Mikä auto saa naiset käymään aivan kuumina?!
Millä autolla saa naista?!
37
2680
Vastaukset
- aikuinen kertoo
voi sua pientä poikaa kun et ole vielä tajunnut ettei naisia autolla saa.
Opit sen kyllä sitten isompana.- tummatulikukka
Just näin. Mä en edes vilkaise päinkään jos autolla ( oli se ihan mikä tahansa) yrittää tehdä vaikutusta. No hyvä on, jos hopeanvärisellä Rimacilla ajaa niin olis ihan pikkusen pakko vilkaista.
- Tässä kuumat vinkit
Märssulla tieteskin. Eikä sitten millään pikku-aakkosella vaan nimenomaan ässä-Mersulla. Joudut suorastaan valkkaamaan kermat päältä ku tulokkaita ois niin paljon.
Hondalla saa kans ihan kohtalaisesti, etenkin jollain 16-valve kaks-ovisella, mutta sen kyytiin tahtoo tulla semmoisia harakoita, joista ei pääse sitten millään eroon yhde illan jälkeen.
Jos haluat pysyy tumputus-linjalla, mee ja osta joku rumanvärinen saappi. Saappi on semmonen kaljujen pedofiilien auto.- Anonyymi
Cls on myös marsu millä saa tosi hyvin
- 8+15=815
Rolls-Royce, Bentley, Maybach, Aston Martin, Ferrari, Maserati, Lamborghini ja muilla vastaavilla, silloinkaan autolla väliä, vaan omistajan muulla varallisuudella.
- tytteli ;-p
...mutta miehiä saan ihan niin paljon kuin haluan koska työsuhdeautona on Cayman, tosin jo 2006-mallia jonka vähemmän hätäiset huomaavat :(
- mek.1981
jos kuljettaja on fiksu ihminen
- Eikä edes korttia
Rehellisissä töissäkään en ole päivääkään ollut eikä rahaakaan ole. Silti kauniita naisia on ollut vaikka millä mitalla, on pari lastakin. Köyhä kun voi olla komeakin ja mitäs sitä rahalla tekee kun on kauniita naisia!
- kgnmigfiod
Se on ainut auto millä saa naista,millään muulla autolla ei onnistu millään.
- kyselet?
Sellasella millä minä kulloinkin ajan. Merkillä ei väliä.
- Antisavipää
No Audilla tietysti.
- 5+7
Audilla saa korkeintaan turpaan.
- Sipsunsipsun
5+7 kirjoitti:
Audilla saa korkeintaan turpaan.
Saa audilla bmw-miehiltä parrua hanuriin.
- Naiset sanoo
Porcshe Gayman, sillä saa vain miestä, kokeiltu on.
Naisia saa parhaiten Renoo Twingolla, se on yllättävän iso sisäpuolelta, sanovat kaikki naiset.
Mersulla ei saa oikein mitään, papparaisten peli. - Isoisä
Eikö poikanen saa naista ilman autoa? No kuule, etpä loppujen lopuksi paljoa paljoa menetä!
- huhhuhhhh
ootko hanurimies ku tuommosia puhut?
- Vanhakähmy
Siis autolla naista...Koitahan ilman. Oli pirssi mikä vaan, niin saa jos itse olet ihan vaan itses, siis suurinpiirtein normaali tavallinen jannu, raajat oikeilla paikoilla ja normi määrä, niin eikun saalistamaan. Tärppää vaikka vanhalla Volvolla:).
- Autovinkkejä
Millä tahansa autolla, paitsi lokinsiipiovisella (Mercedes SLS AMG) / ylöspäinkääntyväovisilla (Lamborghinit) - menet naisen viereen, paiskaat oven auki niin, että nainen kaatuu polvilleen ja suljet/avaat nopeasti oven uudelleen siten, että naisen päähän osuu tainnuttavasti. Tämän jälkeen raahaat nopeasti sisään takaovesta (jos 4-ovinen)...
- sutasin
Naista oon saanut saab 96:lla.
- 96on69
heh, niin muuten minäkin
- = TOYOTA AURIS
Kaikki jo 18-20 vuotiaana varatut ja rengastetut ajelee toyotalla. Ne on naisille vaikeimmin tavoitellut joten kiinnostavat myös eniten.
- kasva aikuiseksi
Eipä mikään auto/ajoneuvo pojanklopista miestä tee.
- a'hmetkameli
mä saa bussila,mä aja yovuoro ja ovi kini ja naine tule.
- automies-69
Ei niitä millään autolla saada!!! Mulla on ollut saab, nissan, mersu ja muita ja aina on saanut naista samalla lailla:)
- 1610
Minulla on Teat Masturbo, aina on pussit tyhjänä. Suosittelen sullekin.
http://www.telajarvi.net/teat/masturbo.html - itse_mies
BMW:tä on kokeiltu mutta sillä sai vaan miestä, ja nyt on perse kipeänä... Millä saisi oikein naista?
- Kuvassa
Goggomobilistille antaisin säälistä ;-D
http://www.californiaclassix.com/images/Goggo-4.jpg - meidänauto
Varpusen harmaa Skoda Fabia, taattu missimagneetti.
- Citroen_tietysti
2CV tehoaa aina!
- Kylmä.Fakta
"Mikä auto saa naiset käymään aivan kuumina?!"
Kysymyksesi paljastaa armotta sen, ettet kuulu, etkä tule kuulumaan alfaurosten harvalukuiseen joukkoon.
Jotkut asiat vaan pystyy näkemään kirjoittajan ensimmäisestä virkkeestä.- tummatulikukka
Niin totta :D
- Varma
Moskvitch elite 1500sl vm 1981
- Tärkein
Automerkillä ei sinänsä ole väliä, mutta kannattaa välttää wenderbaumia ja karvanoppia. Ainakin kaikki puutteessa olevat näyttävät sellaisia autoonsa ripustavan ja naisia kyytiin vonkaavan.
- lkdjkfkjfklsdklf
Naisetkin käy varmaan kuumana sellaisessa autossa missä ei ole ilmastointia näillä keleillä.Toinen varma keino saada nainen käymään kuumana on jos auto jättää tielle juuri silloin kun on kaikkein kiirein, esim. matkalla synnytykseen...
- Höpöjä
Ota taksi niin voit viedä pimun ravintolasta koriin. Jos joudut ajamaan itse, jäät ilman.
- Anonyymi
Se on kuulkaas meresu (ja volovo)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1023551Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3121914Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471727- 971592
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4141545Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21450Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4281432Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431200MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar381065Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3581030