Miettiny et pitäskö lähteä helv..

viiskymppinen..

no ei helluntai kerhoon,ihan helekutin kuuseen.Niinku oikeesti,möis kaiken pois:Eihän se mikään
ongelma oiskaan jos olis uus mersu talot ym.. sais alku pääomaa "hippilomaan" mut ku ei oo ku muutama
huonekalu,tv.säästöönkään ei oikein jää.
Tietty ain pääseenkin,saattashan se olla hienoa ja haastavaa löytää ittensä rottien kans ruuasta
taistelemassa.
Tuskin tiskarinhommia pitkälle riittää ku joka paikas työttömyyttä muutenkin...hmmm...
ole sitten tässä elämäntapa intiaani"
No olispahan sit ihan oikeitakin murheita!!

14

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • QuietPlace

      jollei ole mitään ammattia.
      Muttei maaimalla ammattia välttämättä tartte, siellä on monia tapoja pärjätä, jollei vaadi kuin ruuan ja nukkumapaikan..

      • mie se oon sama

        muuta maailmalla tarvitsee ei yhtään mitään tai missään paitsi tässä oikeassa elämässä,relistinen ongelma tietty jos sieltä hengissä selviää joskus jos matka kestää.. en tiiä oisko sekin sitten aivan sama!!


      • mie se oon sama kirjoitti:

        muuta maailmalla tarvitsee ei yhtään mitään tai missään paitsi tässä oikeassa elämässä,relistinen ongelma tietty jos sieltä hengissä selviää joskus jos matka kestää.. en tiiä oisko sekin sitten aivan sama!!

        Ehkä oikeet vitamiinit napsittu ja talven masennus hippasen hellittänyt...
        tiiä ny sinne Helvettin lähteä,ei paljo matkakertomuksia sieltä :/ mut nyt on
        alkanut tehdä mieli Kolumbiaan,mut kyl sinnekin olis kiva joku mukava matka seuralainen saada :) tai luultavasti.sellasta vois alkaa suuniteleen ekaks joku
        pikku reissu ,äkkipika vaik Kreikkaan:) jahka ehtii.


    • Puhurix

      Siis niinku Kreikkaan. Mä tulen kans!

      • QuietPlace

        sä pysyt täällä ja puhallat henkee tähän palstaan!
        *nappaa kahleen puhurin nilkkaan ja toisen pään sängyntolppaan*


      • viiskymppinen..

        mä aatelin enemmänki ...ööö mihin vaan reppu selkään,ei päämäärää,et se olis se matka..
        kyl kaveri olis siin hyvä olla olemas :)


      • Puhurix
        QuietPlace kirjoitti:

        sä pysyt täällä ja puhallat henkee tähän palstaan!
        *nappaa kahleen puhurin nilkkaan ja toisen pään sängyntolppaan*

        Voisiks jo vapauttaa mut?


      • QP
        Puhurix kirjoitti:

        Voisiks jo vapauttaa mut?

        En


      • Puhurix
        QP kirjoitti:

        En

        Mitä? Siis et vieläkään vai? Miten pitkä tuomio tämä oikein on?


    • menettelisi, mutta talvella vois tulla äitiä ikävä kiertolaisena.Sitä pitäis varmaan lähteä lämpöisiin maihin ?

    • kotimaa on kotimaa

      Asuin 4 talvea Espanjassa.Kesät suomessa mutta ei se jatkuva aurikokaan ole herkkua.

    • soonmoro....

      Syksyllä laukut pakkaan ja Rawaille suuntaan, mestat tsekattuna valmiiksi =))

      • Aijaaa!! Juuu,onhan se hianooo,Taikkulas nykyään kaikki ja liikaa tulee vastaan
        etten sanois enemmän tuttuja ku omal kyläl... et jotain ihan muuuta :))


      • soonmoro.....
        rocktyty50 kirjoitti:

        Aijaaa!! Juuu,onhan se hianooo,Taikkulas nykyään kaikki ja liikaa tulee vastaan
        etten sanois enemmän tuttuja ku omal kyläl... et jotain ihan muuuta :))

        no mulla on ainakin täällä kotomaassa enemmän tuttuja, eikä kaittaa yhtään vaikka jokusen siellä tapaisikin, onhan se mukava välillä kuulla kotimaan kuulumisia. Paljon palloa tallaanena osaan arvostaa monia Thaimaan hyviä ominaisuuksia :

        Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä, Kolumbiassa en viettäisi missään tapauksessa pitempiä aikoja.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1418
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1165
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1164
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe