Enkelien ja Valon Luonne

11

490

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ABC+Loput

      Kiitos sinulle mirahey1 kun kanavoit tätä kautta Valoa, jota me kaikki olemme. Hiljalleen avautuvat muistinystyrämme muistamaan tämän tosiasian.

      • wwwwäiski

        Tutustuin kyseisen linkin takana olleeseen kirjoitukseen. Olipas sekavaa satua ja täydellistä puppua. Miksi kukaan kirjoittaa tuollaisia aikuisten satuja? Onko tarkoitus rahastaa ihmisiä tuollaisilla tarinoilla jotenkin?


      • erkko2
        wwwwäiski kirjoitti:

        Tutustuin kyseisen linkin takana olleeseen kirjoitukseen. Olipas sekavaa satua ja täydellistä puppua. Miksi kukaan kirjoittaa tuollaisia aikuisten satuja? Onko tarkoitus rahastaa ihmisiä tuollaisilla tarinoilla jotenkin?

        Missä patterin välissä sä olet kasvanut ?


      • erkko2 kirjoitti:

        Missä patterin välissä sä olet kasvanut ?

        2000 vuotta sitten jokin alkoi muuttua planeetalla....


      • sklaxj
        mirahey1 kirjoitti:

        2000 vuotta sitten jokin alkoi muuttua planeetalla....

        Niin alkoi, Jeesus syntyi ihmiseksi, eli ja opetti, kutsui seuraamaan itseään, kuoli ja kuolemansa jälkeen hänen henkensä alkoi vaikuttamaan seuraajissaan. Myös saatanan joukot alkoivat vastustavan työnsä sabotoidakseen ja pimittääkseen kaikella valheen voimalla tätä Jumalan pelastavaa tekoa kohtaan.


      • erkko2 kirjoitti:

        Missä patterin välissä sä olet kasvanut ?

        Alfan ja Omegan välissä.


      • wwwwäiski kirjoitti:

        Tutustuin kyseisen linkin takana olleeseen kirjoitukseen. Olipas sekavaa satua ja täydellistä puppua. Miksi kukaan kirjoittaa tuollaisia aikuisten satuja? Onko tarkoitus rahastaa ihmisiä tuollaisilla tarinoilla jotenkin?

        Jospa kysyisit asiaa lähteestä. Jos taasen laitat itsesi "likoon" asian kanssa, käy niin, että saat vastauksen suoraan tietoisuuteesi alkulähteestä, sitten kun on sen aika sinun kohdallasi tai kenen tahansa kohdalla kun on siihen valmis. Kyse on vain lähetyksestä ja vastaanottamisesta ja energiasta.


      • wwwwäiski
        mirahey1 kirjoitti:

        Jospa kysyisit asiaa lähteestä. Jos taasen laitat itsesi "likoon" asian kanssa, käy niin, että saat vastauksen suoraan tietoisuuteesi alkulähteestä, sitten kun on sen aika sinun kohdallasi tai kenen tahansa kohdalla kun on siihen valmis. Kyse on vain lähetyksestä ja vastaanottamisesta ja energiasta.

        Nimimerkki "mirahey1" kehottaa minua kysymään "asiaa lähteestä" ja laittamaan itseni "likoon asian kanssa". Otaksun että tällä tarkoitetaan jotain sellaista, että minun tulisi antaa uskomuksille ja taikauskoille mahdollisuus ja kokeilla jos ne olisivatkin jotain todellista.

        Mirahey1 ilmeisesti ei pidä mahdollisena sitä vaihtoehtoa että ehkä minä olen jo tehnyt niin ja todennut että kaikki yliluonnolliset höpönlöpöt joihin minuakin on yritetty käännyttää, kastaa, rukoilla ja opettaa jäseneksi ovat minun kokemukseni mukaan osoittautuneet lapsekkaiden ihmisten mielikuvitusystäväleikeiksi.

        Jospa Mirahey itse laittaisi itsensä ja maailmankuvansa likoon ja miettisi maailmaa ihan sellaisena kuin se on. Ihan ilman mitään taikavoimia tai henkiolentoja. Lue, opiskele ja ajattele rehellisesti miten maailma toimii. Tee vaikka koe jossa yrität saada jonkin yksinkertaisen asian tapahtumaan ensin mielikuvitusystäviesi avulla ja sitten ihan konkreettisesti tekemällä jotain asian eteen. Kumpikohan tuottaa todellista tulosta?


        Jos vastaat että mielikuvitusystävät ovat parempi vaihtoehto niin olen vilpittömästi pahoillani miten paljon menetätkään eläessäsi oikean maailman asemasta tuollaisessa epäloogisessa fantasiamaailmassa.


      • wwwwäiski kirjoitti:

        Nimimerkki "mirahey1" kehottaa minua kysymään "asiaa lähteestä" ja laittamaan itseni "likoon asian kanssa". Otaksun että tällä tarkoitetaan jotain sellaista, että minun tulisi antaa uskomuksille ja taikauskoille mahdollisuus ja kokeilla jos ne olisivatkin jotain todellista.

        Mirahey1 ilmeisesti ei pidä mahdollisena sitä vaihtoehtoa että ehkä minä olen jo tehnyt niin ja todennut että kaikki yliluonnolliset höpönlöpöt joihin minuakin on yritetty käännyttää, kastaa, rukoilla ja opettaa jäseneksi ovat minun kokemukseni mukaan osoittautuneet lapsekkaiden ihmisten mielikuvitusystäväleikeiksi.

        Jospa Mirahey itse laittaisi itsensä ja maailmankuvansa likoon ja miettisi maailmaa ihan sellaisena kuin se on. Ihan ilman mitään taikavoimia tai henkiolentoja. Lue, opiskele ja ajattele rehellisesti miten maailma toimii. Tee vaikka koe jossa yrität saada jonkin yksinkertaisen asian tapahtumaan ensin mielikuvitusystäviesi avulla ja sitten ihan konkreettisesti tekemällä jotain asian eteen. Kumpikohan tuottaa todellista tulosta?


        Jos vastaat että mielikuvitusystävät ovat parempi vaihtoehto niin olen vilpittömästi pahoillani miten paljon menetätkään eläessäsi oikean maailman asemasta tuollaisessa epäloogisessa fantasiamaailmassa.

        En pidä sinuakaan mielikuvitusystävänä missään niissä maailmoissa joissa milloinkin vaikutat, tämän puoleisessa aineen tosiolevaisuudessa tai kun siirryt tosiolevaisuuden hienoaineellisiin maailmoihin jälleen kehittymään yksilönä. Aineellisessa maailmassa on kokeensa ja näyttönsä, hienoianeellisissa maailmoissa on kokeensa ja näyttönsä ja nämä maailmat eivät erottele toisiaan, eihän energia katoa mihinkään vaan muuttaa vain muotoaan. Voisimmekohan me ihmiset muuttaa muotamme, siitä onkin iät ajat puhuttu. Ainakin me ihmiset olemme koostuneet juuri niistä samoista atomeista kuin on maailman kaikkeuskin. Henkiolento olet itsekin, et mikään mielikuvitusystävä. Sinun maailmaasi voi kuulua enemmän ystäviä kuin luuletkaan.Tarkkana!


      • Saagapolku
        wwwwäiski kirjoitti:

        Nimimerkki "mirahey1" kehottaa minua kysymään "asiaa lähteestä" ja laittamaan itseni "likoon asian kanssa". Otaksun että tällä tarkoitetaan jotain sellaista, että minun tulisi antaa uskomuksille ja taikauskoille mahdollisuus ja kokeilla jos ne olisivatkin jotain todellista.

        Mirahey1 ilmeisesti ei pidä mahdollisena sitä vaihtoehtoa että ehkä minä olen jo tehnyt niin ja todennut että kaikki yliluonnolliset höpönlöpöt joihin minuakin on yritetty käännyttää, kastaa, rukoilla ja opettaa jäseneksi ovat minun kokemukseni mukaan osoittautuneet lapsekkaiden ihmisten mielikuvitusystäväleikeiksi.

        Jospa Mirahey itse laittaisi itsensä ja maailmankuvansa likoon ja miettisi maailmaa ihan sellaisena kuin se on. Ihan ilman mitään taikavoimia tai henkiolentoja. Lue, opiskele ja ajattele rehellisesti miten maailma toimii. Tee vaikka koe jossa yrität saada jonkin yksinkertaisen asian tapahtumaan ensin mielikuvitusystäviesi avulla ja sitten ihan konkreettisesti tekemällä jotain asian eteen. Kumpikohan tuottaa todellista tulosta?


        Jos vastaat että mielikuvitusystävät ovat parempi vaihtoehto niin olen vilpittömästi pahoillani miten paljon menetätkään eläessäsi oikean maailman asemasta tuollaisessa epäloogisessa fantasiamaailmassa.

        Otampa kantaa.
        Sille meistä ei kukaan voi mitään eikä tarvitsekkaan voida, kun olemme kaikki samaa Lähdettä ja kuvittelemme olevamme samasta lähteestä, josta emme ole kuitenkaan koskaan edes pois lähteneetkään.
        Fantasia maailmaa on mielestäni se että kuvitellaan, kun käydään kunnon koulu ja ollaan sopeutuvaisia, niin olemme ansainneet julkisen hyväksynnän, jota sitäkin pelätään että olemmeko tarpeeksi hyviä, että meidät hyväksytään ympäristön silmin.
        Kiltisti maksetaan asuntovelkaa fiktio rahalla, ja ollaan tärkeitä, kun oletetaan että asiat on kohdallaan.
        Höpö Höpö.
        Vitsin vitsi.
        Jokainen taplaa tyylillään, mutta mulle ainakin on noita edellä mainittuja asioita tärkeämpää että keho sekä mieli ovat palanssissa ja olen iloisesti terve, enkä pelkää noita höpötyksiä, kun ymmärrän ettei ole mitään pelättävää koko Universumissa.
        Ei ole olemassakaan mitään yliluonnollista. Eikä meitä ole äitimme synnyttänyt, vaan kaikki on Valosta.
        Maailma toimii ???
        Käden kokoinen alue ihosta on 5% ja kun ajatellaan että olemme kuin varvas joka ei muista että loppukehokin on olemassa, niin montako prosenttia meillä on käytössä? Kun luulemme varpaan olevan kaikki mitä olemme.
        Ei mikään muu kuin ihminen kelaa maanpäällä eilistä ja elää tässä hetkessä huomista.
        Kaikki muut ovat nyt hetkessä.
        Kysymys kuuluu mikä on tämä mikä kelaa meidän päässämme?


      • Saagapolku kirjoitti:

        Otampa kantaa.
        Sille meistä ei kukaan voi mitään eikä tarvitsekkaan voida, kun olemme kaikki samaa Lähdettä ja kuvittelemme olevamme samasta lähteestä, josta emme ole kuitenkaan koskaan edes pois lähteneetkään.
        Fantasia maailmaa on mielestäni se että kuvitellaan, kun käydään kunnon koulu ja ollaan sopeutuvaisia, niin olemme ansainneet julkisen hyväksynnän, jota sitäkin pelätään että olemmeko tarpeeksi hyviä, että meidät hyväksytään ympäristön silmin.
        Kiltisti maksetaan asuntovelkaa fiktio rahalla, ja ollaan tärkeitä, kun oletetaan että asiat on kohdallaan.
        Höpö Höpö.
        Vitsin vitsi.
        Jokainen taplaa tyylillään, mutta mulle ainakin on noita edellä mainittuja asioita tärkeämpää että keho sekä mieli ovat palanssissa ja olen iloisesti terve, enkä pelkää noita höpötyksiä, kun ymmärrän ettei ole mitään pelättävää koko Universumissa.
        Ei ole olemassakaan mitään yliluonnollista. Eikä meitä ole äitimme synnyttänyt, vaan kaikki on Valosta.
        Maailma toimii ???
        Käden kokoinen alue ihosta on 5% ja kun ajatellaan että olemme kuin varvas joka ei muista että loppukehokin on olemassa, niin montako prosenttia meillä on käytössä? Kun luulemme varpaan olevan kaikki mitä olemme.
        Ei mikään muu kuin ihminen kelaa maanpäällä eilistä ja elää tässä hetkessä huomista.
        Kaikki muut ovat nyt hetkessä.
        Kysymys kuuluu mikä on tämä mikä kelaa meidän päässämme?

        polariteetti-rock and roll. Sisäinen peili on tunnoton. Kuin Putouksen Muna-Mies joka kysyy itseltään peilin edessä, "mikä minussa oikein on vikana" on seurausta suppean tietoisuuden omaavien pitkäaikaisesta ylivallasta ja näiden harjoittaman toiminnan tulos maan päällä, ja jotka ovat tulleet suhteettoman hallitseviksi suhteessa valonvoimiin. Näin näiden voimista on tullut painotteinen negatiivisuus ja "hyväksytty" käyttäytymismalli maan päällä. Kun tämä pitkään jatkunut korostunut negatiivisuus ravistellaan (syyn ja seurauksen laki toimii) nyt irti ihmisen mielenalueelta saavutetaan balanssi negatiivisten ja positiivisten energiavoimien välillä (ihmiskunta siirtää tietoisuutensa tähän uudentyyppiseen fyysisyyteen arviolta 30 vuoden kuluessa) ja planeetta siirtyy harmoniaan, tätä matkaa kutsutaan ylösnousemukseksi. Tämä tapahtuu yksilössä kuin myös koko ihmiskunnassa. Tätä ylösnousemusta tukee valonvoimien nykyinen suuri työ laajalla skaalalla. Muutosvoima on tänäpäivänä hyvin voimallinen ja se kyllä näkyy.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      351
      633
    Aihe