Uskovaisen usko pähkinänkuoressa :p
http://www.youtube.com/watch?v=vM5n8jESUEk&feature=feedu
Jeesus - tuo maailman valo
7
389
Vastaukset
- Kössönöm
ja kertoo osuvasti uskisten typeryydestä.
Video todisti selkeästi, kuinka kieroutunut käsitys ateisteilla on uskonasioista.
- Et siis kiitä jumalaasi ruuasta ?
- Ette rukoile parempaa maailmaa , ja parannusta sairaille ?
- Eikö kaiken maailan rukoiluista huolimatta maailmassa riitä ongelmia ?
- Eikö tämä maailma menekkään jumalanne suunnitelmien mukaan ?
- Eikö jumalanne olekkaan "puikoissa" ?
- Jos sairastut, niin etkö rukoilekkaan jumalaasi parantamaan sinua (ensin hän tietysti joutuu sairastuttamaan sinut)
- Etkö jokatapauksessa menekkin lääkäriin - hakemaan parannusta, jumalasi sinuun istuttamaan tautiin ?
... loppu on aika pitkälle juttuja joita jumalasi kaataa jenkkien niskaan , mutta eikö sekin ole osa jumalasi hienoa suunnitelmaa ?iota-iota kirjoitti:
- Et siis kiitä jumalaasi ruuasta ?
- Ette rukoile parempaa maailmaa , ja parannusta sairaille ?
- Eikö kaiken maailan rukoiluista huolimatta maailmassa riitä ongelmia ?
- Eikö tämä maailma menekkään jumalanne suunnitelmien mukaan ?
- Eikö jumalanne olekkaan "puikoissa" ?
- Jos sairastut, niin etkö rukoilekkaan jumalaasi parantamaan sinua (ensin hän tietysti joutuu sairastuttamaan sinut)
- Etkö jokatapauksessa menekkin lääkäriin - hakemaan parannusta, jumalasi sinuun istuttamaan tautiin ?
... loppu on aika pitkälle juttuja joita jumalasi kaataa jenkkien niskaan , mutta eikö sekin ole osa jumalasi hienoa suunnitelmaa ?Tyhmää ateistia .
- ateistix
Saiskos sellaisia?
- levytila
Jaakobin sanat vaikuttavat voimakkailta kuten hänen uskonsakin, mutta molemmat ovat sisällöltään tyhjiä, perustelemattomia, epäloogisia, ristiriitaisia, pelottavan hulluja ja provosoivia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751455
- 341425
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161371ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201329- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3181091- 781013