KAUNIS NAINEN, LUZIFER.

Valkea ja musta nain

Hyvin kauan sitten Luoja loi kauniin naisen itseään varten. Tuo nainen on Luojan naispuoli, sillä Luojassa on mies ja nainen. Tuo kaunis nainen oli valkea kasvoiltaan ja vaalet runsaat hiukset ovat kauniit ja pitkät. Hänellä oli Enkelin kasvot ja valkea puku. Ihana olento hän oli, täydellinen kauneudessaan ja sopusuhtaisuudeltaan sinetöity. Ennen tuota aikaa oli jo luotu Enkeleitä, valkeita ja joitakin tummatukkaisiakin. Luzifer oli arvoltaan neljäs ja tuohon aikaan Jumala oli kovin ihastunut luotuihinsa, jotka olivat siinä mielessä sukupuolettomia, että heillä oli puhdas rakkaus, eikä sukupuolielimiä lainkaan.

Luoja loi kauneutta Sfäärdeissä ja olikin Luziferin hyvä ystävä. Luzifer loi kauneutta oman sielunsa
kauneudesta, herkkänä naisena. Hän oli ominaisuudeltaan älykäs ja ainutlaatuinen, ajatellen olevansa Luojaakin älykkäämpänä joskus. He loivat kauan aikaa yhdessä ystävyyden vallitessa. Kunnes tuli aika, jolloin Luojan vihollinen, yksi enkeleistä alkoi torua Luojaa ja hänen suhdettaan liian yksipuolisesta käyttäytymisestään. Enkeli oli nimeltään Gabriel. Gabriel oli mustasukkainen Luziferista.
Muut enkelit eivät yhtyneet ensin mustasukkaisuuteen. Kuitenkin myöhemmin he yhtyivät ja tuli kapina taivaassa, jota johti Gabriel ja sittemmin Luzifer itse, asettuen osan enkelikunnan johtoon.
Enkeliruhtinaat eivät kuitenkaan suostuneet Luziferin alaisuuteen.

Luoja närkästyi kovasti ja sanoikin Luzuferille suoraan: ” Sinulla ei ole enää paikkaa minun vierelläni, koska olet rikkonut liittoni sinun kanssasi”. Kaikki enkelit olivat näet liitossa Luojan kanssa ikuisesti. Ylpeydessään kauneudestaan Luzifer nosti itsekkäällä mielellään itsensä Luojaakin korkeammalle ja siitä alkoi onnettomuudet taivaassa. Poissa oli sopusointu ja alkoivat riitaisuudet.
Enkelit itkivät, eivätkä löytäneet rauhaa.

Enkeliruhtinaat ajattelivat, että rauhan on säilyttävä ikuisesti ja Luziferin on lähdettävä pois heidän luotaan, sillä hänen ylpeytensä kopeus on tullut julki. Luojakin oli muuttunut ylpeämmäksi, kun oli ennen ollut. Siitä alkoi suuri itku ja valitus kaikissa paikoissa, joissa oli luotuja enkelimäisiä olentoja.

Luzifer erosi tehtävästään itse aikoen perustaa uuden järjestyksen taivaaseen, ystävällisyyden, joka oli häneen sitoutunut ainaisesti ja vaati niiltä liiton siteihin, jotka saikin puolelleen, noin 1/3 osan enkelikunnasta. Muut olivat uskollisuuden siteihin pantu Luojalle ja pysyivätikin siinä, myös Gabriel pysyi jokseenkin uskollisena muuttuen enemmän naiselliseksi, kuin oli ennen. Aikoen ottaa vapaaksi tulleen, Luziferin paikan

6

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Peitenimet

      LUZIFERISTA SHATNAELIIN.

      Vallan kumouksen jälkeen kaunis vaimoni Luzifer pukeutui mustiin asuihin, sillä niin oli määrätty minullekin, mutta minä en saanut mustaa asua, sillä minun henkeni, puhtauteni ei sitä minulle antanut.
      Kuitenkin myöhemmin, vallan kumouksen seurauksena, minun oma minäni särkyi, ollen kaksi minää.
      Minusta jakautui kaksi erillistä henkeä, kumpikin olivat samanarvoiset. Me jouduimme eri paikkaan elämään.
      Minä jouduin Berdale Geenaan ja minun toinen minäni joutui Sirdale Geenan, olimme johtajat maakunnissamme, taivaan alueella.
      Stomtar da Geena oli lyönyt minut kahdeksi, jotta en koskaan saisi omaa minääni ehjäksi ja hän saisi iäisen hallituksen. Hän oli mennyt naimisiin Luziferin kanssa. Myöhemmin Luzifer muutti itsensä Sathniel naiseksi, mustiin pukeutuen. Hänen nimekseen oli tullut Sathniel! Ollen aika julma ja valtakriikki. Kuitenkin hän muutti itsensä mieheksi Luzifer. Katso Hesekiel 28: koko luku " Kirkkauden Kerubi, Luzifer". Ja Jesaja 14:4-22 " Kuinka olet sinä Kointähti, aamuruskon poika,
      pudonnut alas taivaalta"! Ilm. 18 kokonaan.
      Peitenimet: Baabelin kuningas, tyyron ruhtinas, Egyptin Faarao, Mooabin ruhtinas= Luzifer.

      • Hesekiel `in kirja

        Luzifer, Kerubi.
        Hesekiel 28.
        28:13 Eedenissä, Jumalan puutarhassa, sinä olit. Peitteenäsi olivat kaikkinaiset kalliit kivet; karneolia, topaasia ja jaspista, krysoliittia, onyksia ja berylliä, safiiria, rubiinia ja smaragdia sekä kultaa olivat upotus- ja syvennystyöt sinussa, valmistetut sinä päivänä, jona sinut luotiin.
        28:14 Sinä olit kerubi, laajalti suojaavainen, ja minä asetin sinut pyhälle vuorelle; sinä olit jumal'olento ja käyskentelit säihkyväin kivien keskellä.
        28:15 Nuhteeton sinä olit vaellukseltasi siitä päivästä, jona sinut luotiin, siihen saakka, kunnes sinussa löydettiin vääryys.
        28:16 Suuressa kaupankäynnissäsi tuli sydämesi täyteen väkivaltaa, ja sinä teit syntiä. Niin minä karkoitin sinut häväistynä Jumalan vuorelta ja hävitin sinut, suojaava kerubi, pois säihkyväin kivien keskeltä.
        28:17 Sinun sydämesi ylpistyi sinun kauneudestasi, ihanuutesi tähden sinä kadotit viisautesi. Minä viskasin sinut maahan, annoin sinut alttiiksi kuninkaille, heidän silmänherkukseen.
        28:18 Paljoilla synneilläsi, tekemällä vääryyttä kaupoissasi, sinä olet häväissyt pyhäkkösi. Niin minä annoin sinun keskeltäsi puhjeta tulen; se kulutti sinut. Ja minä panin sinut tuhaksi maahan kaikkien silmäin edessä, jotka sinut näkivät.
        28:19 Kaikki tuttavasi kansojen seassa ovat tyrmistyneet sinun tähtesi. Kauhuksi olet sinä tullut, eikä sinua enää ole, hamaan ikiaikoihin asti.
        28:20 Ja minulle tuli tämä Herran sana:


      • Kaunis nainen, Luzif
        Hesekiel `in kirja kirjoitti:

        Luzifer, Kerubi.
        Hesekiel 28.
        28:13 Eedenissä, Jumalan puutarhassa, sinä olit. Peitteenäsi olivat kaikkinaiset kalliit kivet; karneolia, topaasia ja jaspista, krysoliittia, onyksia ja berylliä, safiiria, rubiinia ja smaragdia sekä kultaa olivat upotus- ja syvennystyöt sinussa, valmistetut sinä päivänä, jona sinut luotiin.
        28:14 Sinä olit kerubi, laajalti suojaavainen, ja minä asetin sinut pyhälle vuorelle; sinä olit jumal'olento ja käyskentelit säihkyväin kivien keskellä.
        28:15 Nuhteeton sinä olit vaellukseltasi siitä päivästä, jona sinut luotiin, siihen saakka, kunnes sinussa löydettiin vääryys.
        28:16 Suuressa kaupankäynnissäsi tuli sydämesi täyteen väkivaltaa, ja sinä teit syntiä. Niin minä karkoitin sinut häväistynä Jumalan vuorelta ja hävitin sinut, suojaava kerubi, pois säihkyväin kivien keskeltä.
        28:17 Sinun sydämesi ylpistyi sinun kauneudestasi, ihanuutesi tähden sinä kadotit viisautesi. Minä viskasin sinut maahan, annoin sinut alttiiksi kuninkaille, heidän silmänherkukseen.
        28:18 Paljoilla synneilläsi, tekemällä vääryyttä kaupoissasi, sinä olet häväissyt pyhäkkösi. Niin minä annoin sinun keskeltäsi puhjeta tulen; se kulutti sinut. Ja minä panin sinut tuhaksi maahan kaikkien silmäin edessä, jotka sinut näkivät.
        28:19 Kaikki tuttavasi kansojen seassa ovat tyrmistyneet sinun tähtesi. Kauhuksi olet sinä tullut, eikä sinua enää ole, hamaan ikiaikoihin asti.
        28:20 Ja minulle tuli tämä Herran sana:

        18:8 sentähden hänen vitsauksensa tulevat yhtenä päivänä: kuolema ja suru ja nälkä, ja hän joutuu tulessa poltettavaksi, sillä väkevä on Herra Jumala, joka on hänet tuominnut."
        18:9 Ja maanpiirin kuninkaat, jotka hänen kanssansa ovat haureutta harjoittaneet ja hekumallisesti eläneet, itkevät ja parkuvat häntä, kun näkevät hänen palonsa savun;
        18:10 he seisovat loitolla kauhistuen hänen vaivaansa ja sanovat: "Voi, voi sinua, Babylon, sinä suuri kaupunki, sinä vahva kaupunki, sillä sinun tuomiosi tuli yhdessä hetkessä!"
        18:11 Ja maanpiirin kauppiaat itkevät ja surevat häntä, kun ei kukaan enää osta heidän tavaraansa,
        18:12 kaupaksi tuotua kultaa ja hopeata ja jalokiviä ja helmiä ja pellavakangasta ja purppuraa ja silkkiä ja helakanpunaa ja kaikkinaista hajupuuta ja kaikenlaisia norsunluu-esineitä ja kaikenlaisia kalleimmasta puusta ja vaskesta ja raudasta ja marmorista tehtyjä esineitä,
        18:13 ja kanelia ja hiusvoidetta ja suitsuketta ja hajuvoidetta ja suitsutuspihkaa ja viiniä ja öljyä ja lestyjä jauhoja ja viljaa ja karjaa ja lampaita ja hevosia ja vaunuja ja orjia ja ihmissieluja.
        18:14 Ja hedelmät, joita sinun sielusi himoitsi, ovat sinulta menneet, ja kaikki kalleutesi ja komeutesi ovat sinulta hävinneet, eikä niitä enää koskaan löydetä.
        18:15 Niiden kauppiaat, ne, jotka rikastuivat tästä kaupungista, seisovat loitolla kauhistuen hänen vaivaansa, itkien ja surren,
        18:16 ja sanovat: "Voi, voi sitä suurta kaupunkia, joka oli puettu pellavaan ja purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä, kun semmoinen rikkaus yhdessä hetkessä tuhoutui!"
        18:17 Ja kaikki laivurit ja kaikki rannikkopurjehtijat ja merimiehet ja kaikki merenkulkijat seisoivat loitolla
        18:18 ja huusivat nähdessään hänen palonsa savun ja sanoivat: "Mikä on tämän suuren kaupungin vertainen?"
        18:19 Ja he heittivät tomua päänsä päälle ja huusivat itkien ja surren ja sanoivat: "Voi, voi sitä


      • Totuus paljastuu
        Kaunis nainen, Luzif kirjoitti:

        18:8 sentähden hänen vitsauksensa tulevat yhtenä päivänä: kuolema ja suru ja nälkä, ja hän joutuu tulessa poltettavaksi, sillä väkevä on Herra Jumala, joka on hänet tuominnut."
        18:9 Ja maanpiirin kuninkaat, jotka hänen kanssansa ovat haureutta harjoittaneet ja hekumallisesti eläneet, itkevät ja parkuvat häntä, kun näkevät hänen palonsa savun;
        18:10 he seisovat loitolla kauhistuen hänen vaivaansa ja sanovat: "Voi, voi sinua, Babylon, sinä suuri kaupunki, sinä vahva kaupunki, sillä sinun tuomiosi tuli yhdessä hetkessä!"
        18:11 Ja maanpiirin kauppiaat itkevät ja surevat häntä, kun ei kukaan enää osta heidän tavaraansa,
        18:12 kaupaksi tuotua kultaa ja hopeata ja jalokiviä ja helmiä ja pellavakangasta ja purppuraa ja silkkiä ja helakanpunaa ja kaikkinaista hajupuuta ja kaikenlaisia norsunluu-esineitä ja kaikenlaisia kalleimmasta puusta ja vaskesta ja raudasta ja marmorista tehtyjä esineitä,
        18:13 ja kanelia ja hiusvoidetta ja suitsuketta ja hajuvoidetta ja suitsutuspihkaa ja viiniä ja öljyä ja lestyjä jauhoja ja viljaa ja karjaa ja lampaita ja hevosia ja vaunuja ja orjia ja ihmissieluja.
        18:14 Ja hedelmät, joita sinun sielusi himoitsi, ovat sinulta menneet, ja kaikki kalleutesi ja komeutesi ovat sinulta hävinneet, eikä niitä enää koskaan löydetä.
        18:15 Niiden kauppiaat, ne, jotka rikastuivat tästä kaupungista, seisovat loitolla kauhistuen hänen vaivaansa, itkien ja surren,
        18:16 ja sanovat: "Voi, voi sitä suurta kaupunkia, joka oli puettu pellavaan ja purppuraan ja helakanpunaan ja koristettu kullalla ja jalokivillä ja helmillä, kun semmoinen rikkaus yhdessä hetkessä tuhoutui!"
        18:17 Ja kaikki laivurit ja kaikki rannikkopurjehtijat ja merimiehet ja kaikki merenkulkijat seisoivat loitolla
        18:18 ja huusivat nähdessään hänen palonsa savun ja sanoivat: "Mikä on tämän suuren kaupungin vertainen?"
        18:19 Ja he heittivät tomua päänsä päälle ja huusivat itkien ja surren ja sanoivat: "Voi, voi sitä

        Jesaja 14:12-21.
        Kointähti, Luzifer.

        14:12 Kuinka olet taivaalta pudonnut, sinä kointähti, aamuruskon poika! Kuinka olet maahan syösty, sinä kansojen kukistaja!
        14:13 Sinä sanoit sydämessäsi: 'Minä nousen taivaaseen, korkeammalle Jumalan tähtiä minä istuimeni korotan ja istun ilmestysvuorelle, pohjimmaiseen Pohjolaan.
        14:14 Minä nousen pilvien kukkuloille, teen itseni Korkeimman vertaiseksi.'
        14:15 Mutta sinut heitettiin alas tuonelaan, pohjimmaiseen hautaan.
        14:16 Jotka sinut näkevät, ne katsovat pitkään, tarkastavat sinua: 'Onko tämä se mies, joka järisytti maan, järkytti valtakunnat,
        14:17 joka teki maanpiirin erämaaksi ja hävitti sen kaupungit, joka ei päästänyt vankejansa kotiin?'
        14:18 Kansojen kuninkaat kaikki lepäävät kunniassa, kukin kammiossansa.
        14:19 Mutta sinä olet kaukana haudastasi, poisviskattuna niinkuin hylkyvesa, olet peittynyt surmattujen, miekalla lävistettyjen, kiviseen kuoppaan suistuneitten alle, olet kuin tallattu raato.
        14:20 Et sinä saa yhtyä heidän kanssaan haudassa, sillä sinä olet maasi hävittänyt, kansasi tappanut. Ei ikinä enää mainita pahantekijäin sukua.
        14:21 Laittakaa hänen lapsillensa verilöyly heidän isiensä pahain tekojen tähden, etteivät he nousisi ottamaan omaksensa maata ja täyttäisi maanpiiriä kaupungeilla.


    • ertkl

      Kun ei ole saanut parannusta ja uudestisyntynyt Jumalalle Jeesuksen sovitustyön ansioista!
      Lueppas Uutta Testamentti a paljon, niin saattavat asiat mennä oikealle kohdalleen!
      Jumala valitsi muuten Israelin vaimokseen ja Israelista syntyi tuo Jumalan ainoa poika Jeesus! Löytyy Raamatusta!

      • HAW lta

        Varmasti olen lukenut enemmän, kun sinä ja olen uudestisyntynyt 40 v. sitten ja olenkin ollut uskollinen sanalle ja tarkkaavainen lukia ja puhuja. Kuinka on sinun laitasi?
        Ehdotan, että lukisit tarksati Danielin kirjan!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1036
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    Aihe