minä olen espoosta ja haluaisin tietää mistä saisi halvimman kevytmoottoripyörä kortin. itselläni on oma kevyt moottoripyörä ja haluaisin tietää että mistä minä voin saada alennusta siitä että ajaisin inssin ja kokeet omalla moottoripyörällä?
A1 ajokortin hinta
6
1375
Vastaukset
- cool17
Ajoin kevarikortin nelskylän autokoulussa. Se oli halvin ja opet oli kivoja. Kohta pitäis mennä takas ajaa b-kortti.
- cool18
Ei taida Nelskylälle enää päästä ajamaan korttia, hävinnyt koko pulju johonkin.
- 87k
Niin suosittelen ehdottomasti opetuslupaa, kuluja tulee vain seuraavat:
Opettajan teoriakoe 26€
Opetuslupa 19€
Moottoripyörän muutoskatsastus 34€ ("palautuskatsastus" takaisin normikäyttöön 0€)
Moottoripyörän opetusvarusteet 5€ (kolmio)
Eli noin 85 euroa tulee opetuksen hinnaksi, sekä bensat, jos ne haluaa laskea ja päälle sitten tulee tietty noita viranomaiskuluja, jotka ei sisälly autokoujenkaan hintaan koskaan.
Tosin tämä a-luokan opetuslupa on aika vaihettu/vähän tiedetty asia, tuski menee kaukaan kun joku vastaa tähän viestiin ja alkaa luennoimaan harjoitusluvasta, miten siihen sisältyy autokoulua yms...- kiki87k
siitä vaan joku muka osaava tampio sitten opettamaan. vaikkapa kiki. pätemistä on mutta riittääkö taito?
jos ei ole rahaa hankkia kunnon opetusta ja korttia niin kannattaako sitä pyörääkään sitten pitää.. - 87k
kiki87k kirjoitti:
siitä vaan joku muka osaava tampio sitten opettamaan. vaikkapa kiki. pätemistä on mutta riittääkö taito?
jos ei ole rahaa hankkia kunnon opetusta ja korttia niin kannattaako sitä pyörääkään sitten pitää..Opettajan koe, eli että tietää moottoripyöristä, ja opetuksesta senverran että saa opettaa :)
Esim mulla olisi varaa ollut käydä autokoulussa A-kortti, mutta miksi maksaa 800€ kun homma hoituuu 85 eurolla, lisäksi saa opetella niinpaljon kuni jaksaa ennen kokeita.
Samaten mulla olisi varaa maksaa Makkareperunoista 6,20€ Sepen Grillillä, mutta ostan ne silti Wanhasta eikasta 4,60€ hintaan.
Eli ei se, että on rahaa, tarkoita että tulisi tuhalata turhuuksiin :)
- jaa tä...?
ja ajaa hullunkolmio perseessä vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743387
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662661Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611729
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351695
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601618