Kuka arvaa minun henkilöllisyyden?

ques who*

Saa palkaks hakea avokolan shellin asemalta ilmaiseksi.(siltä lähimmältä) Monesti nauran teille katketakseni, mutta nyt laitan vinkin arvauksenne tueksi tuolta arkistosta. :
......
Muumini olivat karanneet hattuni alta ja siitä se riemu vasta repesikin.... . katselin venetta oudon tunteen vallassa, koska minut valtasi tunne etta kinastelu liittyi hamaraperaiseen hoffan katoamiseen menneina vuosina.
Siis olivatko minun karanneet muumini tehneet vuosisadan rikoksen?
parantanut ollenkaan pikku myy joka saksatti puoluetalon katolla kuin pieni helikopteri. vain mymmeli tiesi etta hanella oli hoffan jasenkirja kasilaukussaan..
oli paennut muumilaakson luolaan piileksimään. Koko maailman lehdistö oli perässä ja sit kerrankin yksi uuttera tutkiva journalisti keksi että...
bemarin bensatankista oli jaany pensavana luolalle jota ei taas tienny seiskan erityisreportteri joka pisti tupakiksi..
että seiskan muka juurnalisti paloi tuhkaksi mutta sillä muka juurnalistilla sattui olemaan kodiakin karhuihin eikoistunut erikoiskamera ja muuta oikeat juurnalistit tietty.....
nousi veneen takaa mafioson näköinen mies. Toto Riina poikkisahattu pumpattava barbara kainalossaan. Nikita karvalakkinsa alta hän vilkaisi hyvin tuimasti katselijaansa, tunkeilijaa, joka oli ilmestynyt venevarikon portilla.
- En ole sellainen kuin luulet, sanoi mafiapäällikkö Toto Riina nyökäten kainalossaan vetelästi roikkuvaan barbaraan...
Kun kaksi kahjoa airoa oli jäätyneet toisiinsa , yrittäen meloa itseään irti toisistaan. Ankkuri tapaili naruaan,
että sais hirttää noi jäiset airot pohjatappiin.
osui hattivatti joka antoi niin kipsakan sähköiskun että jää pääsi sulamaan...
nurin ja sanoi riiteleville osapuolille:
- Leikkinne on loppu. Ellette lopeta saatte molemmat puhaltaa tätä barbaraa loppuillan.
paikalle tallusteli Hoffan haamu.
- No niin Toto, totosi on pelattu perkele. Ette saaneet minua hengiltä kuten huomaat. Tämä venekin on ammattiliiton asia, meidän asia, ei siis teidän asia senkin kosa nostra. Luuletko uhkaavasi minua tuolla puhkipumpatulla barbillasi, senkin lihava sisilialainen lämmäskääryle. Kääri ne paskaiset hihasi ja otetaan miehestä mittaa. Koffin auto ja mainoskuvaaja saapuvat tuota pikaa...
muuten niin hiljaisella rannalla...
meren aallot aivan pysähtyy tuuli on hiljaa miehet mätkii toisiaan..
hämärä saapuu ja kuin kaks horjuvaa varjoa
karskit miehet iskee toisiaan tuskin tietää miksi..
lihanko vai rahan tähden ...
naamiot poistaen koittivat erottautua poliiseista...
Samaan aikaan toisaalla, Haisuli karkaa taas vankilasta salaisia reittejä pitkin, niin kuin on tehnyt tuhannet kerrat aikaisemminkin. Koko vankilassaolo aikana (tällä kertaa 2 ja 1/2 päivää) hän on unelmoinut Toto Riinan puhallettavasta Barbarasta, nyt hän aikoo ryöstää sen ihanuuden itselleen.
jäätävästi toisiaan kun paikalle tepasteli ulkopuolinen; cowboy-hattu, hapsutakki, ratsastajahousut ja länkisääret cowboysaappaisiin tungettuna. Hänen lempinimensä oli Timo TeeAa Mikkonen eli Haisuli.
- Jaahas mitä poitsut täällä parveilee, tehkää kunniaa reservin nappulalle eli minulle.
- Mä olen Toto ja tuossa on Hoffan haamu. En tiedä mitä huuhaita nuo kaksi ovat, sanoi Toto Riina ja puristi barbaran riekaleita entistä tiiviimmin kainalossaan.
- Kuulkaas, en tunn teitä, mä olen myrskyvaroitus Myrskylästä joka tuntee kaikki missit tänään, tässä ja nyt. Lisäksi olen selvittänyt Kennedyjen murhat. Ei ollut Lii Hääwey Oswalt joka veti liipasimesta. Se oli helvetin enkeliksi ukeutunut moottoripyöräpoliisi...
- Mitä sä olet vailla! kysyi Toto jäätävästi...
ollaanko kavereita jos tarjoan sulle tuolla veneen alla hömpsyt ja paljastan kuka murhasi kennedyn...?
jahka vapaudun sisilialaisesta turvallisuusvankilasta elinkautisen jälkeen vuonna 2113 voitaisiin ottaa hömpsyt ja avata kennedyjen mapit uudelleen. Mappeja on tallessa myös meidän asian pojilla New Yorkissa.
..viskisieppo lurahteli ja kaislikossa suhisi. Kevät on saapunut huuhaalaaksoon :)
Palmusunnuntaihin,ja kohti kevättä...
Mutta mörrimöykky ilkee se pitää vahata tervalla katiskaansa ja nielu kiinni heti.
Ja tytöt etsii voittajaa , umpitunnelissa ilman lumpeen lehteä. Vaan voittaja saa saaliin tuon kauhean kultaisen narrin joka vipeltää jokaisen juurikehikoissa ja antaa silittää.........

8

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mounlex?

      • kuka lie?*

        noup;)) Moni arvaa kyllä, jos muistaa? Teimme ne yhdessä porukalla, kun sitä henkeä vielä oli huulla... ainakin vähän..


    • .

      satiainen70.

    • *tuttu juttu*

      teki noita arvausleikkejä "jatka aloitusta" tehdään romaani etc.
      Olin tuossa ketjussa minäkin. En sano millä lauseilla.

    • arvaaja.

      oot joku tylsä kirjoittaja, joka haluaisi olla tunnettu ja kaikkien ihailema.

    • Pissaava-Härkä

      Pissa-Liisa
      Paa se neljäksi-ei
      ö

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe