panin lammasta

I love animals

Ostin seksikaupasta sellaisen puhallettavan lampaan ja vetäisin sitä, onko kukaan muu vedellyt sellaista otusta

17

2114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • farmer john

      mistä näitä lampaita saa ja paljonko maksaa

    • Anonyymi

      Meitä oli kolme Anni, Jouko ja minä. Oltiin mopo ikäisiä ajettiin eräälle metsäladolle juopottelemaan. Tarkoituksena oli saada kopeloida Annia Anni antoikin hyväillä ja imeä tissejä ja antoi kokeilla pillua tuntui että pitää saada oli kalu seisonut jo pitkään.
      Ulkoa käveli lammas latoon Yllytyksestä menin lampaan taakse ja panin sisään se oli tiukka ja lämmin laukesin melkein heti Jouko tuli tilalle kehui kuinka tiukka ja laukesi myös. Siirryimme Annin viereen hyväilimme pitkään ennen kuin antoi vähän laittaa sisään vuoroin naitiin Anni pyysi että pantas pitempään kun olin vetämässä pois Anni piti kiinni lopussa vain työnsin syvään ja laukesin Anni kiljui oöi kuulema niin hyvää Jouko jatkoi Anni nosteli pyllyään ja kiljahteli kiimasena naitiin yöhön mennessä useasti Aamulla Annilla oli kiire apteekkiin ostamaan katumus pilleriä.
      Anni lähti mielellään meidän mukaan kun naitiin sitä kunnolla kortongit oli kalliita se rajoitti vähän. Kun Anni sai pillerit oli yleisesti tiedossa että Annilta saa.
      Oltiin niin röyhkeitä että kaupattiin Annia vanhoille miehille.
      Me saatiin samalla viinaa ja rahaa ja miehet nuorta naista. Summa oli 50 mk/kerta ja miehet nai Anni tykkäs kun sai isoa ja pientä.

      • Mites Annilla nykyisin menee?
        Alkoiko sukunimi S-kirjaimella?


      • Anonyymi

        Taisitte olla Ake,Make,Pera ja sä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisitte olla Ake,Make,Pera ja sä

        Painu niuvanniemeen pipipää


    • Anonyymi

      Hiki hän se tuli kun lammast apanin ja kello se heleästi kilkatti.

      • Anonyymi

        Otahan ne bentsot pipipää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otahan ne bentsot pipipää

        Oot siis lääketokkurassa.


    • Anonyymi

      Tykkäskö lammas

      • Anonyymi

        Lammas sano bäää ja potkas munille


    • Anonyymi

      Panin oikea lammasta maalla se on helppoa. Katsoin mitä lammasta pässi kiertää otin aitauksesta sisälle katokseen siellä paalien väliin ja kalu sisään on tiukka ja lämmin pillu ei huutele ja tykkää kun saa isoa sisään tuntuu että oikeen imee kalua sisään.
      Sain panna kolmesti samana päivänä pässi pani siinä välissä useasti.
      Kokeilin katoksessa kun lammasoli kiinni. kolme pässiä pani sitä mota kertaa kaikki.

      • Anonyymi

        Spedellä taas sekottaa sekoilee eläimiin buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas sekottaa sekoilee eläimiin buaahaa

        Onko siellä Niuvanniemellä oikein elämiäkin. No spede sinähän oletkin krooninen sekoilija ei tuo ole yllätys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas sekottaa sekoilee eläimiin buaahaa

        Muista aina laittaa loppuun buaahaa siitä sut speden tunnistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spedellä taas sekottaa sekoilee eläimiin buaahaa

        Suomessa eläimiin sekaantuminen on ollut laillista 1971 lähtien huora.


    • Anonyymi

      Montako vuotta tuo niuvanniemi-spede on täällä trollannut päivittäin joka tunti? Miten yksinäinen pitää olla että jaksaa tänne paskantaa vuosikaudet?

      • Anonyymi

        Iltapäivällä se välillä rauhoittuu saa varmaan lääkkeensä.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1641
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      62
      1115
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      188
      909
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      43
      841
    6. 68
      757
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      620
    Aihe