Arizonan ammuskelun nuorin uhri oli syntynyt 11. syyskuuta 2001
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2011010912974922_ul.shtml
Järkyttävä tapahtuma taitaa olla sittenkin taas sanomasisällöllistä? Niin oli 11.9.2001 kuin on nytkin. Viattomat uhrit poliittisen pelin ja vihanpidon välikappaleina.
Poliittisen murhan sivulliset uhrit
4
176
Vastaukset
tapaukset saavat ihmiset kaipaamaan turvallisuutta. Sitä turvallisuutta ei voida muutoin saavuttaa kuin lisäämällä viranomaisten taholta kontrollia ihmisiin. Jokainen tapahtunut "unabomber" meininki vie lähemmäs yhtenäistä kontrolloitua yhteiskuntaa.
- -L-
Olet yksinkertaisesti hullu.
- Jumala vihaa vääryyt
-L- kirjoitti:
Olet yksinkertaisesti hullu.
Etkö kestä totuuden etsimistä ja julistamista? Joko menet pitkin seiniä? Saat puolestani mennäkin, kunhan et aiheuta harmia muille niin kuin nämä demonien riivaamat, aivopestyt saatanan ja valtaeliittien käskyläiset.
Minä en välitä vähääkään sinun herjauksistasi - kuka lienetkin - eivätkä ne minua pysäytä tai edes hidasta pyrkiessäni palvelemaan vilpittömästi sitä yhtä ainutta Luojaa ja Jumalaa sekä Hänen Sanaansa, Jahushua (Jeesusta) Kristusta (Messiasta) - joka on Jumalassa ja Jumalasta - koko maanpiirin kuningasta sekä pyrkiessäsi rakentamaan ja edistämään Kristuksen hengellistä ja maanpäällistä kuningaskuntaa niin kuin säädetty on. - Herran seuraaja
Jumala vihaa vääryyt kirjoitti:
Etkö kestä totuuden etsimistä ja julistamista? Joko menet pitkin seiniä? Saat puolestani mennäkin, kunhan et aiheuta harmia muille niin kuin nämä demonien riivaamat, aivopestyt saatanan ja valtaeliittien käskyläiset.
Minä en välitä vähääkään sinun herjauksistasi - kuka lienetkin - eivätkä ne minua pysäytä tai edes hidasta pyrkiessäni palvelemaan vilpittömästi sitä yhtä ainutta Luojaa ja Jumalaa sekä Hänen Sanaansa, Jahushua (Jeesusta) Kristusta (Messiasta) - joka on Jumalassa ja Jumalasta - koko maanpiirin kuningasta sekä pyrkiessäsi rakentamaan ja edistämään Kristuksen hengellistä ja maanpäällistä kuningaskuntaa niin kuin säädetty on.Filipp 2:5-11
"Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli. Joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliikseen olla Jumalan kaltainen,
- vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;
- hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan, hamaan ristin kuolemaan asti.
- Sentähden onkin Jumala hänet korkella korottanut ja antanut hänelle nimen, kaikkia muita nimiä korkemman,
- niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten jotka taivaissa ovat, että niitten jotka maan päällä ovat, ja niitten jotka maan alla ovat,
ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että
- Jeesus Kristus on Herra.
Jokainen, jonka sisin ja henki kuulee jossakin sen äänen, joka itse kumartuu tämän Jeesuksen Herrauden edessä, kumartaa samaa Herraa. Missä taas kuuluu "toinen ääni" - vallankäyttö, joka on itsekeskeistä, itse valittua, joka ei kumarra nöyryydessä Ainoaa Valtiasta, sitä kukaan hengen oma ei kumarra.
"Mutta vierasta ne eivät seuraa, vaan pakenevat häntä, koska eivät tunne vierasten ääntä".
Joh 10:5.
Jeesus ei tullut Kuninkaan Valtaa käyttäen, Hän ratsasti aasilla. Jeesus sanoi: älkää juosko perässä.
Häntä ainoaa kumartaa jokainen, Hengestä syntynyt. Häntä Ainoaa, ei yhtäkään ihmistä, joka Valtaa kuuluttaa. Häntä, Ainoaa kumarramme, Häntä tottelemme.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830