Vehviläinen ja VR

tosipari

Ilman logistiikka- alan loppututkintoa ministeri Anu Vehviläinen (kesk.) suunnitteli VR:n tulevaisuuden 2005-2010 VR:n hallintoneuvoston jäsenenä. Ellei hän suunnitellut VR:n tulevaisuutta niin sittten hän vain nosti palkkiot. Vehviläinen tietenkin tuntee VR:n kaikki silmäntekevät ja soittelee heille päivitäin "valvoessaan" suunnitelmiensa toteutusta nyt ministerin ja omistajan asemassa. Miten kävi VR: kehittymisessä. Ainakin aivan tajuttoman kansallisen vahingon on tämä kepupolitrukki saanut aikaan vajaassa kymmenessä vuodessa. Ihmisten olisi pitänyt päästä töihin ja hoitamaan asioitaan. Rahaa on palanut aivan valtavasti, ajasta puhumattakaan.

Mihin helkkariin hänen pitää pyytää kirjallisia raportteja joka päivä VR:ltä? No ainakin uudelleenvalinta eduskuntaan on kuulemma hiuskarvan varassa. Vaalien vuoksiko tätäkin hölmöilyoperaatiota jatketaan. Kai nyt kepulainenkin ymmärtää kuka osaa hoitaa asioita ja kuka ei.

Ne raportit pitää julkaista, koska ne ovat yhteisen omaisuuden valvontaan liittyviä dokumentteja.

4

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anu Vehviläinen on KEPUn heikkolahjaisen ministeriryhmän pahnueen pohjimmaisia. Hän on tyypillinen KEPUli, joka sanoo yhtä ja tekee toista. Sen jälkeen hän vielä syyttelee muita omista virheistään.

Tämä VR:n asia on tyypillinen tapaus, jossa Vehviläinen yrittää vierittää vastuun omista mokistaan VR:n johdolle.

Muista nyt Anu-tyttönen, että ei kansa ole niin tyhmään, kuin sinä luulet.

• 4+11

putoaminen eduskunnasta on varmaa.

• syyllisyydestään

Arvon ministeri Vehviläinen voisi aivan hyvin pyytää ne turhat raportit itseltään, kun kerran on itse sotkunkin aiheuttanut.

• Hyvä Anu

Äänestäjät arvostavat Vehviläistä, joka ensimmäisenä ministerinä tarttui voimakkaasti VR:n ongelmiin.
        Muutaman sosialistin huutaminen ei vaikuta, meillä ei johtajia nimetä huutamlla kuin aikanaan punakaartissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.

Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei
      Maailman menoa
      365
      1763
    2. Huomaatko että

Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
      Ikävä
      145
      1256
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      78
      903
    4. Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta

Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.
      Ikävä
      35
      846
    5. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      39
      815
    6. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      801
    7. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      101
      795
    8. Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy

"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos
      Imatra
      67
      686
    9. Oot hauska

Oot hauska ja kiva nainen.
      Ikävä
      50
      678
    10. Miksi itkit silloin

Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk
      Ikävä
      4
      664
    Aihe