Olen siis usein mustasukkainen ja aivan turhista asioista. Tulen mustasukkaiseksi/suutun, jos poikaystäväni puhuu muiden tyttöjen kanssa jne. Siis aivan vähäpätöisistä ja turhista asioista. Haluaisin päästä tästä eroon, sillä se ärsyttää ja hävettää minua. Onko mitään vinkkejä, miten päästä eroon mustasukkaisuudesta? Olen puhunut tästä poikaystäväni kanssa ja hän vain sanoo, että on hyvä, kun ilmaisen mustasukkaisuuteni ja eikä se pahemmin häntä haittaa jne. Ennen koitin piilottaa mustasukkaisuuteni häneltä, mutta nykyisin en pysty/viitsi. Haluaisin siitä kuitenkin täysin eroon! Ei se tunteiden piilottaminen niitä pois vie.. :/
Miten eroon TURHASTA mustasukkaisuudesta?
miiimi22
2
771
Vastaukset
- teemunpuolesta
Yksinkertaista kuin mikä: Se mustasukkaisuus ei ole turhaa, vaan elämää. Hyväksy elämä niin pääset mustasukkaisuudesta. Totuus on kuitenkin se ettet voi kahlita toista juoksemassa muiden kimpussa, jos ei se toinen sitä itse halua ja kukapa haluisi olla parisuhteessa, ei me olla lintuja vaan apinoita...
- tähä
Jep ei siitä mihinkään pääse. Auttaa ainaki itellä se kun miettii kuinka paljon ite esim juttelee facebookissa pienellä flirtillä jätkien kanssa vaikka ne ei kiinnostas yhtään itteä. Eli kannattaa hypätä toisen saappaisiin välillä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1324634
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k233172Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132604- 462191
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2591733Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471669- 321567
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201486- 281480
- 951211