HelsinkiFilmi etsii miespuolisia avustajia tv-sarjan kuvauksiin

HelsinkiFilmi

MAHDOLLISUUS PÄÄSTÄ TEKEMÄÄN EPOOKKIA!

Kuvaamme Helsinki-filmillä Kjell Westön romaaniin perustuvaa tv-sarjaa ja elokuvaa Missä kuljimme kerran. Etsimme ensisjaisesti miehiä avustajiksi kuvauksiin!
Oletko punikki vai valkoinen vanki? Nyt on mahdollisuus päästä näkemään kuinka epookkia tehdään!

Tarvitsemme siis kaikenikäisiä miehiä avustajiksi kuvauksiin seuraaville kuvauspäiville:
la 22.1., ti 25.1., ke 26.1., to 27.1., ti 8.2., ke 9.2. ja to 10.2.

Kuvaukset ovat alustavasti kokopäivän kuvauksia, kuvaamme Helsingin seudulla.

Yksityishenkilöt saavat leffalippupalkkion, yhdistyksen kautta tulleesta ryhmästä on myös mahdollista saada rahallinen palkkio yhdistykselle ryhmäkoon mukaan.
Ryhmät ovat tervetulleita, kerätkää porukka kasaan ja ilmoittautukaa minulle sähköpostitse.

Koska sarja sijoittuu menneisyyteen, olisi suotavaa ettei avustajilla olisi
näkyviä lävistyksiä tai tatuointeja kasvoissa (reiät korvissa eivät haittaa), eikä näkyvästi värjättyjä hiuksia (shokkivärejä, raitoja tms.).
Miehillä ei saisi olla pitkiä hiuksia / pitkää takatukkaa.

Tarvitsen osallistujista seuraavat tiedot:
sähköpostiosoitteen, nimen ja puhelinnumeron, lähetä samalla puvustusta varten kokotietosi:
pituus, paino, paidan koko (S/M/L), housujen tuumakoot (esim. 32/32), sekä kengännumero

ja lähettäkää minulle osoitteeseen [email protected]

Missä kuljimme kerran on nyt myös facebookissa:

http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/Missa-kuljimme-kerran-Dar-vi-en-gang-gatt/101838133212601

Tervetuloa mukaan hankkimaan unohtumaton kokemus!

Ystävällisin terveisin,
Julia Jumppanen
Helsinki-filmi
p. 040 354 0540

2

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nää on nähty

Palkaksi oikein leffalippu ? Tämä on jo ihan liikaa, eikö 10 tunnin seisomisesta kuvauspaikalla vähempikin riittäisi. Oisko Tupla puoliksi kaverin kanssa ? Ja kun oikeen epokkia tehdään, voisin kyllä maksaa teille että pääsen mukaan. Mulla on tossa vanha Fiat 127 pihassa jos toisin sen, sais kuvausryhmä ajella ruokatunnilla.

• tähtikulttihahmo

Enpä taida viitsiä vaivautua paikalle, kun jo tässä vaiheessa tiedetään tehtävän B-luokan elokuvaa. Osallistuminen ei edistäisi uraani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      36
      3944
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      99
      3503
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      110
      3437
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      78
      3195
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      87
      3180
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2845
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2620
    8. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      47
      2509
    9. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2503
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      92
      2229
    Aihe