Naiset ja mustat miehet

aloittaja-85

Miksi naiset aina rakastuu miehiin mustiin?

Keskustellaan tästä kiintoisasta aiheesta. Muistakaa pitää keskustelu asiallisena, jotta ketju ei joutuisi sensuroiduksi niin kuin aihepiiriä käsittelevät ketjut aikaisemmin. Ei siis L-tai N-sanoja ketjuun kiitos. Yritetään välttää muutakin loukkaavaa.

66

2320

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfhs5th4

      Aloittaja on nainen. selvä provo.

      • fghkgkhughjl

        Takuuvarma blondi,hakemassa mokkagigua.
        Oli vaan BMG-alkusia.


      • Anonyymi
        fghkgkhughjl kirjoitti:

        Takuuvarma blondi,hakemassa mokkagigua.
        Oli vaan BMG-alkusia.

        Tapolan lenkki maistuu!


    • 44444444444455555

      varmaan siksi kun niillä on enemmän aikaa hengata kahviloissa ja kauppakeskuksissa pokailemassa naisia. plus isommat munat, eksotiikka ja röyhkeä käytös.

    • Huoh...

      Ketkä naiset - kaikkiko? Useimmatko? Ja milloin "aina"?

    • Naisia kiinnostaa

      iso jorma

      • Miehen kalun

        koko kiinnostaa lähinnä toisia miehiä (peniskateus nääs)


      • Anonyymi

        Tännän ostettan Tapolan musttaa makkaraa!


    • glggl

      "Miksi naiset aina rakastuu miehiin mustiin?"

      Eli yleistätkö vaiko kuuluisiko kyssärisi olla, että "miksi jotkut naiset..." Minä en ainakaan kuulu kyseiseen ryhmään, enkä siis rakastu mustiin enkä kylläkään tylsiin Suomalais miehiin.

      • Anonyymi

        Ei voi sanoa, että rakastuvat aina.
        En minä eivätkä ketkään tuntemani naiset.
        Kuka haluaisi miehekseen tyhjätaskun huithapelin, luku ja kirjoitustaidottoman mustan miehen? Nainen hakee myös turvallisuutta, musta ei voi sitä tarjota, ei rahallisesti eikä muutenkaan. Heidän kulttuurinsa antaa luvan eliminoida puoliso, jos tarve vaatii. Myös mahdolliset lapset ovat vaarassa.
        Pelkään mustia ja kierrän heidät kaukaa.
        Mustat ovat samantyyppisiä kuin romanit, villejä ja vapaita eikä huolta huomisesta. Molemmat soveltuvat
        esim. laulajiksi, kuitenkin kaikki menee lopulta mönkään.


    • Ovat kiiheämpi

      kuin suomimiehet

      • No eivät todellakaan

        panosta naisen tyydyttämiseen. Luulevat että pelkkä iso kalu riittää.


      • Mistäs sinä
        No eivät todellakaan kirjoitti:

        panosta naisen tyydyttämiseen. Luulevat että pelkkä iso kalu riittää.

        sen tiedät. Onko kokemuksia?


      • Anonyymi

        Suomipoika on luotettava, vakaa, mukava ja huolehtiva. Ei tarvitse pelätä, pitää lapsista, oikeaa iskäainesta.
        Suomipoika on miehen näköinen, voi olla vähän juro, mutta osaa myös jutella. Ihan parasta suomalaiselle naiselle.


    • Totuuden Torvi

      niin eiköhän juttu luista.

      • älymies 23

        Muakin aiemmin pelotti naiset, joilla on kokemusta isommista miehistä, muttei enää. Oon päässy asian yli, vielä tulisin onnelliseksi jos saisin ison naisen, mieluiten kokeneen ja hieman vanhemman.
        Jutellaan. Oon niin yksinäinen :(


      • olet pelkkä
        älymies 23 kirjoitti:

        Muakin aiemmin pelotti naiset, joilla on kokemusta isommista miehistä, muttei enää. Oon päässy asian yli, vielä tulisin onnelliseksi jos saisin ison naisen, mieluiten kokeneen ja hieman vanhemman.
        Jutellaan. Oon niin yksinäinen :(

        surkea fake!


    • Jäntevän mustan

      miehen kanssa rakasteleminen on yksinkertaisesti ihanaa. Musta ja valkoinen iho vastakkain on lisäksi uskomattoman kaunista.

      • yes....

        musta ori jaksaa laukata kun valkoinen jo lopettaa...


      • Taas yksi
        yes.... kirjoitti:

        musta ori jaksaa laukata kun valkoinen jo lopettaa...

        valheellinen myytti. Ei niitä kiinosta pätkääkään saako nainen.


    • Musta makkara

      on hyvää!

      • tytteliiiiiiiiiiiiii

        enkä itse yhteenkään sellaiseen koskisi.
        Ovat ällöttäviä ja jo se asenne että saavat naisen kuin naisen ällöttää suunnattomasti. Haisevatkin aina kummalliselta :D
        Pimeässäkään ei niistä näy kun himosta kiiluvat silmät.
        Ällöttäviä myös ne naiset jotka näiden kanssa tekevät lapsia tai edes harrastavat seksiä.


      • Sinä olet
        tytteliiiiiiiiiiiiii kirjoitti:

        enkä itse yhteenkään sellaiseen koskisi.
        Ovat ällöttäviä ja jo se asenne että saavat naisen kuin naisen ällöttää suunnattomasti. Haisevatkin aina kummalliselta :D
        Pimeässäkään ei niistä näy kun himosta kiiluvat silmät.
        Ällöttäviä myös ne naiset jotka näiden kanssa tekevät lapsia tai edes harrastavat seksiä.

        MIES!


      • tytteliiiiiiiiiiiiii
        Sinä olet kirjoitti:

        MIES!

        tuu vaikka katsomaan ;)


      • Anonyymi

        Onhan elämässä muutakin ja tärkeämpää vielä. Ei naimisella kukaan elä.


    • ???????????

      En rakastu mustaan mieheen enkä hänen jormaansa. Minulle ihan uusi asia että KAIKKI tekee niin.
      Olen ihan kelkasta pudonnut.

      • Anonyymi

        Kaikki me halutaan olla nee.....tä!


    • hbgkjsvh.lJAHSL

      up

    • Päästävätkö

      naiset usein mustia miehiä päällensä ähkimään?

      • KYLLÄ, KYLLÄ

        KYLLÄ


      • Anonyymi

        Piäreekö ne mustat miehet paneskellessaan?


    • rasistinen?

      Äläs yleistä, sä vaan luulet. Mustat miehet haiseekin niin pahalle, että vielä semmosen kanssa sänkyyn päätyisi, yök. En halua kokeilla yhtään ulkomaalaista miestä koskaan.
      Miksi suomalaiset miehet ei voi uskoa, että ovat parhaita?

    • ................

      Molemmat on samanlaisia Imperialistien arjalaisten(germaaninen) alaspolkemaa paska sakkia.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


      • Eihän tuolla

        ole kuin yksi ruma nainen, muut ovat kauniita


    • Jätkä 25

      että valkoiset naiset tuntevat vetoa mustiin miehiin vetoa(ja sama kanssa jopa päinvastoin) siitä syystä, että omaavat riittävän kaukaisia geenejä keskenään, jolloinka siinä vaiheessa tae terveestä jälkikasvusta! Tai ainakin tosi pieni todennäköisyys että lapsista ainakaan mitään kehitysvammaisia tulisi. En tiedä olisiko sekin kun niin tunnetusti omaavat aika usein kookkaan varustuksen, joka muutenkin saattaa olla kanssa hyvien geenien merkki kait? Vielä kun kaiken lisäksi jossain oli vielä kanssa väitetty että mustat kuulemma ovat jotain puhtaampaa alkukantaisempaa ihmisrotua, jonka vuoksi ne sen takia ovat useissakin asioissa hyvin pärjännyt ja menestynyt ja että minkä takia omaavat vielä usein ison kyrvänkin :D Toisin kuin me joihin mahdollisesti vaikuttanut enemmän ilmansaasteet täällä länsimaissa useampia vuosia... noh, en tiedä pitääkö tuo loppu edes paikkansa, mutta voi olla :)

      • Silkkaa biologiaa

        koko juttu


      • ihankivagubbe

        "jonka vuoksi ne sen takia ovat useissakin asioissa hyvin pärjännyt ja menestynyt"
        Tanssi ja koripallo?


      • Jätkä 25
        ihankivagubbe kirjoitti:

        "jonka vuoksi ne sen takia ovat useissakin asioissa hyvin pärjännyt ja menestynyt"
        Tanssi ja koripallo?

        myöskään unohda nyrkkeilyä, pikajuoksua, tietääkseni paljon myös jazz- ja bluesmuusikoita ja vaikuttaisi kovimmat räppäritkin tulevan mustista.


      • ed.
        Jätkä 25 kirjoitti:

        myöskään unohda nyrkkeilyä, pikajuoksua, tietääkseni paljon myös jazz- ja bluesmuusikoita ja vaikuttaisi kovimmat räppäritkin tulevan mustista.

        Olet oikeassa, en vain jaksanut kirjoittaa mittavampaa listaa.


      • valkoisten menestys
        Jätkä 25 kirjoitti:

        myöskään unohda nyrkkeilyä, pikajuoksua, tietääkseni paljon myös jazz- ja bluesmuusikoita ja vaikuttaisi kovimmat räppäritkin tulevan mustista.

        Menestys mitataan ihan muilla asioilla kuin urheilulla.

        Mustien etu tietyissä lajeissa ei edes ole niin suuri kuin aiemmin luultiin. Nyrkkeilyn ykkössarja eli raskassarja on nykyään valkoisten dominoima. Ranskalainen valkoihoinen pikuoksija Christophe Lemaitre juoksi juuri satasen aikaan 9.92 s. (Ranskan ennätys) ja on vasta 21-vuotias.

        Valkoisilla on vain ollut yleensä muitakin teitä menestykseen kuin urheilu, joten ei ole tarvinnut ryhtyä esim. nyrkkeilemään ja tuhoamaan aivonsa. Mustille urheilu on monesti ainoa keino pois ghetosta ja köyhyydestä. Pikajuoksussa valkoiset luulivat etteivät voi pärjätä ja siksi monet lahjakkaat valkoiset urheilijanalut valitsivat muita lajeja. Lemaitre kuitenkin on nyt osoittanut, että valkoinen voi juosta kovaa. Boltin ennätykset tuskin ovat vaarassa, mutta eivät mustat niin paljon nopeampia ole kuin on luultu.


    • bnnbnbnbnbnbnb

      Kait se erilaisuus kiinnostaa. Itsekin näin miehenä mielelläni kokeilisin jotain oikein muhkeaa, kiihkeää, tummaa Nuubialaisprinsessaa.

      • Anonyymi

        Tummat naiset näyttää miehekkäiltä. En vain ole ikinä pitänyt tummista naisista. Se on ainoa rotu josta en pidä ulkonäöllisesti. Jopa mustat miehet pitää vaaleammista tummista naisista. Vaaleaihoisuus on maailmanlaajuisesti kaunista paitsi ehkä joissakin aasian maissa sitä voidaan pitää liian vaaleana ja eräs aasialainen sanoi että vaaleaihoisuus on ihosairaus.


    • paint it black

      Siksi kun mä olen lutka ja haluan että musta ori nussii mua kovalla isolla meisselillään..Ai nyt tais tulla ne L- ja N-sanat mitä ei saanut käyttää..Sori sori sori.

      • mies sinä

        olet!


    • mimmukka85

      Koska alkukantainen ja isokaluinen mies kiihottaa pistäen hormoonit hyrräämään!

      • Anonyymi

        Mulatteja enemmän vain suomeen. Jokin päivä kaikki on ruskeita ja vinosilmäisiä.


    • 9ol4w

      Tuskin se on yhtään yleisempää, että naisella on musta mies kuin että suomalaisella miehellä on Aasiasta nainen (lähinnä Thaimaasta). Olisko niin, että jos ei saa valkoista oman rotuista kumppania, niin sitten on pakko tyytyä värilliseen? Jos pelkkää seksiä haluaa, niin värilliset on OK, mutta lapsia ei kannata alkaa väsätä, koska siitä aiheutuu lapsille hirveästi haittaa kuten koulukiusaamista ja tunne, ettei kuulu kumpaankaan sukuun kunnolla.

      • ....................

        Ainakin isommissa kaupungeissa Suomessakin alkaa olla kouluissa kaiken väristä porukkaa. En usko että se ihonväri on kiusaamisen syy. Hyvähän se vaan on että lapset oppivat hyväksymään ns. erilaisuuden. Omalla tytöllänikin on erirotuisia ystäviä eikä se ketään haittaa.

        Mun mielestä miehet hakee Thaimaasta pääasiassa hyvää vaimoa ja äitiä lapsilleen. Ainakin tuntuu että lisääntyminen on aika kiivastahtista ;-D Ei kait siinä mitään pahaa ole. Hienoa oikeastaan, pitäisköhän itsekkin...

        Naiset tuskin hakee Afrikasta hyvää aviopuolisoa.


    • Ehkä jossain vaiheessa rakastunki mustan miehen, mutta suurin todenäköisyys, että hän tulee oleman aasialainen mies:)

      • ....................

        Sun täytyy löytää joku feikki-kaveri itselles. Voitte sitten kirjoitella toisillenne viestejä väärällä kuvalla varustettujen profiilien kautta. Sovitte tapaamisen jonnekin paikkaan minne sitten et oikeasti mene. Tapaamispaikaksi sopii jokin paikka mitä ei oikeasti ole edes olemassa.


    • Äly, jäätä mut rauhan!

      Mee teinien luo!

      • ....................

        Mitäs jos menenkin feikkien luokse? Olisin siellä sitten kaunis, venäläinen nainen ja sinä saisit olla vaikka se teinipoika joka etsii itselleen Japanista mielikuvitusystävän.


    • 2+15=1.7

      "Olisko niin, että jos ei saa valkoista oman rotuista kumppania, niin sitten on pakko tyytyä värilliseen?"

      Kyllä se omien havaintojeni mukaan ainakin Helsingissä näin on. Joitakin missitason teinipimatsuja voi ehkä pyöriä mustien miesten kainalossa, mutta kun katsoo 30 ikäisiä naisia mustien miesten kanssa, niin kyllä ne vaan sinne "lähiövalas" luokkaan lähes poikkeuksetta menevät.

      Jos joku sanoo, että miehet valittavaa että "mustat miehet vievät meidän naiset" niin ainakin noista 30 mustien miesten naisista voi sanoa, että viekää vaan, emme jää kaipaamaan!

      • Miksihän muuten Madonnan viimeaikaiset poikkikset ovat olleet etnisiä, kyllähän sillä maineella ja rahalla luulisi valkoihoisiakin poikia löytyvän?


    • Pitää aina muista että valkoinen on myös väri!

      Miksi eurooppalainen nainen halua elämänkumppaniksi, esimerkiksi aasialaisen miehen?

      1.Koska aasialaisia ovat erittäin herrasmiesmaisia käytökseltän.
      2. Älykkäitä, minusta korkea ÄO on todella sexsikästä
      3. Mahdollisuus siirtä etenpäin omille lapsille tervet, hyvät geenit
      4. Metisit ovat kauniita/komeita, ulkonäollä on merkityksensä, fakta.
      5. Komeat aasalaiset miehet ovat sexsikkäitä ainakin minun mielestä.

      • Anonyymi

        Eikö enemmänkin niin että aasialaiset naiset on miesten suosiossa koska ovat pienikokoisia ja usein aika tottelevaisia, ainakin ne jotka on ulkomailta.


    • Anonyymi

      Minäkin haaveilen mustasta miehestä.
      T:lyhytfleda homo mies

    • Minä en koskaan rakastu miehiin mustiin. Joten älä yleistä.

      • Anonyymi

        Vittuun siitä homon tytär, tapa ittees


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vittuun siitä homon tytär, tapa ittees

        Mulla on muutenkin tänään ollut tosi kurja ja paska-onninen päivä, niin en nyt jaksa hirveän huumorilla tuohon suhtautua. Onneksi olen henkisesti paljon vahvempi persoona kuin vaikkapa teininä ja parikymppisenä, niin en anna tämän kuormittaa kaiken muun tämän päivän paskan lisäksi. Mutta sinuna miettisin sanojasi ihan siltäkin kantilta, että kaikki eivät kestä jatkuvaa paskan satamista niskaan, varsinkaan jos sitä on tullut jo täysi lastillinen yhden ja saman päivän aikana.


    • Anonyymi

      Koska ne ovat big black salami (Isot Mustat Kyrvät). Kun minä näen mustan miehen pomppivan hänen persettä, mulla nousee niin iso, että spermaa vähän tulee, ja mun muna tärisee.

    • Anonyymi

      En ole koskaan rakastunut, enkä edes ihastunut mustaan mieheen. En koskaan tuntenut edes vetoa yhteenkään, vaikka kyse ei ole mistään periaatteellisesta. Eipä mulla siis tähän asiaan sen kummempaa sanottavaa ole.

    • Anonyymi

      Rotupettureita. Siinä menee valkoinen rotu.

    • Kardox89

      No mitä sinulle kuulu Kenen kanssa joka nosta jalkaa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      29
      2844
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      102
      1498
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      85
      1361
    4. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      87
      1123
    5. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      376
      1108
    6. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      103
      991
    7. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      49
      990
    8. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      79
      942
    9. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      940
    10. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      906
    Aihe