Booky.fi - Hidas ja kallis

Booky nettikirjakauppa, huonoja kokemuksia.

Tilauksen toimitus vei yli 2 viikkoa vaikka toimitus luvattiin parissa päivässä.
Ensi kerralla haen kirjakaupasta. Ei ole edes edulinen.

Hakusanat:
Booky.fi booky nettikauppa verkkokauppa kokemus kokemuksia huono palvelu
Ilmianna
Jaa

31 Vastausta

samoin kävi mullekin. Hidas ja epäluotettava, jouduin peruuttamaan tilaukeni.

asiakaspavelussa on aina ruhka vaika e on auki 10-15.

eli en shoppaile siellä enää.
Ilmianna
Jaa
Minulla taas on ollut booky.fi:sta positiivisia kokemuksiaan pelkästään. Useimmiten se on ollut postimaksut huomioiden edullisin paikka. Luvatutkin toimitusajat ovat pitäneet. Ainahan ei ole luvattukaan, että pystyvät heti toimittamaan.

Yleensä halutessani ostaa kirjan katson hakutoiminnolla netistä ko. kirjan hinnat varteenotettavista nettikaupoista. Ostan sieltä, missä kirja toimitusmaksuineen on halvin edellyttäen, että ko. paikasta ei ole ennestään negatiivisia kokemuksia. Kivijalkirjakauppoihin en jaksa vaivatua katsomaan hintoja, vaikka joskus tarjouksesta voisi saada edullisestikin.
Ilmianna
Jaa
Ja vitun positiivista, lupaavat toimittaa kirjat 1-3 päivän sisällä....kohta mennyt kaksi viikkoa ihmetellessä. Eurot kyllä saatana kelpaavat...Oikein vitun "pikakirjakauppa"
Ilmianna
Jaa
Itse olen pari kertaa tilannut kyseisestä puljusta ja molemmilla kerroilla tuotteet ovat saapuneet noin viikon kuluttua tilaamisesta. Maksutavaksi olen ottanu laskun ja kaikki on sujunut OK. Juuri laitoin kolmannen tilauksen vetämään ja odottelen kirjoja innolla :) Suhteessa ovat saattaneet monet kirjat olla hieman kalliimpia mitä muissa nettikirjakaupoissa, mutta koska pidän bookya luotettavimpana paikkana niin sieltä sitten tilaan =)
Ilmianna
Jaa
Kokeilin kerran, maksoin tietysti etukäteen ja ihmettelin kun tuotetta ei kuulunut. Otin yhteyttä ja osoite tiedot olivat kuulemma puuttelliset ja pitäisi maksaa postimaksu uudelleen. Kaiken lisäksi todellä tympeä asiakaspalvelu. Eivät myöskään palauttaneet maksamaani summaa. Ei enään koskaan!!! Pitäkööt muutaman kympin kun niin tarvitsevat, menettivät paljon kirjoja tilaavan asiakkaan.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
ja suurasiakkaita firma kusettaa hirmuisilla ylihinnoilla....(vrt esim. myy myös kirjastoille)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Sen takia itse tilaan kirjani aina bookplus verkkokaupasta ja saan linkin kautta alennustakin.

http://www.supertarjous.fi/kauppa/bookplus/
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Booky.fi -nettikauppaa olen käyttänyt jo vuosia. Tähän saakka olen ollut hyvin tyytyväinen. Viimeaikoina kuitenkin toimitusajat ovat venyneet todella pitkiksi. Ilmoittavat, että sähköinen ilmoitus Itellalle on tehty, ja sen jälkeen menee vielä monta päivää, ennekuin lähetys lähtee liikkeelle. Vaihdanpa ostopaikkaa, jurppii tämä pitkä toimitusaika niin paljon.

Aiemmin kirjat tuli parin päivän sisällä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Surkea palvelu. Toimitusajat venyvät viikoilla arvioidusta. Kun asiaa tiedustelee, luvataan kirjat lähettää "huomenna" - mutta mitään ei tapahdu. Jatkossa sähköposteihin ei enää vastatakaan....
Kannattaa viimeiseen välttää tätä kauppaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
huonoja kokemuksia myös.käytettyjen kirjojen omistajat postittivat kirjat nopeasti jo parissa päivässä,mutta tilaamaani uusi kirja ei ole tullut,aikaa mennyt jo kuukausi.kysytty on,sanottiin kirja saapuu heille 24.8 vaikka sitä piti olla varastossa.vieläkään ei ole tullut.ensimmäinen ja viimeinen tilauskerta oli tämä.en suosittele.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Todella perseestä oleva kirjakauppa koko Booky. Toimitukset mitä sattuu ja kun kauppa perutaan, löytyy heti selitys, että juuri on kirja lähdössä tässä ihan jo valmiina pakkauksena. Rahanpalautus? Kyllä on pitkä 1-3 vuorokautta pankista riippuen. Ehkä tämä on syytä antaa kuluttaja-asiamiehelle tai jos rahoja ei ala kuulumaan tehdä suoraan rikosilmoitus.
Ilmianna
Jaa
Booky.fi hyväksyy Paypal-maksut. Käyttäkää sitä, niin rahat saa kyllä Paypain kautta takaisin, kun vaan avaa siellä keissin ennen kuin 45 päivää on mennyt maksamisesta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Jouduin tekemään Paypal-disputen, kun tavaraa ei kuulunut luvatussa ajassa eikä vielä 3 viikkoa sen jälkeenkään.
Ennen disputea olin yhteydessä heihin ja peruin tilauksen. Tilauksen peruutukseen sain vahvistuksen samoin Paypal-tilin hyvitykseen. Hyvitystä ei kuulunut. Ainoa mahdollisuus oli Paypal-dispute. Eskaloin claimiksi heti, kun mahdollista, jos hyvitystä ei kuulu.

En suosittele booky.fi:tä kenellekään. Katteettomia lupauksia, hankaluuksia saada rahansa takaisin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ei suositeltava kirjoitti:
Jouduin tekemään Paypal-disputen, kun tavaraa ei kuulunut luvatussa ajassa eikä vielä 3 viikkoa sen jälkeenkään.
Ennen disputea olin yhteydessä heihin ja peruin tilauksen. Tilauksen peruutukseen sain vahvistuksen samoin Paypal-tilin hyvitykseen. Hyvitystä ei kuulunut. Ainoa mahdollisuus oli Paypal-dispute. Eskaloin claimiksi heti, kun mahdollista, jos hyvitystä ei kuulu.

En suosittele booky.fi:tä kenellekään. Katteettomia lupauksia, hankaluuksia saada rahansa takaisin.
Ei vastannut disputeen. Eskaloitu claimiksi Paypalin ratkaistavaksi.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
ei suositeltava kirjoitti:
Ei vastannut disputeen. Eskaloitu claimiksi Paypalin ratkaistavaksi.
Rahat tuli vasta Paypal claimin jälkeen. En suosittele kenellekään moista putiikkia. Vastaavaan myyjään harvemmin törmää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ihan hyvin on toiminut mulla; ei kannata uskoa yksittäistapausten valituksia. Eikä harrasta veronkiertoa kuten jotkut kilpailijansa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
3 VASTAUSTA:
Minkä takia kerrot yksittäistapauksestasi, jos kerran sanot, että ei kannata uskoa yksittäistapauksia? Ei taida olla itselläsi puhtaat jauhot pussissa. Ettet ole peräti bookysta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Kyllä ne kuule risteilee bookynkin kirjat ja muu rompe ahvenanmaalle ja takaisin. Normista kuljetuksesta asiakas maksaakin "nopea toimitus" maksun!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
hujgy kirjoitti:
Minkä takia kerrot yksittäistapauksestasi, jos kerran sanot, että ei kannata uskoa yksittäistapauksia? Ei taida olla itselläsi puhtaat jauhot pussissa. Ettet ole peräti bookysta.
rahastaa suurasiakkailta (esim. kirjastot) ne verorahat hirmuisina ylihintoina
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Ostin kirjan kun tarvitsin sitä suht nopeasti. No nyt ymmärrän miksi kirjan tulo kesti. Ostin 8.2 ja tuli 15.2 ja kirjekuoressa Åland
Eli suosittelen ennemmin ostamaan paikallisesta kaupasta, jos näin kiertelevät veroja.
Ilmianna
Jaa
Nyt jopa heikkonäköisille ja sokeille on ulkoistettu tämä booky- eli iso konserni, joka taatusti osaa viedä välistä....-kirjat mystisesti muka häviävät postissa, "kysy sieltä", mahtanevatko tehdä niitä ollenkaan???Vastaa laskuun, eli näkevää tarvitaan tässäkin avuksi....
Ilmianna
Jaa
Samankaltaisia kokemuksia myös minulla.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kertoisitko tarkemmin?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Välttäkää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Kerro??
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Kannattaa muistaa että olette täydessä vastuussa kirjoituksistanne. Kannattaa siis miettiä mitä kirjoittaa ja minne.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jos puljussa on hidas ja epäluotettava palvelu, niin kyllä siitä on ihan aihettakin kirjoittaa totuudenmukaisia arvosteluja nettiin, että tietävät muut välttää kyseistä verkkokauppaa ja tilata tavaransa muualta, missä toimitus toimii sovitun mukaisesti. T. kirjaansa odottava..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa

Ilmianna
Jaa
Kyllä on niin paska firma mitä maan päällä kantaa....
Ilmianna
Jaa
Surkeaa toimintaa, en suosittele tätä kellekkään. ÄLÄ TILAA!!!
Ilmianna
Jaa
Rikosilmoitus lähti
Ilmianna
Jaa
Kallis pulju.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Booky.fi - Hidas ja kallis

Booky nettikirjakauppa, huonoja kokemuksia.

Tilauksen toimitus vei yli 2 viikkoa vaikka toimitus luvattiin parissa päivässä.
Ensi kerralla haen kirjakaupasta. Ei ole edes edulinen.

Hakusanat:
Booky.fi booky nettikauppa verkkokauppa kokemus kokemuksia huono palvelu

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta