Jääkiekkoilijat ovat tyhmiä

Järjen jättiläinen

8

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joke-R

"tiiätkö kuka mä oon" sanoo mies joka ei koskaan oo ollu mikää ikoni. Työmyyrä ja keskivertopelaaja (tai ehkä vähän allekin keskiarvon) ja jäähypenkin kuluttaja. Ois tostakin voinnu viheltää 5min jäähyn ja laittaa 5 min istumaan poliisiautoon.

Naurattaa noi mahtailijat. Ei se mitää jos oikeesti oiskin kova tekijä jääkiekon saralla, mutta ku ei ollu sitäkää.

• Tosi iso T

MINÄ olen Tomek,MINÄ olen Tomek,MINÄ olen Tomek,MAAILMAN TYHMIN NARRI! Laulakaa Spede pasasen äänellä!

• pelleapinat

Et voi yleistää,mut narrit kyllä on!

• 3+10

pidä mallus me vedetää nuuskaa

• Zatans

Eikös tää tomek oo kotoisin Kiteeltä?
        Maalaispoika innostui kun pääsi kerranki isoon kaupunkin.

• juha82222
        Zatans kirjoitti:

Eikös tää tomek oo kotoisin Kiteeltä?
        Maalaispoika innostui kun pääsi kerranki isoon kaupunkin.

ei ehkä pidä paikkaansa mutta nuo fyysiset pelaajat ja rotat eivät näytä osaavan käyttäytyä kaukalon ulkopuolella esimerkkinä Esa Tikkanen, Donald Brashear, Gino Odjick,Bob Probert ja TOmek Valtonen.
        Ovat hölmöilleet.
        Kait se niin on että jos on tunteikas kaveri niin silloin sattuu ja tapahtuu, myös kaukalon ulkopuolella mutta tämä ei ehkä pidä edes paikkaansa, sääli kuitenkin kun nuo jutut on totta.

PItäisi olla enemmän järkeä ja malttia päässä.

Valtonen oli Suomalaisen jääkiekkoilijan prototyyppi/IRVIKUVA joka sähelsi ja kohelsi töskäsi kaukalossa.
        Toisin on Ruotsissa ja VEnäjällä nämä heijän prototyyppipelaajat, siellä edustetaan TAITOA ja PELIKIRJaa parhaimmillaan.

• lätkämestari

Pakkohan se on pojun uhota naisille kun ei hänestä muuhun ole. Yx vitun pelle se on, kuten kaikki muutkin lukutaidottomat mailapojat.

• hata ifk

jalkapalloilijat ovat näyttelijöitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      132
      4634
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      3172
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2604
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      2191
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      259
      1733
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1669
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1567
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1486
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1480
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1211
    Aihe