paras tehdä, jos aika moni asia vituttaa?
Mitä olisi
6
697
Vastaukset
- näintäällä_
keskittyä niihin mitkä ei vituta. Niin kauan kun niitä asioita on edes yksi, tarraa kiinni.
- -
Minkä kaltaiset asiat sua sitten vituttaa? Ei voi antaa muuten mitään neuvoa, jos ei tiedä...
- Yks vaan
kiuketteleva akka ja rahan kuluminen,,,:-(
- -
Yks vaan kirjoitti:
kiuketteleva akka ja rahan kuluminen,,,:-(
Pistä akka vaihtoon... Onko akka myös syynä rahan kulumiseenkin, eli sellainen jonka harrastus on shoppaileminen? No silloinhan lyöt kaksi kärpästä yhdellä iskulla suurin piirtein. Tosin rahaa kuluu pakostakin, eikä sille oikein mitään voi, kun elää täytyy ja kaikki on kallista. Sitten taas, jos akka ei ole tuhlari, niin kysy siltä että mikä mättää, oisko parempi pistää kantapäät vastakkain ja lähteä eri suuntiin, jos noin kiukuttaa. Ehkäpä hän itse tahtookin lähteä, ja silloin sun ei tarvi tehdä muuta kuin antaa lupa, että mene.
- vaihtoehto...
Kummeleilta...
Jos alkaa pännii, ni vedä kännii
Jos joku morkkaa, ni pulloo korkkaa
Jos oikeen mokaa, sun täytyy dokaa
Vedä silloin pelti kii
Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä (hei hei hei)
Tajuan kaiken, osaan kaiken, mimmit mua haluaa
Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä
Jos alkaa pännii, ni vedä kännii
Jos joku morkkaa, ni pulloo korkkaa
Jos oikeen mokaa, sun täytyy dokaa
Vedä silloin pelti kii
Tajuan kaiken, osaan kaiken, mimmit mua haluaa
Antakaa määkin huudan, määkin olen kännissä- 31
tuon ohjeen mukaan tulee yksi ongelma vanin lisää, ja pahempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2362644- 1011124
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221068Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153992Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717897- 63831
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237780- 35730
- 116718