.

    • parisp (M)

      Olen itekkin huomannu miten tämä rannekello fetisissi tuli esiin kun olin tuola caht puolella camis ja sielä yksi mies pyysi ottaan vaatteet pois ja jättämään rannekellon käteen.
      Tietysti miehiä kun sielä on yllinkyllin ja miehenä niitä katsojia ei ole kun miehiä tuli lähettyä muukaan hänen pyyntöön ja sit hän käski ensin hyväillä sillä kädellä itseäni missä keello on.
      Hän pyysi lopuksi että ottaisin kellon pois ja pistäisin sen penikseni ympärille koska siinä onn metalliranneke ja ottaisin orgasmin runkaten kellolla penistä.
      Orgasmin jälkeen sain kiitoksen kun se valui kellonpäälle.
      Ite olen senjälkeen kiintynyt tähän ja silloin tällöin nautin kellostani.
      Meilläkun on tapana vaimonkanssa että seksijutut kerrotaan myös toisillemme ja erikoisesti nämä itssetyydytys jutut yksityiskohtia myden, niin hän halus heti katsoa ja jopa ykskerran kun olin työmatkalla vaimo katsoi minua camis ja halusi minun tekevän tän kellojutun.

    • Puusilmäinen

      Ööh..selvästi monet viesteistä yhden kirjoittajan kirjoittamia,kirjoitusvirheet paljastavat. Esim. Olli_80 ja Vinda ym,jotka kaikki hehkuttavat valkoista ranneketta.

      Mutta kiva että löytyy muitakin rannekellofaneja.

    • Marika*

      Miehellä on rannekello fetissi. Hän osti kerran minulle rannekellon ja sanoi että saan sen jos pidän sen ranteessa pari viikkoa kun olimme maalla. Sanoin että kyllä se käy jos kello on vesitiivis koska käyn päivittäin uimassa monta kertaa ja lotraan kaikessa sen kanssa. Kello oli Guessin tämän mallinen mutta pinkki ranneke.

      http://www.guesswatches.com/watch/w0161l1

      Kello oli ranteessa siten pari viikkoa putkeen. Joka päivä uimassa muutama kerta ja joka ilta saunassa. Seksissä hän tuli monta kerta niin että lämmin satsi vaan valui kellon yli.
      Kerran kellossa oli pientä kosteutta mutta se lähti nopeasti pois. Kosteus pääsi varmasti sisään kun olin kellon kanssa vedessä pari tunteja putkeen kolme kertaa siinä päivänä kun tehtiin laiturin pylväät uusiksi mudassa. Jouduin aina vähän kaivamaan kädellä mudassa niin muta oli kyynärpäähän asti koko ajan.
      Kun otin kellon pois sitten pari viikkoon jälkeen kello oli kun olisi ollut vuoden vanha, nahka haisi hielle ja kalalle.

      Onko muita jotka tykkää kun naisten rannekellot ovat märkinä jä näyttävät kuluneelta?

    • könninkello11

      on mun fetissi ovesta sisään runkille täysille tunneille boing mällit lennettävä 24h kun mätät mällejä ompa niin tyytyväiven olo

    • Kevät tulossa

      ja vaatetus vähenee, mahtavaa. Alkaa taas kellojakin näkyä katukuvassa :).

    • Niclas*

      Näin on ja vielä rannalla.

      Olimme kavereiden kanssa rannalla sunnuntaina pelaamassa lentopalloa. Vaimolla ja hänen parilla kavereilla oli bikinit päällä kun oli lähes 30 astetta. Kaikki oli mukana pelaamassa lähes pari tuntia. Huomasin että yhdellä vaimon kaverista oli rannekello ranteessa koko pelin aikana. Kun emme jaksaneet enää palata joku heitti että mennään uimaan. Ei kestänyt kauan ennen kuin kaikki juoksi järveen. Vesi oli yllättävän lämmin. Olimme sitten vedessä yli 10 minuuttia heittämässä palloa. Kun menimme kaikki ylös vaimon kaveri totesi että hups uusi rannekello oli jäänyt ranteeseen. Hän oli onnessa että kello oli kestänyt sen. Hän totesi sitten että ei se nyt niin paha ollut kun kello kerran kesti, ehkä tulee enemmän uitu tällä kellolla kesällä :)

      http://www.thewatchhut.co.uk/Guess-Ladies-Gold-Tone-White-Leather-Strap-Watch-W10267L1.html

      • Hienoa :)

        Hyvän näköinen kello :))...


    • Ninni ^

      Olen myös huomannut että moni nainen käy uimassa kellojen kanssa nyt kesäisin. Olen ollut melkein joka päivä rannalla loman aikana ja joka päivä näkee yli kymmenen naista uimassa kellojen kanssa.
      Itse sain mieheltä GUL merkkisen rannekellon missä nahkaranneke syntymäpäivä lahjaksi keväällä.
      Nahkaranneke pitäisi olla veden kestävä niin ajattelin ekhä myös aloittaa menemään mereen sen kanssa. Olen menossa rannalle huomenna ;)

    • Aaaah...

      Ajatuskin handjobista rannekellon kanssa saa alapäässä turvotuksen aikaiseksi. Ehkä se päivä vielä koittaa :).

    • Kumpi saisin

      oman vaimoni myös innostumaan asiasta. On ollut vähän nihkeää tuo suhtautuminen :/ .

    • hakaneula1

      minulle on vasta muodostunut tämä fetissi. pelkästään isot tai keskikokoiset metalliset käy. olen ennen vihannut kaikkia rannekelloja eikä naisenikaan niistä ole välittänyt. saas nähdä miten suhtautuu kun annan hänelle lahjaksi michael korssin mk5412 muutaman viikon päästä. :)

    • Pari suhteessa N

      Kyllä tätä fetissi löytyy myös minun mieheltä ja olen hyväksynyt sen, kun se on asia meidän välillä.
      Minulla on Guessin W0229 rannekello ja käytän kelloa melkein 24 tuntia vuorokaudessa.
      Melkein joka ilta sohvassa hän pitää kädessä minun kellon päällä tai koskettaa sitä.
      Nukun kello ranteessa ja seksissä kellon kanssa tule tosi usein leikitty vähän. Vedän sitä kullia vasten tai joskus vetänyt sen tiukasti kullin ympäri ja kulli, sitten hänen kulli syvään minun pilluun. Yleensä menen noin 10 minuuttia niin hän on tullut. Koko nahkaranneke on sitten sperma kylvyssä. Olen aina ottanut kullin ja kellon suihin ja imenyt ne puhtaaksi. Sitten kello takaisin rantejavascript:void(0);eseen ihan märkänä. Miehellä voi seisoa pitkään sen jälkeen vielä.
      Kun aloitamme nukkua hän halaa aina minut tai minun käsi niin että kello on hänen nenän edessä tai sitten pidän käsiä hänen jalkojen välissä niin että kello on palleja vasten.

      Huomaan aika usein että kellon nahkarannekkeessa on vähän hapan haju. Haju lähtee aika hyvin pois kun käyn kerran suihkussa tai uimassa kello ranteessa. Nahka vielä suhteellisen valkoinen vielä 10 kk jälkeen

      http://www.guess.eu/en/Catalog/View/watches/women/w0229/WW0229FLSWC

    • Joululahjaksi

      vaikkapa rannekello, ei paha :).

    • Markku´

      Rannekello on loistava lahja naisille. Itse olen antanut vaimolla joka vuosi uuden rannekellon joululahjaksi 6 vuotta nyt putkeen. Niistä 5 nahkaranekkeella ja yksi metalilla. Hän on sellainen joka tykkää vaihtaa kelloa tyyliin mukaan ja hänellä on kello ranteessa yötä päivään.

      http://www.klockor.nu/gul-victoria-804011202-p-31280.html

      Siihen lisäksi beige ranneke siihen.

      http://www.hirschstraps.com/collections/hirsch-straps/products/hirsch-cashmere-calf-leather-watch-strap-nude-beige


      Tämä kello on ollut hänellä ranteessa nyt siitä lähtien kun hän avasi paketin jouluaattona ;)
      Kello on vesitiivis 100m ja Hirsch rannekkeessa lukee waterproff.
      Hän tuli joulupäivänä sen kanssa jo saunaan. Nyt perjantaista lähettien olemme olleet mökillä ja saunottu sekä käyty avannoissa joka ilta. Hänen kello on kun uusi. Hirsch nahkaranneke on tosi hyvä.
      Tänään aamulla tuli harrastettu seksiä noin tunnin. Vähän hieronta öljyä ja paljon hikeä tuli. Hänen kellon nahkaranneke kiilteli tosi paljon öljystä. Aika lopussa sanoin hänelle että sinun kello on todella tyylikäs kun nahkaranneke kiiltelee noin ja suuteli sen. Huomasin että vaimo tykkäsi siitä.
      Hän antoi sitten kunnolla handjobia ja otti lisää öljyä. Näin vaan kun öljy valui kellon yli.
      Lopuksi tulin ja spermaa vaan purkautui ulos. Sperma valui hänen kellon yli niin että se oli ihan sperman peitossa. Hän leiki vielä vähän kellon kanssa siellä alhaalla.
      Siten hän sanoi: Katso mitäs sait aikaiseksi, koko minun uusi hieno kello on nyt ihan sotkuinen. Naurettiin yhdessä siitä ja menimme sitten suihkuun. Hän ei pessyt kellonsa miten erityisesti, kello oli ranteessa vaan.
      Suihkun jälkeen hän näytti sen, ihan märkä nahka oli mutta ei muuta.
      Äsken lounaan jälkeen kysyin miten kello selvisi aamusta. Hän totesi että ihan hyvin ja katseli kelloa. Nahka oli kun uusi eikä mitään suuri jälkiä. Rannekkeen ja ihon välille oli kuivunut spermaa ja öljystä sellaisen lima kerroksi. Hän otti kellon hetkeksi pois ranteesta ja otti nopeasti paperilla suurin osa limasta pois. Sperma oli jo kuivunut niin se jäi siihen. Sitten kello takaisin ranteeseen. Hän sanoi että kyllä ranneke varmasti pian saa lisää spermaan päälle meidän leikeistä niin.

