Jääkiekkoilijat ovat tyhmiä

Järjen jättiläinen

8

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joke-R

      "tiiätkö kuka mä oon" sanoo mies joka ei koskaan oo ollu mikää ikoni. Työmyyrä ja keskivertopelaaja (tai ehkä vähän allekin keskiarvon) ja jäähypenkin kuluttaja. Ois tostakin voinnu viheltää 5min jäähyn ja laittaa 5 min istumaan poliisiautoon.

      Naurattaa noi mahtailijat. Ei se mitää jos oikeesti oiskin kova tekijä jääkiekon saralla, mutta ku ei ollu sitäkää.

      • Tosi iso T

        MINÄ olen Tomek,MINÄ olen Tomek,MINÄ olen Tomek,MAAILMAN TYHMIN NARRI! Laulakaa Spede pasasen äänellä!


    • pelleapinat

      Et voi yleistää,mut narrit kyllä on!

    • 3+10

      pidä mallus me vedetää nuuskaa

      • Zatans

        Eikös tää tomek oo kotoisin Kiteeltä?
        Maalaispoika innostui kun pääsi kerranki isoon kaupunkin.


      • juha82222
        Zatans kirjoitti:

        Eikös tää tomek oo kotoisin Kiteeltä?
        Maalaispoika innostui kun pääsi kerranki isoon kaupunkin.

        ei ehkä pidä paikkaansa mutta nuo fyysiset pelaajat ja rotat eivät näytä osaavan käyttäytyä kaukalon ulkopuolella esimerkkinä Esa Tikkanen, Donald Brashear, Gino Odjick,Bob Probert ja TOmek Valtonen.
        Ovat hölmöilleet.
        Kait se niin on että jos on tunteikas kaveri niin silloin sattuu ja tapahtuu, myös kaukalon ulkopuolella mutta tämä ei ehkä pidä edes paikkaansa, sääli kuitenkin kun nuo jutut on totta.

        PItäisi olla enemmän järkeä ja malttia päässä.

        Valtonen oli Suomalaisen jääkiekkoilijan prototyyppi/IRVIKUVA joka sähelsi ja kohelsi töskäsi kaukalossa.
        Toisin on Ruotsissa ja VEnäjällä nämä heijän prototyyppipelaajat, siellä edustetaan TAITOA ja PELIKIRJaa parhaimmillaan.


    • lätkämestari

      Pakkohan se on pojun uhota naisille kun ei hänestä muuhun ole. Yx vitun pelle se on, kuten kaikki muutkin lukutaidottomat mailapojat.

      • hata ifk

        jalkapalloilijat ovat näyttelijöitä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3115
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2331
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1710
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1563
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1077
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      911
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      846
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      801
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      764
    Aihe