jokeri faneille

ojhh

eiköhän nuo jokeri fanitkin opi käyttäytymään jos vaan sm-liigalla olis munaa pistää joukkue pelaamaan pari peliä tyhjälle hallille. tuskin lentäs enään kolikoita sen jälkeen kentälle kovinkaan usein mutta sm-liigallahan ei ole munaa tämmöistä päätöstä tehdä koska kaikki johtajat siellä ovat herra Harkimon kavereita. itse asiassa pitäs tehdä liigan ihan sääntö että tyhjille katsomoille pelataan 1-3 ottelua jos fanit ei osaa käyttäytyä.

8

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reaaliaikainen-1

      sääntöjä tänne tarjoat! Kyllä se on kuules niin että markkinatalousmaissa se asiakas kaiken kustantaa, jääkiekko on vain ja ainoastaan viihdeteollisuutta jonka varat tulevat lajia seuraavilta ihmisiltä, ei mistään muualta. Näin ollen myöskin pelaajien ja valmentajien, huoltajien palkat, kuin myös tuomarien, maksaa katsojat.
      Suomessa katsojien häiriökäyttäytyminen on vielä pientä muuhun maailmaan verrattuna, eikä tuo suinkaan ole missään vähenemään päin. Tässä asiassa on oltava realisti ja tunnustettava tosiasiat, joten ei liene muuta keinoa kuin korottaa pleksit ympäri kaukalon kattoon asti.

      • mää vaan

        ainakin hartwall-areenalla


      • 17+11

        muualla mailmassa pelataan jopa välillä tyhjille katsomoille. tyhmät fanit=joukkue kärsii. näin se pitäisi myös meillä suomessa olla eikä vaan pelkästään annettaisi 500e sakkoja.


    • itä-helsingistä ovat

      On se kumma, että narrifanit ovat otsikoissa pelkurimaisten tempaustensa ansiosta kaiken aikaa. Milloin lentää kolikot, paukkuu pommit tai hakataan vastustajajoukkueen vammaisia faneja.

      • OJOIJOIhi

        Mikäs juttu tämä nyt on?


    • ei-pösilö

      Jokeri- ja yleensäkin jääkiekkofanit ovat hidasälyistä porukkaa.

      On hupaisaa nähdä kiihkosta huutava fani, jonka pesuveden värisissä silmissä on tyhjä, eloton katse.
      Eikä kuolan valumisen näkeminenkään ole kovin mieltä ylentävää. Minkähän takia juuri jääkiekko vetää pösilöjä puoleensa kuin kukka mehiläistä? pelin yksinkertaisuuden takia?

      Kirjoitinko liian vaikeatajuisesti?
      Voin kirjoittaa tarvittaessa uudelleen niin sanotulla S E L K O K I E L E L L Ä.

      • seuraa...

        lätkää, mutta silti kirjoitat jääkiekko-palstalle??? Oletko vaikeastikin V-A-M-M-A-I-N-E-N?

        Oletko niitä idiootteja, jotka kuvittelevat, että heidän mielipiteensä kiinnostavat kaikkia? Kirjoitatko myös muillekin palstoille "mielipiteitäsi", jos et pidä ko. palstan aiheesta? En keräile postimerkkejä, joten postimerkkien keräilijät ovat idiootteja/pösilöjä!!! Minä ja vain minä olen aina oikeassa, niih!!!

        Onko kivaa olla miespuolinen kukkahattutäti?

        Kasvata itsellesi munat ja lopeta tuo vitun kitinä!!!


      • ikuinen JOKERI
        seuraa... kirjoitti:

        lätkää, mutta silti kirjoitat jääkiekko-palstalle??? Oletko vaikeastikin V-A-M-M-A-I-N-E-N?

        Oletko niitä idiootteja, jotka kuvittelevat, että heidän mielipiteensä kiinnostavat kaikkia? Kirjoitatko myös muillekin palstoille "mielipiteitäsi", jos et pidä ko. palstan aiheesta? En keräile postimerkkejä, joten postimerkkien keräilijät ovat idiootteja/pösilöjä!!! Minä ja vain minä olen aina oikeassa, niih!!!

        Onko kivaa olla miespuolinen kukkahattutäti?

        Kasvata itsellesi munat ja lopeta tuo vitun kitinä!!!

        itse en ymmärrä tuota tavaran heittelyä kentälle mutta se on nyt huolistamme pienin sillä kun ULTRAS JOKERIT on lopettanut jäljellä eteläpääty jossa ei ole kun se hyvällä tuurilla 50 fania joten tarvitaan uutta fanijoukkoa korvaamaan UJ:ta. ja minne on kadonnut ZERO (se kaljupää jonka selässä lukee ZERO).
        Kun kattoo kauden 06-07tai aikasempia fanivideoita niin hyvältä näyttää mutta kun kattoo nykyistä niin on se surullista fanikatsomo on lähes sininen tyhjistä penkeistä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      74
      3374
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      562
      3190
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      41
      2762
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2062
    5. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      313
      1864
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1855
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      12
      1795
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      136
      1442
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1261
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1248
    Aihe