Mitkä Visa Electronit toimii netissä?

Newz Flaz

Minkä pankkien Visa Electron kortit toimivat nettiostoksilla?

Niiden Paypal ja Google Checkout toimivuus
olisi myös hyvä tietää.

En halua maksaa turhia palvelumaksuja
hyödyttömästä pankkikortista.

9

1323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin menee

      mutta eiköhän ne kaikki käy.Ei mikään käy automaattisesti vaan pitää pankissa sanoa jotta liittää kortin visa by verifityyn ennenkuin toimii.

      • Newz Flaz

        Laitetaan soppaan Säästöpankki ja Paikallisosuuspankit
        vai POP-pankitko se oli. Näiden Visa Electron ei toimi,
        vaikka mitä tiskin tädit satuilee.

        Mitenkäs Sampo tai S-pankki?


      • Newz Flaz

        Ei vielä viskata jalkaa kiveen. Poikkaisen Säästöpankissa
        ja kysyn sen Verified by Visa kytköksen varmasti päälle.

        Sitten testaan erään verkko-ostoksen. Kerron miten kävi.


      • dkjbfngjfsg
        Newz Flaz kirjoitti:

        Laitetaan soppaan Säästöpankki ja Paikallisosuuspankit
        vai POP-pankitko se oli. Näiden Visa Electron ei toimi,
        vaikka mitä tiskin tädit satuilee.

        Mitenkäs Sampo tai S-pankki?

        Nordean, S-pankin ja OP:n käy Paypaliin, mutta on varmistettava nettipankissa tai asiakaspalvelussa että nettiostot ovat sallittuja, koskee erityisesti Nordeaa ja OP:a.


      • Newz Flaz
        Newz Flaz kirjoitti:

        Ei vielä viskata jalkaa kiveen. Poikkaisen Säästöpankissa
        ja kysyn sen Verified by Visa kytköksen varmasti päälle.

        Sitten testaan erään verkko-ostoksen. Kerron miten kävi.

        Kokeilin sitten kumpaakin Visa Electronia Google Checkoutissa.
        Ei vaan mene läpi. Herjaa vaan Declinediä eli torjuttu.

        Paypal testaamatta.


      • khabmxv
        Newz Flaz kirjoitti:

        Laitetaan soppaan Säästöpankki ja Paikallisosuuspankit
        vai POP-pankitko se oli. Näiden Visa Electron ei toimi,
        vaikka mitä tiskin tädit satuilee.

        Mitenkäs Sampo tai S-pankki?

        S-pankillahan ei ole Visa Electronia vaan pelkkä Visa Debit/Credit tai jompi kumpi niistä. Mutta s-pankin kaikki kortit joissa on siru pitäisi käydä netissä kaikki, kortin ominaisuudesta tietty riippuu meneekö luoton vai pankin puolelta. Debitillä kun maksaa netissä niin näkyy heti saman varattuna summana S-pankin verkkopankissa.
        Tietääkseni muiden pankkien Electronit käy netissä kun vaan on tehnyt sen ilmoituksen pankille.


      • Newz Flaz
        dkjbfngjfsg kirjoitti:

        Nordean, S-pankin ja OP:n käy Paypaliin, mutta on varmistettava nettipankissa tai asiakaspalvelussa että nettiostot ovat sallittuja, koskee erityisesti Nordeaa ja OP:a.

        Updatea:

        Google Checkout nieli mukisematta Nordean Visa Electronin.
        Puntahintainen ostos lähetyskuluineen karkeasti 20e.
        Vielä Googlen ja pankit kulut päälle, niin niiden osuus
        on helppo laskea seuraaville nettiostoksille.


      • jokuvaantäältä
        Newz Flaz kirjoitti:

        Laitetaan soppaan Säästöpankki ja Paikallisosuuspankit
        vai POP-pankitko se oli. Näiden Visa Electron ei toimi,
        vaikka mitä tiskin tädit satuilee.

        Mitenkäs Sampo tai S-pankki?

        POP Pankki ainakin lupaa internetsivuillaan että kyllä toimii.

        "Netissä voit maksaa turvallisesti Verified by Visa -palvelun kautta tai verkkokaupoissa, joiden tietoliikenneyhteys on SSL-salattua. Voit maksaa kortilla myös PayPal-maksujärjestelmää käyttävissä verkkokaupoissa."


    • kuvallinen_ohje

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe