anysee E30 C Plus ja Media Center

last name

Hei,

Olen yrittänyt etsiä kanavia, mutta se ohjelma ei löydä niitä kaapeli-tv kanavat.

anysee ohjelma sekoilee koko ajan. Joka päivä kun eka kerran etsin kanavia niin se löytää Yle-kanavat, mutta ne eivät välttämättä toimi. Sitten yritän monta kertaa etsiä kanavat, niin se hukkaa ylekanavat ym. kanavat.

Missä pirussa on vika?

12

1618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin että..

Mediacentter ei löytä kuin antenni-verkon kanavat, eli ei toimi kaapeliverkon digivirittimen kanssa.

• last name

Mediacenter ei löydä kaapeliverkon kanavia, joten aika paska ohjelma se on vaikka löytääkin kaapelin - ei tue!

Kiitos sinulle, että kerroit ettei minun tarvitse enää ihmetellä.

Nyt sitten haluaisin hyvän ohjelman tilalle, jos ei vaan löydy jotain korjaamista Mediacenterille.

• .
        last name kirjoitti:

Mediacenter ei löydä kaapeliverkon kanavia, joten aika paska ohjelma se on vaikka löytääkin kaapelin - ei tue!

Kiitos sinulle, että kerroit ettei minun tarvitse enää ihmetellä.

Nyt sitten haluaisin hyvän ohjelman tilalle, jos ei vaan löydy jotain korjaamista Mediacenterille.

http://www.anysee.fi/downloads.php

• last name
        . kirjoitti:

http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-194/anysee_e30_combo_plus_windows_7_media_center_toimiva_ratkaisu-800731/

Minä olen nuo sivut lukassut jo pari päivää sitten, mutta ei sieltä löytynyt apua ollenkaan. Lisäksi latasin pari päivää sitten uuden anysee version, mutta ei vaan kaapelikanavat toimi.

Tässä koneella on win7 ja luulis että Media Center löytäisi kaapelikanavat, mutta jos laitan anysee -T, niin varmasti media center löytää.

• anyseen käyttäjä
        last name kirjoitti:

Minä olen nuo sivut lukassut jo pari päivää sitten, mutta ei sieltä löytynyt apua ollenkaan. Lisäksi latasin pari päivää sitten uuden anysee version, mutta ei vaan kaapelikanavat toimi.

Tässä koneella on win7 ja luulis että Media Center löytäisi kaapelikanavat, mutta jos laitan anysee -T, niin varmasti media center löytää.

Hyvin kaapelissa. Kanavia on 126. Koneessa on 2,1 ghz pros ja 3 Gigaa muistia ja Win 7 käyttis. Aiemmin näkyi myös yhtä hyvin Vistalla samassa koneessa. Kanavia on kaikki ilmaiset ja maksulliset(vaatii kortin maksulliset). Voi myös tallentaa. Kanavat eivät katoa minnekään.

• las name

Nyt toimii. Minä hain monen monta kertaa niitä kanavia ja sitten kun vihdoin löytyi varmaan kaikki mitä tarvitsen, niin tallnesin sen listan. Kun halusin tarkistaa JIM yms kanavat niin kuului vaan ääni ja oli musta näyttö, joten päivitin näytönohjaimen ja nyt sekin toimii. ;)

Tympii hieman kun vaihtaa kanavia, niin hitaasti se vaihtuu - menee lähes 30 sekkaa ennen kuin jotain tulee näkyviin.

• last name
        las name kirjoitti:

Nyt toimii. Minä hain monen monta kertaa niitä kanavia ja sitten kun vihdoin löytyi varmaan kaikki mitä tarvitsen, niin tallnesin sen listan. Kun halusin tarkistaa JIM yms kanavat niin kuului vaan ääni ja oli musta näyttö, joten päivitin näytönohjaimen ja nyt sekin toimii. ;)

Tympii hieman kun vaihtaa kanavia, niin hitaasti se vaihtuu - menee lähes 30 sekkaa ennen kuin jotain tulee näkyviin.

Ei Media Centeri löydä vieläkään kaapelikanavia.

• anyseen käyttäj
        last name kirjoitti:

Ei Media Centeri löydä vieläkään kaapelikanavia.

Kerro heille hitaudesta, saat sieltä linkin uuteen versioon anysee-E30Series Ver2.1.3 Beta1. Minulla oli win 7 sama ongelma, kun asensin tuon , toimii hyvin.

• anyseen käyttäj
        anyseen käyttäj kirjoitti:

Kerro heille hitaudesta, saat sieltä linkin uuteen versioon anysee-E30Series Ver2.1.3 Beta1. Minulla oli win 7 sama ongelma, kun asensin tuon , toimii hyvin.

Minullakaan, ei taida usb vieläkään kelvata. Olen monasti yrittänyt.

• anyseen käyttäj
        anyseen käyttäj kirjoitti:

Minullakaan, ei taida usb vieläkään kelvata. Olen monasti yrittänyt.

Mitä vähemmän sen parempi, liitokset pitää olla hyvin tiiviit, tiukat, jos löysiä, kaapelisignaali on huono, eikä kanavia ehkä löydy kaikkia.

• last name

Hei kaikille!

Hain googlella CNO: päivityksen ja löysin beta version joka on päivitetty 9.12.10

Päivitin anysee CNO:n täältä - valitsin alemman. -> http://anyseedirect.eu/en/category/2-drivers-en-plugins.html

Löytyi 243 kanavaa, josta tietenkin on enemmän maksukanavia. Lisäksi ilo uutinen, että Yle-kanavalla toimii texti. Onpa nopea vaihtamaan kanavia, wauuu!!!

Ei muuta kuin selailemaan mitä kaikkea löytyy ja tietenkin pitää muokata piiloon sellaset kanavat jotka on maksullisia.

Enjoy! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      108
      934
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe