Lopetin Kannabiksen käytön ja aloin kokea oikeaa iloa

elamahymyilee

Todellakin 6kk sitten lopetin kannabiksen käytön ja aloin kokea iloa normaalista elämästä enkä vain pössyttelystä ja sekoilusta. Olin polttanut niin kauan että en enää saanu mitään aikaiseksi: kämppä oli ihan sekaisin ja roskia ja likaa joka paikassa. En vaan välittänyt kun olin kokoajan pöllyssä. Nyt olen laihtunutkin 5kg ja yritän toiset 5kg saada vyötäröltä pian.

Tarpeeksi kun polttelee, niin aivot menee jumiin: aivosolut ei enää toimi niinkuin niiden pitäisi. Tulee vaan jotenkin hitaaksi ja veltoksi.

Tutkin paljon kirjoja ja videoita, mutta yleisesti ottaen niissä vaan yllytettiin polttamaan ja vähäteltiin vaikutuksia. En sano että kannabis mikään kovin vaarallinen huume on --> kuningas alkoholi on paljon vaarallisempi ja aiheuttaa hirveän määrän kuolemia ja väkivaltaa, kun taas kannabikseen ei ole todistetusti kuollut kukaan.

No tässä jatkoin tutkimista ja löysin mikä kannabiksen poltossa mättää. Jos olisin kerran viikossa polttanut, tai harvemmin niin todennäköisesti ei olisi ollut suuriakaan ongelmia. Mutta kun poltin usein, niin THC määrät aivoissa kasvoivat suuriksi ja siitä tuli ongelmia.

Löysin netistä hyvän opetuspätkän missä Rand Teed vetää huumeluokkaa ja kertoo yksityiskohtaisesti ja selkokielellä miksi ja miten liika käyttö vaikuttaa aivoissa.

Katsokaa ketä kiinnostaa

http://www.youtube.com/watch?v=_Is2SNiRcwg

tai pidempi versio

http://www.vimeo.com/18622647

9

2629

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omenaolemassa

      Joo-o.
      Itse olen just ihmetellyt, miksi sitä kannabista pitää polttaa sitten joka päivä... eihän se aiheuta edes fyysistä riippuvuutta. Ja onhan se aika ilmeistä että jatkuva polttaminen aiheuttaa hitautta, jo myyjistä huomaa usein sen.
      Jotenkin perussääntöhän se on kaikkeen, että mitään ei pidä tehdä jatkuvasti. Ehkä perunakin aiheuttaa sivuvaikutuksia, jos sitä vetää joka päivä kuukausia. =)

      Itse poltan ehkä pari kertaa kuukaudessa, vaikka saatavilla olisi koko ajan.

    • Joo itekin poltin nuorempana ,joka päivä,monta grammaa päivässä ja menin psykoosiin. Sitte´mmin en ole polttanut edes viikottain. Tottahan kaikki on myrkkyä jos vetää liikaa. Oman elämäni käännekohta kuitenkin on se kun lopetin alkoholin käytön,no voin ottaa tuopin silloin tällöin, mutta saa jäädä siihen.Minulla alkoholi saa aikaan masennusta ja itsetuhoista käyttäytymistä. Nyt olen virkeä ja pirteä ja jaksan harrastaa ja viettää aikaa pienten lasteni kanssa.

    • moraaliton kasvatus

      Naapuri vie lapsensa monta kertaa kesässä Linnanmäelle ja ostaa heille rannekkeet. Lapset pois tuollaisilta raggareilta, opettavat lapsia jo pienestä asti etsimään nautintoa karuselleistä. Ranneke on kallis ja pää on saatava sekaisin hinnalla millä hyvänsä. Iskä ja äiskä nauravat hurmoksessa kun lapsi tulee possujunasta oksentaen ja horjuen.
      Kun lasta ei possujuna enää kiinnosta, vanhemmat alkavat kustantamaan piltin sidukoita ja bissejä: "Juotiinhan me itsekin jo tuossa iässä ja kaikkihan juo".

      Huvipuistot pitäisi kieltää lailla. Huvipuistoista alkaa mielihyväkaipuun tyydytys, vanhempien johdatuksella vieläpä.Kaipuuta tyydytetään sitten päihteillä , koska ei voida istua joka päivä laitteissa.

    • mietipäs sitä

      oletko syntynyt vanhana ;)

    • tötsypää

      Minä lopetin alkoholin käytön kokonaan, koska homma oli mennyt siihen pisteeseen, että hauskuus juomisesta oli päättynyt jo aikoja sitten. Putkareissut, hirveät ulosottovelat ja kariutuneet ihmissuhteet. Siinä vain muutama mainitakseni. Tällä hetkellä kasvatan kannabista kotona omaan käyttöön. Olen huomannut, että se sopii itselle 100 kertaa paremmin kuin kaupassa myytävät lailliset kovat huumeet. Toki liika polttelu passivoittaa ihmistä ja sen takia onkin parempi pysyä muutaman kerran viikossa polttelussa.

      • järkevä ihminen

        Mitä jos te idiootit nauttisitte elämästä selvin päin ??!


    • nostan pipoo. tuo päätös lopettaa tuskin ikinä kaduttaa.

    • Savu-sorsa

      No eipä sitä varmaan ole tarkoitus bongia aamusta iltaan 24/7 imutellakaan. Tietysti tulee kuvatunlaisia oireita nimim. kokemusta on, koittakaapas samalla tavalla humalassa hillua jatkuvasti. Tuskin tulee jatkuvasti siivottua tms. Pilven poltto kohtuudella ei ole vaaraksi kenellekään, kysykää vaikka Obamalta!

    • opamamopo

      Obamalla taitaa olla mielessä kansantalouden huonon tilan parantaminen. Laillisesta huumekaupasta valtio saa verotuloja. Lisäbonuksena kansalaisten elinikä lyhenee. Porukkaa tippuu jo nyt siihen malliin ja varsinkin nuoria, varakkaita ihmisiä joilla on ollut varaa käyttää huumeita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe