Anteeksi pyyntö ei tule ikinä riittämään, vaikka olisin kuinka pahoillani kaikesta.
Nyt kun olet itse hieman viisastunut...niin mä taas pilaan kaiken!!!
Mä antaisin enemmän itsestäni kuin ottaisin mitään...mutta olen täysin moraaliton kusipää mitä
vaan voi olla! Joten ei kukaan, etkä sinäkään enää ansaitse tämmöstä "ihmistä"...joten
hyvästi ja mielenrauhaa kaikille!!!
Anteeksi Rakas, kun olen täysin mahdoton.
Yksi vähemmän täältä
3
765
Vastaukset
- ?
No et kai sentään suunnittele tappaa itseäsi? Sano tuo mitä tänne kirjoitit sille rakkaallesi, niin mistäpä tiedät jos asiat paranee... Ei ne ainakaan itsarilla parane. Voimia sulle, äläkä tee mitään tyhmää!
- Meni jo
Valitettavasti en anna sinulle ikinä anteeksi, tämän jälkeen et tule kuulemaan minusta enää ikinä mitään.
- järki hoi hoi
mikä merkitys on nimettömillä viesteillä
nehän ovat yksinpuhelua, eikö vaan?
täällä niitä voi kommentoida kuka tahansa
anteeksipyyntösi ei koskaan kohtaa kohdettaan näille sivuille heitettynä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769