      Hän on joskus aina sanonut kesken seksiä että haluanko tuntea hänen kylmää kelloa penistä vasten. Olen huomattu että hän saa jotain irti siitä kun minä tykkää siitä.
      Melkein aina tulen siinä vaiheessa isolla voimalla ja milteen aina hänen kello on sotkuinen sit.

    • Jannike

      Sain myös mieheltä rannekellon joululahjaksi.
      Hän on useita kertoja ennen kommentoinut että on niin hienoa kun minun pienessä ranteessa on kello. Jos me jostain syystä ollaan päättynyt sänkyyn ja minulla on jäänyt kello ranteeseen hän on kommentoinut sen että on tosi seksikästä. Entinen kello käytän tosi harvoin kun siinä on nahkaranneke ja kello maksoi yli 1000 euroa. En halua turhaan kuluttaa sen tai saada jotain tahroja sen päälle.

      Nyt kun sain uuden missä myös on nahkaranneke mutta maksoi 300 euroa niin sen voin käyttää päivittäin.
      Kello on ollut ranteessa melkein koko ajan joulusta. Ainoa hetki kun otan pois sen on kun käyn suihkussa, ainakin vielä. Kello on vesitiivis 100m mutta en tiedä miten nahkaranneke ottaisi sen?

      Eilen illalla tuli harrastettu seksiä ennen nukkuma menoa. Huomasin että mieheni koski minun kelloa aika paljon seksin aikana. Kysyin häneltä tykkäätkö minun kellosta. Hänen vastaus oli että: sinun kello on niin seksikäs sinun ranteessa että tulen ihan kohta.
      Sanoin hänelle: älä tule vielä. Vähän vielä niin annan sulle vähän käsihommia.
      Hetken hän kesti ja sitten asennon vaihto.
      En ehtinyt antaa käsihommia kun 20 sek niin hän laukesi. Tunsin kun lämmin spermaa tuli käsille ja alkoi valua ranteisiin. Mies otti otteen kello ympärystä ja sanoi että jatkaa. Jatkoi muuta minuuttia ja tunsin kun lämmin sperma levisi koko kellon ja nahkarannekkeen alle kun hän piti kiinni.
      Kun hän sitten päästi irti koko kellon nahkaranneke oli ihan märkä ja sotkuinen.
      Näytin kellon hänelle ja nuolaisi sen puhtaaksi sen jälkeen.
      Päällinpuolin kello oli ihan ok mutta rannekkeen alle jäi kyllä spermaa kun en ottanut kelloa pois.
      Miehellä seisoi ihan hillittömästi siinä vaiheessa vielä.
      Keskusteltiin sitten minun kellosta vähän ja mieheni myönsi että hänellä on kyllä rannekello fetissi.
      Sanoin että voin kyllä uhrata tämän kellon meidän leikkeihin vähän jos siihen ei tule suuria jälkiä, olen kuitenkin saanut sen sinulta ;)
      Sanoin sitten viimeksi että ensi kerralla pitää keksiä jotain uutta kellon kanssa ;)

      Tänään kun heräsin kello oli ihan liimaantunut kiinni ranteeseen kun sperma oli kuivunut rannekkeen ja ihon välille yön aikana.

      http://us.tissotshop.com/women/couturier-ladies-white-quartz-trend-watch.html

    • Rannekelloa hankkima
    • Girl*86

      Itse ottaisin tuon valkoisen jos saisin päättää.

      Toi punainen on myös ihan hieno mutta minulla on yksi kaveri jolla oli Pinkki sellainen ja hän on saanut pölyä ja vähän kosteutta lasien väliin normaali käytössä. Ei niin hienolta sen jälkeen kun lasi on samea :(

      Sen lisäksi toi valkoinen sopii paremmin eri tyylien kanssa. Ainoa miinus valkoisen nahkarannekkeiden kanssa on että ne likaantuvat nopeasti.

      Itse sain mieheltä kolme vuotta sitten DKNY kellon

      http://www.laatukellot.fi/dkny-chronograph-hopea-nahka-o41-mm-p-28817.html

      Olen käyttänyt sen siitä lähtien joka päivä. Teen kaiken kello kädessä. Ainoa hetki milloin kello on pois on kun käyn suihkussa.
      Kolmen vuoden aikana olen vaihtanut nahkaranneke 3 kertaa. Ensimmäinen noin 7kk jälkeen, toinen 16kk ja 24 kk jälkeen. Pari ensimmäistä mitä ostin oli DKNYn omia. DKNyn omat eivät kestäneet niin hyvin. Heti kun kello oli hetken likainen se imetyin nahkaan. Sitä ei millään enää saatu pois. Hiki imeytyy nahkaan ja alkaa haisemaan.
      Noin vuosi sitten tuli tilattu Hirschin valkoinen nahkaranneke siihen.
      Se on ollut tosi hyvä, ei juuri mitään jälkiä nahkassa vaikka sen kanssa on tultu tehty vaikka mitä.
      Sen kanssa tuli uitu kesällä paljon kun en koskaan muista ottaa sitä pois. Onneksi kello on myös vesitiivis, löhöilin vedessä tunteja sen kanssa ilman mitään ongelmia.
      Olen aina ollut sellainen että jos kello on jäänyt ranteeseen ja ollut märäksi niin se saa olla mukana loppuun asti.

      • Rannekelloa hankkima

        Kiitos hyvästä kommentista :). Kyllä taidan itsekkin kallistua tuon valkoisen suuntaan. Toi rannekkeen likaantuminen oli itselläkin mielessä. Mutta siihenkin olet jo näköjään ratkaisun löytänyt. Hyvää tätä vuotta :)


    • Girl*86

      Toivottavasti pääset eteenpäin ostoksien kanssa.

      Jos ostat valkoinen nahkaranneke hänelle niin kyllä se on varmasti aika valkoinen vielä vuoden päästä jos hän käyttää sitä 8-16 töissä konttorissa eikä sitten enää kotona.
      Omasta mielestä valkoinen nahkaranneke on hienompi kuin siinä on vähän platina.
      Ihan valkoinen loistaa niin paljon.

      Omassa rannekellossa on nyt tämä Hirschin ranneke.

      http://www.hirschstraps.com/collections/hirsch-straps/products/hirsch-duke-alligator-embossed-leather-watch-strap-white

      Nahka on nyt yli vuoden jälkeen hieman luonnonvalkoinen mutta ihan hyvässä kunnossa. Olen tehty vähän kaikki sen kanssa, monia kertoja nahka on ollut tosi likainen.
      Kesällä mökillä perannut kaloja kello ranteessa tai istuttanut kukkia/pensaita ja koko kello sen jälkeen ihan sotkuinen aina. Olen huuhdellut kello meressä sen jälkeen ja jättänyt sen ranteeseen kuivumaan.

      Kun mökillä tai jossain muualla käyn uimassa kello jää ranteeseen 90 % kerroista. Kellolle ei ole tapahtunut mitään vaikka on vaan 50m vesitiivis.
      Viimeksi eilen kello sai kunnolla vettä. Kävin Flamingo Spawell, Olin ollut altaassa noin 15 min kun huomasin kelloa. Kun kello oli kerran jo märkä niin se sai olla ranteessa koko päivän.
      Ensin pari tuntia altaissa ja saunoissa, sit vähän ruokaa ja pari tuntia liukumäissä missä kello sai kyllä välillä kovia iskuja. Sitten Salve In Terra – Simpukkapeti hoitoa ja sitten vielä pari tuntia altaissa

      https://www.youtube.com/watch?v=fa4as7VZP10

      Ranneke ei saanut melkein mitään jälkiä koko päivästä. Ainoastaan vähän tummempia kohtia rannekkeen sisäpuolella öljy savesta

    • Anonyymi

      Mulla myös sama fetissi. Pitää olla nimenomaan metallinen korukello, mulla nahkahihnaiset ja varsinkin nykyaikaiset muoviset älykellon mohlot ovat paha turnoff.
      Korukello toimii vähän niinkuin korut yleensä, korostaa naisen kauneutta, varsikin jos naisella on kauniit kädet. Ei siinä mitään sen kummempaa ole

    • Anonyymi

      Up...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Ihmiset kertokaa kumpi olisi seksikkäämpi kello naiselle
      Citizen ew5556-87d
      Vai
      Citizen ew5556-81n

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 118
      2444
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2257
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2011
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe