Tomek Valtonen, huippujääkiekkoilija (Jokerit) häiriköi pysäköinninvalvojaa. Ei ole mikään järjen jättiläinen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011011913029699_uu.shtml
Jääkiekkoilijat ovat tyhmiä
8
359
Vastaukset
- Joke-R
"tiiätkö kuka mä oon" sanoo mies joka ei koskaan oo ollu mikää ikoni. Työmyyrä ja keskivertopelaaja (tai ehkä vähän allekin keskiarvon) ja jäähypenkin kuluttaja. Ois tostakin voinnu viheltää 5min jäähyn ja laittaa 5 min istumaan poliisiautoon.
Naurattaa noi mahtailijat. Ei se mitää jos oikeesti oiskin kova tekijä jääkiekon saralla, mutta ku ei ollu sitäkää.- Tosi iso T
MINÄ olen Tomek,MINÄ olen Tomek,MINÄ olen Tomek,MAAILMAN TYHMIN NARRI! Laulakaa Spede pasasen äänellä!
- pelleapinat
Et voi yleistää,mut narrit kyllä on!
- 3+10
pidä mallus me vedetää nuuskaa
- Zatans
Eikös tää tomek oo kotoisin Kiteeltä?
Maalaispoika innostui kun pääsi kerranki isoon kaupunkin. - juha82222
Zatans kirjoitti:
Eikös tää tomek oo kotoisin Kiteeltä?
Maalaispoika innostui kun pääsi kerranki isoon kaupunkin.ei ehkä pidä paikkaansa mutta nuo fyysiset pelaajat ja rotat eivät näytä osaavan käyttäytyä kaukalon ulkopuolella esimerkkinä Esa Tikkanen, Donald Brashear, Gino Odjick,Bob Probert ja TOmek Valtonen.
Ovat hölmöilleet.
Kait se niin on että jos on tunteikas kaveri niin silloin sattuu ja tapahtuu, myös kaukalon ulkopuolella mutta tämä ei ehkä pidä edes paikkaansa, sääli kuitenkin kun nuo jutut on totta.
PItäisi olla enemmän järkeä ja malttia päässä.
Valtonen oli Suomalaisen jääkiekkoilijan prototyyppi/IRVIKUVA joka sähelsi ja kohelsi töskäsi kaukalossa.
Toisin on Ruotsissa ja VEnäjällä nämä heijän prototyyppipelaajat, siellä edustetaan TAITOA ja PELIKIRJaa parhaimmillaan.
- lätkämestari
Pakkohan se on pojun uhota naisille kun ei hänestä muuhun ole. Yx vitun pelle se on, kuten kaikki muutkin lukutaidottomat mailapojat.
- hata ifk
jalkapalloilijat ovat näyttelijöitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606684- 1003442
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262770- 212438
- 271963
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3581842- 251680
- 321548
- 491502
- 111482