Kirjoittaako yksityinen lääkäri tuon ajokorttitodistuksen?
yksityinen lääkäri
17
1121
Vastaukset
- ddssss
Ööööö....miksi ihmeessä ei kirjoittaisi? Yksityiset lääkärit palvelevat arvauskeskusten doctoreita paremmin koska toivovat asiakkaiden tulevan uudelleen.
- XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Pitääkö potilaan toimittaa omat potilastietonsa yksityiselle lääkärille, jos potilas hakee ns. Ajokortti todistuksen yksityiseltä lääkäriltä.
- Ei peljätä lääkäriä
Eikö liikennetapaturma tilastot jo osoita puutetta kun lääkäri ei tutki? Laitospaikat tulevat myös yhteiskunnalle kalliiksi kerääntyen vuosi vuodelta suuremmiksi,kiitos myös liikennetapaturmista jotka eivät koostu vain pelkästään katkenneista ja murtuneista jaloista ja kääsistä vaan usein loukkaannutaan myös päästä entisestään taikka alkuunmistä tunnetusti ohjataan koko ihmisen ajatus ja käyntimekanismi. Kannattaisi lääkärin tarkastaa jo ajoissa ajokokelaat ennen kuin saavat pahaa jälkeä aikaan muillakin.On paljon vammoja joita ei koskaan saada ihmisen alkuperäiseen toimintamalliin.
- sisärengas apina
Miksi ei kirjoittaisi? Samat terveyspalveluthan on sekä yksityisillä että kunnallisella terveyspuolella.
Yksityisen ero on vain siinä että enemmän lääkärikapasiteettia käytettävissä. Ajokorttia varten tarvittava lääkärintodistus maksaa myöskin terveyskeskuksessa joten joskus yksityinen puoli on jopa parempi vaihtoehto,aikoja saa sutjakkaammin ja hinta on kuitenkin melkein sama tai jopa halvempi.
Kannattaa huomioida että jos hakee C-korttia,on ainakin näkövaatimukset asteen tarkempia. Tämä kannattaa mainita lääk.todistusta haettaessa että tulee sitten pätevä terveystarkistus.
Koululaiset ja armeijassa olevat voivat saada maksuttoman nuorison terveystarkastuksen josta annetaan useamman paperin nippu mukaan. näitä papruja voi käyttää jatkossa jos uusii korttia tai muuttaa korttiluokkaa. Todistus on voimassa 5 vuotta lääkärin allekirjoituksesta,ja tämä tarkastus täyttää myöskin C-korttiluokan terveysvaatimukset.
Ja mitä edelliseen kirjoittajaan tulee,lääkäri tutkii vain potilaan peruskunnon. se että näkee ja kuulee normaalisti yms. siis sen alueen että ihminen on FYYSISESTI pätevä ajoneuvon kuljettaja. suurin osa mainitsemistasi kolareista johtuu kuljettajan pään sisällä tapahtuvista virhearvioinneista, erehdyksistä, näyttämisen halusta ja ajattelemattomuudesta. Näitä kun ei pysty etukäteen tunnistamaan edes psykologisella testillä niin vaikea siihen on lääkärin puuttua . - 87k
sisärengas apina kirjoitti:
Miksi ei kirjoittaisi? Samat terveyspalveluthan on sekä yksityisillä että kunnallisella terveyspuolella.
Yksityisen ero on vain siinä että enemmän lääkärikapasiteettia käytettävissä. Ajokorttia varten tarvittava lääkärintodistus maksaa myöskin terveyskeskuksessa joten joskus yksityinen puoli on jopa parempi vaihtoehto,aikoja saa sutjakkaammin ja hinta on kuitenkin melkein sama tai jopa halvempi.
Kannattaa huomioida että jos hakee C-korttia,on ainakin näkövaatimukset asteen tarkempia. Tämä kannattaa mainita lääk.todistusta haettaessa että tulee sitten pätevä terveystarkistus.
Koululaiset ja armeijassa olevat voivat saada maksuttoman nuorison terveystarkastuksen josta annetaan useamman paperin nippu mukaan. näitä papruja voi käyttää jatkossa jos uusii korttia tai muuttaa korttiluokkaa. Todistus on voimassa 5 vuotta lääkärin allekirjoituksesta,ja tämä tarkastus täyttää myöskin C-korttiluokan terveysvaatimukset.
Ja mitä edelliseen kirjoittajaan tulee,lääkäri tutkii vain potilaan peruskunnon. se että näkee ja kuulee normaalisti yms. siis sen alueen että ihminen on FYYSISESTI pätevä ajoneuvon kuljettaja. suurin osa mainitsemistasi kolareista johtuu kuljettajan pään sisällä tapahtuvista virhearvioinneista, erehdyksistä, näyttämisen halusta ja ajattelemattomuudesta. Näitä kun ei pysty etukäteen tunnistamaan edes psykologisella testillä niin vaikea siihen on lääkärin puuttua .Kyllä lääkärintarkastuksessa katsotana myös HENKISIÄ asioita, esim kellotaulun piirtäminen, onko muisti normaali tai heikentynyt, onko päideriippuvuus yms. se on sitten LÄÄKÄRIN VIKA jos ei noita asiotia viitsi kunnolla tutkia
- sisärengas apina
87k kirjoitti:
Kyllä lääkärintarkastuksessa katsotana myös HENKISIÄ asioita, esim kellotaulun piirtäminen, onko muisti normaali tai heikentynyt, onko päideriippuvuus yms. se on sitten LÄÄKÄRIN VIKA jos ei noita asiotia viitsi kunnolla tutkia
Tämä ensimmäinen litania tutkitaan yleensä ikäkuljettajilla ja päihderiippuvuus ( alkolukko pakko ) jos on aikaisempia tuomioita rattijuopumuksesta tai päihtyneenä ( huumeet) ajamisesta. ;)
kellotaulun piirtäminen lähinnä kuvastaa aivojen ja käden yhteistyötä koordinaatiopuolella,muisti heikentyy oleellisesti,kuten koordinaatiokin,vasta vanhemmalla iällä. Ja tämähän tutkitaan aina korttia uusittaessa iän takia, joskus tutkitaan jopa enemmän, esimerkiksi neurologiset ongelmat jos on ollut jossain vaiheessa vaikkapa aivoinfarkti tai vastaava.
miten ajattelit tutkituttaa päihderiippuvuuden? esimerkiksi tietyt lääkeaineet huijaavat huumetestiä näyttämään positiivisen tuloksen ja hasiksen kerta kokeilukin näkyy yllättävän pitkään. tämä ei aina tarkoita että tutkitulla olisi päihdeongelmaa. Jopa fiksukin nuori voi taasen saada päähänsä varastaa kaverin kotibileissä kaverin porukoitten auton ja lähteä sillä ajelemaan,ilman korttia tai vailla minkäänlaista opetuspohgjaa. se että auton saa käyntiin ja toteaa missä on kaasu ja jarru auttaa etenemään tarpeeksi pitkälle sen auton kanssa.
Millä tämän tutkisit etukäteen?
ennustamalla?
Ota nyt järki käteen ja mieti....
eihän se ole lääkärin vika jos laki määrää mitä tutkitaan ja minkä asteen terveyspohjaa tutkitulta vaaditaan. Suurin osa onnettomuuksista johtuu asennevammasta kuljettajan paikalla ja siihen ei auta muu kuin valistus turvallisemmasta liikennekäyttäytymisestä, eikä suinkaan lekurin näpeissä pyörittely.
Typeryyttä on monenlaista eikä sitä pysty tutkimalla määrittelemään vaikka oireet näkyisivätkin. Mitä mieltä olisit jos itseltäsi kiellettäisiin ajaminen sen vuoksi että et ymmärrä luettua? ;) - 87k
Tämä ensimmäinen litania tutkitaan yleensä ikäkuljettajilla ja päihderiippuvuus ( alkolukko pakko ) jos on aikaisempia tuomioita rattijuopumuksesta tai päihtyneenä ( huumeet) ajamisesta. ;)
kellotaulun piirtäminen lähinnä kuvastaa aivojen ja käden yhteistyötä koordinaatiopuolella,muisti heikentyy oleellisesti,kuten koordinaatiokin,vasta vanhemmalla iällä. Ja tämähän tutkitaan aina korttia uusittaessa iän takia, joskus tutkitaan jopa enemmän, esimerkiksi neurologiset ongelmat jos on ollut jossain vaiheessa vaikkapa aivoinfarkti tai vastaava.
miten ajattelit tutkituttaa päihderiippuvuuden? esimerkiksi tietyt lääkeaineet huijaavat huumetestiä näyttämään positiivisen tuloksen ja hasiksen kerta kokeilukin näkyy yllättävän pitkään. tämä ei aina tarkoita että tutkitulla olisi päihdeongelmaa. Jopa fiksukin nuori voi taasen saada päähänsä varastaa kaverin kotibileissä kaverin porukoitten auton ja lähteä sillä ajelemaan,ilman korttia tai vailla minkäänlaista opetuspohgjaa. se että auton saa käyntiin ja toteaa missä on kaasu ja jarru auttaa etenemään tarpeeksi pitkälle sen auton kanssa.
Millä tämän tutkisit etukäteen?
ennustamalla?
Ota nyt järki käteen ja mieti....
eihän se ole lääkärin vika jos laki määrää mitä tutkitaan ja minkä asteen terveyspohjaa tutkitulta vaaditaan. Suurin osa onnettomuuksista johtuu asennevammasta kuljettajan paikalla ja siihen ei auta muu kuin valistus turvallisemmasta liikennekäyttäytymisestä, eikä suinkaan lekurin näpeissä pyörittely.
Typeryyttä on monenlaista eikä sitä pysty tutkimalla määrittelemään vaikka oireet näkyisivätkin. Mitä mieltä olisit jos itseltäsi kiellettäisiin ajaminen sen vuoksi että et ymmärrä luettua? ;)Jos vetää vaan jokaiseen kohtaan OK ilman tutkimista.
Se miten lääkrin tulee tutkia lomakkeessa olevat kohdat, niin älä murhehdi, se ei ole sun, tai mun ongelma :) - OIKEESTI!!
87k kirjoitti:
Jos vetää vaan jokaiseen kohtaan OK ilman tutkimista.
Se miten lääkrin tulee tutkia lomakkeessa olevat kohdat, niin älä murhehdi, se ei ole sun, tai mun ongelma :)ei auta vaikka vaihtaa nimimerkkiä
- 87k
OIKEESTI!! kirjoitti:
ei auta vaikka vaihtaa nimimerkkiä
Että se, että NOUDATETAAN tai KERROTAAN LAIN NOUDATTAMISESTA ns. pilkkua nussien, saa monet, todella, todella monet raivon partaalle, en ymmärrä miksi, koska kuitenkin kaikki mitä olen keronut, on mennyt lain mukaan, joskus liiankin tarkkaan.
Ja mikä sinä ole puuttumaan nimimerkkien käyttöön, et ole koskaan ennen käyttänyt täällä nimeä OIKEESTI!! eli vaihdat nimeä joka ikisessä viestissä, ei hyvä...
Arvostele sitten mun nimimerkkien käyttöä kun oot kirjoittanut vaikkapa 5000 viestiä samalla nimellä, siihen asti pidä sä se turpa kiinni :)
Ja kumman vastuulla se on, että LÄÄKÄRIN tarkastuksessa tulee oikeat tiedot, LÄÄKÄRIN joka suorittaa sen tarkstuksen, tai potilaan joka on tarkastettavana? niimpä... - sisärengas apina
87k kirjoitti:
Että se, että NOUDATETAAN tai KERROTAAN LAIN NOUDATTAMISESTA ns. pilkkua nussien, saa monet, todella, todella monet raivon partaalle, en ymmärrä miksi, koska kuitenkin kaikki mitä olen keronut, on mennyt lain mukaan, joskus liiankin tarkkaan.
Ja mikä sinä ole puuttumaan nimimerkkien käyttöön, et ole koskaan ennen käyttänyt täällä nimeä OIKEESTI!! eli vaihdat nimeä joka ikisessä viestissä, ei hyvä...
Arvostele sitten mun nimimerkkien käyttöä kun oot kirjoittanut vaikkapa 5000 viestiä samalla nimellä, siihen asti pidä sä se turpa kiinni :)
Ja kumman vastuulla se on, että LÄÄKÄRIN tarkastuksessa tulee oikeat tiedot, LÄÄKÄRIN joka suorittaa sen tarkstuksen, tai potilaan joka on tarkastettavana? niimpä...jotenkin arvasin tän,että pakko tulla vastaileen tänne,ja kun huomasit että lähes 99 % vihaa sua niin oli pakko vaihtaa nimimerkkiä. kolahtiko? tais kolahtaa... no,vittuako sää siinä kommentoit muiden nimimerkkien vaihtumista,mikäänhän ei pakota pitään joka kerta sammaa nimimerkkiä. tosin sut tunnistaa jo kaukaa,,,,hajusta.
mieti nyt vittu oikeesti...mitä siitä tulee jos läkäri tutkii jokaisen henkisetkin kykenevyydet autonkuljettajaksi ainakaan sää et olis saanu sitä korttia jos verrataan siihen että provosoidut herkästi (kuten on huomattu aikaisemissa viestiketjuissa9 ja sulla on kauhee näyttämisen tarve todellisesta tiedosta ja taidoista välittämättä. luulet olevasi jotain erityistäkin ja uskot olevasi joku vitun jeesus jonka neuvoja ,osin päättömiäkin, jokaisen olisi noudatettava. mutta todellisuudentajusi on pahasti häiriintynyt etkä hahmota kokonaisuutta ympärilläsi. Menikö liian vaikeaksi ymmärtää?
Taitoi mennä... ja kuten aienminkin,vastaat todennäköisesti jotain täysin aiheesta poikkeavaa,päätöntä sepustusta taas tähänkin,mikä osoittaa vain sen että edes sun älykkyysosamäärälä ei ymmärretä lopettaa ajoissa.....
Ps.keskity nyt jtkossa huutamaan oikealle kohteelle,antaa HIEMAN vainoharhaisen kuvan susta toi jatkuva kommentoinnin tarve. :) - 87k
jotenkin arvasin tän,että pakko tulla vastaileen tänne,ja kun huomasit että lähes 99 % vihaa sua niin oli pakko vaihtaa nimimerkkiä. kolahtiko? tais kolahtaa... no,vittuako sää siinä kommentoit muiden nimimerkkien vaihtumista,mikäänhän ei pakota pitään joka kerta sammaa nimimerkkiä. tosin sut tunnistaa jo kaukaa,,,,hajusta.
mieti nyt vittu oikeesti...mitä siitä tulee jos läkäri tutkii jokaisen henkisetkin kykenevyydet autonkuljettajaksi ainakaan sää et olis saanu sitä korttia jos verrataan siihen että provosoidut herkästi (kuten on huomattu aikaisemissa viestiketjuissa9 ja sulla on kauhee näyttämisen tarve todellisesta tiedosta ja taidoista välittämättä. luulet olevasi jotain erityistäkin ja uskot olevasi joku vitun jeesus jonka neuvoja ,osin päättömiäkin, jokaisen olisi noudatettava. mutta todellisuudentajusi on pahasti häiriintynyt etkä hahmota kokonaisuutta ympärilläsi. Menikö liian vaikeaksi ymmärtää?
Taitoi mennä... ja kuten aienminkin,vastaat todennäköisesti jotain täysin aiheesta poikkeavaa,päätöntä sepustusta taas tähänkin,mikä osoittaa vain sen että edes sun älykkyysosamäärälä ei ymmärretä lopettaa ajoissa.....
Ps.keskity nyt jtkossa huutamaan oikealle kohteelle,antaa HIEMAN vainoharhaisen kuvan susta toi jatkuva kommentoinnin tarve. :)Miään ei pakota käyttämään aina samaa nimeä, ei mikään, ja lisäksi vapaat rekisteröimättömät nimet ovat KAIKKIEN käytössä, kuten olet huomannutkin :)
Mutta ei se mitään, arvostele sä sitten mun nimimerkin käyttöä kun sulla on vaikkapa 300 viestiä ensalkuun samalla nimimerkillä, ei taida onnistua sulta...
Voi voi mikä rassukka, oishan se kauhea jos kaikki tietäis mitä sä muilla palstoilla kirjoittelet :( - 87k
87k kirjoitti:
Miään ei pakota käyttämään aina samaa nimeä, ei mikään, ja lisäksi vapaat rekisteröimättömät nimet ovat KAIKKIEN käytössä, kuten olet huomannutkin :)
Mutta ei se mitään, arvostele sä sitten mun nimimerkin käyttöä kun sulla on vaikkapa 300 viestiä ensalkuun samalla nimimerkillä, ei taida onnistua sulta...
Voi voi mikä rassukka, oishan se kauhea jos kaikki tietäis mitä sä muilla palstoilla kirjoittelet :(hah,siinähän se idea onkin!!! vittu että sää osaat olla tyhmä. ja minkähän takia nyt sitten itte vaihdoit nimimerkkiä jos se kerran on joku vitun statuskysymys käyttää aina samaa... no,jokatapauksessa SUT kyllä tunnistetaan aina. et osaa lukea ja vielä vähemmän kirjoittaa. mitenköhän on,kumpi meistä on se todellinen rassukka? ;D
- 87k
87k kirjoitti:
hah,siinähän se idea onkin!!! vittu että sää osaat olla tyhmä. ja minkähän takia nyt sitten itte vaihdoit nimimerkkiä jos se kerran on joku vitun statuskysymys käyttää aina samaa... no,jokatapauksessa SUT kyllä tunnistetaan aina. et osaa lukea ja vielä vähemmän kirjoittaa. mitenköhän on,kumpi meistä on se todellinen rassukka? ;D
No se on rassukka kuka ei koskaan kehtaa käyttää kahta kertaa samaa nimeä peräkkäin, ei edes kahta.
Eli arvostele sä muiden nimimerkkien vaihtuvuutta/pysyvyttä esim tuhannen samalla nimellä kirjoitun viestin jälkeen :) :) :) :)
Mut ethän SÄ voi, ku sit kaikki tunnistais sut ;( - 87k
87k kirjoitti:
No se on rassukka kuka ei koskaan kehtaa käyttää kahta kertaa samaa nimeä peräkkäin, ei edes kahta.
Eli arvostele sä muiden nimimerkkien vaihtuvuutta/pysyvyttä esim tuhannen samalla nimellä kirjoitun viestin jälkeen :) :) :) :)
Mut ethän SÄ voi, ku sit kaikki tunnistais sut ;(sinähän "kiki" tai mikä nyt sitten tällä kertaa oletkaan,teet ihan sitä sama jatkuvasti. vaihdat nimimerkkiä ja arvostelet toisia siitä kun hekin tekevät niin. koita jo päättää ;)
- 87k
87k kirjoitti:
sinähän "kiki" tai mikä nyt sitten tällä kertaa oletkaan,teet ihan sitä sama jatkuvasti. vaihdat nimimerkkiä ja arvostelet toisia siitä kun hekin tekevät niin. koita jo päättää ;)
Ja rekisteröidä esim nimiä KiKi Kiki. sekä 87k itsellesi, ihan kiusantekomielessä, eikös ookki ilkeetä kun ei se onnistukaan :)
Itse olen tehnyt tuon "källin" muutamalle pahalle häirikölle, ja hyvällä menestyksellä, he on tosiaan saanut raivokohtauksen sen takia :)
Olen toki kyättänyt 10,5 vuoden aikana kolmea nimellä, ja jokaisessa esiintynyt isenäni, sinä olet käyttänyt noin 500 eri nimeä :)
Eli kyllä mun nimimerkkien vaihtoa saa arvostella, kunhan on ekaks samalla nimimerkillä kirjoittanut vaikkapa 6000 viestiä :) :)
Ainini, ja eikös oo kiva kun minä en saa hermoromahdusta jos joku käyttää mun vapaata rekkaamatonta nimeä, toisin kuin esim ak.konttoristi :) - kumi unohtu
87k kirjoitti:
Ja rekisteröidä esim nimiä KiKi Kiki. sekä 87k itsellesi, ihan kiusantekomielessä, eikös ookki ilkeetä kun ei se onnistukaan :)
Itse olen tehnyt tuon "källin" muutamalle pahalle häirikölle, ja hyvällä menestyksellä, he on tosiaan saanut raivokohtauksen sen takia :)
Olen toki kyättänyt 10,5 vuoden aikana kolmea nimellä, ja jokaisessa esiintynyt isenäni, sinä olet käyttänyt noin 500 eri nimeä :)
Eli kyllä mun nimimerkkien vaihtoa saa arvostella, kunhan on ekaks samalla nimimerkillä kirjoittanut vaikkapa 6000 viestiä :) :)
Ainini, ja eikös oo kiva kun minä en saa hermoromahdusta jos joku käyttää mun vapaata rekkaamatonta nimeä, toisin kuin esim ak.konttoristi :)jaa et saa hermoromahdusta? mitä toi sitten on että sulla on pakonomainen tarve kommentoida heti perään oman (muka) nimimerkkis käyttöä,selitellä ja puolustella? ymmärrätkö edes kuinka säälittävän kuvan annat itsestäs. oon toooooosi pahoillani jos et oo pärjänny elämässäs ton paremmin .....................
opi nyt edes vanhempiesi virheistä ja käytä sitä kortsua.jos joku ny sulle edes viittii antaa. - kiki87k
87k kirjoitti:
Ainini, ja eikös oo kiva kun minä en saa hermoromahdusta jos joku käyttää mun vapaata rekkaamatonta nimeä, toisin kuin esim ak.konttoristi :)mites tämä? etkö osaa rekisteröidä itselles nimimerkkiä?
ai niin,
unohdin,
et ymmärrä luettua etkä osaa kirjoittaa joten mahtaa vituttaa källätä itse nämä yksinkertaisetkin asiat ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793