Anteeksi pyyntö ei tule ikinä riittämään, vaikka olisin kuinka pahoillani kaikesta.
Nyt kun olet itse hieman viisastunut...niin mä taas pilaan kaiken!!!
Mä antaisin enemmän itsestäni kuin ottaisin mitään...mutta olen täysin moraaliton kusipää mitä
vaan voi olla! Joten ei kukaan, etkä sinäkään enää ansaitse tämmöstä "ihmistä"...joten
hyvästi ja mielenrauhaa kaikille!!!
Anteeksi Rakas, kun olen täysin mahdoton.
Yksi vähemmän täältä
3
794
Vastaukset
- ?
No et kai sentään suunnittele tappaa itseäsi? Sano tuo mitä tänne kirjoitit sille rakkaallesi, niin mistäpä tiedät jos asiat paranee... Ei ne ainakaan itsarilla parane. Voimia sulle, äläkä tee mitään tyhmää!
- Meni jo
Valitettavasti en anna sinulle ikinä anteeksi, tämän jälkeen et tule kuulemaan minusta enää ikinä mitään.
- järki hoi hoi
mikä merkitys on nimettömillä viesteillä
nehän ovat yksinpuhelua, eikö vaan?
täällä niitä voi kommentoida kuka tahansa
anteeksipyyntösi ei koskaan kohtaa kohdettaan näille sivuille heitettynä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1415416Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa763623"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1083507Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma672782Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.412384- 1191752
Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni281693Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3661239- 491196
- 53957