hölynpölyksi white flight, joka itseasiassa on alkanut jo aikoja sitten.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/01/1254011/pako-maahanmuuttajavaltaisista-kouluista-nakyy-jo-helsingissa
Helsingin vastaus: Lisää rahaa mamu-kouluihin.
Pidän on oikein todella oksettavana myös artikkelin kommenttia "kyllä pitäisi erillaisuutta kestää paremmin". Näillä laukojilla ei ole järjestäen tuon taivaallisen tietoa mikä on se seikka, joka saa vanhemmat siirtämään lapsiaan. Minä kahden kouluikäisen vanhempana voin kertoa, että se johtuu 100% useiden mamulasten käyttäytymisestä koulussa. Ei ihonväristä tai kulttuuritaustasta. Omiani en ole vielä siirtänyt, vaikka mamulapsia (lue somaleja) on koulu ja kotipiha täysi. Harkinnassa kyllä on. Sellaista paskaa tässä saa niellä harva se päivä.
Täällähän
leimattiin
1
378
Vastaukset
- iso d
suvaitsevaisuudellahan tarkoitetaan jonkin negatiivisen sietämistä. eli koetapa nyt vain kiltisti sietää, että lapsesi saavat huonompaa koulutusta, ja heidän turvallisuudestakin ehkä tingitään. se on hinta, minkä jokainen joutuu maksamaan siitä, että vihdoinkin olemme saaneet väriä katukuvaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt363326Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441646Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö191001Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32989- 59963
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22948Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37860Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173803- 48729