Linnainmaan terveysasema

Muutosta toivova

Kertokaapa kokemuksianne Linnainmaan terveysaseman hoitajien käytöksestä? Olen toistuvasti törmännyt samaan asiaan, eli todella töykeään käytökseen ilman, että millään tavalla olisin antanut aihetta siihen,töykeys alkaa jo kun ilmottaudut ja jatkuu sairaanhoitajan vastaanotolla. Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia? Lääkärit ovat ollet todella ystävällisiä aina.

80

14563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PirkkoPirteä

Vastaanottovirkailija täysin leipiintynyt, hoitajat ja lääkärit todella ystävällisiä ja ammattitaitoisia.

• rymi

joskus on minulla vaikea pääsä lekuriin tai sairaan hoitajalle ne on vain ollu pika käyntejä.

• potilas M

Linnainmaalla ainakin oma lääkäri mukava ja asiallinen(en viiti nimee tänne laittaa), mutta myöskin vastaanottoluukulla kaikki keillä asioinu niin on niin naama norsunvitulla ettei tosikan...tollasia päivänpilaajia/vihasia muijia tarttis olla asiakaspalvelus!!!

• Linnainmaalainen

Tänään 28.12.2015 sain kyseissä lääkäriasemalla todella asiallista ja hyvää palvelua, niin vastaanotossa kuin lääkärissäkin. Ja odotusaika oli lyhyempi kuin osasin odottaa.

• jtk-
        Linnainmaalainen kirjoitti:

Tänään 28.12.2015 sain kyseissä lääkäriasemalla todella asiallista ja hyvää palvelua, niin vastaanotossa kuin lääkärissäkin. Ja odotusaika oli lyhyempi kuin osasin odottaa.

Minulla on hyviä kokemuksia Linnainmaan lääkärin vastaanotosta. Menin kiireellä sinne,kun ei muualla otettu vastaan ja vastaanotossa oleva hoitaja otti minut henkilökohtaisesti heti ja asiallisesti vastaan,soitti lääkärille ja otti samantien verikokeen,lääkäriin pääsin 5-10 minuutissa ja apteekkiin reseptin kanssa. En tiedä vieläkään,mikä sairauteni oli,mutta jotkut sanoo sitä ruusuksi ja jossain paperissani luki"ihonalainen bakteeritulehdus". Pyydettiin tulemaan parin päivän päästä uudestaan ja taas otettiin koe ja sama hoitaja,kesti minuutin ja olin taas 5 minuutin päästä lääkärillä, Lääkäri vain oli toinen,mutta osasi asiansa,kuten ensimmäinenkin. Lääkettä en muista,mitä sain,mutta kaksi kuuria varmuuden vuoksi ja vaiva katosi. Samoin kävin hammashygienistillä,niin hyvä palvelu ja selitti kaikki,mitä hän tekee ja haluanko laserilla vai mikähän se kone oli,hammaskivien poisto on kivuliaampi minun mielestäni,kuin hammashoito lääkärillä,mutta ehkä sen kärsii kerran vuodessa ja voi rauhallisin mielin taas harjailla,kun ei ikenet ole tulehtuneet,kiitos hoitajan. Ehkä se hoitajien palvelu on ihan itsestäkin kiinni ja minä,kun olen mies,niin ehkä halusivat antaa hyviä neuvoja,että hoidan itseäni paremmin. Mutta, kiitos ystävällisestä hoidosta ja vuosi on mennyt suhteellisen hyvin,nyt vain täytyisi hammaslääkärin pyynnöstä tilata hygienistille aika.

• Porj

Kyllä olen kovin pettynyt nykyisren palveluun kun ei meinaa millään päästä terveysasemalle pitkät odotus ajat kun soittaa monen mutkan kautta on hankalaa päästä mitä oikeen tekis hankala on päästä terveysasemalle.aikaa saada.vaikka on tärkeä asia

• Anonyymi

Sama juttu vielä tänäpäivänäkin.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Tulee tunne et menen häiritsemäön niiden töitä. Jos on yyössä asiakaspalvelussa, on oltava ystäväklinen vaikka kuinka vituttas. Eikös on sanonta "Että asiakas on aina oikeassa." Linnainmaa on kyllä ihan huippu epäestävällinen, myös lääkärit

• Kehnoa palvelua

Lääkärit hyviä, mutta vastaanottoluukun todella tympeät ja tylyt kalkkunat eivät viitsi vaivautua tekemään työtään.

Huonosta palvelusta pitää tehdä muistutus hoitopaikan johtajalle.

http://www.valvira.fi/ohjaus_ja_valvonta/terveydenhuolto/kantelu/muistutus

Jos linja ei muutu, niin sitten pitää tehdä kantelu Valviraan.

http://www.valvira.fi/ohjaus_ja_valvonta/terveydenhuolto/kantelu/muistutushttp://www.valvira.fi/ohjaus_ja_valvonta/terveydenhuolto/kantelu/muistutus

He saavat kuitenkin palkkansa meiltä.

• PeeJiiPee

Ei johda mihinkään. Valitukset lykätään suoraan silppuriin.

• Terkkarinkäyttäjät

Meillä on ollut hyviä kokemuksia, tervehditään ystävällisesti,ohjataan eteenpäin,neuvotellaan asiakkaan kanssa hänen ongelmistaan.

• Jees................

Omalääkärini siellä on ainakin täysin idiootti. Onneksi olen muuttamassa niin se vaihtuu toiseksi!

• Anonyymi

Ei Linnainmaalla ole Omalääkäriä. Minulla ainakin joka kerta eri lääkäri, jos edes satun lääkärille aikaa saamaan.

• tate 1

Linnainmaalla Kivat lääkärit ei aina ihan ajan tasalla mutta yrittävät monet niin nuoria.Labra henkilökunta ollut aina mukavia Inr koetta vuosia käynyt siellä otattamassa enkä aina itse niin hyvällä tuulella mutta siellä asiat on Huumorilla hoideltu ja aina moikataan mennen tullen .Myös omahoitajan kanssa asiointi toiminut moitteita joten hyvää Kesää siellä ttyötä tekeville.Joitakin moitteita on palvelussa mutta ei ole koskenut em.Henkilöitä.Terv T.Saarinen

• kaaakkuri

Minkäköhän vuoksi labrassa ollaan aina niin kivoja?
      Luukussa ollaan niin tympeitä.
      Kysyin kerran luukkunaiselta miksi sä oot niin kiukkuinen ja hän suorastaan karjui ettei ole.
      Takanani oleva mies päästi hörönaurun :D :D

Ne sairaanhoitajat, no olen törmännyt vain yhteen kammotukseen, luuli kai olevansa maailman napa. Olen hyvin lyhyt ja tää jättiläinen, pitkä ja paksu katseli minua kuin olisin joku outo hyttynen.

Onneksi saa vaihtaa terveysasemaa.

• Hyvää uutta vuotta

Juu, ko. ilmoittautumisluukulla on töissä keskenään erilaisia ihmisiä. Joku heistä olisi varmaan parhaimmillaan muualla kuin asiakaspalvelutehtävissä, jos näin voidaan sanoa. Meillä ei kokemusta kuin yhdestä sairaanhoitajasta ja hän ei taida mikään hymyilijä olla... Meillä on myös hyvät kokemukset lääkäreistä siellä.
      Hyvää tätä vuotta!

• OpettajaXY

Jouduin käymään joulukuussa 2 kertaa Linnainmaan terv.keskuksessa.
      Käyntieni perusteella ilmoittautumisluukun naiset voisi siirtää kellarikerrokseen arkistoon.

Asialliseen tervehdykseen ja kysymykseen sai niin norsun v-vastaukset, ettei koskaan ole aiemmin vastaan tullut. Huh huh.
      Asiakaspalvelukoulutus olisi todellakin paikallaan.

Lääkäri ja sairaanhoitaja olivat tosi-ammattilaisia ja mukavia, kiitos heille.

• Taija6

Tulen juuri Linnainmaan terveysasemalta ja kokemukseni töykeydestä oli pöyristyttävää! Asioin ensimmäistä kertaa ja selitin asiani ystävällisesti, myös sen, että en tarvitse välttämättä ollenkaan lääkäripalveluja, keskustelu hoitajan kanssa nyt auttaisi minua. Luukun terveyskeskusavustaja (?) ilmoitti töykeästi " kuinka heillä ensi kertalaiset hoidetaan" eikä päästänyt hoitajan puheille. Olin varautunut istumaan tunti tolkulla, aikaa minulla oli yllin kyllin.Pieni asiani ei siis hoitunut, minua ei päästetty terveydenhuollon ammattilaisen puheille! Eli kävelin kotiin 2 km.ilman terveydenhuollon palveluja ja töykeä käytös niskassani! Etttä sellaista kunnan kuvioitten terveyspalvelua kansalaisille! Terveydenhuollossakin järjen käyttö ei ole kiellettyä! Pieneen asiaan pieni palvelu ja palveluhenkinen asenne riittää! Eikä tehdä asioista niin järjettömän byrograattista kuin se nykyään on!

• veronmaksaja1

Tee välittömästi valitus!
        Vastaanoton palvelut ovat syvältä ja ihmisarvoa loukkaavia.

Tiedän kokemuksesta tuon noursun v-ilmeellä ja käytöstavoilla varustetun naisen luukulta. Hänet olisi jo aikoja sitten pitänyt poistaa asiakaspalvelusta.

• Raija6

Lähes identtinen kokemus minulla ja samoihin aikoihinkin. Tein välittömästi reklamaation ylemmäs johtoon. Asioin eka kertaa koko lafkassa, joten odotin " luukkuhoitajalta" (hyvä nimi!!) asiallista informaatiota kuinka toimitaan. Asiallisuus oli kaukana. Luukusta henki todella vihamielistä energiaa. Kommentoin ystävällisesti sitä ja kysyin miksi työntekijä on niin vihainen, koska mielestäni itse kysyin asiallisesti toimintatapoja. Ei osannut perustella. Naama nutturalla mumisi jotain " ettei oo vihanen". Ja totisesti oli. Ei vain tunnista yhtään omia tunnetilojaan. Jos olisin pomo, tämän tyyppiset asiakaspalvelusta liinavaatevaraston hoitajaksi tai arkistonhoitajaksi, ei missään tapauksessa asiakaspalveluun. Häpeäksi koko paikalle!

• Linnainmaalainen

Labrassa on tosi mahtavaa porukkaa. Lääkäreistä ja muista hoitohenkilöistä en osaa sanoa, käytän työterveyden palveluita muualla. Ilmeisesti hyvä niin.

• Faktat esiin

Niin onkin, samaten lääkärit!
        Ainoa ongelma on todellakin vastaanoton norsun v-naiset, joilla ei ole alkeellisimpiakaan käytöstapoja.
        IIlmiselvästi suojatyöpaikkalaisia.

• tästä läheltä neiti

Päivitetään tilannetta. Onko uusia, viimeaikaisia kokemuksia?

Nyt on kiva kun saa valita omalääkärinsä, minulla on tosi ihana lääkäri. Labrassa on mahtava porukka. Luukulla en ole aikoihin operoinut, mutta se yksi luukkuihminen mistä luulen että puhutte, on vissiin muissa tehtävissä..? En ole törmännyt viime aikoina.

• Anonyymi

Nyt ihmettelen, ei Linnainmaalla valita omaa lääkäriä, melkein on edellisen kerran lääkäri lähtenyt johonkin muualle ja taas tulee uusi, jos sonulle edes annetaan lääkäriinsä, vaikka olisit mielisairas tilaasi pitäisi seurata vuosittain.

• uusi asukas

Haluan myös tietää! Kokemuksia?

• myyjä

asiakaspalvelussa parantamisen varaa ja paljon.ystävällisyys ja palvelualttius on unohtunut

• kokemuksella oppii

Niin se kaiku vastaa kuin sinne huudetaan.

• röhäygh

Vakiovastaus henkilöltä, joka ei tiedä asiasta yhtään mitään.

• Anonyymi
        kokemuksella oppii kirjoitti:

Niin se kaiku vastaa kuin sinne huudetaan.

Niinhän sitä luulisi. Olen ystävällisyyden ja asiallisuuden perikuva, ja silti sain niin töykeää, ylimielistä ja vähättelevää palvelua, että nyt riitti.
        Kauan tuota kestinkin. Ihme paikka kun samaan terkkariin pesiytyy kaikki ammattitaidottomat hoitohenkilökunnat.
        Nyt viimeksi asioin päivystyksessä, sain labratulosten perusteella lääkkeet, ja omalääkärini nyt sanoi että ei olisi ollut tarpeen, ja näin ollen kyseenalaistaa kollegansa diagnoosin.
        Samaa on tapahtunut usein aikaisemminkin.
        Lisäksi potilaskertomustekstit ovat olleet virheellisiä, asiavirheitä on vilisemällä, eikä niitä ole suostuttu korjaamaan.
        Mätivän varpaan hoito-ohjeet virheelliset, sillä seuraamuksella että parin varpaan kynnet jouduttiin jalkaterapeutilla poistamaan kokonaan.
        Näitähän riittää.

Olenkin vaihtamassa terveysasemaani. vein siitä siirtopyynnön eilen.

Olen kyllä etsimässä uutta asuntoakin, ja terveyskeskus luultavasti muuttuisi muutenkin (luultavasti muutan tältä alueelta pois, vaikka muuten haluaisinkin pystyä juuri Linnainmaalla, mutta kalliit asunnot).

• wqwqwqwqwqwq

Ihan hyvä palvelu paitsi yksi hoitaja vaikutti siltä, että yrittää iskeä minua.

• lujaako

Sattuko.

• Rutiköyhä

Lääkärit ok, vastaanottohenkilöstö edelleenkin naama norsun v-lla.
      Ikävä kyllä, köyhällä ei ole valinnanvaraa.

• Anonyymi

Luukulla olevat perseestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luukulla olevat perseestä

Nehän vaihtuu joka päivä

• Yksityinen rules

Lääkärit ok, mutta vastaanoton henkilöstö ei sovi asiakaspalveluun.

• Anonyymi

Se vastaanottovirkailija siinä lasikaapissa on tosi TÖRKEE IHMINEN

• yjyjygyju

Ritva Hyssy Ihana! ihminen Linnainmaan terveyskeskuksen Ravinto terapeutti. Mukavia! Laboratio ihmisiä!, samassa paikassa.

• mumeli

Eilen kävin lääkärin vastaanotolla kyseisessä paikassa. Pelkkää hyvää palautetta annettavana. Huvittaa kun törmäsin tähän ketjuun ja tiesin heti kenestä "kiukkuisesta akasta" puhutaan. Kun eilen menin sinne niin huomasin ettei häntä ole siirretty luukulta minnekkään ja olin tyytyväinen kun ei ole tarvinnut asioida enää lääkärille mennessä siinä. Hyvä itsetunto hällä on kun kehtaa vielä olla siinä kaikkien näitten kirjoittelujen jälkeen.

• Sairaanhoitaja2017

Aivan uskomatonta porukkaa!!! Kärsin itse masennuksesta, joten joka kerta kyseisessä laitoksessa asioiminen lyttää minut maanrakoon ja on yhtä helvettiä. Miksi nämä ihmiset pääsevät hoitajiksi ja johonkin palveluluukulle!!! En ihmettele yhtään miksi sairaanhoito voi niin huonosti kun ei niitä akkoja kukaan valvo kun istuskelevat loppupäivän ja vittuilevat sitten kuumeisille. Ei kauaakaan kun hain sairauslomaa läheisen kuoleman vuoksi, juoksutettiin turhaan ja käytös oli taas ihan huippuluokkaa minua kohtaan vaikka käyntini syyn kerroin. Eikö jumalauta hoitajilla kuulu olla edes hitusen empatiakykyä tai moraalia tehdä työtänsä niinkuin kuuluisi? Miksi nämä ihmiset ovat siellä!!! En ymmärrä, jäisivät kotiin kieriskelemään kaikkitietävyyteensä ja ihanuutensa, miksi katsella tällaisia tavallisia kipeitä ihmisiä kun voi kattella kotona vaan peiliin! Tarvii varmaan muuttaa että joskus saisi kunnollista ja asiallista kanssakäymistä terveyskeskuksessa.

• kunnallisveroillatöissä

Kyllä tässä täytyy olla johtamisongelma kun noin pitkän ajan kuluessa noin moni on samaa mieltä palvelun tasosta ja käytöksestä luukulla ja osa on palautettakin antanut. Eikö johtaja pärjää työssään tai halua kuulla kuntalaisten palautetta vai eikö ole johtajuutta laittaa huonosti käyttäytyviä alaisia järjestykseen? Jospa pitää vaihtaa niin luukkutantat kuin heidän esimiehensä? Ja alkaa kuntalaisten palvelu puhtaalta pöydältä.

• Parempiko

onko tilanne nyt parempi ?

