Jääkiekkoilijat ovat tyhmiä

Järjen jättiläinen

8

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joke-R

"tiiätkö kuka mä oon" sanoo mies joka ei koskaan oo ollu mikää ikoni. Työmyyrä ja keskivertopelaaja (tai ehkä vähän allekin keskiarvon) ja jäähypenkin kuluttaja. Ois tostakin voinnu viheltää 5min jäähyn ja laittaa 5 min istumaan poliisiautoon.

Naurattaa noi mahtailijat. Ei se mitää jos oikeesti oiskin kova tekijä jääkiekon saralla, mutta ku ei ollu sitäkää.

• Tosi iso T

MINÄ olen Tomek,MINÄ olen Tomek,MINÄ olen Tomek,MAAILMAN TYHMIN NARRI! Laulakaa Spede pasasen äänellä!

• pelleapinat

Et voi yleistää,mut narrit kyllä on!

• 3+10

pidä mallus me vedetää nuuskaa

• Zatans

Eikös tää tomek oo kotoisin Kiteeltä?
        Maalaispoika innostui kun pääsi kerranki isoon kaupunkin.

• juha82222
        Zatans kirjoitti:

Eikös tää tomek oo kotoisin Kiteeltä?
        Maalaispoika innostui kun pääsi kerranki isoon kaupunkin.

ei ehkä pidä paikkaansa mutta nuo fyysiset pelaajat ja rotat eivät näytä osaavan käyttäytyä kaukalon ulkopuolella esimerkkinä Esa Tikkanen, Donald Brashear, Gino Odjick,Bob Probert ja TOmek Valtonen.
        Ovat hölmöilleet.
        Kait se niin on että jos on tunteikas kaveri niin silloin sattuu ja tapahtuu, myös kaukalon ulkopuolella mutta tämä ei ehkä pidä edes paikkaansa, sääli kuitenkin kun nuo jutut on totta.

PItäisi olla enemmän järkeä ja malttia päässä.

Valtonen oli Suomalaisen jääkiekkoilijan prototyyppi/IRVIKUVA joka sähelsi ja kohelsi töskäsi kaukalossa.
        Toisin on Ruotsissa ja VEnäjällä nämä heijän prototyyppipelaajat, siellä edustetaan TAITOA ja PELIKIRJaa parhaimmillaan.

• lätkämestari

Pakkohan se on pojun uhota naisille kun ei hänestä muuhun ole. Yx vitun pelle se on, kuten kaikki muutkin lukutaidottomat mailapojat.

• hata ifk

jalkapalloilijat ovat näyttelijöitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      81
      1416
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      112
      1335
    3. Tämän päivän puukotusuutinen

Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.
      Seinäjoki
      18
      1110
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      21
      1016
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      114
      878
    6. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      868
    7. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      18
      806
    8. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      65
      777
    9. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      40
      667
    10. YT skoda Transtech

Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..
      Kajaani
      72
      652
    Aihe