käytösrangaistus olisi paikallaan jokerit ottelun ulosmarssista, kyllä kättelemään pitää vasustaja jäädä, muutaman kolikon heittämisestä huolimatta, elllei niitä kolikkoja jypin aitioon heitelty? Jäällä ne ovat ihan yhtä vaarallisia kotijoukkueellekin. Yleisön protesti lienee kohdistunut tuomareihin, ei jypin pelaajiin.
Jälkikäteen olisi jyppi sitten voinut esittää huomautuksen yleisön käyttäytymisestä, lapsellista jypiltä provosoitua lapsellisesta käyttäytymisestä, Dufvako oli idean isä?
jypille
7
386
Vastaukset 7
- JYPPIII
On idiottimaista heitellä jäälle kolikoita ja vaarantaa pelaajia.Jokerifaneilta voi odottaa mitä tahansa.
- Jokerifani-1
Erkka
dufvaa kolikolla kaljuun? ei tietääkseni, joten Dufva olisi voinut Erkan kätellä, kuten pelaajat toisensa. No, toivottavasti sitten jokerit tekevät vastaavan jyväskylässä, jos se niin "oikea" ratkaisu on! - JYPPIII
Jokerifani-1 kirjoitti:
Erkka
dufvaa kolikolla kaljuun? ei tietääkseni, joten Dufva olisi voinut Erkan kätellä, kuten pelaajat toisensa. No, toivottavasti sitten jokerit tekevät vastaavan jyväskylässä, jos se niin "oikea" ratkaisu on!Jyp-fanit ovat yhtä typeriä
JYPPIII kirjoitti:
Jyp-fanit ovat yhtä typeriä
mahdatko olla sieltä niinsanotusta hesasta, sopisi nimittäin kommenttisi laatuun..
- Mä vaan
h-urricane89 kirjoitti:
mahdatko olla sieltä niinsanotusta hesasta, sopisi nimittäin kommenttisi laatuun..
Musta tuntuu että joittenkin mielestä RD on Suomen ainoa kaljupää, mitä tulee tämän osaston kirjoituksiin, niitähän on maa pullollaan, naurettavaa vetää aina kommenttia jonkun ulkonäöstä.
mutta yksi on varma, huonoja häviäjiä nää palstat on pullollaan.
t. edestä kuin Esa Pakarinen, takaa kuin Sylvi Saimo
- gtregerer
tuossa oli jokeri fanien käytös
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!?
kun lapset kiukkuaa, saa jypiläiset kiukuta? no, tapansa kullakin. Omituisia aikuisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398