Onko muilla kokemusta miehen siveysvyöstä? Olen 32-vuotias helsinkiläismies ja olin vuosikausia fantasioinut siitä, että vaimoni lukitsisi minut siveysvyöllä "vangikseen". Kauan sitten eräs tuttavapariskunta kertoi siveysvyökokeilustaan ja heillä homma oli toiminut hienosti, parisuhteen laatu oli parantunut ihan silmissä.
Olin ottanut asian esille vaimoni kanssa muutamaan otteeseen ja pari viikkoa sitten hän yhtäkkiä sanoi, että voisimmehan kokeilla asiaa. Hankimme cb-3000-munalukon ja vaimoni lukitsi minut siihen. Sovimme, että asiaa kokeillaan pari viikkoa, minkä jälkeen katsomme jatkoa. Sääntönä on, etten saa edes pyytää lukon aukaisemista missään olosuhteissa, se aukaistaan ainoastaan silloin, kun vaimoni niin päättää, eli tahtoo suomeksi sanoen munaa.
Nyt on 12 päivää kulunut lukittuna ja olo on kokolailla euforinen. Suhteemme on jo näinkin lyhyessä ajassa saanut aivan uutta virtaa, olen ollut aivan kiimassa vaimooni koko ajan. Olen antanut hänelle suuseksiä lähes päivittäin ja kyrpäni on käytännössä koko ajan aivan räjähtämispisteessä muovisessa vankilassaan. Vaimoni on osannut ottaa tilanteesta kaiken ilon irti, öljyhieronta ja monet muutkin nautinnot ovat nyt osa hänen päivittäistä arkeaan. Suostuin myös siihen, ettän tiskit, pyykinpesu ja siivous ovat tästedes ainoastaan minun vastuullani. Ja hulluinta kaikessa on se, että tilanne on juuri sitä, mitä tahdon. Ennen siveysvyötä kotityöt eivät oikein maistuneet... Päälimmäisenä asiana mielessäni on tauotta se, että tahdon miellyttää ja palvoa vaimoani.
Olotilani on aikalailla epätodellinen. On kutkuttavan raastavaa ja samalla ihanaa, että tahtoisin laueta koko ajan, mutta en pysty. Seksuaalinen virittyneisyys on päällä koko ajan. Näin 12 päivän jälkeen olen ehdottomasti sitä mieltä, että tämä kokeilu on ollut onnistunut. Sydämestäni toivon ja uskon, että vaimoni on samaa mieltä ja siveysvyöstä tulisi pysyvä osa elämäämme.
Kertokaahan ajatuksianne ja kokemuksianne asiasta!
Siveysvyö miehelle
8
4054
Vastaukset
- SexualFrustration
Toivotaan ettei mene turhautumisen puolelle. Ilmeisesti vaimosi haluaa myös tarpeeksi usein, ettei muutu oikeasti kidutukseksi.
- J
Kuulostaa upealta, saisinpa itsekin kokeilla samaa! :-)
- Ella36
Meillä kokeiltiin samaa jokin aika sitten. Ukko oli aivan kiimassa jatkuvasti, eli hauskaa kyllä oli.
- rsthrsthsrh
Ukko kiimassa muna lukittuna, kenellä oli hauskaa?
- Vaimo 38
Minulla on itseäni 5 v nuorempi ja laiska äijä ”Risto”. Hän jäi kotiin kohta avioliiton jälkeen, koska minulla on hyväpalkkainen työ. ”Risto” katsoi, että hänen ei kannata tehdä mitään, vaan minun palkkani riittää hyvin meidän menoihimme; ja ylikin jää. Lisäksi minulla on aika hyvä perintö.
Äijä karkaili päivisin baariin, eikä tehnyt kotitöitä, jotka olivat hänen huolinaan. Niinpä pistin hänen munansa rangaistukseksi lukon taa. Ovat olleet lukittuna jo pitkään. Eihän se mitään auttanut; kapakka kutsui, kuten aiemminkin, Sitten kävimme viime elokuussa Liettuassa, jossa teetin hänelle kahden D:n tissit, joiden olemassa oloa hän ei pysty salaamaan millään konstilla. Nyt kotityöt maistuvat. Niiaamaankin on mekko päällä, minun maksamani tissit paljaana ja 5” korkokengillä opeteltu. Miesten alus- eikä päällysvaatteita ei talossamme enää ole.
”Risto” on nyt ”Riitta”. Eikä minulla ole aikomustakaan avata hänen munalukkoaan vuosiin, vaan käytän muita miehiä,- pipihipi
luuletkos että joku uskoo?
alun kertomus sen sijaan todentuntuinen
- paskaaa!
Tuollaista tytteliä ei voi edes mieheksi kutsua!
- Jorma S
Mäki haluaisin olla Riitta vaikka sukkahousuissa ja tyllihameessa ja palevella auliisti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo844912Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2334684Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks682418Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä752406- 622370
Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak802235- 531916
- 281547
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1261457Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1131414