Jääkiekkoilijat ovat tyhmiä

Järjen jättiläinen

8

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joke-R

"tiiätkö kuka mä oon" sanoo mies joka ei koskaan oo ollu mikää ikoni. Työmyyrä ja keskivertopelaaja (tai ehkä vähän allekin keskiarvon) ja jäähypenkin kuluttaja. Ois tostakin voinnu viheltää 5min jäähyn ja laittaa 5 min istumaan poliisiautoon.

Naurattaa noi mahtailijat. Ei se mitää jos oikeesti oiskin kova tekijä jääkiekon saralla, mutta ku ei ollu sitäkää.

• Tosi iso T

MINÄ olen Tomek,MINÄ olen Tomek,MINÄ olen Tomek,MAAILMAN TYHMIN NARRI! Laulakaa Spede pasasen äänellä!

• pelleapinat

Et voi yleistää,mut narrit kyllä on!

• 3+10

pidä mallus me vedetää nuuskaa

• Zatans

Eikös tää tomek oo kotoisin Kiteeltä?
        Maalaispoika innostui kun pääsi kerranki isoon kaupunkin.

• juha82222
        Zatans kirjoitti:

Eikös tää tomek oo kotoisin Kiteeltä?
        Maalaispoika innostui kun pääsi kerranki isoon kaupunkin.

ei ehkä pidä paikkaansa mutta nuo fyysiset pelaajat ja rotat eivät näytä osaavan käyttäytyä kaukalon ulkopuolella esimerkkinä Esa Tikkanen, Donald Brashear, Gino Odjick,Bob Probert ja TOmek Valtonen.
        Ovat hölmöilleet.
        Kait se niin on että jos on tunteikas kaveri niin silloin sattuu ja tapahtuu, myös kaukalon ulkopuolella mutta tämä ei ehkä pidä edes paikkaansa, sääli kuitenkin kun nuo jutut on totta.

PItäisi olla enemmän järkeä ja malttia päässä.

Valtonen oli Suomalaisen jääkiekkoilijan prototyyppi/IRVIKUVA joka sähelsi ja kohelsi töskäsi kaukalossa.
        Toisin on Ruotsissa ja VEnäjällä nämä heijän prototyyppipelaajat, siellä edustetaan TAITOA ja PELIKIRJaa parhaimmillaan.

• lätkämestari

Pakkohan se on pojun uhota naisille kun ei hänestä muuhun ole. Yx vitun pelle se on, kuten kaikki muutkin lukutaidottomat mailapojat.

• hata ifk

jalkapalloilijat ovat näyttelijöitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      137
      9230
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      673
      5324
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      27
      3659
    4. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      47
      2543
    5. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      7
      2081
    6. 69
      1865
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      132
      1850
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      229
      1651
    9. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      139
      1424
    10. Ei me taideta

Pystyä kokonaan olemaan erossa.
      Ikävä
      37
      1221
    Aihe