MAHDOLLISUUS PÄÄSTÄ TEKEMÄÄN EPOOKKIA!
Kuvaamme Helsinki-filmillä Kjell Westön romaaniin perustuvaa tv-sarjaa ja elokuvaa Missä kuljimme kerran. Etsimme ensisjaisesti miehiä avustajiksi kuvauksiin!
Oletko punikki vai valkoinen vanki? Nyt on mahdollisuus päästä näkemään kuinka epookkia tehdään!
Tarvitsemme siis kaikenikäisiä miehiä avustajiksi kuvauksiin seuraaville kuvauspäiville:
la 22.1., ti 25.1., ke 26.1., to 27.1., ti 8.2., ke 9.2. ja to 10.2.
Kuvaukset ovat alustavasti kokopäivän kuvauksia, kuvaamme Helsingin seudulla.
Yksityishenkilöt saavat leffalippupalkkion, yhdistyksen kautta tulleesta ryhmästä on myös mahdollista saada rahallinen palkkio yhdistykselle ryhmäkoon mukaan.
Ryhmät ovat tervetulleita, kerätkää porukka kasaan ja ilmoittautukaa minulle sähköpostitse.
Koska sarja sijoittuu menneisyyteen, olisi suotavaa ettei avustajilla olisi
näkyviä lävistyksiä tai tatuointeja kasvoissa (reiät korvissa eivät haittaa), eikä näkyvästi värjättyjä hiuksia (shokkivärejä, raitoja tms.).
Miehillä ei saisi olla pitkiä hiuksia / pitkää takatukkaa.
Tarvitsen osallistujista seuraavat tiedot:
sähköpostiosoitteen, nimen ja puhelinnumeron, lähetä samalla puvustusta varten kokotietosi:
pituus, paino, paidan koko (S/M/L), housujen tuumakoot (esim. 32/32), sekä kengännumero
ja lähettäkää minulle osoitteeseen [email protected]
Missä kuljimme kerran on nyt myös facebookissa:
http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/Missa-kuljimme-kerran-Dar-vi-en-gang-gatt/101838133212601
Tervetuloa mukaan hankkimaan unohtumaton kokemus!
Ystävällisin terveisin,
Julia Jumppanen
Helsinki-filmi
p. 040 354 0540
HelsinkiFilmi etsii miespuolisia avustajia tv-sarjan kuvauksiin
HelsinkiFilmi
2
503
Vastaukset
- Nää on nähty
Palkaksi oikein leffalippu ? Tämä on jo ihan liikaa, eikö 10 tunnin seisomisesta kuvauspaikalla vähempikin riittäisi. Oisko Tupla puoliksi kaverin kanssa ? Ja kun oikeen epokkia tehdään, voisin kyllä maksaa teille että pääsen mukaan. Mulla on tossa vanha Fiat 127 pihassa jos toisin sen, sais kuvausryhmä ajella ruokatunnilla.
- tähtikulttihahmo
Enpä taida viitsiä vaivautua paikalle, kun jo tässä vaiheessa tiedetään tehtävän B-luokan elokuvaa. Osallistuminen ei edistäisi uraani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831708- 431359
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1181133Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.771021Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2171013- 53902
- 61885
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20880- 34824
- 37799