Kerrostalossa talviviikonloppuna

Puhurix

Kyllä tylsyttää. Kerrostaloakvaariossa vietän talviviikonloppua. Sukkaa kudon, TV:tä katon, ruokaa laitan, kaupassa käyn. Heittäkää nyt edes kiviä mun ikkunaan ni tulen avaamaan ja keitän teetä.

81

2936

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinuun kyllästynyt

      Sä vaan siel omal palstal.

      • Puhurix

        Kato ku mulla ei oo omaa palstaa. Mitäköhän tein loukatakseni sinua?


      • QP
        Puhurix kirjoitti:

        Kato ku mulla ei oo omaa palstaa. Mitäköhän tein loukatakseni sinua?

        alkoi kyttäämään gallerioita kun käytiin täällä kirjoittelemassa.
        Se on yhä mustasukkanen tästä palstasta.


      • Puhurix
        QP kirjoitti:

        alkoi kyttäämään gallerioita kun käytiin täällä kirjoittelemassa.
        Se on yhä mustasukkanen tästä palstasta.

        sitä oikeesti ärsytti?


      • QP
        Puhurix kirjoitti:

        sitä oikeesti ärsytti?

        valta.
        Sitä oli pikkusormenkynnen verran.
        Mielellään kehui olevansa pitkäikäsin sefu...taitaa nyt muut sefut ajaa edelle, maltillisella politiikallaan ja terveellä järjellään.
        Se on kauhia kun on pikkasen valtaa ja väki ei usko!
        Että ny tanssiitaan mun pillin mukaan...sama vauhtisokeus on käyny monelle...


      • Puhurix
        QP kirjoitti:

        valta.
        Sitä oli pikkusormenkynnen verran.
        Mielellään kehui olevansa pitkäikäsin sefu...taitaa nyt muut sefut ajaa edelle, maltillisella politiikallaan ja terveellä järjellään.
        Se on kauhia kun on pikkasen valtaa ja väki ei usko!
        Että ny tanssiitaan mun pillin mukaan...sama vauhtisokeus on käyny monelle...

        on syynä usein heikko itsetunto.


      • on sun asenteessa
        QP kirjoitti:

        valta.
        Sitä oli pikkusormenkynnen verran.
        Mielellään kehui olevansa pitkäikäsin sefu...taitaa nyt muut sefut ajaa edelle, maltillisella politiikallaan ja terveellä järjellään.
        Se on kauhia kun on pikkasen valtaa ja väki ei usko!
        Että ny tanssiitaan mun pillin mukaan...sama vauhtisokeus on käyny monelle...

        vieläkii ku jaksat jauhaa!


      • myös kyllästynyt
        on sun asenteessa kirjoitti:

        vieläkii ku jaksat jauhaa!

        joillakin jäädä sama levy päälle. Ehkä mom ei ole huomioinut häntä tarpeeksi aikoinaan :DDD


      • pahempia
        myös kyllästynyt kirjoitti:

        joillakin jäädä sama levy päälle. Ehkä mom ei ole huomioinut häntä tarpeeksi aikoinaan :DDD

        ne on ku mom!


      • Puhurix
        on sun asenteessa kirjoitti:

        vieläkii ku jaksat jauhaa!

        Tee itselles uusi nikki.


      • ja pahasti
        Puhurix kirjoitti:

        Tee itselles uusi nikki.

        et arvaa kuka tääl:DDD


      • 2+7
        ja pahasti kirjoitti:

        et arvaa kuka tääl:DDD

        ei olemontaa jotka oli tuota mieltä.
        Aika helppo olet.


      • tietäjänä vastaat
        2+7 kirjoitti:

        ei olemontaa jotka oli tuota mieltä.
        Aika helppo olet.

        kuka?


    • Mulla eka visiitti lifestylellä, ja täälläkinkö kaikki valittaa.. vilkaisin kahvikeskustelujakin.
      Nykyisin ite oon, jos oon 50 :lla, ja siellä koko ajan manataan, miten ennen oli paremmin, hauskempaa.
      Ja verrataan miten nyt kuuskymppisissä menoa ja meininkiä.
      Kevättä kohti mennään, ja tuntuu että ihmiset kireemmiks muuttuu..
      Ei voi kaikkee ymmärtää :)

      • Puhurix

        Muutamia vuosia sitten näillä palstoilla pidettiin hauskaa. Nyt täällä näyttää saavan turpiinsa. Mä ihmettelen, mitä ollenkaan tulee tänne, jos tarkoitus on olla ilkeä. Outoa.


      • tidä mihin kirj.
        Puhurix kirjoitti:

        Muutamia vuosia sitten näillä palstoilla pidettiin hauskaa. Nyt täällä näyttää saavan turpiinsa. Mä ihmettelen, mitä ollenkaan tulee tänne, jos tarkoitus on olla ilkeä. Outoa.

        Muistan jotain nelisenvuotta yaakkepäin niin taisipa life olla suosituimpia palstoja, sitten sefu alkoi päsmäröimään ja loput varmaan tiedättekin?
        Tuli uusi formaatti ja kaikki sinne yhtenä rintamana....kauanko kesti, itse poistuin vajaan vuoden ollessani skin kuunteluoppilaana, olittehan niin tuttuja jo pidemmältä ajalta, tuntui etten päässyt sisään siihen joukkoon.
        Sittenhän helvetti pääsikin irti kun kävi niinko kävi, ja sitämukaa palstaa vaihdettiin MOM tuhosi minkä ehti. Sellaista haipakkaa ettei tosikaan.
        Vieläkin kannetaan vihoja entisille kamuille, joten ihmettelen miksi eivät vaihda niccejään kun saavat näitä vastapuolen kirjoittelijoita niskaansa?
        No jokainenhan tieten toimii tavallaan, vaan 40 plus on jo kuollut tavallaan ja 50 tekee samaa.
        Nyt ovat siirtyneet 60 plus sivuille nämä räpätädit ja Hatza/Hunkz eikä heitä siellä ole ilolla eikä ilmankaan vastaan otettu. Poiketkaa lukasemassa, etten omiani haastele.


      • Puhurix
        tidä mihin kirj. kirjoitti:

        Muistan jotain nelisenvuotta yaakkepäin niin taisipa life olla suosituimpia palstoja, sitten sefu alkoi päsmäröimään ja loput varmaan tiedättekin?
        Tuli uusi formaatti ja kaikki sinne yhtenä rintamana....kauanko kesti, itse poistuin vajaan vuoden ollessani skin kuunteluoppilaana, olittehan niin tuttuja jo pidemmältä ajalta, tuntui etten päässyt sisään siihen joukkoon.
        Sittenhän helvetti pääsikin irti kun kävi niinko kävi, ja sitämukaa palstaa vaihdettiin MOM tuhosi minkä ehti. Sellaista haipakkaa ettei tosikaan.
        Vieläkin kannetaan vihoja entisille kamuille, joten ihmettelen miksi eivät vaihda niccejään kun saavat näitä vastapuolen kirjoittelijoita niskaansa?
        No jokainenhan tieten toimii tavallaan, vaan 40 plus on jo kuollut tavallaan ja 50 tekee samaa.
        Nyt ovat siirtyneet 60 plus sivuille nämä räpätädit ja Hatza/Hunkz eikä heitä siellä ole ilolla eikä ilmankaan vastaan otettu. Poiketkaa lukasemassa, etten omiani haastele.

        olen ihmetelly, mistä se MOMin katkeruus kumpusi. Miksi ihmeessä se halusi tulla ja tuhota yhteisön. Terve se mies ei ollut.


      • tuhnurix
        Puhurix kirjoitti:

        olen ihmetelly, mistä se MOMin katkeruus kumpusi. Miksi ihmeessä se halusi tulla ja tuhota yhteisön. Terve se mies ei ollut.

        ja sairaat hakeutuvat kaltaistensa seuraan.


      • Puhurix
        tuhnurix kirjoitti:

        ja sairaat hakeutuvat kaltaistensa seuraan.

        sinäkin. Mikä olikaan sinun ongelmasi, jos tahdot avautua?


      • Stt-Vtt
        tuhnurix kirjoitti:

        ja sairaat hakeutuvat kaltaistensa seuraan.

        väärään seuraan?
        Täällä ei valitettavasti ole sinun kaltaisiasi :DDDD


      • nyyhnyyh
        Puhurix kirjoitti:

        olen ihmetelly, mistä se MOMin katkeruus kumpusi. Miksi ihmeessä se halusi tulla ja tuhota yhteisön. Terve se mies ei ollut.

        mielessäni miettinyt on, että siinä mies alkoi pelaamaan yhden naiskirjoittajan pussiin.
        Nainen ei ollut kovinkaan pidetty palstalla ja mies, miellyttääkseen, alkoi käyttämään valtaansa väärin.
        Se pieni valta joka oli, valjastettiin naisen vastustajien sensurointiin.
        Mikä sitten sekin repesi ,alettiin sensuroida jokaista joka poikittaisen sanan sanoi.
        Eipä olis Mom potkuja saanut jollei suomi24 olisi tullut siihen tulokseen että vallankäyttö meni väärille urille.


      • Puhurix
        Stt-Vtt kirjoitti:

        väärään seuraan?
        Täällä ei valitettavasti ole sinun kaltaisiasi :DDDD

        Täällä ei enää näemmä keskustella vaan heitellään paskaa niskaan. Onko sulla selitystä siihen?


      • Puhurix
        nyyhnyyh kirjoitti:

        mielessäni miettinyt on, että siinä mies alkoi pelaamaan yhden naiskirjoittajan pussiin.
        Nainen ei ollut kovinkaan pidetty palstalla ja mies, miellyttääkseen, alkoi käyttämään valtaansa väärin.
        Se pieni valta joka oli, valjastettiin naisen vastustajien sensurointiin.
        Mikä sitten sekin repesi ,alettiin sensuroida jokaista joka poikittaisen sanan sanoi.
        Eipä olis Mom potkuja saanut jollei suomi24 olisi tullut siihen tulokseen että vallankäyttö meni väärille urille.

        Saata olla oikeessa. Tiedän aika monta jotka oli yhteydessä ylempiin tahoihin. Itseki olin muutaman kerran puhelinyhteydessä ja alkoivat tutkia mun poistettuja viestejä ja silloin totesivat ettei niissä ollu mitään miks ne ois pitäny poistaa. Siitä meni pari viikkoa ja eräs porukka sai selville MOM:in henkilöllisyyden ja yks palstalainen sai sen puhelimen päähän ja silloin lähti jätkä palstalta.


      • shaleimshuleim
        Puhurix kirjoitti:

        Saata olla oikeessa. Tiedän aika monta jotka oli yhteydessä ylempiin tahoihin. Itseki olin muutaman kerran puhelinyhteydessä ja alkoivat tutkia mun poistettuja viestejä ja silloin totesivat ettei niissä ollu mitään miks ne ois pitäny poistaa. Siitä meni pari viikkoa ja eräs porukka sai selville MOM:in henkilöllisyyden ja yks palstalainen sai sen puhelimen päähän ja silloin lähti jätkä palstalta.

        nauttia kirjallisista lahjoistasi. Allah on suuri.


      • Puhurix kirjoitti:

        Muutamia vuosia sitten näillä palstoilla pidettiin hauskaa. Nyt täällä näyttää saavan turpiinsa. Mä ihmettelen, mitä ollenkaan tulee tänne, jos tarkoitus on olla ilkeä. Outoa.

        Onhan se outoa, ilkeily yleensäkin älytöntä! :/

        Tuohon sun ihan alku avaukseen, mieluummin talvella viikonloppu kerrostalossa, kuin kesällä.. eikö? :)


      • Pipsa Pippuri
        Puhurix kirjoitti:

        Saata olla oikeessa. Tiedän aika monta jotka oli yhteydessä ylempiin tahoihin. Itseki olin muutaman kerran puhelinyhteydessä ja alkoivat tutkia mun poistettuja viestejä ja silloin totesivat ettei niissä ollu mitään miks ne ois pitäny poistaa. Siitä meni pari viikkoa ja eräs porukka sai selville MOM:in henkilöllisyyden ja yks palstalainen sai sen puhelimen päähän ja silloin lähti jätkä palstalta.

        niin lähti jätkä kuin kuppa töölööstä kun tajusi että seuraavaksi ei lähde palstalta viestit vaan porukka kohti sen kotoläävää listimään kissoja ja keskustelemaan asioista


      • .
        Pipsa Pippuri kirjoitti:

        niin lähti jätkä kuin kuppa töölööstä kun tajusi että seuraavaksi ei lähde palstalta viestit vaan porukka kohti sen kotoläävää listimään kissoja ja keskustelemaan asioista

        Hakeudu hoitoon sinäkin.


      • sairasta, sairasta
        Pipsa Pippuri kirjoitti:

        niin lähti jätkä kuin kuppa töölööstä kun tajusi että seuraavaksi ei lähde palstalta viestit vaan porukka kohti sen kotoläävää listimään kissoja ja keskustelemaan asioista

        herää kysymys oliko se mom sittenkään yhtä paha kuin vainoajansa


      • pippuri pipsa
        sairasta, sairasta kirjoitti:

        herää kysymys oliko se mom sittenkään yhtä paha kuin vainoajansa

        kuka mommia vainosi
        mom vainosi kaikkia
        leikki loppui
        mom itkee puskassa


      • Puhurix
        sairasta, sairasta kirjoitti:

        herää kysymys oliko se mom sittenkään yhtä paha kuin vainoajansa

        Siinä kun kävi kuitenkin niin, että Mom alkoi vainota tiettyjä nikkejä aivan täysin ilman syytä.


      • Puhurix
        shaleimshuleim kirjoitti:

        nauttia kirjallisista lahjoistasi. Allah on suuri.

        En tietääkseni ole sinuakaan ainakaan tahallisesti loukannut. Jos olen kerro se tässä.


      • Puhurix
        Sibone kirjoitti:

        Onhan se outoa, ilkeily yleensäkin älytöntä! :/

        Tuohon sun ihan alku avaukseen, mieluummin talvella viikonloppu kerrostalossa, kuin kesällä.. eikö? :)

        Onhan se kyllä totta noinkin päin.


      • QuietPlace
        Puhurix kirjoitti:

        Siinä kun kävi kuitenkin niin, että Mom alkoi vainota tiettyjä nikkejä aivan täysin ilman syytä.

        sitä keljutti, kun porukka kääns Millalle selkänsä.
        Se yritti olla mielinkielin mut onnistui vain polttamaan seriffinbadgen..


      • QuietPlace
        Puhurix kirjoitti:

        En tietääkseni ole sinuakaan ainakaan tahallisesti loukannut. Jos olen kerro se tässä.

        Vanhat kaunat on viel voimissaan ;)


      • QuietPlace
        Puhurix kirjoitti:

        Täällä ei enää näemmä keskustella vaan heitellään paskaa niskaan. Onko sulla selitystä siihen?

        aina puskissa ;)))
        Hitto että naurattaa, edes keskustelupalstalla, ne ei uskalla käyttää nikkiään ;)


      • tiedä häntä
        QuietPlace kirjoitti:

        sitä keljutti, kun porukka kääns Millalle selkänsä.
        Se yritti olla mielinkielin mut onnistui vain polttamaan seriffinbadgen..

        kertoivat vainojen alkaneen erään typyn toiveesta


      • tex_mex
        tiedä häntä kirjoitti:

        kertoivat vainojen alkaneen erään typyn toiveesta

        vihjaatko yxtypyyn kenties ?


      • exä myös
        tex_mex kirjoitti:

        vihjaatko yxtypyyn kenties ?

        on lähtenyt palstoilta lopullisesti (varma tieto) mutta kuka vähänkin järkevä täällä viitsii haukuttavana olla. Suurin osa täällä on henkisesti jälkeen jäänyttä ja toisilleen kadetta porukkaa.


      • Puhurix
        QuietPlace kirjoitti:

        sitä keljutti, kun porukka kääns Millalle selkänsä.
        Se yritti olla mielinkielin mut onnistui vain polttamaan seriffinbadgen..

        Mä sain Millalta pari kertaa semmosia viestejä, et ajattelin parhaaks olla hiljaa hänen edessään.


      • Puhurix
        QuietPlace kirjoitti:

        Vanhat kaunat on viel voimissaan ;)

        Mä kun en taatusti ole halunnu tahallisesti loukata ketään.


      • Puhurix
        QuietPlace kirjoitti:

        aina puskissa ;)))
        Hitto että naurattaa, edes keskustelupalstalla, ne ei uskalla käyttää nikkiään ;)

        Ne on paskapuskista.


      • QP
        Puhurix kirjoitti:

        Mä sain Millalta pari kertaa semmosia viestejä, et ajattelin parhaaks olla hiljaa hänen edessään.

        kyllähän se vissiin privassa yritti uhota.
        Panee vieläkin miettimään, miks se halus puolustaa tyrannia?
        Oliko siitä kiva olla voiman oikeel puolella, kun pääs kyykyttään jonkun muun avulla muita kirjoittajia.Ihmisillä ON kummallisia intohimoja?


      • Hot_mex
        exä myös kirjoitti:

        on lähtenyt palstoilta lopullisesti (varma tieto) mutta kuka vähänkin järkevä täällä viitsii haukuttavana olla. Suurin osa täällä on henkisesti jälkeen jäänyttä ja toisilleen kadetta porukkaa.

        typy oli toinen jota mummeli nuoli.


      • QP
        Puhurix kirjoitti:

        Mä kun en taatusti ole halunnu tahallisesti loukata ketään.

        et ole koskaan kuulunut niihin jotka olis ilkeilleet tai puskailleet ;)))


      • QP
        Puhurix kirjoitti:

        Ne on paskapuskista.

        Kun lueskelee arkistoja, huomaa miten ihmiset uskalsi olla sitä mitä olivat.
        Milloin ihmeessä toi puskailu muuttui kansanhuviks?


      • Puhurix
        QP kirjoitti:

        Kun lueskelee arkistoja, huomaa miten ihmiset uskalsi olla sitä mitä olivat.
        Milloin ihmeessä toi puskailu muuttui kansanhuviks?

        silloin kun se pensasaita kasvo tarpeeks korkeeks et siihen pääsi piiloutumaan. Hahhaaa! Vitsi, vitsi!


      • Puhurix
        QP kirjoitti:

        et ole koskaan kuulunut niihin jotka olis ilkeilleet tai puskailleet ;)))

        siinä porukassa oli mun mielestä hyvä henki ilman puskia.


      • Puhurix
        QP kirjoitti:

        kyllähän se vissiin privassa yritti uhota.
        Panee vieläkin miettimään, miks se halus puolustaa tyrannia?
        Oliko siitä kiva olla voiman oikeel puolella, kun pääs kyykyttään jonkun muun avulla muita kirjoittajia.Ihmisillä ON kummallisia intohimoja?

        jäi kyllä mulle arvoitukseksi.


      • Puhurix
        Hot_mex kirjoitti:

        typy oli toinen jota mummeli nuoli.

        kunniasta sen mummelin suosioon pääsi?


      • ...............
        Puhurix kirjoitti:

        kunniasta sen mummelin suosioon pääsi?

        lipasivat


      • olet säälittävä
        Puhurix kirjoitti:

        kunniasta sen mummelin suosioon pääsi?

        Hyvä Puhurix. Taas yksinpuhelua mutta senhän sä osaat :DDD


      • Puhurix
        olet säälittävä kirjoitti:

        Hyvä Puhurix. Taas yksinpuhelua mutta senhän sä osaat :DDD

        Mä vapautan sut säälistä ja toivotan sullekin oikein vilpittömästi erittäin hyvää viikonloppua. Toivottavasti pääset pahoinvoinnista eroon.


      • kiero korkkiruuvi
        Puhurix kirjoitti:

        Mä vapautan sut säälistä ja toivotan sullekin oikein vilpittömästi erittäin hyvää viikonloppua. Toivottavasti pääset pahoinvoinnista eroon.

        ketä seuraavaksi alat muiluttamaan.


      • Puhurix
        kiero korkkiruuvi kirjoitti:

        ketä seuraavaksi alat muiluttamaan.

        mun vanhoista viesteistä joku jossa olen muiluttanut jotakin. Mä yllätän sut: sellaista ei ole. Mut jos löydät ni laita linkki.


      • Aijai27
        kiero korkkiruuvi kirjoitti:

        ketä seuraavaksi alat muiluttamaan.

        Puhurix ei ole koskaan tehnyt pahaa kellekään, ainoa joka häntä on vainonnut on MOM
        Siletäkö sylttytehtaasta tämäkin hyökkäys muhii?


      • Puhurix
        Aijai27 kirjoitti:

        Puhurix ei ole koskaan tehnyt pahaa kellekään, ainoa joka häntä on vainonnut on MOM
        Siletäkö sylttytehtaasta tämäkin hyökkäys muhii?

        rauniot on näemmä vielä olemassa. Aika kurjaa, mut ei anneta heiluttaa meitä.


      • wwww.
        Puhurix kirjoitti:

        rauniot on näemmä vielä olemassa. Aika kurjaa, mut ei anneta heiluttaa meitä.

        tulla tänne ja kirjotellaan, ehkä muut liittyy vähitellen?


      • kiero korkkiruuvi
        Puhurix kirjoitti:

        mun vanhoista viesteistä joku jossa olen muiluttanut jotakin. Mä yllätän sut: sellaista ei ole. Mut jos löydät ni laita linkki.

        kun ne muilutukset teetkin aina puskasta.


      • Puhurix
        kiero korkkiruuvi kirjoitti:

        kun ne muilutukset teetkin aina puskasta.

        Mä en ole koskaan heitänyt puskasta mitään. kaiken mitä sanon, sanon omalla nikilläni. Jos en voi sillä sanoa, en koe tarpeelliseksi sanoa mitään. Onko sulla nyt parempi olo?


      • kiero korkkiruuvi
        Puhurix kirjoitti:

        Mä en ole koskaan heitänyt puskasta mitään. kaiken mitä sanon, sanon omalla nikilläni. Jos en voi sillä sanoa, en koe tarpeelliseksi sanoa mitään. Onko sulla nyt parempi olo?

        mutta minä tiedän. Olooni valehtelemisesi ei vaikuta millään tavoin vaan huvittaa tuo kaksinaamaisuutesi.


      • sulla ja puhurilla
        QuietPlace kirjoitti:

        Vanhat kaunat on viel voimissaan ;)

        jaksatta jauhaa!


      • tiedän kuka olet
        Puhurix kirjoitti:

        Mä en ole koskaan heitänyt puskasta mitään. kaiken mitä sanon, sanon omalla nikilläni. Jos en voi sillä sanoa, en koe tarpeelliseksi sanoa mitään. Onko sulla nyt parempi olo?

        .. niillä monella


      • Puhurix
        kiero korkkiruuvi kirjoitti:

        mutta minä tiedän. Olooni valehtelemisesi ei vaikuta millään tavoin vaan huvittaa tuo kaksinaamaisuutesi.

        jtoen sovitaanki, että minä en vastaile enää sinulle ja sinä et enää myöskään minulle.


      • Puhurix
        tiedän kuka olet kirjoitti:

        .. niillä monella

        on yks ja ainoa nikki. Vai mitä ne muut on. Kerro!


      • kuumana?
        Puhurix kirjoitti:

        on yks ja ainoa nikki. Vai mitä ne muut on. Kerro!

        :DD


      • :D D
        sulla ja puhurilla kirjoitti:

        jaksatta jauhaa!

        erotut kirjoitustapasi takia kuin iso tikku sormessa.
        Et pääse puskaan vaikka yrität :D


      • xD
        olet säälittävä kirjoitti:

        Hyvä Puhurix. Taas yksinpuhelua mutta senhän sä osaat :DDD

        yksinpuhella, meitä on muitakin jotka tietävät historian.
        Mene Mom hoitoon kun et osaa vieläkään myöntää että olit väärässä ja pahasti.
        Pikkanen valta tuhosi sinut.
        Sinusta ei sittenkään tullut, ihmisten kuingasta.


      • Puhurix
        kuumana? kirjoitti:

        :DD

        En tunne tarvetta sellaiseen. Onko se tavoitteesi?


      • Puhurix
        xD kirjoitti:

        yksinpuhella, meitä on muitakin jotka tietävät historian.
        Mene Mom hoitoon kun et osaa vieläkään myöntää että olit väärässä ja pahasti.
        Pikkanen valta tuhosi sinut.
        Sinusta ei sittenkään tullut, ihmisten kuingasta.

        Ei edes palstalaisten.


      • .
        Puhurix kirjoitti:

        Ei edes palstalaisten.

        että sinäkään et mee ihan täysillä valoilla noine vuosikausia vanhoine juttuines. Koita nyt kestää kuitenkin.

        Hmmm. Joo, en mee minäkään täysillä, mutta elän kuitenkin tällä uudella vuosikymmenellä.


      • kuka enää muistaa?
        . kirjoitti:

        että sinäkään et mee ihan täysillä valoilla noine vuosikausia vanhoine juttuines. Koita nyt kestää kuitenkin.

        Hmmm. Joo, en mee minäkään täysillä, mutta elän kuitenkin tällä uudella vuosikymmenellä.

        paljonko siitä mommin poisteluajasta on jo vuosia kulunut? 4? 5?


      • Puhurix
        . kirjoitti:

        että sinäkään et mee ihan täysillä valoilla noine vuosikausia vanhoine juttuines. Koita nyt kestää kuitenkin.

        Hmmm. Joo, en mee minäkään täysillä, mutta elän kuitenkin tällä uudella vuosikymmenellä.

        Joskus muistellaan vanhoja, joskus eletään tätä päivää. Mä en tiedä mikä olet arvioimaan toisen mielentilaa, mutta se sinulle sallittakoon.


      • .
        Puhurix kirjoitti:

        Joskus muistellaan vanhoja, joskus eletään tätä päivää. Mä en tiedä mikä olet arvioimaan toisen mielentilaa, mutta se sinulle sallittakoon.

        Jokamiehen/jokanaisen oikeudella arvioin, joten sun sallimisia en tarvihe. Vanhaa levyä rallatat vuuesta toiseen, kukin tyylillään......


      • Puhurix
        . kirjoitti:

        Jokamiehen/jokanaisen oikeudella arvioin, joten sun sallimisia en tarvihe. Vanhaa levyä rallatat vuuesta toiseen, kukin tyylillään......

        keskustella palstoilla sellaisten kanssa, jotka kokee oman korkean itsensä arvoiseksi. Ihan vaan pikku vinkki vitonen ilmaiseksi.


      • QP
        Puhurix kirjoitti:

        keskustella palstoilla sellaisten kanssa, jotka kokee oman korkean itsensä arvoiseksi. Ihan vaan pikku vinkki vitonen ilmaiseksi.

        joku kokee joka keskustelun sabotoimisen arvoiseksi?


      • Puhurix
        QP kirjoitti:

        joku kokee joka keskustelun sabotoimisen arvoiseksi?

        Purkautuu ilmeisesti pahoinvointi palstoilla. Parempi se tietty niin kuin että hakataan kadulla mummoja.


      • "outo lintu"?
        tidä mihin kirj. kirjoitti:

        Muistan jotain nelisenvuotta yaakkepäin niin taisipa life olla suosituimpia palstoja, sitten sefu alkoi päsmäröimään ja loput varmaan tiedättekin?
        Tuli uusi formaatti ja kaikki sinne yhtenä rintamana....kauanko kesti, itse poistuin vajaan vuoden ollessani skin kuunteluoppilaana, olittehan niin tuttuja jo pidemmältä ajalta, tuntui etten päässyt sisään siihen joukkoon.
        Sittenhän helvetti pääsikin irti kun kävi niinko kävi, ja sitämukaa palstaa vaihdettiin MOM tuhosi minkä ehti. Sellaista haipakkaa ettei tosikaan.
        Vieläkin kannetaan vihoja entisille kamuille, joten ihmettelen miksi eivät vaihda niccejään kun saavat näitä vastapuolen kirjoittelijoita niskaansa?
        No jokainenhan tieten toimii tavallaan, vaan 40 plus on jo kuollut tavallaan ja 50 tekee samaa.
        Nyt ovat siirtyneet 60 plus sivuille nämä räpätädit ja Hatza/Hunkz eikä heitä siellä ole ilolla eikä ilmankaan vastaan otettu. Poiketkaa lukasemassa, etten omiani haastele.

        Poikkeappa laittamassa komenttisi 60 palstalle, koska nyt kysellään HUNKZI;sta, mitä mieltä hänestä ollaan?


    • kyttäää naapureita
      • Puhurix

        Nää naapurit on niin tylsää kytättävää, ettei niistä paljon kiksejä saa.


    • jk

      paha juttu

    • jk

      paha jutu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      3744
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2274
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2005
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe