ja kohta meneekin, mutta talvi jatkaa voittokulkuaan. Viimeiset neljä tuntia lunta on tullut suurinpiirtein vaakatasossa.
Tänään on joulu sitten virallisesti ohi ja päästään odottamaan seuraavaa juhlaa, kuhan ensin saa sulatettua noi joulurasvat vyötäröltä pois et mahtuu uutta.
Buddy Holy & Crickets; Not fade away
http://www.youtube.com/watch?v=veyPHzxNjog
Loppiainen tuli
23
513
Vastaukset
että lumi tulee vaakatasossa. Silloinhan se ei sada maahan.
kun kuuntelin joidenkin autoilijoiden mielipidettä niin tuli jotenkin sellainen olo et eivät ihan kauheasti olleet ihastuneet;))
Tyttären mielipide sadan kilsan matkasta Turkuun ei menis minkään sensuurin läpi;))bar.sinistra kirjoitti:
kun kuuntelin joidenkin autoilijoiden mielipidettä niin tuli jotenkin sellainen olo et eivät ihan kauheasti olleet ihastuneet;))
Tyttären mielipide sadan kilsan matkasta Turkuun ei menis minkään sensuurin läpi;))kokeilla junamatkaa Turkuun.
LaardiBee kirjoitti:
kokeilla junamatkaa Turkuun.
joo, ensin autolla tai siis bussilla Poriin, sieltä junalla Tampereelle ja sitten SIELTÄ junalla turkuun;)))
bar.sinistra kirjoitti:
joo, ensin autolla tai siis bussilla Poriin, sieltä junalla Tampereelle ja sitten SIELTÄ junalla turkuun;)))
minä muuta ku kevyen kenttähuumorin heitin. Asemilla on kiva kuunnella kolmella kielellä muutettuja lähtöaikoja.
LaardiBee kirjoitti:
minä muuta ku kevyen kenttähuumorin heitin. Asemilla on kiva kuunnella kolmella kielellä muutettuja lähtöaikoja.
olen Turkuun tulevia junia seurannu niin silloin KUN ne pääsee perille, niin ja lähteviä kans, ovat ihan etoja matkantaitto vehkeitä. En tosin muista onko näissä nykyisissä enään ravinteliosastoa???
Veljen tyttö on PR persoona VR;llä ja hänkin on harkinnu siirtymistä johonkin hieman rauhallisenpaan työhön;))bar.sinistra kirjoitti:
olen Turkuun tulevia junia seurannu niin silloin KUN ne pääsee perille, niin ja lähteviä kans, ovat ihan etoja matkantaitto vehkeitä. En tosin muista onko näissä nykyisissä enään ravinteliosastoa???
Veljen tyttö on PR persoona VR;llä ja hänkin on harkinnu siirtymistä johonkin hieman rauhallisenpaan työhön;))immeisillä on vaan niin h...tin lyhyt pinna. Kun ne omat menemisensä jättää viime hetkeen, niin kyllä se junan kymmenen minuutin myöhästyminen tuhoaa aikataulut.
Mä kuljen itte viikossa tuhat kilsaa junalla, eikä mun mielestä mitään hirveitä ole sattunu vielä. Töissä ku kuuntelee tyyppejä, jotka käyttää kymmenen kilsan työmatkaan henkilöautollaan tunnin, ni emmää ny tiiä, mikä sitte on paha myöhästymine.......LaardiBee kirjoitti:
immeisillä on vaan niin h...tin lyhyt pinna. Kun ne omat menemisensä jättää viime hetkeen, niin kyllä se junan kymmenen minuutin myöhästyminen tuhoaa aikataulut.
Mä kuljen itte viikossa tuhat kilsaa junalla, eikä mun mielestä mitään hirveitä ole sattunu vielä. Töissä ku kuuntelee tyyppejä, jotka käyttää kymmenen kilsan työmatkaan henkilöautollaan tunnin, ni emmää ny tiiä, mikä sitte on paha myöhästymine.......jouluna juna lähti 1h50min myöhässä ., siirsivät lähtöaikaa aina 10min kerrallaan eteenpäin ., järkikin jo sanoo ettei se voi lähteä ainakaan tuntiin kun edellistä junaa vasta rakennellaan raiteella .,
- annikoo..
HugaZaga kirjoitti:
jouluna juna lähti 1h50min myöhässä ., siirsivät lähtöaikaa aina 10min kerrallaan eteenpäin ., järkikin jo sanoo ettei se voi lähteä ainakaan tuntiin kun edellistä junaa vasta rakennellaan raiteella .,
Minunkin junani oli tunnin myöhässä jouluna....sai rauhassa kahvitella....vr tarjosi...
annikoo.. kirjoitti:
Minunkin junani oli tunnin myöhässä jouluna....sai rauhassa kahvitella....vr tarjosi...
ei meille mitään tarjottu ., minä ja sata japanilaisturistia stadin asemalla ., no mää kävin Pullmanissa oluella .,
- annikoo..
HugaZaga kirjoitti:
ei meille mitään tarjottu ., minä ja sata japanilaisturistia stadin asemalla ., no mää kävin Pullmanissa oluella .,
ai jaa..konnari junassakin oli niin joulumielellä ei katsonut lippujakaana....yksikin tuli siihen väliasemalta ja tarjosi rahaa.....konnari sanoi vaan hyvää joulua....toinen vastasi ....aha...hölmistyneenä....
- demoniiih
on virallisesti ohi..mut kuusi lentää pellolle vasta sunnuntaina..;o)...
No niin..Ei tässä auta muu, kuin alkaa odottelemaan päästäistä..;o)...irroitin kuusen osat toisistaan ja pakkasin sen odottamaan ensjoulua;)))
Ei YHTÄÄN neulasta ja vedellä lutraamista, ja oli muuten vihriä....melkein yhtä vihertävä ku meijän työttömyysministeri......ensi viikolla on Nuutinpäivä. Silloin kylän nuoret miehet riehaantuvat. Ainaski joskus historiassa.....
- annikoo..
LaardiBee kirjoitti:
ensi viikolla on Nuutinpäivä. Silloin kylän nuoret miehet riehaantuvat. Ainaski joskus historiassa.....
" Hyvä tuomas joulun tuo, paha Nuutti pois vie" vai mien se oli.....joulurauha kesti tasan 20 päivää.
annikoo.. kirjoitti:
" Hyvä tuomas joulun tuo, paha Nuutti pois vie" vai mien se oli.....joulurauha kesti tasan 20 päivää.
on valtaväestön vastaveto vähemmistön Lusijanpäivälle. Nuutinpäivänä ei hempeillä kynttiläkruunu kutreilla, vaan Iso Nuutti antaa palaa koko miehisellä energiallaan.
.,että tänä vuonna pääsiäinen ja vappu ovat viikon päässä toisistaan ., mitä ne tuota pääsiäistä aina siirtelevät., voisko vappuakin siirtää vaikka viikon päähän juhannuksesta .,
- annikoo..
kappas vaan ...ja maaliskuullakin olisi ollut hyvin tilaa....no teekkarit voi aloittaa vapunvieton jo ennen pääsiäistä.....
- kalju-kiituri lahesta
annikoo.. kirjoitti:
kappas vaan ...ja maaliskuullakin olisi ollut hyvin tilaa....no teekkarit voi aloittaa vapunvieton jo ennen pääsiäistä.....
kun olet vain apukoulun suorittanut apu-paakari suojatyöpaikassasi. Voit siis juhlia ikuistaa päälomaasi aina liiterissäsi. Ainut juhlasi on päivystää palstaa 365 vrk/vuosi
- noin sekaisin?
kalju-kiituri lahesta kirjoitti:
kun olet vain apukoulun suorittanut apu-paakari suojatyöpaikassasi. Voit siis juhlia ikuistaa päälomaasi aina liiterissäsi. Ainut juhlasi on päivystää palstaa 365 vrk/vuosi
et erota edes kirjottajia toisistaan?
- tunnistaja.
noin sekaisin? kirjoitti:
et erota edes kirjottajia toisistaan?
jopa hajun perusteellkin hiivakiljun löyhkästä ja isoista hinkeistä
- haistaja.
tunnistaja. kirjoitti:
jopa hajun perusteellkin hiivakiljun löyhkästä ja isoista hinkeistä
myös haiseva kalju punoittaa kuin Kaakonkammen aurinko
- todettava on
kalju-kiituri lahesta kirjoitti:
kun olet vain apukoulun suorittanut apu-paakari suojatyöpaikassasi. Voit siis juhlia ikuistaa päälomaasi aina liiterissäsi. Ainut juhlasi on päivystää palstaa 365 vrk/vuosi
Kyllä olet sairas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
