lopuelämäsi tekemättömät asiat

jk

mulla onn vielä paljonntekemätömiäasioya

19

1185

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<

      1.opiskella
      2.tehdä töitä
      3.harrastaa moottoripyöriä ja autoja
      4.reissata euroopassa ja usassa ja ex-sev maissa
      5.reissata kanarialla.tunisiassa ja egyptissä
      6.reissata suomessa akselilla Hämeenlinna-Kokkola
      7.seurata jääkiekkoa ja suosikkiseuraani Hifkiä
      8.seurata jääkiekkoa ja fanittaa useita seuria
      9.omistaa moottoripyörä
      10.mennä naimisiin
      11.tienata rahaa
      12.reissata paljonkin
      13.yllättää monet avioitumalla
      14.omistaa koira.koiria ja aikanaan avovaimojensa kanssa 4 koiraa ja 3 kissaa
      15.omistaa suzuki gsr 1000

    • jk

      n äinnon

    • jk

      olen sama mieltä asiasta

    • JK

      NIIN ON

    • jk

      ninn on

    • hohtoa elämää

      Mul on kans paljon tekemättä asiotaa joten ei tässä vielä kannata maaskennella petissä

    • maan matonen

      Käydä kotimaan jokakolkassa missä en ole vielä käynyt,ja voishan sitä kävästä muuaallakin maailman kolkissa mutta ekana kotimaa.Rakastan merimatkoja jotenka ekana tulis mieleen ihan saaristoristeilyt.Viettäisin yön jossain pikku mökissä,ei tarvii olla hienouksia.

    • On todella paljon mukavia asioita, joita voisi tehdä niin ajan, terveyden kuin rahankin puolesta. Innostus, lapsenomainen into ryhtyä uuteen vain on hukassa. Joskus auttaa kun puoliväkisin puristaa itsensä mukaan, mutta jo aloittaessaan tietää ettei kiinnostus ja henkiset voimavarat riitä jatkamaan pitkälle.

      Hyvät neuvot olisi tarpeen tai vihje, mistä löytyisi pitkäkestoinen, loppuelämän ajan kantava motiivi. Ihailen yli 80 vuotiaaksi elänyttä äitiäni, joka yli 60 v. ajoi auton ajokortin ja opetteli soitonopettajan ohjaamana haitarin soittoa. Järjen ja fysiikan puolesta pysyi omatoimisena kotona ikiuneen nukkumiseen asti lukuisista sairauksiastaan huolimatta.

    • riuttala76

      Mullakin on paljon kokematta, mut aika varma oon et riippuliidokilla lentäminen ja laskuvarjohyppy tulee jäämäänkin haaveeksi. Hienoja kokemuksia olisivat varmasti molemmat, mut rohkeutta ei niihin asioihin varmasti ikinä löydy. Ainakin siitä pitäisi maksaa mulle hiton hyvä palkka.

    • Keski-iässä

      1 Haluaisin suudella naista, josta todella välitän oikeasti. Ei ole tähän mennessä sellaista naista tullut vielä tavattua.

      2 Moottoripyörän voisi ostaa. Ja ehkä laittaa kohdassa 1 olevan naisen pyöräni takapenkille.

      3 Voisin osallistua politiikkaan. Jos vaikka saisi joskus jotakin järkeä tähän suomalaiseen yhteiskuntaan.

      4 Voisin ostaa jollekin lapselle kivan lahjan. Lapset ovat niin kiitollisia lahjoista.

      5 Edellisestä kohdasta tuli mieleen, että voisihan sitä laittaa lapsen alullekin. Ainakin jos siis löytyisi se kohdassa 1 oleva nainen elämään.

      6 Haluaisin palkata babysitterin hoitamaan kohdassa 5 olevaa lasta ja viettää romanttisen illan kohdassa 1 olevan naisen kanssa. Jos siis molemmat olisivat muuta kuin fantasiaa. :D

      7 Haluaisin kertoa hyvän vitsin yleisölle, joka nauraisi vitsille - ei siis minulle. Se on sitä Stand-up'a.

      8 Olisi itse asiassa mukava kertoa vitsi kohdassa 1 olevalle naisellekin ja nauraa sille yhdessä.

      9 Haluaisin ottaa rennosti vaan ja katsoa ulapalle aurinkoisena aamuna välimeren rannalla.

      10 Tekisi mieli panna rajusti tuota kohdassa 1 olevaa naista, niin tulisi sitten laitettua se kohdassa 5 oleva lapsikin alulle. No, mutta mistähän tässä nyt olikaan puhe .... ei kun puute.

    • Humu ja sumu

      Loppuelämäni tekemättömät asiat!?

      Minä, keski-ikäinen akka, parantumattomaksi kroonikoksi tuomittu, TODELLA pohjalla ollut (ei vain käynyt!) aion käyttää loppuelämäni ELÄMISEEN!!! Aion haistaa, maistaa, tuntea, kokea, nähdä... ihan kaiken sen mitä menneinä vuosikymmeninä olen hukkaan heittänyt. Se ns. elämä on mun kohdalla mennyt niin pieleen kuin vain voi, ja täys romahdus tarvittiin ennenkuin silmäni vihdoin alkoivat aueta! Ja suuri kiitos siitä kuuluu mun terapeutille joka jaksaa kannustaa, tukea, pitää mulle "kuria". On IHMINEN mun elämässäni.
      Sitä piti kolme kertaa seisoa silmätysten kuoleman kanssa ennenkuin meni perille; en halua kuolla, haluan elää! Pelkään kuolemaa niin hel-ve-tisti! Haluan elää!
      Nämä viimeiset 4 vuotta taistelua vapaudesta on olleet pirun kovia, melkein kestämättömiä, mutta ihminen kestää uskomattoman paljon! Ja kun palkka on normaali, järkevä elämä, johon kuuluu kaikki p-mäisyydet kuin ilotkin. Samoin se tasanen arki joka sekin tuntuu juhlalle kun vertaa menneisiin aikoihin!
      Muu ei auttanut kun täydellinen nöyrtyminen. Piti "riisua" ja nostaa kädet antautumisen merkiksi. Siitä sitten se Elämän Voima (mikä se sitten onkin) mut poimi ja alkoi tukea jaloilleni.
      Pirun pelottavaa, mutta niin palkitsevaa ettei vanhaan enää millään hinnalla halua palata!

    • <<<<<

      OLISI UPEAA MENNÄ NAIMISIIN. MATKUSTELLA JA TEHDÄ URAA JA TOIMIA MM AUTOKAUPPIAANA JA VÄLILLÄ JOPA PALOMIEHENÄ

    • Pöh!

      No lakasukoneen kuljettaja tietenki!

    • 2-1=0

      Tuntea se kun joku välittää, halaa tai suutelee. Huutaa yksin pellolla. Katsoa rakkaani silmiin kauan, niin kauan kuin ihminen pystyy.

    • riuttala76

      Oikeastaan ei oo montaa asiaa elämässä kokematta, mut en koskaan ole saanut tilaisuutta kokeilla Heroiinia enkä koskaan ole saanut harrastaa seksiä kahden prostituoidun kanssa yhtäaikaa. No täytyy toivoa et jos en omassa kodissa ja omassa rauhassa aikanani kuolla saa vaan käy paska onni ja oon sairaalassa, niin ehkä sitä hyvällä säkällä viel edes Morfiinin saa kokea.

    • Kyllä se niin on, että elää pitää juuri siinä hetkessä kun on. Mennyttä on turha märehtiä ja tulevaa on turha murehtia.
      Pitäisi heittää tämä asenne päälle ns. ilottominakin hetkinä ja löytää niistä edes pieni positiivinen näkökulma.

    • <<<

      OLISI UPEAA REISSATA ETELÄ-AMERIKASSA < PERU. CHILE. BOLIVIA. URUGUAY. VENEZUELA. JA SITTEN MM AFRIKASSA < TOGO. GHANA JA GAMBIA JA SITTEN EUROOPASSA ERI MAISSA

    • kutvonen3

      OIS UPEETA REISSATA JUNALLA SUOMESSA < AKSELILLA TAMPERE-OULU-KOKKOLA. TURKU-KOKKOLA-OULU-TAMPERE. RUOTSISSA AKSELILLA TUKHOLMA-HELSINGBORG. TANSKASSA AKSELILLA KÖÖPENHAMINA-ODENSE JA SITTEN SAKSASSA AKSELILLA AUGSBURG-KASSEL-KÖLN-STUTTGART JA SITTEN OLLA MM RANSKAN MUUKALAISLEGIOONASSA. ESPANJAN MUUKALAISLEGIOONASSA < NIMELLÄ JOSE GARCIA < 6KK.....
      JA SITTEN TEHDÄ TÖITÄ JA OLLA TYÖELÄMÄSSÄ 45 V JOSTA ULKOMAILLA 22.5 V JA KIERTÄÄ EUROOPPAA < JA AKSELILLA TUKHOLMA-GIJON < JA GIJONISSA UKKO HAKISI ESPANJAN MUUKALAISLEGIOONAAN < NIMELLÄ JOSE GARCIA

    • josaldinho5172

      OLISI UPEAA REISSATA JUNALLA SUOMESSA < AKSELILLA TAMPERE-OULU-KOKKOLA-JYVÄSKYLÄ-TAMPERE-TURKU-HELSINKI-MIKKELI-LAPPEENRANTA-SAVONLINNA-MIKKELI-JOENSUU-KUOPIO-MIKKELI-JYVÄSKYLÄ-TAMPERE-TURKU-HELSINKI. SITTEN RUOTSISSA.TANSKASSA JA SAKSASSA JA OLLA MM RANSKASSA < JUNALLA GRENOBLE-CHAMONIX-LE HAVRE JA OLLA KEIKKAHOMMISSA RANSKAN MUUKALAISLEGIOONASSA. JA 6KK ESPANJAN MUUKALAISLEGIOONASSA < NIMELLÄ JOSE GARCIA JA NAIMISISSA < JA SITTEN REISSATA JUNALLA MM SVEITSISSÄ < JA SITTEN OLLA TYÖELÄMÄSSÄ 45 V < JOSTA 25V < TAKSIKUSKINA < JA 20V KEIKKAHOMMISSA RANSKAN MUUKALAISLEGIOONA JA ESPANJAN MUUKALAISLEGIOONA JA SITTEN UKKO TEKISI JUNA TURNEEN EUROOPASSA JA TAMPEREEN RAUTATIEASEMALLA OLISI SAATTAJANA TYTTÖYSTÄVÄ TULEVA VAIMO LOTTA..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      992
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      705
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe