Vihti, eritoten Nummela, eritoten Hiidenranta, Enäranta ym. alueet ovat järkyttäviä keskiluokkaisia helvettejä, joissa asuu pakettitaloissaan tylsiä lapsiperheitä, jotka autoilevat töihinsä pääkaupunkiseudulle.
Kulttuuria harrastavalle 3-kymppiselle sinkulle tämä on yksinäinen painjajainen!
Keskiluokkainen helvetti
7
673
Vastaukset
- Kannustalo
No voi reppanaa. Mitä jos muuttaisit sinne kulttuurin luokse? Voit sitten kätevästi käydä nauttimassa vaikka oopperasta jonka me tylsät keskiluokkaiset Sinulle veroillamme kustannamme.
- ahistaa rutosti
No sietäisikin kustantaa! Kustannanhan minäkin Teille nyt Vihti-lisän, kotihoidontuen, puhumattakaan neuvolapalveluista ja kouluista, teiden kunnossapidosta nyt puhumattakaan... kelpaa siinä sitten huruutella teitä 25, 1 ja 2 koko perheen voimin vaikka kahdella autolla, luontoa säästäen!
- kulttuurin ystävälle
ahistaa rutosti kirjoitti:
No sietäisikin kustantaa! Kustannanhan minäkin Teille nyt Vihti-lisän, kotihoidontuen, puhumattakaan neuvolapalveluista ja kouluista, teiden kunnossapidosta nyt puhumattakaan... kelpaa siinä sitten huruutella teitä 25, 1 ja 2 koko perheen voimin vaikka kahdella autolla, luontoa säästäen!
Sun kannattais harkita vakavasti muuttamista pois Vihdistä. Kulttuuria harrastavalle parempi paikka voisi olla pääkaupunkiseutu tai Lohja. Muutat ehkä sitten joskus takaisin VIhtiin jos perustat perheen ja haluat pakettitalon pellon laidalle.
- wihtiläinen
Ahdistaa, vtuttaa, naurattaa ja hävettääkin se, miten tänne huijataan perheitä pakettitaloihinsa ja ruuhkauttamaan kaikki tiet kaksine autoineen. Jos muualtapäin Suomea Hesaan sinkkuina muuttaneilla ei ole siellä varaa asustaa, kun alkaa perhettä tulla, voisivat he muuttaa kotikonnuilleen eikä Vihtiin/Nummelaan. Täällä on jo liikaa ihmisiä :/ märisemässä ja tukkimassa julkisia palveluita ja kerjäämässä kaikkia lisiä yms. yms. kyetäkseen elämään edes täällä.
- Kolme faktaa
Ensiksi: Niin paljon kuin rakennetaan asuntoja ja kaavoitetaan asuntorakentamiseen tontteja, niin paljon tulee muuttajia. Paras tapa vaikuttaa muuttoliikeeseen on säädellä asuntorakentamista ja ok-tonttien kaavoitusta. jos muuttajia on liikaa, vika ei ole niiden, jotka muuttaa, vaan niiden jotka kaavoittaa.
Toiseksi: Kotikonnuille muuttaminen ei ole vaihtoehto ,kun ei niilä kotikonnuilla ole töitä, siksihän sieltä on muutettu pois. Vaikka työpaikka on Helsingissä, ei siellä kaikki ihmiset mahdu mitenkään asumaan. Sitä paitsi ne työssä käyvät ihmiset maksaa veroja asuinkuntaansa.
Kolmanneksi: Vihti vaan on pikku maalaiskylä, jossa ihmisten on vaikea sopeutua uusiin muuttajiin. Monessa muussa paikassa oltaisi tyytyväisiä kun on muuttovoittoa.
- ei hyvin mene
Avaappa ne naivit kolmikymppiset hyvätuloiset sinkkusilmäsi. Vihdissä ja erityisen Nummelassa asuu paljon pieni-ja vähätuloisia sekä sinkkuja että perheitä. Moniin kuluu oheen vielä alkoholi ja moniongelmaisuus. Myös asunnottomia on!
- kerkkonen
Kun ja jos keskusteluketjun aihe on sellainen, että siinä vaaditaan kunnan päättäjiltä toimenpiteitä, niin oikea foorumi on silloin www.kuntani.fi . Tämän foorumin ylläpitäjä lähettää kaikki paljon keskustelua aiheuttavat, kunnan asioihin liittyvät, keskusteluketjut kunnan johdon tietoisuuteen ja samalla pyytää kunnan johtoa vastaamaan keskusteluketjuun samalla foorumilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279