CITY CAR CLUB KUSETTAA!!!

Entinen klubilainen

CITY CAR CLUB KUSETTAA!!! Olen saanut CityCarClubin toimitusjohtajalta toistamiseen syytöksiä ja väitöksiä mukamas väärästä pysäköinnistä invapaikalle, vaikka todistettavasti auton on parkkeerannut väärin auton joku toinen käyttäjä.

Toimitusjohtaja, sekä muut klubin toimihenkilöt kieltäytyvät täysin selvittelemästä koko asiaa, lukuisista tuloksettomista yhteydenotoistani huolimatta. Lisäksi klubi on velkonut minulta perusteettomasti tästä auton muun käyttäjän tekemästä väärästä pysäköinnistä ao. pysäköintisakkoa, mistä on toistuvia karhusähköposteja klubin toimitusjohtajalta.

Olen ollut asiasta yhteydessä CityCarClubiin useita kertoja, suoraan toimitusjohtajaankin, mutta klubi itsepintaisesti kieltäytyy käsittelemästä koko asiaa, mitenkään muuten kuin peruuttamalla jäsenyyteni tämän minulta valheellisin perustein karhuttavan pysäköintisakon vuoksi, mitä en siis tietenkään ole suostunut maksamaan. Eihän se pysäköintisakko minulle kuulu.

Ilmeisestikään klubi ei kai saa perittyä tätä pysäköintisakkoa väärin pysäköineeltä auton käyttäjältä, jolloin ovat ottaneet saman auton toisen käyttäjän ao. parkkisakon karhukohteekseen. Klubi on tietenkin joutunut maksamaan sakon ja kiskoo sen sitten takaisin keinolla millä hyvänsä keneltä saman auton saman päivän käyttäjältä tahansa.

Olen useita vuosia maksanut klubin kuukausimaksuja tyhjästä, en ole käyttänyt klubin autoja, mutta nyt sitten kun kerrankin käytän jotain autoa, ja vihdoinkin tarvitsisin klubin palveluja ja jäsenyyttä, niin heti jäsenyys irtisanotaan perusteettomasti jonkun ”muka invapaikalle pysäköinnin” seurauksena. Todella räikeän törkeää ”asiakaspalvelua” CityCarClubilta.

VAROKAA KLUBIN TOIMINTAA, JOS YLIPÄÄTÄÄN KÄYTÄTTE KLUBIN AUTOJA !!!!!!
VARMINTA ON PYSYÄ EROSSA KOKO KLUBISTA.

13

2865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo nyt oli

Jos sulla on todisteet, olisit esittänyt ne. Ilman tuota voidaan pitää huhujen levittelynä ja perusteettomana panetteluna, jotka ovat molemmat vähintäänkin nettikiusaamista ellei pahempaakin.

Yleensä todistettavasti syytön ei täällä kovin pitästi avaudu, asia vain hoidetaan hiljaisuudessa.

• Entinen klubilainen

Todisteet on CityCarClubilla, auton varausaika näkyy tietokannoista, sakkolappu on klubin hallussa.

Klubin toimitusjohtaja on toistamiseen kieltäytynyt näyttämästä sakkolappua, siitähän näkee heti, ettei auto ole ollut minun parkkeeraama, kun auto ei edes ole ollut minun käytössäni siihen aikaan ja siinä paikassa.

CCC:n toimitusjohtajalla on varmaan paskat housussa, kun ei ole voinut laittaa sakkoja perintään, koska minähän en ole ollut auton käyttäjä sakotuksen aikaan. Klubi irtisanoo jäsenensä, joka ei suostu maksamaan toisten samaalla autolla aiheuttamia sakkoja.

• Entinen klubilainen
        Entinen klubilainen kirjoitti:

Todisteet on CityCarClubilla, auton varausaika näkyy tietokannoista, sakkolappu on klubin hallussa.

Klubin toimitusjohtaja on toistamiseen kieltäytynyt näyttämästä sakkolappua, siitähän näkee heti, ettei auto ole ollut minun parkkeeraama, kun auto ei edes ole ollut minun käytössäni siihen aikaan ja siinä paikassa.

CCC:n toimitusjohtajalla on varmaan paskat housussa, kun ei ole voinut laittaa sakkoja perintään, koska minähän en ole ollut auton käyttäjä sakotuksen aikaan. Klubi irtisanoo jäsenensä, joka ei suostu maksamaan toisten samaalla autolla aiheuttamia sakkoja.

Siis klubin toimitusjohtaja vain väittää heillä olevan tällaisen sakkolapun, mutta minulle kerrottu aika ja paikka eivät täsmää auton hallussapitoni kanssa. Toimitusjohtaja kuitenkin velkoo minulta tätä sakkoa, vaikken ole koskaan parkkeerannut klubin autoa millekkään sakkopaikalle. Toimitusjohtaja on toistamiseen kieltäytynyt käsittelemästä asiaa asiallisesti, ainostaan toistaa sakon karhuamista.

• entinen klubilainen

Niin, taidat itse olla niitä nettikiusaajia, tuo kommettisi "Jos sulla on todisteet, olisit esittänyt ne" todistaa juuri millainen paskamainen nettikirjoittajahäirikkö itse olet. Todisteet, eli sakkolappu ja auton käyttöhistoriatiedot ovat klubin hallussa, ei auton käyttäjällä voi olla mitään "todisteita" siitä, ETTEI ole parkkeerannut autoa mihinkään väärin.

Klubin pitää esittää todisteet väärästä parkkeeraamisesta ja sakosta, mutta klubin toimitusjohtaja kieltäytyy toistamiseen esittämästä näitä todisteita ja kieltäytyy käsittelemästä koko asiaa muutenkaan.

Sitä paitsi, jos minulla voisi ylipäätään olla mitään todisteita siitä, etten ole parkkeerannut autoa väärin, olisin tietenkin esittänyt ne, mutta siinäkin tapauksessa klubin toimitusjohtaja olisi varmasti samaan tapaan kieltäynyt käsittelemästä koko asiaa, toistaa vain perusteetonta sakon karhuamista.

Klubin toiminta on juuri törkeää, kun ensin laskutetaan vuosikausia kuukausimaksuja, mutta sitten kun autoa kerrankin tarvitsisi, niin erotetaan klubista sen vuoksi, ettei suostu maksamaan jonkun toisen aiheuttamaa sakkoa. Vuosien kuukausimaksut on siis maksettu turhaan.

• nyt oli?
        entinen klubilainen kirjoitti:

Niin, taidat itse olla niitä nettikiusaajia, tuo kommettisi "Jos sulla on todisteet, olisit esittänyt ne" todistaa juuri millainen paskamainen nettikirjoittajahäirikkö itse olet. Todisteet, eli sakkolappu ja auton käyttöhistoriatiedot ovat klubin hallussa, ei auton käyttäjällä voi olla mitään "todisteita" siitä, ETTEI ole parkkeerannut autoa mihinkään väärin.

Klubin pitää esittää todisteet väärästä parkkeeraamisesta ja sakosta, mutta klubin toimitusjohtaja kieltäytyy toistamiseen esittämästä näitä todisteita ja kieltäytyy käsittelemästä koko asiaa muutenkaan.

Sitä paitsi, jos minulla voisi ylipäätään olla mitään todisteita siitä, etten ole parkkeerannut autoa väärin, olisin tietenkin esittänyt ne, mutta siinäkin tapauksessa klubin toimitusjohtaja olisi varmasti samaan tapaan kieltäynyt käsittelemästä koko asiaa, toistaa vain perusteetonta sakon karhuamista.

Klubin toiminta on juuri törkeää, kun ensin laskutetaan vuosikausia kuukausimaksuja, mutta sitten kun autoa kerrankin tarvitsisi, niin erotetaan klubista sen vuoksi, ettei suostu maksamaan jonkun toisen aiheuttamaa sakkoa. Vuosien kuukausimaksut on siis maksettu turhaan.

Jos asia on noin selvä, anna se poliisille. Turha täällä on melskata ja syytellä asiaa ihmetteleviä sivullisia.

• toinen entinen

Joo ihan samaa olen huomannu minäkin. Milloin syytetään perusteettomasti autoon syntyneestä kolhusta tai jostain muusta huuhaasta. Citycarin yksi asiakaspalvelija kertoi muuten suoraan kaiketi vahingossa, että heillä on muitankin tällaisia tapauksia, eli kuuluu Citycarin toimintaan syytellä viattomia milloin mistäkin autojen mukamas kolhimisesta tai mukamas väärästä pysäköinnistä. Tj:n kanssa on täysin turha yrittää selvittää asiaa, paras on erota klubista itse.

Kannattaa pysyä erossa koko klubista.

• *Klubilainen

Jos Sulla on varaa maksaa turhaan vuosikausien kuukausi maksut käyttämättä edes palvelua, niin kai Sulla on varaa maksaa yksi pysälöintivirhe maksu, jonka kuitenkin olet itse väärin pysäköimällä aiheuttanut!?

• Entinen klubilainen
        *Klubilainen kirjoitti:

Jos Sulla on varaa maksaa turhaan vuosikausien kuukausi maksut käyttämättä edes palvelua, niin kai Sulla on varaa maksaa yksi pysälöintivirhe maksu, jonka kuitenkin olet itse väärin pysäköimällä aiheuttanut!?

Yritä nyt löytää itsellesi joku hoitopaikka, niin saat pääsi terveeksi, tuollainen täysin perusteeton nettisyyttely on mitä paskamaisinta maailmasta löytyy.

En ole koskaan parkkeerannut väärin mitään CityCarClubin autoa. Se sanotaan jo kirjoitukseni ensimmäisessä kappaleessa.

Tuollaiset "klubilaiset" kuin sinä, jotka syyttävät syyttömiä klubin paskakusetuksen uhreja pitäisi viedä pakkohoitoon, parempi olisi vetää hirteen, pois loskaamasta nettiä ja Suomea.

VOI HELVETTI TOLLASIA ITSETUNTOVAMMAISIA NETTISABOTÖÖREJÄ, KUIN TUO "KLUBILAINEN"

• Entinen klubilainen
        *Klubilainen kirjoitti:

NYT SE PALJASTUI, TUO YLLÄ KIRJOITTAVA "KLUBILAINEN" ON VARMASTI SE KUSIPÄÄ, JOKA PARKEERASI AUTON INVAPAIKALLE, EIKÄ MAKSA SAKKOA, VAAN YLLYTTÄÄ KLUBIA VELKOMAAN SITÄ MINULTA, JOKA OLEN SYYTÖN TAPAHTUMAAN.

• K. Amera

Kannattaa ottaa kännykkäkameralla valokuvia tai video autosta siinä kunnossa kuin se on palautushetkellä. Ei tule sitten näyttöongelmia myöhemmin.

• tehkää samoin

Eroa tollaisesa paksaklubista. Selvää rahastusta ja ylimielisyyttä.

• ei savua ilman tulta

Se asia on niin yksinkertainen.

• ---

Olen kuullut myös että henkilökunnalta että firma on todella syvällä... Työntekijöille ei makseta palkkoja... pakotetaan ylitöihin ei anneta käydä syömässä tai pitämässä taukoja...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      30
      5740
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5203
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2954
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2424
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2108
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2058
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      35
      1842
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1677
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1594
    Aihe