Kysymykseni on yksinkertaisuudessaan tämä: Saako Captain Morgania Suomesta, vaikkapa laivojen Tax Freestä, vai pitääkö tilata ulkomailta? Alkossa on vain Black Labelia, jota en tosiaan halua, eikä kuulu kyseinen rommi heidän tilausvalikoimaansakaan. Kiitos jo etukäteen. :)
Captain Morgan Spiced Gold - Saako Suomesta?
7
7474
Vastaukset
- Jaana Markku
Keskinkertaisen huono rommi - miksi juuri tätä, Alkosta löytyy rommeja (myös Spice) jotka ovat parempia ja aivan oikeitakin kunnon rommeja. Suosittelen käyntiä Alkon Arkadian myymälässä - löytyy kohtuulisen mukavia ja laadukkaita juomia ja myös Spice rommeja jos erityisesti niitä kaipaat.
- Juha-Matti Störöstä
Tallink-Silja Helsinkin - Tukholma Captain Morgan Spiced Gold 1 L 35% 229,40sek = alle 25€
Vikingline Helsinkin - Tukholma Captain Morgan Spiced Gold 35 % 100 cl 237.00 eli liki sama = alle 25€
Hinnat voi tarkistaa ihan itse, Tallinnassa hinta näyttää olevan aika tarkkaan 20€
Halpisrommia sanoisi joku - sopii drinksuihin eipä juuri muuta käyttöä. - Rummuttaja
Juha-Matti Störöstä kirjoitti:
Tallink-Silja Helsinkin - Tukholma Captain Morgan Spiced Gold 1 L 35% 229,40sek = alle 25€
Vikingline Helsinkin - Tukholma Captain Morgan Spiced Gold 35 % 100 cl 237.00 eli liki sama = alle 25€
Hinnat voi tarkistaa ihan itse, Tallinnassa hinta näyttää olevan aika tarkkaan 20€
Halpisrommia sanoisi joku - sopii drinksuihin eipä juuri muuta käyttöä.Nythän tätä drinkkien maustajaa saa Alkostakin. Puolen litran pullo 17e. Viron matkalaiselle siis ehdotonta tuontikamaa, jos vielä paremmilta juomilta jaksaa kantaa. Kyllä tuo perus-Bacardit, ja vähän paremmatkin vaaleat rommit voittaa mennen tullen. Vaikkei se raakanakaan viinalta maistu, niin tosiaan parhaimmillaan drinkeissä. Spiced Goldia ja colaa, sekaan pari senttiä likööriä banaanista passoaan tai mansikasta mustikkaan, ihan oman maun mukaan. Ottakaa Virosta myös Angostura 1919 ja Ron Zacapa Centenario 23 niin eipä muita tummia rommia tarvitsekaan. Alkosta ostettuna nuo tekevät melkein 100 euroa...
- esa-petteri turusta
Halpisrommia sanoisi joku - sopii drinksuihin eipä juuri muuta käyttöä.mitä sä tuut tänne oikeen rommiasiantuntijana pätemään makuasiasta oon samaa mieltä vitun hyvää kokiksen kanssa ja oikee rommi maistuu paskalta?
- esa-petteri turusta
Halpisrommia sanoisi joku - sopii drinksuihin eipä juuri muuta käyttöä.suosittelen myös syömään paskaa koska se on mielestäni hyvää??
- captain morgan
tallinna super alkost ainaskin saa.
- kapteeni morkani
löysin tommosen kaupan kun viinaralli.eu sieltä löytyy jopa 3:n litran lesti kyseistä sihijuomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1033873
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se482761- 1142579
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣392088Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu311860Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et261668- 271572
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?761419- 221378
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81311