Siivoa kynttilänvalossa! Ei tarvinnut imuroida, vettäkin meni vaan 2 desiä, eikä pesuainetta ollenkaan. Taudit leviää, eikä tarvi autoakaan töihinmenoon kun kotona lämmittää sänkyä 39 asteiseksi :))
Mikä on sun ekoteko?
Luontoystävällinen teko
7
463
Vastaukset
- QuietPlace
Mikäs uus juoni tämä nyt oikin on?
Aijjaa...flunssa? Menikö pieleen?- Putkivalo
mua mikään vaivaavaivaa. Vaivaa. No ehkä pikkasen tympi mennä töihin aamulla ;)) siitä nämä briljantit suunnitelmat. Toinen oli että olisin soittanut pomolle, ettei uusi flanellipyjama suostunut lähtemään pois päältä. Mä tyrmäsin sen idean jo ittekin, olisin kuitenkin joutunut tuonne hankeen mun tipu-pöksyillä.
- QuietPlace
Putkivalo kirjoitti:
mua mikään vaivaavaivaa. Vaivaa. No ehkä pikkasen tympi mennä töihin aamulla ;)) siitä nämä briljantit suunnitelmat. Toinen oli että olisin soittanut pomolle, ettei uusi flanellipyjama suostunut lähtemään pois päältä. Mä tyrmäsin sen idean jo ittekin, olisin kuitenkin joutunut tuonne hankeen mun tipu-pöksyillä.
pääsiäistiput ei hyppele hangessa, että tiiät!
Noh, joko sulla on tiipiitarpeet kasassa, vai tehdäänkö tästä Selviytyjien leiri? - Putkivalo
QuietPlace kirjoitti:
pääsiäistiput ei hyppele hangessa, että tiiät!
Noh, joko sulla on tiipiitarpeet kasassa, vai tehdäänkö tästä Selviytyjien leiri?Tehään vaan selviytyjät. Mä voin hoitaa tuon ruokapuolen ;)))
- QP
Putkivalo kirjoitti:
Tehään vaan selviytyjät. Mä voin hoitaa tuon ruokapuolen ;)))
*miettii pitäskö olla peloissaan*
No jos mä tästä sitten sitä majaa rakentamaan?
Kahella vai kolmella makuuhuoneella?
Ja keittiöön tulee sit avotuli...soon samalla sauna...
viimeisin luontoystävällinen tekoni oli se etten vetänyt yöllä vessaa :O
- Putkivalo
naapuriystävällinen :)) Mä koetan yöllä laulaa samalla kun vedän, niin ne ei huomaa mitään :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 234067
- 942025
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa931372Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681321- 591191
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561085Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941040- 47953
- 61942
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M184900