Siivoa kynttilänvalossa! Ei tarvinnut imuroida, vettäkin meni vaan 2 desiä, eikä pesuainetta ollenkaan. Taudit leviää, eikä tarvi autoakaan töihinmenoon kun kotona lämmittää sänkyä 39 asteiseksi :))
Mikä on sun ekoteko?
Luontoystävällinen teko
7
470
Vastaukset
- QuietPlace
Mikäs uus juoni tämä nyt oikin on?
Aijjaa...flunssa? Menikö pieleen?- Putkivalo
mua mikään vaivaavaivaa. Vaivaa. No ehkä pikkasen tympi mennä töihin aamulla ;)) siitä nämä briljantit suunnitelmat. Toinen oli että olisin soittanut pomolle, ettei uusi flanellipyjama suostunut lähtemään pois päältä. Mä tyrmäsin sen idean jo ittekin, olisin kuitenkin joutunut tuonne hankeen mun tipu-pöksyillä.
- QuietPlace
Putkivalo kirjoitti:
mua mikään vaivaavaivaa. Vaivaa. No ehkä pikkasen tympi mennä töihin aamulla ;)) siitä nämä briljantit suunnitelmat. Toinen oli että olisin soittanut pomolle, ettei uusi flanellipyjama suostunut lähtemään pois päältä. Mä tyrmäsin sen idean jo ittekin, olisin kuitenkin joutunut tuonne hankeen mun tipu-pöksyillä.
pääsiäistiput ei hyppele hangessa, että tiiät!
Noh, joko sulla on tiipiitarpeet kasassa, vai tehdäänkö tästä Selviytyjien leiri? - Putkivalo
QuietPlace kirjoitti:
pääsiäistiput ei hyppele hangessa, että tiiät!
Noh, joko sulla on tiipiitarpeet kasassa, vai tehdäänkö tästä Selviytyjien leiri?Tehään vaan selviytyjät. Mä voin hoitaa tuon ruokapuolen ;)))
- QP
Putkivalo kirjoitti:
Tehään vaan selviytyjät. Mä voin hoitaa tuon ruokapuolen ;)))
*miettii pitäskö olla peloissaan*
No jos mä tästä sitten sitä majaa rakentamaan?
Kahella vai kolmella makuuhuoneella?
Ja keittiöön tulee sit avotuli...soon samalla sauna...
viimeisin luontoystävällinen tekoni oli se etten vetänyt yöllä vessaa :O
- Putkivalo
naapuriystävällinen :)) Mä koetan yöllä laulaa samalla kun vedän, niin ne ei huomaa mitään :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.326787- 394202
- 183438
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1843420- 122427
- 302415
- 1631965
- 251962
- 311831
- 1051402