Saako jo, vai

demoniiih

49

839

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kenttä=vapaa.

      Lakko on loppunut. Kaikki lipsuivat. heippa viimeisenä:)

      • kenttä=vapaa.

        eihän kukaan lupautunut lakkoon. Se oli vain hmmm luonnostelma, ajatus, ehdotelma...free ehtoinen...


      • demoniiih
        kenttä=vapaa. kirjoitti:

        eihän kukaan lupautunut lakkoon. Se oli vain hmmm luonnostelma, ajatus, ehdotelma...free ehtoinen...

        Arvelin, että tein aloituksellani jonkun suuremman luokan petoksen..kardinaalivirheen..;o)...

        Myönnän olleeni hurjan veltto ja laiska huuhaan suhteen viimeaikoina..:o/...


      • sivusta seurannut

        ja sen lakko on jäännnyt vieläkin päällä.


      • demoniiih
        sivusta seurannut kirjoitti:

        ja sen lakko on jäännnyt vieläkin päällä.

        saada porukat puhaltamaan yhteen hiileen..Ei se sairasta ole..:o)... Ajatellaan nyt positiivisesti..eikö..?...;o)...


      • näin totuus, ei tie.
        demoniiih kirjoitti:

        saada porukat puhaltamaan yhteen hiileen..Ei se sairasta ole..:o)... Ajatellaan nyt positiivisesti..eikö..?...;o)...

        vihje saada porukat puhaltamaan yhteen hiileet, vakkarien kesken.


      • demoniiih
        näin totuus, ei tie. kirjoitti:

        vihje saada porukat puhaltamaan yhteen hiileet, vakkarien kesken.

        ollakkin jo vakkareita....;o)...


      • näin totuus, ei tie.
        demoniiih kirjoitti:

        ollakkin jo vakkareita....;o)...

        Meissä puskanimissä niitä vakkareita onkin. Jopa enemmän kuin vakkareita:)


      • demoniiih
        näin totuus, ei tie. kirjoitti:

        Meissä puskanimissä niitä vakkareita onkin. Jopa enemmän kuin vakkareita:)

        Puskissa on vaan se , ettei erota puskaa puskasta..Siks kaikki puskat on puskia..ilman persoonaa..jos sallit tämän suoran ilmaisuni...;o)...


    • PerErik

      mistä täällä on viimeaikoina puhuttu/kirjoiteltu, mutta noin äkkiseltään palsta näyttää suht siistiltä tai saattaa se johtua siitäkin, kun vasta pyyhin näytön kostealla rätillä :))

      • demoniiih

        Monet asiat selkenee kummasti, kun pintaa hitusen raapustaa...;o)...


      • raaputtaja.
        demoniiih kirjoitti:

        Monet asiat selkenee kummasti, kun pintaa hitusen raapustaa...;o)...

        ässä arvat ei voita siltikään.


      • demoniiih
        raaputtaja. kirjoitti:

        ässä arvat ei voita siltikään.

        Aina ei voi voittaa, jos silloinkaan..Mut kantsii silti kopasta...;o)...


    • tän assia sillai et tämmöttes piäne lakopoikase tekkee hyvää sialul ja syrämel, ja pyssyy toi intutaatioki iha kohrillas.
      Ei kai kukka sua luapioks voi sannoo josse sää mittä o luvannukka, simmottis mää tämä fundeerasi.
      Mut kyl mä nyt aloita lako, meinaa et tual ulkon ryykää ninmarpaljo tota lunta vauhril et tämmönen vähäpoik meina ihan persuilles men. Nii et simmottis sit vaa...

      Nick Cave & Kylie Minogue
      http://www.youtube.com/watch?v=rXA-9mWGCXk

      • demoniiih

        Pahus..savolaiselta mänt kiel ihan solomuun, ko luin aikaansaannoksias..;o)... Mahottoman hyvälle kyllä näytti..Tiiä vaan tajusinko mitä lukasin..Mut juuh..sammoo mieltä..tae ihan jottain muuta..;o)...

        Lakkoo taesit tarjota..Se onkin mahottoman hyvvee..leipäjuuston kera...;o)...


      • annikoo..

        Kivan kuulosta tuo turkkusen murre.....ja oikein kylttyyri kaupungista...Taisi olla melkoinen määrä väkeä siellä jokirannassa eilen....pakkanen taisi vähän verottaa....Telkusta katsoen ei päässyt tunnelmaan.....


    • Cassis-Alma

      tehdä ihan mitä haluaa ;o),,, vai tarkotikkos huuhista?,,, no täälläkin ihan rajallisuuden mukaan,,, vai onko joku rajotin täällä sanailussa?,,,

      Jatketaan sunnuntai-illan miittinkiä, jokainen kuin sen taitaa ;o),,,

      • demoniiih

        Kunhan kopasin kepillä..jäätä..vai huuhaatako kopeloin..;o).. Viimeks, kun olin aloitteellinen, niin ei mun annettu olla..ollengan..Pärkules...se taannutti mut..tai jotain..;o)...


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        Kunhan kopasin kepillä..jäätä..vai huuhaatako kopeloin..;o).. Viimeks, kun olin aloitteellinen, niin ei mun annettu olla..ollengan..Pärkules...se taannutti mut..tai jotain..;o)...

        että niinkun joku poisti jotain?,,, no sitä on täällä liilleellä ;o),,, mut yks asia, ei meiltä koneista muste lopu,,, ainahan voi sorvata uusia,,, eiköhän noi ala kyllästymään omine ideoineen,,, Me vaan ollaan ;o),,,


      • Cassis-Alma
        Cassis-Alma kirjoitti:

        että niinkun joku poisti jotain?,,, no sitä on täällä liilleellä ;o),,, mut yks asia, ei meiltä koneista muste lopu,,, ainahan voi sorvata uusia,,, eiköhän noi ala kyllästymään omine ideoineen,,, Me vaan ollaan ;o),,,

        että niinkun joku poisti jotain?,,, no sitä on täällä liilleellä ;o),,, mut yks asia, ei meiltä koneista muste lopu,,, ainahan voi sorvata uusia,,, eiköhän noi ala kyllästymään omine ideoineen,,, Me vaan ollaan ;o),,,


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        että niinkun joku poisti jotain?,,, no sitä on täällä liilleellä ;o),,, mut yks asia, ei meiltä koneista muste lopu,,, ainahan voi sorvata uusia,,, eiköhän noi ala kyllästymään omine ideoineen,,, Me vaan ollaan ;o),,,

        No..Totuus on se, etten ole jaksanut ja ehtinyt leikkimään huuhaalla..Niin paljon muuta puuhastelua..;o)...


      • Cassis-Alma
        demoniiih kirjoitti:

        No..Totuus on se, etten ole jaksanut ja ehtinyt leikkimään huuhaalla..Niin paljon muuta puuhastelua..;o)...

        se tuo aika rientää ;o),,, mut pysytään kuvioissa mukana,,, nyt alkaa live vetää puoleensa, alkaa puikot heilumaan, ja alan rutata sievällä kerällä olevaa lankaa niiden puikkojen ympärille ;o),,, sitte pitää piirtää yhdelle malli hänen toivomaansa juttuun,,, aika kuluu, varjo venyy, mut luovuteta ei ;o),,,
        Hyvää illanköllykkätä Demo ja kumppanit ;o),,,


      • demoniiih
        Cassis-Alma kirjoitti:

        se tuo aika rientää ;o),,, mut pysytään kuvioissa mukana,,, nyt alkaa live vetää puoleensa, alkaa puikot heilumaan, ja alan rutata sievällä kerällä olevaa lankaa niiden puikkojen ympärille ;o),,, sitte pitää piirtää yhdelle malli hänen toivomaansa juttuun,,, aika kuluu, varjo venyy, mut luovuteta ei ;o),,,
        Hyvää illanköllykkätä Demo ja kumppanit ;o),,,

        Hauskaa illanjatkoa puikkojen parissa Sinulle..Meikäläinen alka orientoitua duunipäivään...;o)...


    • saako mitä ., ja mitä mää saan ., ?? :P

      • demoniiih

        Ja se vaikka mitä sisältää sen, ettäsaat vastata minulle..kaikesta...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Ja se vaikka mitä sisältää sen, ettäsaat vastata minulle..kaikesta...;o)...

        minulla onkin hyvin vastuunkantoollinen olo ., mää olen kuin Atlas joka taivaankantta kannattelee .,


      • demoniiih
        HugaZaga kirjoitti:

        minulla onkin hyvin vastuunkantoollinen olo ., mää olen kuin Atlas joka taivaankantta kannattelee .,

        onkin sitten duunia...;o)... Yks tipu nääs tuassa taannoin huuteli kansalle, et taivas putuaa just ihan niskaan..Niin, et ooppas valppaimielin..liikenteessä...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        onkin sitten duunia...;o)... Yks tipu nääs tuassa taannoin huuteli kansalle, et taivas putuaa just ihan niskaan..Niin, et ooppas valppaimielin..liikenteessä...;o)...

        helmikuussa saattaa jo rysähtää kun tämä mun thipaton thammikuu päättyypi .,
        paino on jostain syystä noussut tipattomuuden aikana ., on varmaan tullut syötyä enemmän kun ei ole juotavaa ollut .,


      • demoniiih
        HugaZaga kirjoitti:

        helmikuussa saattaa jo rysähtää kun tämä mun thipaton thammikuu päättyypi .,
        paino on jostain syystä noussut tipattomuuden aikana ., on varmaan tullut syötyä enemmän kun ei ole juotavaa ollut .,

        Tammikuu ei ole tipaton..Kaikki muut kuut sitten on..En suinsurminkaan halua olla massaa..en edes muovailuvahaakaan...;o)...

        Noh..äläs vaan anna otteesi livetä taivahankannesta..;o)...


    • vissiinki on joku luopio ku mut lakastiin eilen...:D ja minä alma kun en kai vissii oo tääl kaameesti ollu tai kellee äkäilly mutta niin tuli vaan luudasta persiille että takamus punotti...:D no jaaaa....... onneks on kova nahka se kestäää...=:0))))))))))))))))))))

      • demoniiih

        Oot viel ihan vihiriä näissä luutalla persukkeelle hommissa..Et tajunnu väistää..Miusta on sukeutunut suorastaan mestari väistelijä..Näkisitpäs vaan sulavaliikkeisen vartaloni..miten notkiasti se luudan tieltä hujahtaa...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Oot viel ihan vihiriä näissä luutalla persukkeelle hommissa..Et tajunnu väistää..Miusta on sukeutunut suorastaan mestari väistelijä..Näkisitpäs vaan sulavaliikkeisen vartaloni..miten notkiasti se luudan tieltä hujahtaa...;o)...

        ku tiirailin alastomii miehii..... häiritti väistöliikkeitä..... heheeeeee,,,, tai sitten en enää oo kaamian notkee....=;0))))))


      • demoniiih
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        ku tiirailin alastomii miehii..... häiritti väistöliikkeitä..... heheeeeee,,,, tai sitten en enää oo kaamian notkee....=;0))))))

        Aina ne miehet häiritsee viattomien naisimmeisten mielenrauhaa..Siäh Alma et kyllä sais katella noita nakupellejä niin ahkeraan..Eikö mammais ole muistanu sanoo, et viaton tytskä saattaapi sokeutua ikiajoiks..ja joutua käsikopelolla kaiken kokemaan..Juuh...sen kahtelunkin...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Aina ne miehet häiritsee viattomien naisimmeisten mielenrauhaa..Siäh Alma et kyllä sais katella noita nakupellejä niin ahkeraan..Eikö mammais ole muistanu sanoo, et viaton tytskä saattaapi sokeutua ikiajoiks..ja joutua käsikopelolla kaiken kokemaan..Juuh...sen kahtelunkin...;o)...

        oonki ihmetelly ku alkaa toi näkö heiketä...... voi saasta... nyt alanki sit tiirauslakkoon.... nou könsyjen kahtelua ainakaaa tänä iltana....;D


      • demoniiih
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        oonki ihmetelly ku alkaa toi näkö heiketä...... voi saasta... nyt alanki sit tiirauslakkoon.... nou könsyjen kahtelua ainakaaa tänä iltana....;D

        vuosiin voinu katella...ööh...uskaltanu katella paljaita miehiä..;o)...Mut quule..kyllä pyssyy käjet lämpiminä..ja sormet vilikkaan notkeina...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        vuosiin voinu katella...ööh...uskaltanu katella paljaita miehiä..;o)...Mut quule..kyllä pyssyy käjet lämpiminä..ja sormet vilikkaan notkeina...;o)...

        käskopelo oliskii paljo mukavempaa..... heh....


      • demoniiih
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        käskopelo oliskii paljo mukavempaa..... heh....

        ...ei auta vastaan väittäminen...;o)...


      • almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        ku tiirailin alastomii miehii..... häiritti väistöliikkeitä..... heheeeeee,,,, tai sitten en enää oo kaamian notkee....=;0))))))

        mää voin tulla opettamaan muutaman norjistavan liikkeen .,


      • HugaZaga kirjoitti:

        mää voin tulla opettamaan muutaman norjistavan liikkeen .,

        alma tarviiki sellasen personal treinerin...;D


    • takkoo....eiku saapi kait sitä.;))

      Olet kamala rikkuri, rikoit nyt jonkun itselleen luoman huuhaarauhan.;))
      Minä olin myös...mutta saapihan sitä mieltä ilmaista, silloin kun siltä tuntuu jos tuntuu, vaikkei tuntuiskaan.:))

      Suomalainen versio.;)

      http://www.youtube.com/watch?v=CAYYxo87GwM

      • H / H

        40 vuoden takaa.
        Tuli mieleen, onko agents tehnyt mitään omia, pelkkiä covereita?


      • H / H kirjoitti:

        40 vuoden takaa.
        Tuli mieleen, onko agents tehnyt mitään omia, pelkkiä covereita?

        asiaan en ole perehtynyt, taitaa olla enemmän taustabändinä solisteille?


      • demoniiih

        savolaisen..menttaliteeetin...;o)...

        No voehan..Rauhaa ja Rakkautta..niitä en riko ikuna..En edes huuhaasellaisia..;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        savolaisen..menttaliteeetin...;o)...

        No voehan..Rauhaa ja Rakkautta..niitä en riko ikuna..En edes huuhaasellaisia..;o)...

        tuolla syntyperässä jo, niin tuskinpa se sieltä Kainuussa mihkään karkaa.;))
        Toivotaan, että rauha säilyy.:)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        tuolla syntyperässä jo, niin tuskinpa se sieltä Kainuussa mihkään karkaa.;))
        Toivotaan, että rauha säilyy.:)

        Ollaankin heimolaisia..elikkäs heimoveljiä..eiko heimosiskoja...;o)...


        Säilyy..Kas heitin sekaan atamoonia..Apteekista ostin..Hillosokeriakin sekaan lipes enemmän, kun laki sallii...;o)...


      • demoniiih kirjoitti:

        Ollaankin heimolaisia..elikkäs heimoveljiä..eiko heimosiskoja...;o)...


        Säilyy..Kas heitin sekaan atamoonia..Apteekista ostin..Hillosokeriakin sekaan lipes enemmän, kun laki sallii...;o)...

        osittain karjalaista vertakin kyllä....sen puheestakin huomaa...päläpäläpälä.;D
        Hyvä se on rauha säilöä, juuri tuoreena, ja kansi tiukasti kiinni, ettei aromit karkaa.;)
        Avataan se kansi vasta vuonna 2035.;)


      • demoniiih
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

        osittain karjalaista vertakin kyllä....sen puheestakin huomaa...päläpäläpälä.;D
        Hyvä se on rauha säilöä, juuri tuoreena, ja kansi tiukasti kiinni, ettei aromit karkaa.;)
        Avataan se kansi vasta vuonna 2035.;)

        Ja siks mä olenkin alkanut puhumaan vaan jokatoisen sanan...Seuraavaks suunnittelin jättäväni sen jokatoisen sanan pois teksteistänikin..Aikast sukkelaa vai mitä..Silleen ehtii kirjuuttaa ja puhua viel enemmän ja enemmän...;o)...Hyvin tuntuu toimivan..Tuo rakkaani hyvin ymmärtää kaiken mitä sanon..jopa ne sanomattomatkin sanat...;o)... Aattele..pelkkä silmien pyörittely riittää..:o)....

        Jooh..Otetaan rauhanneuvottelut esiin sitten 2035..;o)...


    • minä vain

      elä lannistu kirjottele sinä vain !!

      • demoniiih

        Aina kirjoittelenkin, kun kirjoitututtaa...;o)...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      4
      1983
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      254
      1677
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      247
      1602
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      54
      1554
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1418
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      23
      1309
    7. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      157
      1197
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1173
    9. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1172
    10. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      38
      1035
    Aihe