Olen ihmetellyt, miksi täällä kirjoittelu on aina niin kovin toraisaa. Mutta sitten kesällä Pihlajasaaressa en ole nähnyt keidenkään torailevan. Siis en todellakaan ole moista havainnut.
Oletan keksineeni ratkaisun. Nämä henkilöt eivät taida koskaan kohdata toisiaan. Siis nämä torailijat eivät vahingossakaan mene todella henkilökohtaisesti osallistumaan mihinkään nakutapaamiseen ja me osallistujat taasen emme kinastele keskenämme. Emme ainakaan muusta kuin painavista ja oleellisista aiheista. Eikä niitä ole paljoa eikä tule esiin. Ja kun mielipide-erot selvitetään nenätysten, saavutetaan harmonia varsin pian.
Niin - eikä kukaan ole minun nimimerkkiäni hakkeroinut. Kaiketi liian yksilöllisen ja hankalan salasanan takia.
Miten tämän nyt sanoisin?
16
1635
Vastaukset
- Kommentti.
et usein puhu etkä pitkään jaarittele.
Mutta kun puhut, puhut silkkaa asiaa. Olen tehnyt saman havainnon sekä Yyterissä, että Pihlajasaaressakin.
Keskusteluja on kyllä ollut, mutta ei mitään kiivaita väittelyitä.
Me naturistit osaamme keskustella kasvokkain fiksusti ja filmaattisesti.
Olen monesti saanut valokuvata ihmisiä heidän omasta pyynnöstään molemmissa paikoissa eikä kukaan ole koskaan tullut rutimaan sanallakaan valokuvaamisesta tai sen luvallisuudesta/luvattomuudesta.
Koko valokuvaamispelko taitaa olla virtuaalinaturistin ominaispiirre, jota oikeilta naturisteilta puuttuu.- kuva kuvasta
Sitten miksi nämä virtuaalinaturistit tai pervot yms. kirjoittelee tänne? Ovat kai vaan löytäneet seksi- otsikon alta keskustelun, johon yksinkertainenkin kirjoittaja mielestään onnistuu herjallaan saamaan häirinnän aikaan.
- LM.n jäsen
Naturismikeskustelut eivät kuulu SEKSI -otsikon alle.
Niin kauan, kun naturismikeskustelua käydään SEKSI -otsikon alla, niin sitä enemmän seksinnälkäisiä pervoja tulee esiintymään niin nakurannoilla, kuin naturistien tilaisuuksissakin. - 90=90
LM.n jäsen kirjoitti:
Naturismikeskustelut eivät kuulu SEKSI -otsikon alle.
Niin kauan, kun naturismikeskustelua käydään SEKSI -otsikon alla, niin sitä enemmän seksinnälkäisiä pervoja tulee esiintymään niin nakurannoilla, kuin naturistien tilaisuuksissakin.Ripa siirsi aikanaan naturismikeskustelut soneran matkailupalstalle, eikä ne kuuluneet sinnekään Tämä keskustelu on niin ala-arvoinen, että tämän pitäisi kuulua "huu-haa" palstalle.
- LM.n jäsen
90=90 kirjoitti:
Ripa siirsi aikanaan naturismikeskustelut soneran matkailupalstalle, eikä ne kuuluneet sinnekään Tämä keskustelu on niin ala-arvoinen, että tämän pitäisi kuulua "huu-haa" palstalle.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä.
Jostain syystä välillä tuntuu, että jopa oman yhdistykseni nimissä täällä kirjoittavat kuuluisivat samalle HuuHaa palstalle.
- Pyyttoni
Olet tavoittanut asian ytimen. On naturisteja ja on wanttobe-naturisteja. Jälkimmäiset ovat torajyviä, oikeat naturistit kuin heilimöivää viljaa.
- Pätee yhä
Ns. eilisen kirjoitus, mutta niin ajankohtainen. Kuolematonta viisautta!
- Jepulis .
Täällä kirjoittelevat lähinnä sellaiset, joille alastomuus on kiihottava ajatus. Käytännössä he eivät fantasiaansa uskalla toteuttaa, mutta olettavat, että alastomana oleminen olisi samaa kuin mitä he kuvittelevat.
Eivätpä tiedä, kuinka harhaisilla poluilla liikkuvat!- Rantahietikko
Tismalleen! Jotkut näkevät nudismin ja naturismin seksinä. Tai oikeammin perversioiden voyeurismin ja ekshibitionismin ilmentyminä. Kun eivät itse uskaltaudu nakurannalle alastomana, fantasioivat. Ja niillä fantasioilla ei ole mitään tekoa realiteettien kanssa!
Kun sitten asiaa tuntevat kirjoittavat, on tietenkin fantasian pilaajat häädettävä. Noin tuo on täällä tähän mennessä toiminut.
- Ikuisuusopiskelija1
Ratkaisu voi olla tuo. Sosiologisissa tutkimuksissa on myös havaittu, että ihmisten käyttäytymiseen vaikuttaa paljon se, kommunikoidaanko kasvokkain, vai ei. Siksi nettikeskustelu ylipäänsä olisi usein aika räävitöntä: sosiaalisia normeja rikotaan tuosta vain ja voidaan sanoa toiselle asioita ja puhua tyylillä, jotka eivät tulisi kyseeseen livenä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918