Mitä lumikenkiä suosittelette 110 kg äijälle umpihangessa tapahtuvaan kenkäilyyn? Pitäisi olla ilmeisesti väh. 36" kokoa koska kantavuus ei muuten riitä... vai miten? Onko esim. Tubbs Mountaineer 36" hyvä malli kokemustenne mukaan?
Hyvät lumikengät
6
6254
Vastaukset
- lumikenkäexpertti
Tubbsin kallein malli joten laatua löytyy. Osta pois vaan jos budjetti riittää. Malli on valittu mm. monen erä- ja ulkoilulehden testivoittajaksi.
- Johannan mies
Lumikengät on minullakin haussa, mutta budjetti ei kyllä noi kalliisiin taivu. Olisiko ehdotuksi max 150 euron lumikengiksi? Painoa n. 80 kiloa
Mistä llöytyisi kohtuu hintaisia sauvoja (isolla sompalla). - 0,1 tonnia
Johannan mies kirjoitti:
Lumikengät on minullakin haussa, mutta budjetti ei kyllä noi kalliisiin taivu. Olisiko ehdotuksi max 150 euron lumikengiksi? Painoa n. 80 kiloa
Mistä llöytyisi kohtuu hintaisia sauvoja (isolla sompalla).Armeija ylijäämää myyvä Varusteleka myy Canadassa tehtyjä perinteistä elokuvistakin tuttua mallia olevia lumikenkiä. Kengät ovat näihin uusiin verrattuna aika askeettiset. Runko mangnesiumia, teräsverkkoa ja siteet nailonhihnaa. Kengät ovat sen verran isot että luulen että monet uudemmat jäävät kantavuudessa toiseksi. Saatavuus noissa on ollut satunnaista. Ostin liki 10 vuottta sitten samaa mallia olevat ja kyllä niillä pärjää kohtuu hyvin 100 kiloinen mies jos hanki kantaa kohtalaisesti. Jollei hangessa ole minkäänlaista kantavaa kerrosta ei siellä kanna edes 3 metrin sukset.
- epätietoinen lumiken
Onko kukaan käyttänyt Prismassa myytäviä Jeti merkkisiä lumikenkiä? Hinta on kohtuullinen, käyttö olisi satunnaista, onko kokemuksia?
Prismassa näyttää olevan myös sauvoja parilla kympillä.- Metälle pakko päästä
Hieman epäilen löydättekö noin halvalla hyviä miesten koon lumikenkiä. Mulla massaa 117 Kg ja olen käyttänyt Faberin kenkiä jotka nekin tuntuivat heppoisilta. Alle 100 Kg pikkupoikien on turha edes suositella mitään rimpuloita. Itse harkitsen näiden TSL alumiinikenkien hankintaa http://www.lumikengat.fi/product/10/tsl-over-the-top--lumikengat
- vaeltaja jns
Parhaat lumikengät saa tekemällä itse. Helppo homma, edulliset ja saa niin isot kuin tarvitsee:
http://www.elisanet.fi/gliderpilot/kuvat/vaellus/lumikengat/molemmat lumikengat.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32738Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä221074Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2101043- 1261030
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307937- 42919
- 72885