Hyvämaineinen missi kilpailu

Tiedustelija123

Olen tässä mietiskellyt.
Onko hymytyttö (Hymy lehden järjestämä) hyvämaineinen kilpailu? Olen kuullut, että ei se voittaja kyllä paljoakaan mainetta saa kuin joku Miss Helsinki tai mitä niitä vielä on ? Vai saako?

Ja tossa ohimennen näin mainoksen Janina F uimapukumalli kilpailusta. Saako voittaja todella 10 000 e ?
Ja lisäksi miksi voittajista löytyy niin vähän kuvia ja ei paljonkaan tietoa ?

Kiitos Etukäteen

2

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain tiedonmurusia

Hymytyttöjähän on ollut varmaan jo kymmeniä vuosia. Keikistelevät lähinnä siellä Hymyn sivuilla. Eipä tuo mikään pahamaineinen kisa taida olla, mutta en tiedä onko siitä isommin hyötyä voittajalle. Janina F mallikisan voittaja toimii Tokmannin Janina F -malliston uuden katalogin mallina ja tekee pr-hommia. Töitä siis on ainakin vähäksi aikaa tiedossa. En tiedä onko tuo 10 000 euroa palkkio kaikista töistä, vai saako sen lisäksi muuta palkkaa, mutta ainakin sen verran on rahaa tiedossa (miinus verot tietenkin).

• Kaikki nähty ja...

Silmänhalut ja "Ken on maassa kaunehin", komeutesi ja korskeutesi mennyt, miten kahdeksan vuotta nuorempi sopisi vanhemmalle miehelle ja 16 vuotta vanhempi mies kahdeksan vuotta nuoremmalleen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      57
      3451
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2826
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2630
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2321
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2053
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      156
      1714
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1495
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1338
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1293
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1174
    Aihe