• Rtye

Kyllä on Kiva paikka nykyisin Linnainmaan terveyskeskus pääsee nopeasti lääkäriin. Ei ole moittimista kiitos kuuluu hoitajille lääkärille hyvin hoidatte potilaat varsinkin minut

• Anonyymi

Mikähän sussa on kun sut hoidetaan. Mun on lääkäri lähtenyt enkä saa aikaa. Jos sattuu saamaan muutaman kuukauden päästä ajan, on taas joku outo likka.

• JTK__

Täytyy kyllä kehua Linnainmaan terveyskeskusta,palvelu sen ainoan kerran,kun jouduin käymään,oli tosi hyvää. Kaukajärvellä asuessani kävin yhden ainoan kerran,kun aina sanottiin,että ajan saa 4 viikon päästä,sairaushan on silloin jo ohi. No,sen ainoan kerran,kun pääsin lääkäriin,niin sellainen tumma,silmälasipäinen vanhempi lääkäri sanoi,ettei hän kirjoita todistusta,kun olen juoppo???En tiedä,mistä hän näki,että olen 30-vuotta sitten ottanut Koskenkorvaa,mutta aika meedio on naiseksi,kun olen krapulassa vieläkin,mistähän saisi yhtä hyvää Koskenkorvaa,että humala kestää 30 vuotta? En syö lääkkeitä,en huumeita,mutta kahvia juon,mutta se ei tiettävästi näy alkometrissa. Mutta,toista kertaa en koskaan mennyt tämän Jaanan vastaanotolle,maksan mieluummin enemmän ja pääsen lääkäriin samana päivänä,eikä käsketä olla juomatta. Kukaan muu ei ole sanonut juopoksi,kuin tämä lääkäri ja oma veli?

• RezT

Jos et ole tyytyväinen voit vaihtaa terveys asemaa kyllä joka paikassa voi olla vähän outoja minä olen ainakin tyytyväinen koko ikäni olen käynyt linnaimaalla ja apua löyty heti ja nyt on muuttunut systeemit.

• Anonyymi

Mitenkä systeemit on muuttunut. Taitaa olls vaan yksi päivystävä lääkäri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitenkä systeemit on muuttunut. Taitaa olls vaan yksi päivystävä lääkäri.

Infektiopuolella oma. Päivystäviä hoitajia taitaa olla vaan yksi

Ei pääse ollenkaa olen soittanut monta kertaa jonossa vaan sanotaan jonossai kiireinen asia nyt ei voi mitään ehkä vaihdan asemaa kiitos

• Elyze

Jonotin just migreenissä 45min Linnainmaan terveyaseman puhelimeen. Melkein koko ajan roboottiääni toisti että minua ennen jonossa on 2 henkilöä... surkeaa palvelua.

• potilas

Joo, nykyisin Linnainmaan palvelut ei pelaa, luukulla olijat ei saaantaa lääkäriaikoja, yhteyshenkilöön ei saa yhteyttä kun kesälomatiedote edelleen käytössä vaikka on jo syyskuun puoliväli ja nyt pitää yrittää roikkua päiväkaupalla että saisi yhteyden . Mikähän lienee luukulla olijan toimenkuva joseimuuta tehtävää kuin ohjeistaa ottamaan yhteyttä puhelimitse johon ei soitto onnistu tämä on tätä palveluyhteiskuntaa.

• Anonyymi

Joo, näin se on vielä 2021 kesällä. turha soitella et pääse läpi ja samaa sävelpätkää toistetaan korvaan. Joskus katsellut sitä touhua paikanpäällä hiljaista kuin huopatossutehtaalla mutta aikoja et saa. Lienevät vai paikalla paossa kotoa ettei rasitu, kovasti kattelevat ruutua missähä sivuilla sitä liikutaankin lieneekö fasepuuki kun on tärkeitä juoruja liikkeellä. Odotaellaan Sannan sotea niin homma alkaa toimia

• Gtu

Kyllä näin on ei pääse ollenkaa koko ajan sanotaan oot jonossa ja vielä on 9ennen sinua koko ajan jatkuu koko päivän jankutetaan en ole päässy terveyden hoitajalle en minnekkään on kyllä ihme touhua sote sotkenu täytyy tehdä kyllä joku valitus jos tää jatkuu..harmillista.!??

• Nistit

Rakennus homeessa ja henkilökunta vetää lääkekaapin tyhjäksi.

• Anonyymi

Parkanossa varmaan sama vika, paitsi että lääkärin pää on homeessa ja henkilökunta vetää lääkekaapin tyhjäksi. Lääkäri usuttaa perättömän ilmiannon perusteella poliisit naapurikuntaan Kihniöön hajottamaan syyttömän ihmisen kotia.

• Vxh

Mitä tollasella terveyskeskuksella tekee kukaan ei pääse sinne vaikka oisi tärkeää saaha aika ei vaan pääse .miten sinne oikee voi päästä kun puhelimet kaikki varattu ..ihme touhua täytyy pian vaihtaa terveys keskusta täytyy ruveta agutassa käymään tästä lähtien sinne pääsee kun menee suoraan eikä tartte soitella siellä niin ystävällistä porukkaa hoitajat.

• Anonyymi

Osastonhoitaja on samanlainen, ett sieltä se malli on tullut.

• Anonyymi

Samaa mieltä ja lääkärit nuoria tyttöjä, jotka eivät tiedä mistään mitään

• Anonyymi

Ainakin vahtimestari/aulan infokopissa istuva mies ei osaa asiakaspalvelua. On tyly. Anteeksi jos vaivasin kysymyksellä kesken kiireisen työpäivän(koneella istui). Oli ihan ihmeissään ja selkeästi närkästynyt kun menin häntä häiritsemään. Hyonoa mainosta paikalle laittaa aulaan moinen äksyilijä.

• Anonyymi

Ei oo mikään muuttunu vaikka harvoin käy. Saatanan vetelää touhua. Takaisinsoittopalvelun hoitaja oli mahtava tyyppi. Loput sontaa. Ihme että tällästä puljua on varaa pitää pystyssä.

• Anonyymi

Eikös siellä kaikki vuorollaan ole puhelimessa. Ja useampi kuin yksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös siellä kaikki vuorollaan ole puhelimessa. Ja useampi kuin yksi

Tänään kyllä vähän otti aivoon kun soittivat takasi on hyvä systeemi muuten mutta eipä päässy etes käymään terveyden hoitajalla vaikka kipuja on rinnassa arpi kudos vaivaa yrittäny vaan hoitaa itse oisin apua tarvinnut no annan olla täytyy katsoa jos kipu loppuu ei voi mitä kun en päässy mikää lääkäriin täytyy tyytyä kohtaloon.

• Anonyymi

Ajanvaraus/peruuttaminen on ala-arvoista. Hoitajan soittoaikaa ei voi muuttaa netissä, puhelimella ei pääse läpi.

• Anonyymi

Sama perseestä revitty meininki oli aikoinaan Hervannan terveysasemalla, jossa vittuiltiin oikein kolmen elämäänsä kyllästyneen sosiaalitantan toimesta. Päätin jo silloin, että astuin jalallani Hervannan terveysasemalle ensimmäisen, ainoan ja viimeisen kerran. Tämä päätös on pitänyt.

Onneksi nykyisin saa itse valita terveysasemansa. Itse vaihdoin muuton jälkeen yksityiselle asemalle, joka on hoitanut asiat esimerkillisesti ja palvelu on ollut hyvää.

Ei enää julkisen sektorin elämäänsä kyllöstyneiden sosiaalipunikkien oikuttelua ja vittuilua....

• Anonyymi

No ei Hervannan terveysaseman luukulla sosiaalitanttoja ole. Luukulla on lähihoitajia vastaanottajana.

• Anonyymi

Linnainmaan terveyskeskuksessa mikään ei ole muuttunut töykeää touhua ilmottautuessa uudellaan vaivat kaikkien kuullen.ja muutenkaan ei saa aikoja vaikka koko rakennus kumisee tyhjyyttä

• Anonyymi

Tämä on ihan totta kyllä menny vaa vaikeemmas kaikilla on olevinaan kiire joskus olen ollu oota massa vuoroa lääkäriin eihän siellä näy ketään porukkaa miten vois kiire olla outoo on . En paljo viiti enää enkä jaksa masentaa tollanen.

• Anonyymi

On. Kävin hakemassa virtsatutkimukseen tarvittavat putkilot ja kysyin luukulla olevalta naiselta vain yhden kysymyksen. Hän vastasi tylysti, että se lukee ohjeissa. Kysyin piruuttani uudestaan ja taas sama vastaus. Olisi päässyt muija helpommalla, jos olisi sanonut vain kyllä tai ei.

• Anonyymi

Mikset hakenut suoraan laboratoriosta?

• Anonyymi

Onko uusia kokemuksia?
      Sain itse sellaisen kiukkupussin joka soitti takaisin, jouduin tosissani pitämään puoleni että sain ajan ja kiukkupussi hermostui tyystin.
      Lääkärille pääsin ja lääkkeet sain.
      Olen itsekin hoitaja ja tunnistan epäasiallisen kohtelun. Sitä saa sekä luukulta että myös takaisinsoittajalta.

• Anonyymi

Minäkin olen asioinut virtsa kokeiden takia olen soitellut kokeista välillä saa oottaa puhelua sanotaan soitetaan takasi koko aja virtsatietulehdus uusi tuu minulla vastauksia viljelystä ottanut viikon minne ne on hävinnyt haluan jo lääkkeet en kestä tätä vitun tuskaa

• Anonyymi

Kuinkahan kauan saa tänä päivänä odotella takaisin soittoa? Ekaa kertaa asioin terveyskeskuksessa, tähän mennessä asiat hoituneet työterveydessä, työnantajan vaihtuessa ei enää onnistukaan.

• Anonyymi

Kaksi kertaa on viimeisen kahden viikon sisällä ollut vastaanotossa erittäin asiaton, osaamaton, töykeä ja vittumainen henkilö. Aioin laittaa hänestä palautetta jonnekin, mutta en ole ainakaan vielä saanut aikaiseksi. Käyntiajat olen kuitenkin laittanut laittanut tulevaa valitustani varten muistiin. Valitettavasti joudun taas huomenna asioimaan siellä, mutta katson "asiakaspalvelijan" nimen samalla, jos siinä sama sattuu taas olemaan.

• Anonyymi

Tänään 19.10.23 kävin viimeksi kyseisellä Linnainmaan terveysasemalla.Vastaanotto oli luukulla todella töykeää.Aikaa ei annettu lääkärille ,eikä kuunneltu mitä kaikkea oli kerrottavaa vaan pänkkäsi yhtä ja samaa virttä verikokeista sen sokereista.Muu asia ei kiinnostanut vaikka kuinka yritin kertoa.Luulisi että nykyaikana olisi asiakasystävällisempiäkin henkilöitä kyseisiin tehtäviin.

• Anonyymi

Kyllä johki pitää ottaa yhteyttä eihän tätä jaksa mun ois pitänyt päästä lääkäriin ja lisä tutkimuksiin kerran yksi lääkäri sanoi kun vaadin johki tärkeän sydän tutkimuksiin sano lääkäri mulle ei ole resursseja mitähän toi paska tarkoittaa että eikö enää hoideta. Jätetäänkö oman onnensa nojaan hyi hävetkää . Täytys tehdä jotain .

• Anonyymi

Sanon vaan että nykyisin olen oma olo se on todella hyvä ja paras sinne ilmoittaa täyttää lomakkeen pääsee oikeen hyvin se tepsii ja hoitajat on tosi kohteliaita kaikki sieltä soitetaan melkein heti sitä kautta pääsee lääkäriin aika nopeesti kiitos kun on pääsee hoitoihin nopeesti saanut apua paljon tosi paljon kiitoksia

• Anonyymi

TUTTUA TOIMINTAA VASTAANOTOSSA.KANNATTAIS MIETTIÄ MITÄ SUUSTAAN PÄÄSTÄÄ.

• Anonyymi

P-askaa sieltä tulee.

• Anonyymi

Olen koko päivän odottanut soittoa ei kuulu mitään automaatti aina sanoo soitamme takasi heh heh

• Anonyymi

Lääkäri Jaatinen todella ihana lääkäri ja hoitajat kiuru sekä muita jotka olleet töissä useita vuosia 1990 _2000 mutta nyt uudet ei käytöstä tiuskimista vastaan otossa varsinkin eräs tumma lyhyet hiukset muut asiallisia

• Anonyymi

Linnainmaan terveysasemalla sanottiin perjantaina että on auki myös viikonloppuisin. Kysyin uudestaan että onko nyt varma että se on nykyään auki viikonloppuisin. Kyllä on vastattiin sieltä. Vaan eipä ole.Kiitos tästäkin tietämättömyydestä..Miksi hoitajat kysyvät lisää liksaa jos taso on tämä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      138
      4108
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      89
      2019
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1941
    4. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      58
      1557
    5. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1452
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      133
      1405
    7. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      100
      1328
    8. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      74
      1226
    9. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      98