http://2.bp.blogspot.com/_ADZN_AIhns8/TA2d46cTPAI/AAAAAAAAFPU/xXAUqBUX_bg/s1600/Fullscreen capture 672010 83152 PM.jpg
Tietysti VARTIOTORNI.
Maailman luetuin lehti?
6
358
Vastaukset
- pullea
jos ajatellaan, että muilla "lehtifirmoilla" ei oo resursseja maailmanlaajuiseen levikkiin, taikka sitten asiaa maailman ympäri asti. vt-seuralla on kuitenkin 7 miljoonaa?ko? ihmistä rahoittamassa toimintaa ilmaistöineen ja jakeluineen...
aihekin on kautta aikojen ollut ihmisille kiinnostava.
turha se on matti nykäsestä lähtee ghanaan juoruja kirjottamaan..
niinpä most widely read magazinen ymmärtää aika hyvinkin... - 17+5
Joskus se oli Valitut palat, niin ainakin mainostettiin.
- Ei merkkiä
Ehkä olisi parempi käyttää termiä levikki.
>>Ehkä olisi parempi käyttää termiä levikki.
Sama tuli mieleen. Voisi olla tarjolla maailman lukemattomamman julkaisun titteliä levikkiin verrattuna, mikäli luettuutta lähdettäisiin tutkimaan.- ....
t-i-u-k-u kirjoitti:
>>Ehkä olisi parempi käyttää termiä levikki.
Sama tuli mieleen. Voisi olla tarjolla maailman lukemattomamman julkaisun titteliä levikkiin verrattuna, mikäli luettuutta lähdettäisiin tutkimaan.Huvitan taas itseäni muistellessa kuinka Ex:ät alkoivat keittää omaa soppaansa silloin kun Herätkää muuttui kerran kuussa ilmestyväksi. Silloin lehtiä kuulemma ajettiin alas ja muut. Humppaa riitti kuukausi tolkulla. Analyysi toisensa perään sulostutti palstaa.
Sitä ennen pedo dokumentti hajotti Jt:t muutamassa kuukaudessa. Jos ei se, niin netti sitten. Siitä taitaakin olla 1,5 miljoonaa aikaa.
Tassä kuva taisteluun valmiista h2o soturista.
http://www.funny-games.biz/pictures/779-don-quijote-illusion.html .... kirjoitti:
Huvitan taas itseäni muistellessa kuinka Ex:ät alkoivat keittää omaa soppaansa silloin kun Herätkää muuttui kerran kuussa ilmestyväksi. Silloin lehtiä kuulemma ajettiin alas ja muut. Humppaa riitti kuukausi tolkulla. Analyysi toisensa perään sulostutti palstaa.
Sitä ennen pedo dokumentti hajotti Jt:t muutamassa kuukaudessa. Jos ei se, niin netti sitten. Siitä taitaakin olla 1,5 miljoonaa aikaa.
Tassä kuva taisteluun valmiista h2o soturista.
http://www.funny-games.biz/pictures/779-don-quijote-illusion.htmlHuvitan taas itseäni muistellessa kuinka vt-seura alkoi keittää omaa soppaansa silloin kun maailmanlopun piti tulla vuonna 1975. Herätkäässä kerrottiin ettei kannata enää kouluunkaan mennä, kun ei niistä enää ehtisi kuitenkaan duuniin ennen loppua. Ennusteluhumppaa riitti vuositolkulla. Maailmanloppuennuste toisensa perään sulostutti, ja sulostuttaa meitä lehdissä edelleenkin.
Sitä ennen lopun on pitänyt tulla toki monta kertaa.
Mitkään dokumentit eivät tule mielenhallintaa sellaisenaan purkamaan. Kyse on ihmisen omasta halusta tiedostaa asioita tai jättää tiedostamatta. Dokumentit ja keskustelu on enemmänkin informaatioluontoista. Se joka todella haluaa ottaa asioista selvää, ottaa, ja on hyvä että informaatiota nykypäivänä riittää. Sitten on toki paljon niitäkin, jotka ovat ottaneet asioista selvää, mutta pysyvät seurakunnissa lähinnä sosiaalisten suhteiden takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437