Vuokraponia etsiskelenn!

Essihihii

Niin. Olen 11-vuotias tyttönen Itä-Suomesta.
Olisi tarkoitus vuokrata sitten kesäksi poni, ja nyt jo aloitan etsinnän ihan siksi, että sitten on valinnanvaraa ja katselen muutenkin vähän saatavuutta.
Talli on todella vanha, mutta siistitty paikka. Siellä ei ole muita hevosia, mutta lähistöllä (Parin kilsan päässä) on kyllä ihan talli, jossa voisin käydä sitten ponin kanssa.
Ratsastustaitoa löytyy, ratsastanut olen 4 vuotta.
Ponilla ei ole pakko olla hyppytaitoja. Maastoon ja yleisratsastukseen ponia enimmikseen käyttäisin.

Laita ilmoitus tänne, jos tiedät/omistat ponin, joka olisi hyvä lapsiratsastajalle. 145cm pitkä olen.. :)
Ilmoitukseen mukaan jonkinlainen hintapyyntö?
Kiitos!

8

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Essihihii

      Eikö kenelläkään ole?

      • tyttötäältäjostakin

        Niin että ensimmäisenä haluaisinkin kysyä, että minkälainen paikka siellä teillä on ja , että minkä tasoinen suunninpiirtein olet? Minkälaisia hevosia olet käsitellyt ja minkälaisilla olet ratsastanut? :) Minulta saattaisi löytyä. Olisi myös kiva tietää, missä päin asut.


    • vuonisfani100

      Minulla on 13 vuotias, pieno noin 137cm vuonohevosruuna, jonka olen kesällä luultavasti antamassa vuoralla tai sitten eräälle tytölle kesäksi kisahevoseksi. Sen nimi on Tomppa ja se soveltuu niin kokeneimmille kuin osaamattomillekkin. Se on erittäin lapsiystävällinen, kiltti ja rauhallinen. Kaiken lisäksi se toimii hienosti tilanteessa kuin tilanteessakin. Sitä on uitettu, ratsastettu dandemilla ja hiihtoratsastettu, menty ilman satulaa ja värkätty kaikkea muuta mahdollista, eikä välitä uusista asioista vaan hyväksyy ne hienosti. Koulutus tasoltaan se menee perusjutut vähän muutakin; käynti, ravi, laukka, yksittäiset laukavaihdot, pohkeen väistöt, avo- ja sulkutaivutukset jne. Jarrukin löytyy, sekä kaasu. Esteitä hypännyt yksittäisenä 100cm ja ratana 80cm. Tottelee hyvin, hieman vaativampi kokeneille ja kiltti aloitteleville. Kaikkien ratsastettavissa ja soveltuu hyvin harrastehevoseksi ja tykkää maastoilla ( ja erityisesti uida). Hinta olisi kuukaudessa 60€ (saa kotitallilta matkaan heinää rehut). :)

      • moooooi

        Moikka!

        Itse kiinostuin tuosta Tompasta:DD Vuokraisitteko ihan pariksi viikoksi, ja tuleeko toimeen toistenkin kanssa??


    • Ponia etsimässä

      Hei , vuonisfani100 !

      Oletko jo löytänyt ponillesi vuokraajaa ? Täällä olisi kyseisestä ponista kiinnostunut 13-vuotias tyttö Keski-Suomesta. Voisitko ottaa minuun s-postitse yhteyttä , niin voitaisiin neuvotella vuokrauksesta kesälle 2011 ? :) S-posti : [email protected]

    • Ponia etsimässä

      Lisäys edelliseen:

      Voisitko mahdollisesti kertoa s-postissa ponin sijainnin ? Haluaisin myös tietää millainen tämä poni on hoitotoimenpiteissä , esteillä , maastossa jne. Poni olisi tulossa pihattoon vanhan shetlanninponitamman seuraksi Nilsiän liepeille. Paikka on oikein mukava , okei , mitään ylellisyyksiä siellä ei ole , mutta vaadittavat ominaisuudet ovat kohdallaan :) Kentää tai maneesia ei ole , mutta olen ratsastanut ks. shetlanninponilla laitumella. Kyseinen paikka on pienehkö eläinpiha , jossa käy silloin tällöin lapsiperheitä eläimiä ihastelemassa :) Samalla laitumella hevosten kanssa oleilee muutama lammas ja pari vuohta .
      Pellolta löytyy myös muutama maastoeste ja uittomahdollisuuskin on :) Toivottavasti vastaat pian? :)

    • willie is the best

      mo löytykö keltää kilttiä ja ihanaa ponia vuokralle kesäksi olen 10w tyttö olen ratsastannut 1vuos ja 8 kuukautta hyppään 70cm ja meen koulua openi mielestä hyvin oon käsitellyt kaiken laisia hevosia olen 130cm pitkä,poni olisi peltoratsu ja sellainen saisi olla joka tulee arabin kanssa toimeen sille olisi nimittäin se seuralaisena ja se saisi olla vihreällä laitumella koko ajan

    • min8

      moi olisiko jollain mulle vuokra heppaa oon ratsastanu ja kouluttanu hevosia jo 8vuotta ja oon 138cm pitkä hevonen oisi muitten ruunien ja yhen tamman kanssa mutta myös mahis tarhata erilleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe