Uskovaisen usko pähkinänkuoressa :p
http://www.youtube.com/watch?v=vM5n8jESUEk&feature=feedu
Jeesus - tuo maailman valo
7
429
Vastaukset
- Kössönöm
ja kertoo osuvasti uskisten typeryydestä.
Video todisti selkeästi, kuinka kieroutunut käsitys ateisteilla on uskonasioista.
- Et siis kiitä jumalaasi ruuasta ?
- Ette rukoile parempaa maailmaa , ja parannusta sairaille ?
- Eikö kaiken maailan rukoiluista huolimatta maailmassa riitä ongelmia ?
- Eikö tämä maailma menekkään jumalanne suunnitelmien mukaan ?
- Eikö jumalanne olekkaan "puikoissa" ?
- Jos sairastut, niin etkö rukoilekkaan jumalaasi parantamaan sinua (ensin hän tietysti joutuu sairastuttamaan sinut)
- Etkö jokatapauksessa menekkin lääkäriin - hakemaan parannusta, jumalasi sinuun istuttamaan tautiin ?
... loppu on aika pitkälle juttuja joita jumalasi kaataa jenkkien niskaan , mutta eikö sekin ole osa jumalasi hienoa suunnitelmaa ?iota-iota kirjoitti:
- Et siis kiitä jumalaasi ruuasta ?
- Ette rukoile parempaa maailmaa , ja parannusta sairaille ?
- Eikö kaiken maailan rukoiluista huolimatta maailmassa riitä ongelmia ?
- Eikö tämä maailma menekkään jumalanne suunnitelmien mukaan ?
- Eikö jumalanne olekkaan "puikoissa" ?
- Jos sairastut, niin etkö rukoilekkaan jumalaasi parantamaan sinua (ensin hän tietysti joutuu sairastuttamaan sinut)
- Etkö jokatapauksessa menekkin lääkäriin - hakemaan parannusta, jumalasi sinuun istuttamaan tautiin ?
... loppu on aika pitkälle juttuja joita jumalasi kaataa jenkkien niskaan , mutta eikö sekin ole osa jumalasi hienoa suunnitelmaa ?Tyhmää ateistia .
- ateistix
Saiskos sellaisia?
- levytila
Jaakobin sanat vaikuttavat voimakkailta kuten hänen uskonsakin, mutta molemmat ovat sisällöltään tyhjiä, perustelemattomia, epäloogisia, ristiriitaisia, pelottavan hulluja ja provosoivia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532