mieliMIEShahmoni sarjassa on charlotten homo ystävä anthony. tosi hauska tyyppi ja kammottava ääni!!
mr.big on charmikas komistus ja uusi hahmo harry kumman suloinen. ja sitäpaitsi mä en ymmärrä kun sen (muka)"rumuudesta" tehdään siinä sarjassa kauhee juttu. en oo koskaan ymmärtänyt miksi se olis jotenkin epäviehättävä! musta se on seksikäs omalla tavallaan. :)
samanthan uusi poju on nätti sekin kuhan vain ajaisi sen tarzan tukan veks. ihan lyhyeksi.
on muuten kiva että samanthakin on saanut jonkun varteenotettavan vastuksen eikä vaan niitä iänikuisia yhden jakson panoja.
KUKA PARAS MIESHAHMO??
14
1932
Vastaukset
- Miranda
Aidan oli ehdottomasti seksyin.
Anthony on hauska! - Kyylä
Ennemmin minä häntä hoitelisin kuin jotain huonon itsetuntonsa kanssa vitsailevaa Burgeria... :P
Onhan se Pikki jo vähän vanha, mutta kuitenkin.
(Olen siis nainen, jos lienee nimen kanssa epäselvää.) - satu
on ihan naisen näköinen!
- Ranneliike
kädenliikkeet yms yms. Oletteko huomanneet?
- lotta
ehdottomasti Stanford!!
- funnygirl
ihan ehdottomasti Aidan!
Niin komee,ja sit vielä kun se on niin täydellinen luonne!
Miksei sellaisia ole oikeesti!!!!!:)- funky spunk
onhan se lutunen. sen koira oli kyllä kaikista suloisin!
- zuzanna
Juu Mr. Big on paras
- nube
Älä huoli, kyllä se Samanthan Smith sen päänsä vielä lyhyeksi ajaa... siis samaan aikaan kun Samantha kärsii syöpähoidosta johtuvasta hiustenlähdöstä. ;)
- funky spunk
voi kun ritari ele miekkoseltamme!! "räpyttelee silmiään ihastuneena"
sitten vaan odottelemaan. vaikka eihän se oikeestaan mukava juonenkäänne ookkaan...
- belle
Aidan Shawn (vai mikä lie onkaan) ja Jerry/Smith Jerrod.
- Staten island
Aidan on mun suosikki. Ihana pitkä, tumma ja sympaattinen heppu.
- Miimo
Menkää kattoon Vantaan Ikeaan, siel on Absolut Hunk töissä palautuspisteessä
- Slightly Mad
On paras mies sinkkuelämässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976