Loppiainen tuli

ja kohta meneekin, mutta talvi jatkaa voittokulkuaan. Viimeiset neljä tuntia lunta on tullut suurinpiirtein vaakatasossa.
Tänään on joulu sitten virallisesti ohi ja päästään odottamaan seuraavaa juhlaa, kuhan ensin saa sulatettua noi joulurasvat vyötäröltä pois et mahtuu uutta.

Buddy Holy & Crickets; Not fade away
http://www.youtube.com/watch?v=veyPHzxNjog

23

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että lumi tulee vaakatasossa. Silloinhan se ei sada maahan.

      • kun kuuntelin joidenkin autoilijoiden mielipidettä niin tuli jotenkin sellainen olo et eivät ihan kauheasti olleet ihastuneet;))
        Tyttären mielipide sadan kilsan matkasta Turkuun ei menis minkään sensuurin läpi;))


      • bar.sinistra kirjoitti:

        kun kuuntelin joidenkin autoilijoiden mielipidettä niin tuli jotenkin sellainen olo et eivät ihan kauheasti olleet ihastuneet;))
        Tyttären mielipide sadan kilsan matkasta Turkuun ei menis minkään sensuurin läpi;))

        kokeilla junamatkaa Turkuun.


      • LaardiBee kirjoitti:

        kokeilla junamatkaa Turkuun.

        joo, ensin autolla tai siis bussilla Poriin, sieltä junalla Tampereelle ja sitten SIELTÄ junalla turkuun;)))


      • bar.sinistra kirjoitti:

        joo, ensin autolla tai siis bussilla Poriin, sieltä junalla Tampereelle ja sitten SIELTÄ junalla turkuun;)))

        minä muuta ku kevyen kenttähuumorin heitin. Asemilla on kiva kuunnella kolmella kielellä muutettuja lähtöaikoja.


      • bar.sinistra
        LaardiBee kirjoitti:

        minä muuta ku kevyen kenttähuumorin heitin. Asemilla on kiva kuunnella kolmella kielellä muutettuja lähtöaikoja.

        olen Turkuun tulevia junia seurannu niin silloin KUN ne pääsee perille, niin ja lähteviä kans, ovat ihan etoja matkantaitto vehkeitä. En tosin muista onko näissä nykyisissä enään ravinteliosastoa???
        Veljen tyttö on PR persoona VR;llä ja hänkin on harkinnu siirtymistä johonkin hieman rauhallisenpaan työhön;))


      • bar.sinistra kirjoitti:

        olen Turkuun tulevia junia seurannu niin silloin KUN ne pääsee perille, niin ja lähteviä kans, ovat ihan etoja matkantaitto vehkeitä. En tosin muista onko näissä nykyisissä enään ravinteliosastoa???
        Veljen tyttö on PR persoona VR;llä ja hänkin on harkinnu siirtymistä johonkin hieman rauhallisenpaan työhön;))

        immeisillä on vaan niin h...tin lyhyt pinna. Kun ne omat menemisensä jättää viime hetkeen, niin kyllä se junan kymmenen minuutin myöhästyminen tuhoaa aikataulut.

        Mä kuljen itte viikossa tuhat kilsaa junalla, eikä mun mielestä mitään hirveitä ole sattunu vielä. Töissä ku kuuntelee tyyppejä, jotka käyttää kymmenen kilsan työmatkaan henkilöautollaan tunnin, ni emmää ny tiiä, mikä sitte on paha myöhästymine.......


      • LaardiBee kirjoitti:

        immeisillä on vaan niin h...tin lyhyt pinna. Kun ne omat menemisensä jättää viime hetkeen, niin kyllä se junan kymmenen minuutin myöhästyminen tuhoaa aikataulut.

        Mä kuljen itte viikossa tuhat kilsaa junalla, eikä mun mielestä mitään hirveitä ole sattunu vielä. Töissä ku kuuntelee tyyppejä, jotka käyttää kymmenen kilsan työmatkaan henkilöautollaan tunnin, ni emmää ny tiiä, mikä sitte on paha myöhästymine.......

        jouluna juna lähti 1h50min myöhässä ., siirsivät lähtöaikaa aina 10min kerrallaan eteenpäin ., järkikin jo sanoo ettei se voi lähteä ainakaan tuntiin kun edellistä junaa vasta rakennellaan raiteella .,


      • annikoo..
        HugaZaga kirjoitti:

        jouluna juna lähti 1h50min myöhässä ., siirsivät lähtöaikaa aina 10min kerrallaan eteenpäin ., järkikin jo sanoo ettei se voi lähteä ainakaan tuntiin kun edellistä junaa vasta rakennellaan raiteella .,

        Minunkin junani oli tunnin myöhässä jouluna....sai rauhassa kahvitella....vr tarjosi...


      • annikoo.. kirjoitti:

        Minunkin junani oli tunnin myöhässä jouluna....sai rauhassa kahvitella....vr tarjosi...

        ei meille mitään tarjottu ., minä ja sata japanilaisturistia stadin asemalla ., no mää kävin Pullmanissa oluella .,


      • annikoo..
        HugaZaga kirjoitti:

        ei meille mitään tarjottu ., minä ja sata japanilaisturistia stadin asemalla ., no mää kävin Pullmanissa oluella .,

        ai jaa..konnari junassakin oli niin joulumielellä ei katsonut lippujakaana....yksikin tuli siihen väliasemalta ja tarjosi rahaa.....konnari sanoi vaan hyvää joulua....toinen vastasi ....aha...hölmistyneenä....


    • demoniiih

      on virallisesti ohi..mut kuusi lentää pellolle vasta sunnuntaina..;o)...

      No niin..Ei tässä auta muu, kuin alkaa odottelemaan päästäistä..;o)...

      • irroitin kuusen osat toisistaan ja pakkasin sen odottamaan ensjoulua;)))
        Ei YHTÄÄN neulasta ja vedellä lutraamista, ja oli muuten vihriä....melkein yhtä vihertävä ku meijän työttömyysministeri......


      • ensi viikolla on Nuutinpäivä. Silloin kylän nuoret miehet riehaantuvat. Ainaski joskus historiassa.....


      • annikoo..
        LaardiBee kirjoitti:

        ensi viikolla on Nuutinpäivä. Silloin kylän nuoret miehet riehaantuvat. Ainaski joskus historiassa.....

        " Hyvä tuomas joulun tuo, paha Nuutti pois vie" vai mien se oli.....joulurauha kesti tasan 20 päivää.


      • annikoo.. kirjoitti:

        " Hyvä tuomas joulun tuo, paha Nuutti pois vie" vai mien se oli.....joulurauha kesti tasan 20 päivää.

        on valtaväestön vastaveto vähemmistön Lusijanpäivälle. Nuutinpäivänä ei hempeillä kynttiläkruunu kutreilla, vaan Iso Nuutti antaa palaa koko miehisellä energiallaan.


    • .,että tänä vuonna pääsiäinen ja vappu ovat viikon päässä toisistaan ., mitä ne tuota pääsiäistä aina siirtelevät., voisko vappuakin siirtää vaikka viikon päähän juhannuksesta .,

      • annikoo..

        kappas vaan ...ja maaliskuullakin olisi ollut hyvin tilaa....no teekkarit voi aloittaa vapunvieton jo ennen pääsiäistä.....


      • kalju-kiituri lahesta
        annikoo.. kirjoitti:

        kappas vaan ...ja maaliskuullakin olisi ollut hyvin tilaa....no teekkarit voi aloittaa vapunvieton jo ennen pääsiäistä.....

        kun olet vain apukoulun suorittanut apu-paakari suojatyöpaikassasi. Voit siis juhlia ikuistaa päälomaasi aina liiterissäsi. Ainut juhlasi on päivystää palstaa 365 vrk/vuosi


      • noin sekaisin?
        kalju-kiituri lahesta kirjoitti:

        kun olet vain apukoulun suorittanut apu-paakari suojatyöpaikassasi. Voit siis juhlia ikuistaa päälomaasi aina liiterissäsi. Ainut juhlasi on päivystää palstaa 365 vrk/vuosi

        et erota edes kirjottajia toisistaan?


      • tunnistaja.
        noin sekaisin? kirjoitti:

        et erota edes kirjottajia toisistaan?

        jopa hajun perusteellkin hiivakiljun löyhkästä ja isoista hinkeistä


      • haistaja.
        tunnistaja. kirjoitti:

        jopa hajun perusteellkin hiivakiljun löyhkästä ja isoista hinkeistä

        myös haiseva kalju punoittaa kuin Kaakonkammen aurinko


      • todettava on
        kalju-kiituri lahesta kirjoitti:

        kun olet vain apukoulun suorittanut apu-paakari suojatyöpaikassasi. Voit siis juhlia ikuistaa päälomaasi aina liiterissäsi. Ainut juhlasi on päivystää palstaa 365 vrk/vuosi

        Kyllä olet sairas.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      1983
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1687
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      248
      1610
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1574
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1428
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      28
      1341
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1182
    9. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1173
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      39
      1061
    Aihe