Ray käyttää samanlaista kusetusta kun lähiö kebab paikat. Ainakun uusi paikka aukeaa niin annokset ovat jäätävän isoja josta seuraa se että suosittelee sitä eteenpäin ----> lisää asiakkaita ----> käyt itse siellä aina. Yleensä noin kuukauden jälkeen käyt taas ja odotat mahti annosta , mutta saatkin vain kolmasosan siitä mitä ennen sait . Ray netticasinosta esimerkiksi voitin tajuttomasti tuplapotista 2 viikonajan. Tili oli 350€. Nyt kun jatkanut pelaamista ylöeensä 20-30€ laittanut kerralla niin voitolle ei ole pystynyt jäämään ja pelitilin tilinne on muuttunut 350€ ---> -80€ . Tämä tapahtunut kuukaudessa.
Rayn kusetus juoni
10
533
Vastaukset
- Rayn kusetus
Pelasin Rayn olineCasino demossa kenossa 3lmea numeroa ainakin 250 kierrosta osumatta kolmea. Ohjelma väänsi vaikka minkänäköistä silmälasia ja kuppia valittujen numeroiden ympärille. Se oli leikkiä mut minkähän pituisa ovat hutiputket oikealla rahalla. Joku tietämätön panostaa rulettia panostaa ja panostaa ja sitten taas panostaa kun taas senkin jäkeen panostaa mutta vielä sittenkin panostaa huteja. Ruletti demossa häviö 2000 tuli vasta mielipuolisella panostuksella kun voittoa peli antoi melkein taukoamatta tavalliseen tapaan peleatessa. Oikealla rahalla takertelee jatkuvasti pelasipa mitä vaan. Vähän antaa sitten repii kaikki pois, uusi talletus vähän antaa ja kaikki pois.
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
niin et voiton jako tapahtuu suuremmalti osin jackpoteissa ja ne pienet voitot ovat pluffausta. Vähän antavat voittaa et kiinnostus säilyy sen verran et jaksaa tehdä uusia talletuksia.
- paskat mittää tuu
samaa mieltä , niillä on pelinumerot tallella, ja tsekkaavat miten paljoólet voittanut, ja sitten kun innostuu pelamaan menee loputkin vpoittorahat, turhaa toivoa, mun pelaaminen tyssäsi nyt tähän 20e puolelle,kiitos ja hyvästi TRay
- jopedijoo
juuri näin käy ja nopeesti RaY:llä.Voitin sen marvelin pikkupotin ja sen jälkeen ei mitään.
- haisoooo
Niin täyttä kusetuksen kusetusta että haisee koneen näytön kautta pahemmalta kun kollikissan tuotos...
- H.P. koko RAY
RAYn pottipaikoissa valvojalla 2 näyttöä edessään...toisessa näkyy pelikoneet ja asiakkaat, toisessa jonkinlainen saldosysteemi tms? paljonko koneeseen syötetään...Niin olisi mielenkiintoista tietää tuleeko voitot ja tappiot sattuma-arvontageneraattorin vuoksi vai ohjaillaanko niitä jostain paikasta?
- KyöstiKaalevaan
eikun niitä painellaan sieltä sopivasti ja sopivin väliajoin.
Etkö ole huomannut että siellä takahuonessa on satoja RAY työntekijöitä laskemassa päivän saldoja , ja sitten kun ne täyttyy sieltä tulee ns. ylilaskija sanomaan että voi alkaa painamaan voittonappuloita.
Muuten hyvä mutta sitä ylilaskijaa näkyy todella harvoin ilmoittamassa sitä saldon täyttymistä, joka kertoo RAY ahneudesta, siis suunnattomasta sellaisesta. Herrojen ja poliitikkojen elämä maksaa sen kustantajalle paljon.
Ja vielä pitäisi rampoille ja muille köyhille riittää almuja jaettavaksi....
Revi siitä - Ryöstöä
RAY loputonta ahneutta ja kusetusta..... jolle ei näy loppua. Paitsi että pelaaminen
pelikoneilla on vähenytynyt :) ja jossakin vaiheessa varmaan loppuu
kokonaan kun immeiset huomaa, että rahat menee ja ei saa kun veemäisen fiiliiksen... semmottii hyvän tahtoo rahat pelejä.
Pysykää erossa ja rahanne säästyy.... moista kusetusta ei tule sallia!- -huijattu-
Kasinolla kävijänä huomasin että joitakin kummasti vakituiseen onni suosi, meikää ei. Paitsi jos 'vakio-onnen suosima' tuli koneeni etupuolelle hetkeksi. Automaattinen tunnistus kai kyseessä, onhan paikassa kameravalvonta ym. tekniikkaa moiseen. Joten 'tunnistus' oletti kai pelurin vaihtuneen ja 'onnen suosiman' olevan pelaamassa ja antoi heti pientä voittoa. Kun 'vakio-onnen suosima' poistui muuttui peli jälleen normaaliksi eli tappiolliseksi.
Ennen oli yrmeää henkilökuntaa kurkkimassa selän takana mutta sitten satsasivat tekniikkaan ja nyt ei tarvi seläntaus-miliisiä kytikseen laittaa. Lieneekö kyseessä biometriset tunnistelaitteet vai mikä? Olisi kiva jos joku rehellinen kertoisi kaiken tuosta toiminnasta.
- Kusetusta..
Aivan. Käykääpä sitten e-bingossa niin kusetus on huipussaan! Veikkaus Oy:n naiiveja nimimerkkejä " rahaa tulee", "kalastaja", kaikki mulle" ym.ym.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701