mä oon 98 syntyny tyttö joka haluis näyttelijäks. jos tiiätte jonkun keinon jolla vois toteuttaa mun unelman nii kertokaa. mulla ei oo aikaa mennä teatterikouluun tai -kerhoon. pliis vastatkaa!
Haluun näyttelijäks!
5
381
Vastaukset
- tytsy98
p.s. asun tampereel
- Touko Jurkka.
lisää 8 vuotta että tulet täysi ikäiseksi ja saat aivot omaan käyttöön.
ja voit hakea teatterikouluun jos olisi sitten aikaa enemmän.
ihmeellisen kiireinen olet 12 vuotiaaksi. vatsahaava varmaan 15 vanhana jo.
- Krista B.
Jos et ehdi harrastaa teatteria, harjoitella, etkä opiskella Teatterikorkeakoulussa, sinusta ei koskaan tule näyttelijää. Ei kukaan opi viuluakaan soittamaan, jos ei ehdi opetella nuotteja ja harjoitella soittamista.
Ite olen teatterialan ammattilainen, harrastanut sitä ensin, päässyt avustajaksi teatteriin ja sitten käynyt Teatterikorkeakoulun. Koulun jälkeen täytyy jatkaa omassa ammatissa kehittymistä koko loppuelämä, muuten ei ammatissa pärjää!
Etsi jokin helpompi, jos laiskottaa tai on parempaa tekemistä, joka pitää kiireisenä.- Bat manolo
kovin menestynyt näyttelijä, kun tollee poraa...
- Krista B.
Bat manolo kirjoitti:
kovin menestynyt näyttelijä, kun tollee poraa...
Heh. Teatterissa on muitakin ammatteja, kuin näyttelijä!
Työ on mukavaa, ei sitä muuten tekisi. Krista B. ei ole mun oikea nimeni, en ole näyttelijä vaan ohjaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1215896
- 574316
- 582721
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282518Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151524
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341372Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241311- 261157
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101