Mikä harmittaa elämässäsi?

Go4It!!!

Terve!

Teki mieli aloittaa keskustelu missä jokainen voisi avautua tekemättä jättäneistä asioista! Kysynkin nyt sinulta, että mikä on sellanen asia elämässäsi mitä olet aina harmitellut, että jätit sen kerran tekemättä?

34

1094

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellainen on

on kaikenmaailman turhat kyselijät tällä uutiskeskustelupalstalla, jotka eivät ole kyenneet lukemaan edes palstakuvausta palstan nimen alta..

• huh, huh.

Vanhempasi ovat kasvattaneet sinusta sivistyneen ihmisen. Tulivatko he alas puusta juuri ennen syntymääsi.

• Kaikenlaista sitä on
        huh, huh. kirjoitti:

Vanhempasi ovat kasvattaneet sinusta sivistyneen ihmisen. Tulivatko he alas puusta juuri ennen syntymääsi.

Tässä kohdassa sana sivistys kuuluu panna sitaatteihin, koska kaveri on kaikkea muuta kuin ...

• Freiherr CGE

Minun ei tarvitse miettiä tulevaisuutta.
      Olen Kok Kesk Vihr ja Rkp palveluksessa. Olemme myös Freiherrejä ja vapaamuureita.
      Suomalaiset veronmaksajathan ne meidän elämät maksaa.

Täällä Imran ja muut loiset

• Ex-Boxer

Harmittaa että lopetin lukion kesken.
      HArmittaa että lopetin nyrkkeilyn kesken.
      Harmittaa kun en uskaltanut pyytää erästä tyttöä ulos...vaikutti kivalta, tosin nykyäänkin seurustelen hienon naisen kanssa...

Mutta!

Jos en olisi lopettanut lukiota, en olisi välttämättä tässä missä nyt. En välttämättä seurustelisi ihanan naiseni kanssa, enkä välttämättä olisi edes töissä.

Nyrkkeilyn lopettaminen harmittaa enemmän...tosin, olen umpisokea niin ei siitäkään mitään olisi tullut.

• On täälläkin kyllä kypsää porukkaa ku tulee tollasta kommentia esim tuo "Ime munaa KYRPÄ!!! " mut kummiski...

Mua harmittaa sellane asia että oltii kaveriporukalla ulkona pyörimässä kunnes yhtäkkii yks tyttö lähtee vähän etäämmälle muista... no soitimme vähän ajan kuluttua hänelle niin hän sanoi että on "ihailemassa maisemia"... no jatkettiin iltaa ja vajaan tunnin päästä soitettiin uudelleen niin hän olikin lähtenyt kotiin... Tajusin vasta pari päivää myöhemmin sen että minun olisi pitänyt mennä juttelemaan sen tytön kanssa koska oli selvää että hänellä oli jokin asia painamassa mieltään... Tyttö on kummiskin melko läheinen minulle jo... Kadun joka päivä sitä virhettä etten mennyt...

• Hermanni 23454323

Kun Fortum on taas tekemässä (tai tehnyt jo) lämpötoiminnalla jotakin kikkastemppuja,jolla johtajat repäisevät valtion(siis meidän)taskusta joko optioina tai sitten ostavat sen muodostetun yhtiön pilkkahintaan itselleen.Olen seurannnut sitä toimintaa hyvin,hyvin läheltä ja huomaan että se on tehty nyt näennäisesti tuottamattomaksi ja siten se myydään halvalla.Oikeasti se on todella kannattavaa toimintaa jos hoidetaan edes keskinkertaisesti.

Kyllä minua niin harmittaa. Jos luette tämän te jotka tiedätte kuka minä olen niin myykää minullekin muutama osake.

• eedffghhh

Ulkonäkö,sairauseläke, ikä,yksin asuminen kaikki ovat syitä joihin ns.miesten mielenkiinto lopahtaa.
        Ei kannata kertoa sairaudesta eikä paljon mistään muustakaan ennenkuin on varma siitä että kaveri on tosissaan.
        Sellaisiakin ihmisiä on vielä onneksi.
        Itselläni lähti hiukset jo vuosia sitten.Ja kyllä oli hankalaa kertoa tai löytää ketään joka jäi kertomisen jälkeen.
        Tuttu tilanne etkä ole ainoa jos tämä yhtään lohduttaa.
        Voimia ja tsemppiä sulle.

• puolikasomena

Olen vähän yli 50v ihan normaali, siisti, oppinut ja nätti nainen,mutta sairastin rintasyöpää, nyt vielä kehollisesti puolikas ennenkuin saan piilotetun silikonin. Tukihenkilöinä tässä sairaudessani ovat sukulaiset ja ystävät .Asun yksin,mutta kaipaan miesseuraa. Tapailenkin ja kirjoittelen miehien kanssa, mutta kun kerron syövästä tapaamiset loppuu siihen.Näinkö paljon ulkonäkö merkitsee miehille?Fiksuudellako tässä sairaudessa ei ole mitään merkitystä. Harmittaa tosi rajusti eilen, nyt ja huomennakin.

• Miguel77

Vaikka olen mielestäni hetero ja pidän oikeasti vain naisista, suorastaan rakastan naisia niin menin kokeilumielessä muutaman kerran antamaan persettä miehelle ja panin perseeseen.

• Luulen että...

Ei kai kannata hakea seuraa pullamössöistä vaan sellaisista joilla on myös ollut rankempaa kokemusta kasvattamassa.

• juupa joopa
        Luulen että... kirjoitti:

Ei kai kannata hakea seuraa pullamössöistä vaan sellaisista joilla on myös ollut rankempaa kokemusta kasvattamassa.

Ja sinullako on kyky nähdä päältäpäin ihmisestä kuka on "rankempaa" kokenut ja kuka ei?

• kjkes

Tein lumitöitä; tiputin pakkaslunta parvekkeemme kaiteelta kuudennesta kerroksesta. Pihalla, parvekkeen alla on nurmikenttä eikä mitään kulkuväylää. Katselin välillä alas ; ketään ei näkynyt. Ja luotin onneen "Ei tapahdu mitään!" Ei olisi tarvinnut kuin pyytää puolisoani alas katsomaan että onnettomutta ei tapahdu. Suraavalla kerralla olen järkevämpi. Ei synny syyllistä oloa.

• turhautunut____

- Mikään ei ole pysyvää ja kaikki katoaa aikanaan.
      - Kaikessa on mukana negatiivinen inhimillisyys ja vaikka ymmärränkin sen, olen silti itse liian inhimillinen.
      - Ihmiset valittavat aivan turhista asioista, koska aina pitää olla jotakin valitettavaa.
      - Ikuista onnea ei voi saavuttaa.
      - Harmittaa muutenkin ihmiset yleensä ja sen jälkeen koko maailmankaikkeus.

• iDSD

Sama, harmittaa, oikein v*ttaa, ainakin noi kolme viimeistä... Ja eka, ja kaikki saman tien...
        Toisilla menee hyvin ja kaikkea, mutta itsellä menee niin päin prinkkalaa, että v*tu...

• h@rmittaa

Harmittaa oma tyhmyys ja valinnat!!

• olen tyytyväinen ja kiitollinen jokaisesta päivästä, mutta Suomi harmittaa. Suomi oli vielä n 10 vuotta
      sitten isänmaani. Sitten poliitikot Lipposen johdolla myivät Suomen EU-mafialle. Sen jälkeen olen ollut
      koditon ja maaton.

• Viinakauppaan JEE

Turha se on menneitä harmitella! Eletään nykyhetkessä!

• mummeli lännestä

Tyhmät.
        , itserakkaat miehet .monelle sopisi hame päälle mutta se loukkaisi naisia , hemmetin hemmetti se harmittaa tällä hetkellä tosi paljon.
        yx mummeli

• Camel boots

Mua harmittaa ihan kamalasti sellaiset ihmiset, jotka tekevät toisista ihmisistä arvion omien ahtaitten, jämähtäneitten, rajoittuneitten ajatustensa ja asenteittensa pohjalta. Jotka eivät niiden perusteella anna toisille tilaa olla vapaasti omansa laisia, persoonallisuuksia, aitoja sellaisia kuin ovat. Erilaisuus pelottaa tai inhottaa tai - jotain - eikä muitten toisenlaisia tapoja, maneereita, juttuja, ties mitä ... jakseta hyväksyä, niitä ei suvaita. Omat tavat ja olemiset ovat vissiin niin loistavia, että muille ei tartte antaa arvoa.

Näillä sivuillakin sellaisia tyyppejä on paljon mutta täällä se ei haittaa mitään. Oikeassa elämässä tällaiset tapaukset voivat pilata monta hyvää juttua, kehityskelpoista ideaa, suunnitelmia ja unelmia. Vain ja ainoastaan siksi, että mielen ahtaus ei anna lupaa toisille olla sellaisia kuin oikeasti onvat; toisen laisia, erilaisia.

• simplum

Harmittaa, kun ei ole rohkeutta ja taitoa repäistä ja lähteä tästä Etelä-Suomen ruuhkasta ja työpaikasta johonkin, jossa tuntisi arvokkuutta ja työniloa. Lisäksi harmittaa, kun nykyisin pitäisi näyttää aina huipputyytyväiseltä ja hehkuttaa onneaan. Oltaisiin vain tyyniä ja rauhallisia, annettaisiin toisille tilaa elää ja vähän kohteliaisuutta ympärille, pieniä sanoja: "huomenta, kiitos, anteeksi". Niitä voisi jakaa paljon herkemmin, eivät kärsi inflaatiota. Lisäksi harmittaa, jos itse huomioi toiset ja saa ei-oota, ja , jos väsähtäneenä tylyydestä ei yhden kerran jaksa esim. tervehtiä kovaäänisesti, kyllä sitten huomautellaan: "mikä sinulla nyt on?"

Harmittaa myös tämä pitkä ja pimeä ja luminen talvi. Ei sovi itselleni yhtään. Mutta ilahduttaa: aurinko on noususuunnassa, vuosi paranee koko ajan.

Hieman asian vierestä: Poliittisessa päätöksenteossa kokonaistilanteen hallintaa ei ole. Valtion ja ihmisten rooli on hämärtynyt, tukirakenteiden hävittäminen ja toisaalta väärinkäyttö, huonojen ja vajaiden päätösten jälkeen vastuun siirtäminen alemmille portaille/työntekijöille, näköalaton tulevaisuuskäsitys, näpertely epäolennaisten asioiden parissa, rahan tuhlaus ylä- ja väliportaisiin ja johdannaisrakenteisiin: nämä harmittavat.

• Ple!

Avaudu nyt ihan itse!
      Kykenetkö?

• .....

harmittaa kun miehiä ei yhtään ihmetellä kun ovat huomattavasti nuoremman naisen kanssa,mutta jos naisella nuorempi mies,sitä paheksutaa,jopa naiset?

• Pruit

Minua harmittaa että isän ja äidin ilonpitämisen surauksena synnyin minä tänne tummaan tuutuun, vaikka
        en edes olisi halunnut.

• rakas kissa

Minua harmittaa kun en käynyt katsomassa ihanaa kissaa,ja muutaman päivän päästä se kuoli :( minun piti menna uimaan vaikka olisi pitänyt mennä kattoon kissaa !!!

• welcome to my life!

ettei mitään rajaa, mutta tällä hetkellä eniten se, että olen nuori keskivaikeaa masennusta sairastava ihminen. Yritän selviytyä opiskelusta ja elämästä siinä missä muutkin, mutta esimerkiksi tänään olen niin uuvuksissa että voisin vaan vajota sänkyyn ja jäädä sinne. Arvatkaa vielä onko rankkaa käydä koulua, jossa vain kaksi ihmistä tietää mielenterveysongelmastani, ja joudun esittämään vahvaa ja enkä halua että muut saavatkaan tilastani tietää. Pelkään hirveästi leimaantumista.

Harmittaa, että talouteni on niin päin persusta masennuksen takia. Aloitin psykoterapian joku aika sitten, ja eipä se ole halpaa vaikka Kela osan korvaakin. Lääkkeetkin maksaa rahaa. Ja arvatkaa saako opiskelija mitään lisätukea tuollaisiin menoihin? Ei. Sitä vartenhan on opintolaina !

Harmittaa, että minun kohdalleni on pitänyt sattua niin monta sairauden lopulta laukaissutta asiaa. Esimerkiksi vanhempien välinpitämättömyyttä, vuosikausien koulukiusaamista, isosiskon kuolema ja voimakas yksinäisyys. Ja jotkut (kuten isäni) ovat tietysti sitä mieltä, että masentuminen on omaa heikkouttani. Omaa syytä kaikki.

Harmittaa, että kun vaan ajattelenkin tällä hetkellä elämääni, sydäntä puristaa.

• mävaaaaaaan

Voimia sinulle, tunnen samankaltaisuutta. En tiedä onko minulla masennus, ei kai ihan kuitenkaan, mutta elämä on rankkaa, olen yksinäinen, elämäntilanne sellainen että on vaikeaa olla onnellinen vaikka yrittää... Ja tuntuu että päässäni on jotain vinksallaan, etten pysty olemaan onnellinen muiden tavoin (tai kuten luulen heidän olevan), olosuhteidenikin takia... Ja harmittaa oma saamattomuuteni. Ja tämä elämäntilanne johon en oikein voi vaikuttaa.

• kukin tapahtuma historiallisesti omansa

• Mene oikealle palsta

Tällä palstalla keskustellaan uutistapahtumista.

• ???

Miksi palstan pitäisi mennä oikealle?

• ....................

Olen aina harmitellut kun en ole kironnut typeriä kyseliöitä.
      Nyt teen sen PERKELE.

• Funnyguy

Mene oikealle palsta? Aika hauska juttu.

• R.I.P Kuskeille

Se on varmasti raskas ammatti. Vieresta joutuu seuraamaan ministerien rikollista toimintaa kansaa kohtaan.

Iltalehden tietojen mukaan ainakin yksi jäähyväisistä oli osoitettu Valtioneuvoston kansliassa ministerien autokuskina toimineen 50-vuotiaan miehen työpaikalle.

Miehen kuolema oli jo toinen valtioneuvoston autokuskeja lähiaikoina koetellut. Jouluviikon tiistaina sisäministeriön autonkuljettaja löytyi kuolleena ministeriön autotallista.

• nuori kundi

asunnottomuus, seksittömyys, rahattomuus .kaikki jatkunut vuosia

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2612
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      328
      2307
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      32
      2022
    4. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      47
      1656
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      24
      1655
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1529
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      44
      1406
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1379
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1335
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1126
    Aihe