Kone tunnin myögäss - vastatuul. Yöllä 16 päivällä pilvetönä ja 25 astetta varjossa.
Apinapellos paljon poruukka, helsinki tyhjä', alessa ja ryyskäsä ok
Iskelmässä su plogman ja ti danny, apinas keskiviikona mäkynen
terveisiä Inglesistä
4
976
Vastaukset
Joo, ilmat suosi hyvin. Yleensä en kurki Suomi-paikkoja mutta nyt käväistiin niissäkin.
Iskelmäbaarissa oli melko hyvin porukkaa kun oli Kristian Meurman esiintymässä. Apilaniityssä ei ollut montaa ihmistä, Hell-singissä ei ketään. Joten tanssittiin Oscar`s pubissa, hotellissa ja Irkkupaikassa.
Toro Grillissä oli hyvä flamenco-show keskiviikkona.- dondon
Sunnuntaina iskelmä täynnä, muualla hiljaista, lämintä päivällä 25 illall 19. Tänään 25 lähes pikvetöntä
- donjohn?
Maaanantaina apinapellos porukkaa muualla hiljaista, Josee lähti suomeen rakkauden perään, Mikin ja Ullan kanssa apinassa nyt Kari Tapani, (muistaakseni), katteele koko talven jos viihtyy.Laulo hyvin, vähän vaihteluu. Tiistaina puolipilvistä 22 astetta yöllä 18 Iskelmässä Ikäbeatles Danny ja paikka täynnä, kovaa menoo., Tänään tuulista mutta aurinkoista 22, illalla Blogman taas iskelmässä.
- donJohn
donjohn? kirjoitti:
Maaanantaina apinapellos porukkaa muualla hiljaista, Josee lähti suomeen rakkauden perään, Mikin ja Ullan kanssa apinassa nyt Kari Tapani, (muistaakseni), katteele koko talven jos viihtyy.Laulo hyvin, vähän vaihteluu. Tiistaina puolipilvistä 22 astetta yöllä 18 Iskelmässä Ikäbeatles Danny ja paikka täynnä, kovaa menoo., Tänään tuulista mutta aurinkoista 22, illalla Blogman taas iskelmässä.
Koko viikon reissu kaunista, pari puolipilvistä päivää. Blogmanni ei vetänny enää keskiviikkona iskelmässä.
Torstaina Jani Ja jetsetters, ok , kohtalaisesti porukkaa. Perjantaina lähtö myöhässä kaheksan tuntii.
AM raahasi turhan aikaseen kentälle joss roikuttiiin neljä tuntii. Tylsää ko jossain joku kone prakaa
ni finskin lennot sekasin. Eikö vois olla yhtään varakonetta? Mietin vaan niitä jotka tuli kaheksan tuntii myöhäs sinne-- siis aaamuyöstä, huh. Ei toimi näköjään finskikään, mitähän käyttäs seuraavaks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1151121
- 115991
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97822- 87758
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17637Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa209582- 49559
- 40559
- 25525