Booky.fi - Hidas ja kallis

lumihswss

Booky nettikirjakauppa, huonoja kokemuksia.

Tilauksen toimitus vei yli 2 viikkoa vaikka toimitus luvattiin parissa päivässä.
Ensi kerralla haen kirjakaupasta. Ei ole edes edulinen.

Hakusanat:
Booky.fi booky nettikauppa verkkokauppa kokemus kokemuksia huono palvelu

44

7219

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JackyChan

      samoin kävi mullekin. Hidas ja epäluotettava, jouduin peruuttamaan tilaukeni.

      asiakaspavelussa on aina ruhka vaika e on auki 10-15.

      eli en shoppaile siellä enää.

    • postiivista

      Minulla taas on ollut booky.fi:sta positiivisia kokemuksiaan pelkästään. Useimmiten se on ollut postimaksut huomioiden edullisin paikka. Luvatutkin toimitusajat ovat pitäneet. Ainahan ei ole luvattukaan, että pystyvät heti toimittamaan.

      Yleensä halutessani ostaa kirjan katson hakutoiminnolla netistä ko. kirjan hinnat varteenotettavista nettikaupoista. Ostan sieltä, missä kirja toimitusmaksuineen on halvin edellyttäen, että ko. paikasta ei ole ennestään negatiivisia kokemuksia. Kivijalkirjakauppoihin en jaksa vaivatua katsomaan hintoja, vaikka joskus tarjouksesta voisi saada edullisestikin.

    • Haistakaa Vittu

      Ja vitun positiivista, lupaavat toimittaa kirjat 1-3 päivän sisällä....kohta mennyt kaksi viikkoa ihmetellessä. Eurot kyllä saatana kelpaavat...Oikein vitun "pikakirjakauppa"

    • karpalo18

      Itse olen pari kertaa tilannut kyseisestä puljusta ja molemmilla kerroilla tuotteet ovat saapuneet noin viikon kuluttua tilaamisesta. Maksutavaksi olen ottanu laskun ja kaikki on sujunut OK. Juuri laitoin kolmannen tilauksen vetämään ja odottelen kirjoja innolla :) Suhteessa ovat saattaneet monet kirjat olla hieman kalliimpia mitä muissa nettikirjakaupoissa, mutta koska pidän bookya luotettavimpana paikkana niin sieltä sitten tilaan =)

    • ei kannata

      Kokeilin kerran, maksoin tietysti etukäteen ja ihmettelin kun tuotetta ei kuulunut. Otin yhteyttä ja osoite tiedot olivat kuulemma puuttelliset ja pitäisi maksaa postimaksu uudelleen. Kaiken lisäksi todellä tympeä asiakaspalvelu. Eivät myöskään palauttaneet maksamaani summaa. Ei enään koskaan!!! Pitäkööt muutaman kympin kun niin tarvitsevat, menettivät paljon kirjoja tilaavan asiakkaan.

      • tuhtitallukka

        ja suurasiakkaita firma kusettaa hirmuisilla ylihinnoilla....(vrt esim. myy myös kirjastoille)


    • mielummin
      • Vipero

        Booky.fi -nettikauppaa olen käyttänyt jo vuosia. Tähän saakka olen ollut hyvin tyytyväinen. Viimeaikoina kuitenkin toimitusajat ovat venyneet todella pitkiksi. Ilmoittavat, että sähköinen ilmoitus Itellalle on tehty, ja sen jälkeen menee vielä monta päivää, ennekuin lähetys lähtee liikkeelle. Vaihdanpa ostopaikkaa, jurppii tämä pitkä toimitusaika niin paljon.

        Aiemmin kirjat tuli parin päivän sisällä.


    • Luokaton nettikauppa

      Surkea palvelu. Toimitusajat venyvät viikoilla arvioidusta. Kun asiaa tiedustelee, luvataan kirjat lähettää "huomenna" - mutta mitään ei tapahdu. Jatkossa sähköposteihin ei enää vastatakaan....
      Kannattaa viimeiseen välttää tätä kauppaa.

      • mumsu

        huonoja kokemuksia myös.käytettyjen kirjojen omistajat postittivat kirjat nopeasti jo parissa päivässä,mutta tilaamaani uusi kirja ei ole tullut,aikaa mennyt jo kuukausi.kysytty on,sanottiin kirja saapuu heille 24.8 vaikka sitä piti olla varastossa.vieläkään ei ole tullut.ensimmäinen ja viimeinen tilauskerta oli tämä.en suosittele.


    • fuckinbooky

      Todella perseestä oleva kirjakauppa koko Booky. Toimitukset mitä sattuu ja kun kauppa perutaan, löytyy heti selitys, että juuri on kirja lähdössä tässä ihan jo valmiina pakkauksena. Rahanpalautus? Kyllä on pitkä 1-3 vuorokautta pankista riippuen. Ehkä tämä on syytä antaa kuluttaja-asiamiehelle tai jos rahoja ei ala kuulumaan tehdä suoraan rikosilmoitus.

    • 16+7

      Booky.fi hyväksyy Paypal-maksut. Käyttäkää sitä, niin rahat saa kyllä Paypain kautta takaisin, kun vaan avaa siellä keissin ennen kuin 45 päivää on mennyt maksamisesta.

      • ei suositeltava

        Jouduin tekemään Paypal-disputen, kun tavaraa ei kuulunut luvatussa ajassa eikä vielä 3 viikkoa sen jälkeenkään.
        Ennen disputea olin yhteydessä heihin ja peruin tilauksen. Tilauksen peruutukseen sain vahvistuksen samoin Paypal-tilin hyvitykseen. Hyvitystä ei kuulunut. Ainoa mahdollisuus oli Paypal-dispute. Eskaloin claimiksi heti, kun mahdollista, jos hyvitystä ei kuulu.

        En suosittele booky.fi:tä kenellekään. Katteettomia lupauksia, hankaluuksia saada rahansa takaisin.


      • ei suositeltava
        ei suositeltava kirjoitti:

        Jouduin tekemään Paypal-disputen, kun tavaraa ei kuulunut luvatussa ajassa eikä vielä 3 viikkoa sen jälkeenkään.
        Ennen disputea olin yhteydessä heihin ja peruin tilauksen. Tilauksen peruutukseen sain vahvistuksen samoin Paypal-tilin hyvitykseen. Hyvitystä ei kuulunut. Ainoa mahdollisuus oli Paypal-dispute. Eskaloin claimiksi heti, kun mahdollista, jos hyvitystä ei kuulu.

        En suosittele booky.fi:tä kenellekään. Katteettomia lupauksia, hankaluuksia saada rahansa takaisin.

        Ei vastannut disputeen. Eskaloitu claimiksi Paypalin ratkaistavaksi.


      • ei suositeltava
        ei suositeltava kirjoitti:

        Ei vastannut disputeen. Eskaloitu claimiksi Paypalin ratkaistavaksi.

        Rahat tuli vasta Paypal claimin jälkeen. En suosittele kenellekään moista putiikkia. Vastaavaan myyjään harvemmin törmää.


    • Ostajakin

      Ihan hyvin on toiminut mulla; ei kannata uskoa yksittäistapausten valituksia. Eikä harrasta veronkiertoa kuten jotkut kilpailijansa.

      • hujgy

        Minkä takia kerrot yksittäistapauksestasi, jos kerran sanot, että ei kannata uskoa yksittäistapauksia? Ei taida olla itselläsi puhtaat jauhot pussissa. Ettet ole peräti bookysta.


      • tax-free

        Kyllä ne kuule risteilee bookynkin kirjat ja muu rompe ahvenanmaalle ja takaisin. Normista kuljetuksesta asiakas maksaakin "nopea toimitus" maksun!!


      • suuritallukka
        hujgy kirjoitti:

        Minkä takia kerrot yksittäistapauksestasi, jos kerran sanot, että ei kannata uskoa yksittäistapauksia? Ei taida olla itselläsi puhtaat jauhot pussissa. Ettet ole peräti bookysta.

        rahastaa suurasiakkailta (esim. kirjastot) ne verorahat hirmuisina ylihintoina


    • bookybooky

      Ostin kirjan kun tarvitsin sitä suht nopeasti. No nyt ymmärrän miksi kirjan tulo kesti. Ostin 8.2 ja tuli 15.2 ja kirjekuoressa Åland
      Eli suosittelen ennemmin ostamaan paikallisesta kaupasta, jos näin kiertelevät veroja.

    • daisyton

      Nyt jopa heikkonäköisille ja sokeille on ulkoistettu tämä booky- eli iso konserni, joka taatusti osaa viedä välistä....-kirjat mystisesti muka häviävät postissa, "kysy sieltä", mahtanevatko tehdä niitä ollenkaan???Vastaa laskuun, eli näkevää tarvitaan tässäkin avuksi....

    • ytytytytytytyt

      Samankaltaisia kokemuksia myös minulla.

      • Heihaloomoi

        Kertoisitko tarkemmin?


    • Käytännössä

      Välttäkää.

      • Kerrokerrokuvastin

        Kerro??


    • Muistutus20177

      Kannattaa muistaa että olette täydessä vastuussa kirjoituksistanne. Kannattaa siis miettiä mitä kirjoittaa ja minne.

      • booky.prkl

        Jos puljussa on hidas ja epäluotettava palvelu, niin kyllä siitä on ihan aihettakin kirjoittaa totuudenmukaisia arvosteluja nettiin, että tietävät muut välttää kyseistä verkkokauppaa ja tilata tavaransa muualta, missä toimitus toimii sovitun mukaisesti. T. kirjaansa odottava..


      • Anonyymi

        Haista sinä pelle vittus. Huijareista ja varkaista pitää ilmoittaa


      • Anonyymi

        Vitun paska firma joka varastaa rahat eikä kirjaa tullut


    • Vittutämmösiä

      Kyllä on niin paska firma mitä maan päällä kantaa....

    • Huijaustatäysin2017

      Surkeaa toimintaa, en suosittele tätä kellekkään. ÄLÄ TILAA!!!

    • Huijaavat

      Rikosilmoitus lähti

    • Booky.fi

      Kallis pulju.

    • lvv

      Toimitusajat eivät todellakaan pidä paikkaansa, tlaukseni ei vieläkään tullut. Eivätkä vastaa viesteihin.
      En suosittele kenellekkään.

    • asertiaj

      Huijauspaikka, ei kannata ostaa.

      Toimitusajaksi luvattiin yksi päivä, mutta viikkoon ei ole tapahtunut mitään. Valheellisesti edelleen mainostavat tuotetta "varastossa".

      Samaa tarinaa netti täynnä.

    • Anonyymi

      Ihan pas*a firma. Möivät kirjaa, jota niillä ei ollut. Etukäteen suoritettua maksua saa näköjään odottaa viikkoja

    • Anonyymi

      Saat*nan huijarifirma, joka myy kirjoja, jota sillä ei edes ole. Maksoin ostamani kirjan verkkopankista viikkoja sitten. Viikko oston jälkeen tuli ilmoitus ettei kirjaa olekaan. Rahojani en ole saanut vieläkään takaisin. Asiakaspalvelu ei toimi ollenkaan, joten tästä lähtien rahat Adlibrikselle. Tein rikosilmoituksen

    • Anonyymi

      Varkaita jotka eivät postittanut ostoani, eivätkä palauttaneet maksuani

    • Anonyymi

      Tilasin joulukuun 2020 alussa kaksi kirjaa. N. pari viikkoa sitten olen jo kysellyt tilaukseni perään. Nyt kirjoista on tulossa toinen, mutta ei mitään ilmoitusta milloin toinen on mahdollisesti tulossa. Eivät ole kertaakaan ilmoittaneet että tilauksen toimittaminen viivästyy tms. Bookyn sivuilla on pitkään ilmoitettu ko. kirjojen toimitusajaksi 1-3 viikkoa. En suosittele. Ensimmäinen ja viimeinen kerta kun itse tilaan tuolta mitään.

    • Anonyymi

      Myyvät kirjoja joita ei ole varastossa. Muut toimittajat kertovat asian, Booky ei kerro. Ottavat kyllä rahat. Eivät vastaa sähköposteihin, eivätkä pura kauppoja. Kaikkialla valitetaan huonosta palvelusta.

    • Anonyymi

      Huijarifirma!!!!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      Itselleni kävi niin, että maksoin tilaukseni ajallaan, mutta minua on yritetty veloittaa jo kauan toiseen kertaan asiassa. Luin jostain, että ao. firman johtaja on oikein ylpeä siitä, kun koettavat moneen kertaan laskuttaa. Aika erikoinen liikeyritys? Noh, mitäpä siitä, panen omat kuluni ja vaivanpalkkioni perintään firmalle, niin eiköhän opi kovapäisinkin huijari, mistä kana pissii. On tärkeää tämän firman kanssa säilyttää kaikki todisteet, jottei joudu useaan kertaan makselemaan.

    • Anonyymi

      Erehdyin tilaamaan tuolta pitkästä aikaa. Näköjään vanha menettely jatkuu, eli tuotetta odotetaan varastoon viikkokausia. Tilasin heinäkuun loppupuolella.

      • Anonyymi

        Joo... toi on kyllä sellainen drop shipping-firma että... onkohan ulkolaisten kirjojen varastoa esim. ollenkaan missää pohjoismaissa vai tuleeko tavara kustantajalta jostain jenkeistä tai muualta. Ei ihme että kestää.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe