Uskonnollinen kasvatus johtaa

psykoosiin:

5

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HENNAMARIFVFVFVFV

Jumala parantaa paniikkitilasta jonka jyrkkä uskonnollinen kasvatus helvetinpelotteluilla on saanut aikaan. Niin minulle kävi.Jumala kosketti, ja voi sitä rakkaudentunnetta ja täydellistä hyväksyntää minkä koin ja parannuin, enää ei pakokauhu pysty kun Jumala näytti että Hän on suurin ja minun puolellani. Ihmiset voivat tehdä toisilleen pahaa, mutta Jumala pelastaa ikuiseen elämään sen joka siihen suostuu, ei ketään taivaaseen pakolla viedä. MINUN ONNENI ON OLLA HERRAA LÄHELLÄ.

• VapaaIhminen

...uskonnottomuuteen tai ateismiin.

Näin kävi esim itselleni. Vanhoillislestadiolainen koti ja nyt elän rationaalisen tunnuksettomana.
      (En kutsu itseäni ateistiksi,koska en halua tulla sekoitetuksi ns. tunnustuksellisiin ateisteihin,jotka höyrypäisinä käännyttävät ihmisiä ateismiin.)

• et fanaattikko

et ateistiuskovainen

• Humanistisesti

Vapaa-ajattelijana en ole kuullut ateistisesta tunnustuksesta enkä siihen käännyttämisestä. Kristinuskon viralliseen oppiin kuuluu ns.lähetyskäsky (menkää ja tehkää kaikki...). Kukaan ei ole yrittänyt esittää mitään käskyä ateismiin käännyttämisestä...
        Ehkä jotkut ateistit ovat joskus kiusaantuneet ja hermostuneet katsomusten suhteen julkisuudessa olevaa epäbalanssista, kun koulujen 3000 uskonnonopettajaa ja kirkon 4000 pappia toteuttavat uskonon harjoittamista myös julkisten palvelujen yhteydessä. Epäbalanssi on saattanut jotkut nostamaan "vastapainoksi" ei-uskonnollisen ajattelun mahdollisuutta...

Yleensähän uskonnottomat ajattelevat että uskonnon ja myös uskonnottomuuden tulisi olla enemmän yksityisasia... Ei kai ole väärin keskustella sivistyneesti myös uskonnottoman etiikan ja maailmankuvan asioista julkisesti?

• asiat paremmin

Ennemmin ateisti kuin uskis..mutta onneksi ei kumpaakaan :p

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      1999
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      308
      1191
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      999
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      809
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe