Noloja tilanteita

tuputuu

Onkos teille koskaan sattunut sellaista tilannetta, että meinaa punastus nousta vielä jälkeenpäinkin?

Itselle sattui nolo juttu jokunen vuosi takaperin. Siihen aikaan lähettyvilläni oli yksi ainoa kunnon ruokakauppa. Seisoin kaupan pihalla ja polttelin kessua. Tuli kova tuulenpuuska ja aloin ihmetellä minne kessustani katosi tulipesä. Kessu oli jo muutenkin lopussa, joten annoin asian olla ja menin kauppaan.

Seisoskelin kaupassa ja aloin ihmetellä kun nenääni tuli sellainen palaneen katku. Aloin tarkastella ympäristöäni ja tajusin että takistani nousee savua. Katsoin tarkemmin ja toinen hihani oli tulessa. Kiskaisin äkkiä takin pois päältäni ja aloin talloa tulta sammuksiin. Käsiveskassa oli pullo vettä ja kippasin vielä sen takkini päälle.

Vasta tämän jälkeen huomasin vilkaista ympärilleni. No juu, enpä kerro enempää niistä silmistä ja ilmeistä...

219

17245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t-paita;)

Onneksi voi sanoa, että tällä kertaa ei hihat palaneet:)

Paloi vain toinen hiha:)))

• Onneks tosiaan vain toinen. Ei ollut edes toista kauppaa lähellä, joten oli pakko tehdä ostokset samalla liikkeessä:o/

• t-paita;)
        tuputuu kirjoitti:

Onneks tosiaan vain toinen. Ei ollut edes toista kauppaa lähellä, joten oli pakko tehdä ostokset samalla liikkeessä:o/

Nimenomaan tupukin kanssa pelatessa. Pienikin puuska lennättää kipinän tai heität stumpin tuuleen, se voi lentää mihin vaan.

• t-paita;) kirjoitti:

Nimenomaan tupukin kanssa pelatessa. Pienikin puuska lennättää kipinän tai heität stumpin tuuleen, se voi lentää mihin vaan.

Minulla on vieläkin sellainen neuroosi, että jos tulipää lentää jonnekin, tutkin ja pengon vaatteeni tosi tarkkaan.

• t-paita;)
        tuputuu kirjoitti:

Minulla on vieläkin sellainen neuroosi, että jos tulipää lentää jonnekin, tutkin ja pengon vaatteeni tosi tarkkaan.

Ei koskaan. Ei rakkaudenkaan kipinöiden, sanoo vanha sanan lastu.

• nyt paidaton;)

soi mun päässä. Onneks neula katkesi levysoittimesta ja lakkasi;)

• nyt paidaton;) kirjoitti:

soi mun päässä. Onneks neula katkesi levysoittimesta ja lakkasi;)

valkoista on nyt jokapaikassa, ettei ihme jos tuollainen biisi soi päässä.;)

• cs-tonttu

• dfsgshjhkj

en kuunnellut sitä lauluu mutta kun tiiän laulun niin se minusta aivan hirvee:)

• oikee torvien torvi.;) Ihan kuin minä...joskus nakkasin tupakin auton ikkunasta ulos ja se jäi jumiin muovisen tuulivisiirin väliin...sitä aloin sitten ajaessani kaivella pois...ja ajoin samalla ojan pohjaa 100 metriä.;)

• t-paita;)

sellaisiakin, että stumppi lentänyt takaisin ja melkeen sytyttänyt auton palamaan.

Onks 12 aamua:)))

• t-paita;) kirjoitti:

sellaisiakin, että stumppi lentänyt takaisin ja melkeen sytyttänyt auton palamaan.

Onks 12 aamua:)))

muutama aamu jäljellä.;)
        Joo, tuo autojuttu oli hävettävä juttu, ja siitä on aikaa yli 20 vuotta jo...toisen auto vielä, ja olin kuskina..silloin käytettiin sellaisia sivuvisiirejä...onneksi oja oli sellaista loivennettua piennarta ja sain auton takas tielle..heiniä ja risuja piti pohjasta repiä..muita vaihnkoja ei tullut.

• t-paita;)
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

muutama aamu jäljellä.;)
        Joo, tuo autojuttu oli hävettävä juttu, ja siitä on aikaa yli 20 vuotta jo...toisen auto vielä, ja olin kuskina..silloin käytettiin sellaisia sivuvisiirejä...onneksi oja oli sellaista loivennettua piennarta ja sain auton takas tielle..heiniä ja risuja piti pohjasta repiä..muita vaihnkoja ei tullut.

80 luvulla tuli ne sivuvisiirit muotiin muka ilmanohjaimiksi ja mitä nimityksiä oli?

• Satumainen.Nainen kirjoitti:

muutama aamu jäljellä.;)

Hih, sinä laitoi kyllä paljon paremmaksi:)

Uskottava se on, tupakka on vaarallista!

• t-paita;)
        tuputuu kirjoitti:

Mä riisun t-paidan ja lähden saunaan:))) Sitten otan pientä saunailtapalaa;)

• tuputuu kirjoitti:

mutta onneksi säikähdyksellä selvittiin...eikä auton omistaja tiedä vieläkään.;)

• Kauan sitten.

mutta onneksi säikähdyksellä selvittiin...eikä auton omistaja tiedä vieläkään.;)

autoakaan historiassa, meinaan rekisterissä?

• t-paita;) kirjoitti:

80 luvulla tuli ne sivuvisiirit muotiin muka ilmanohjaimiksi ja mitä nimityksiä oli?

tämäkin sattui...en kyllä muista niitä nimityksiä, mulla oli silloin kuplavolkkari.;)
        Harmittaa, kun tuli hävitettyä se pois....nyt olisi kiva kruisailla kuplalla.;)

• Kauan sitten. kirjoitti:

autoakaan historiassa, meinaan rekisterissä?

olla, se oli muistaakseni Honda Civic tms...

• Kauan sitten.

olla, se oli muistaakseni Honda Civic tms...

Muuttui v 1983 jälkeen viistoperäiseksi. Oliko punainen? Oikea himoittu juppiauto.

• t-paita;) kirjoitti:

Mä riisun t-paidan ja lähden saunaan:))) Sitten otan pientä saunailtapalaa;)

Älä sit polta hihojasi!

Juu, et varmaan olis saanut autoa toista kertaa lainaksi jos olisit kertonut:)

• Kauan sitten. kirjoitti:

Muuttui v 1983 jälkeen viistoperäiseksi. Oliko punainen? Oikea himoittu juppiauto.

punainen muistaakseni...harmaa tms..

• tuputuu kirjoitti:

Juu, et varmaan olis saanut autoa toista kertaa lainaksi jos olisit kertonut:)

uskaltanut enää sen jälkeen edes kysyä tai ajaa sillä.;))
        No, en minä lainannut sitä...kuskiksi pyydettiin ja piti viedä porukkaa kaupunkiin kapakkaan.:)

tämäkin sattui...en kyllä muista niitä nimityksiä, mulla oli silloin kuplavolkkari.;)

minä muistan lapsuudestani sellaiset Minit. Eipä taida niitäkään enää olla edes olemassa.

uskaltanut enää sen jälkeen edes kysyä tai ajaa sillä.;))
        No, en minä lainannut sitä...kuskiksi pyydettiin ja piti viedä porukkaa kaupunkiin kapakkaan.:)

Se on eri juttu jos juoppokuskina olit. Sit saakin omistaja kärsiä nahoissaan.

• tuputuu kirjoitti:

minä muistan lapsuudestani sellaiset Minit. Eipä taida niitäkään enää olla edes olemassa.

kupla eka auto ja silloin piti olla 80:n lätkä vuoden ajan takaikkunassa kortin ajamisen jälkeen...kuplassa oli se hyvä puoli, että tavaratila oli heti siinä takalasin alla...se lätkä oli mullakin mukamas aina pudonnut sinne romujen alle.;)

kupla eka auto ja silloin piti olla 80:n lätkä vuoden ajan takaikkunassa kortin ajamisen jälkeen...kuplassa oli se hyvä puoli, että tavaratila oli heti siinä takalasin alla...se lätkä oli mullakin mukamas aina pudonnut sinne romujen alle.;)

Minä kans muistan ne kuplat. Niistä lähti kiva pörinä:D

• tuputuu kirjoitti:

Minä kans muistan ne kuplat. Niistä lähti kiva pörinä:D

minä sain ajettua sillä minun kuplalla niin lujaa, että leikkasi kone kiinni.;)

• nyt paidaton;)
        tuputuu kirjoitti:

Älä sit polta hihojasi!

eikä kylpytakin.

eikä kylpytakin.

Hyvä hyvä. Nakusillaan on kiva olla, kun ei tarvi huolehtia puvustuksesta.

minä sain ajettua sillä minun kuplalla niin lujaa, että leikkasi kone kiinni.;)

Minun ekalla poikakaverilla oli Anglia. Minua pelotti kun se aina hyytyi isoissa mäissä ja piti peruuttaa ottamaan vauhtia.

• nyt paidaton;)
        tuputuu kirjoitti:

Hyvä hyvä. Nakusillaan on kiva olla, kun ei tarvi huolehtia puvustuksesta.

tähän aikaan pukeutumaan, voi ottaa rennosti. Eikä ole niitä pakkomielteitä, että pitäisi lähteä jonnekin kun on lauantai-ilta.

• Ei ollut teuvo. Veljeni kertoi että kavereineen kuunteli tuota biisiä monet kerrat sen jälkeen kun koko sakki poistui autosta ikkunoiden lävitse...

tähän aikaan pukeutumaan, voi ottaa rennosti. Eikä ole niitä pakkomielteitä, että pitäisi lähteä jonnekin kun on lauantai-ilta.

Kotosella minäkin. Ei tee mieli lähteä tuonne hankeen kaatuilemaan. Menen sit kun siellä pysyy taas pystyssä.

• tuputuu kirjoitti:

Ei ollut teuvo. Veljeni kertoi että kavereineen kuunteli tuota biisiä monet kerrat sen jälkeen kun koko sakki poistui autosta ikkunoiden lävitse...

Anglia? Varmaankin jonkinlaista onnettomuuden jälkeistä kelaamista biisin myötä.:)
        Ei kuitenkaan käynyt pahemmin?

Anglia? Varmaankin jonkinlaista onnettomuuden jälkeistä kelaamista biisin myötä.:)
        Ei kuitenkaan käynyt pahemmin?

Ei ollut Anglia. Kaikki säilyivät hengissä ja selvisivät tikeillä, vaikka koko sakki lensi ikkunoiden läpi pihalle ja auto meni katolleen. Siinä on kyllä tuuri käynyt.

Sellaista se on kun just 18 täyttänyt kaveri näyttää taitojaan mutkaisella soratiellä. Se hyvä puoli tuossa oli, että kuskilta ja kyydissä olleilta loppui näyttämishalut siihen.

• tuputuu kirjoitti:

Ei ollut Anglia. Kaikki säilyivät hengissä ja selvisivät tikeillä, vaikka koko sakki lensi ikkunoiden läpi pihalle ja auto meni katolleen. Siinä on kyllä tuuri käynyt.

Sellaista se on kun just 18 täyttänyt kaveri näyttää taitojaan mutkaisella soratiellä. Se hyvä puoli tuossa oli, että kuskilta ja kyydissä olleilta loppui näyttämishalut siihen.

pahin into murenee ainakin...on sen verran opettavainen kolaus, onneksi ei pahemmin käynyt kuitenkaan.:)

pahin into murenee ainakin...on sen verran opettavainen kolaus, onneksi ei pahemmin käynyt kuitenkaan.:)

Täytyypä sanoa että siinä todella oli onni mukana. Auto meni ihan rusinaksi ja joka poika ikkunan lävitse. Osaat varmaan kuvitella millaista jälkeä syntyy kun ihminen lentää auton ikkunasta läpi. Onneksi kukaan ei jäänyt sen auton alle.

Veli kertoi että oli hirveä tunne palata tajuihinsa. Oli ihan hiljaista, linnut kuulemma lauloivat mutta mitään muuta ääntä ei kuulunut. Kavereita ei näkynyt missään. Verta valui helvetisti. Siinä sitä sit ihmeteltiin keskellä ei mitään ja mietittiin onko kaikki kaverit kuolleet.

Onneksi kaikki pysyivät hengissä ja yksi kännykkä säilyi ehjänä että saivat hälyytettyä apua. Ja siinä todella olisi voinut käydä aivan toisin...

• hummeriheippa
        tuputuu kirjoitti:

Täytyypä sanoa että siinä todella oli onni mukana. Auto meni ihan rusinaksi ja joka poika ikkunan lävitse. Osaat varmaan kuvitella millaista jälkeä syntyy kun ihminen lentää auton ikkunasta läpi. Onneksi kukaan ei jäänyt sen auton alle.

Veli kertoi että oli hirveä tunne palata tajuihinsa. Oli ihan hiljaista, linnut kuulemma lauloivat mutta mitään muuta ääntä ei kuulunut. Kavereita ei näkynyt missään. Verta valui helvetisti. Siinä sitä sit ihmeteltiin keskellä ei mitään ja mietittiin onko kaikki kaverit kuolleet.

Onneksi kaikki pysyivät hengissä ja yksi kännykkä säilyi ehjänä että saivat hälyytettyä apua. Ja siinä todella olisi voinut käydä aivan toisin...

kupla rusinaksi Tampereella 70 luvulla Teiskon tiellä aamuyöstä.
        Itse en ollut kuskina mutta sieltä sillipurkista jokainen kömpi ulos ehyenä.
        Pitihän sitä sitten käydä selvittelemässä Sorilla, että sori vaan, olin turisti:)

• hummeriheippa kirjoitti:

Pitihän sitä sitten käydä selvittelemässä Sorilla, että sori vaan, olin turisti:)

Itse en onneksi ole koskaan joutunut tuohon tilanteeseen. Pitää vain toivoa, etten koskaan joudukaan.

• miettikää sitä

vaarantaa terveytesi, jopa henkesi ja edellä yksi tapa, jolla se sen tekee.
        Koskahan tupakointi autoa ajaessa kielletään. Olis jo aika !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kun ette tyhmät itse ymmärrä olla polttamatta ajaessa! Kuinkahan moni tupakoimaton on kuollut, kun rööki on pudonnut vastaan tulleen ksin munille ja se on sitten aiheuttanut kuolonkolarin???

• :D

:D

• savuton sepe
        tuputuu kirjoitti:

Itse en onneksi ole koskaan joutunut tuohon tilanteeseen. Pitää vain toivoa, etten koskaan joudukaan.

Yleensäkin vain ääliöt polttavat tupakkaa, näyttää siltä kjuin olisi korsi porsaan suussa... köh köh.. jouti takki palaakin, kas kun et työntänyt röökiä napinkoloon...

• hullupussi

ja eihän niitä tumppeja tarvitse heitellä ympäriinsä autosta...varsinkaan kesällä. Itse pidin autossa aina pulloa jossa oli vettä ja pudotin tumpin sinne, talvella se oli kyllä jäässä.
        Nykyään en enää poltakaan.

• miettikää sitä kirjoitti:

vaarantaa terveytesi, jopa henkesi ja edellä yksi tapa, jolla se sen tekee.
        Koskahan tupakointi autoa ajaessa kielletään. Olis jo aika !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kun ette tyhmät itse ymmärrä olla polttamatta ajaessa! Kuinkahan moni tupakoimaton on kuollut, kun rööki on pudonnut vastaan tulleen ksin munille ja se on sitten aiheuttanut kuolonkolarin???

joo, just noin se on ! Vauvat ei vain sitä ymmärrä, he ovat vielä niin pieniä ! Saisivat jo hallitus säätää lain, että KOKO SUOMI ON 100 % SAVUTON ! Täällä on muutenkin jo sairaita ihmisiä, ja vielä SYYTTÖMÄSTI !! eli
        eivät ole sitä ITSE AIHEUTTANEET ! Ja kunnon VALVONTA SIIHEN ! KAMERAVALVONTA ! Ja alaikäiset, vaikka SEHÄN ON HALLUSSAPITO JO KIELLETTY, MUTTA MIKSI SIITÄ EI RANGAISTA ?! KETÄÄN. SAISIVAT VAHMEMMAT JO OPETELLA OLEMAAN VETÄMÄTTÄ SAVUJA AINA, MYÖS LASTENSA NÄHDEN !! HOITOON JOUTUISIVAT MUI-
        JAT JA UKOT ! HÄVETTÄÄ MUUTENKIN !! tenavat huosTAAN !!!! KAIKKI. KAnnattaa siis USKOA NIITÄ VAROITU
        KSIA NIISSÄ ASKIEN KYLJISSÄ TAI MISSÄ NE OVATKAAN !! Ukkini kuoli VAIN n.62- vuotiaana 31-v sitten, savus-
        taja kuin oli ! olin vain jotakin 4-v enkä muista häntä hyvin......SYDÄNKOHTAUKSEEN ! itse aiheuttama !!!!!
        REPIKÄÄ SIITÄ !! Ajatelkaa muita IHMISIÄKIN !!! KAikki EI HALUA SYÖPÄÄ !!!!! Ei varmaan KUKAAN !! En anna
        rahaa sairaille, jotka vetelee tota ja ei oo mukamas varaa enää hoitoihin ! ON TAKUULLA !! valehtelevat !!

• kosto auttaa

nainen - kortti vaan pois! Auta armias jos vaikka aiheutat onnettomuuden jossa kuolee viattomia, silloin otan oman käden oikeuden käyttöön - - - - voit OLLA SIITÄ VARMA!!!

• HäHhähää.

kuuluisi olla nolo, kun sillä on noin ääliömäinen pää:)))

• kosto auttaa kirjoitti:

nainen - kortti vaan pois! Auta armias jos vaikka aiheutat onnettomuuden jossa kuolee viattomia, silloin otan oman käden oikeuden käyttöön - - - - voit OLLA SIITÄ VARMA!!!

Hauskaa viikonloppua vaan sullekin.;) Ajelehan varovasti..öhöm...tyypillinen mies.;)

Teiskontiellä muutama mutka, yksi joka on oikein merkittykin

• karkuun lujaaaaa...
        scai kirjoitti:

Teiskontiellä muutama mutka, yksi joka on oikein merkittykin

kun kerran kaveri ajoi pyörällä ja räkäsi eikä huomannut ku takaa ohitti nainen kaunis ulsteri päällä.. onni oli mukana kun se klöntti lensi piilonapituksen koloon.. täytyy sanoa että olipa aika osuma, nimittäin ei se täti huomannu sitä ennekuin kotonaan????

• tuutelituu
        tuputuu kirjoitti:

Kotosella minäkin. Ei tee mieli lähteä tuonne hankeen kaatuilemaan. Menen sit kun siellä pysyy taas pystyssä.

ei kännikäinen käki pysy pystyssä!!!

• annikoo..

Noloista noloin tilanne oli se....kun menin pikkujouluihin ....toisessa jalassa ruskea kenkä ...ja toisessa musta kenkä...molemmissa rusetti...siis onneksi saman näköiset...kyllä nolotti ...mutta myös nauratti

• Kun kyseessä oli pikkujoulut, kummiskin hukkasit toisen eli ei mitään hätää:D

• annikoo..
        tuputuu kirjoitti:

Kun kyseessä oli pikkujoulut, kummiskin hukkasit toisen eli ei mitään hätää:D

säilyttänyt jälkipolville ...kuuluisat kengät.....poliitikolle kun kävi sama moka....

• annikoo.. kirjoitti:

säilyttänyt jälkipolville ...kuuluisat kengät.....poliitikolle kun kävi sama moka....

Ei se mitään jos kenkä hukkuu, mutta jos herää seitsemän miehen vierestä...

• hummeriheippa
        tuputuu kirjoitti:

Ei se mitään jos kenkä hukkuu, mutta jos herää seitsemän miehen vierestä...

sekä Lumikin kirjoittajaa ja Lumikkia, että mitä se kirjoittaja ajoi takaa...rivien välissä...jotain piiloperverssiä...että onko oikeassakin elämässä ollut joku "Lumikki" joka pääsi satuun:)))

sekä Lumikin kirjoittajaa ja Lumikkia, että mitä se kirjoittaja ajoi takaa...rivien välissä...jotain piiloperverssiä...että onko oikeassakin elämässä ollut joku "Lumikki" joka pääsi satuun:)))

Jos on oikea esikuva niin olipas perkeleellinen biletäjä!

• ????

tämän ketjun tarkoitus ??
      onko se iloa yksiäisyyteem ??

• Tämä on sellainen puuhaketju. Tänne on kiva tulla välillä turisemaan kotitöitten lomassa. Miksi itse vastasit?

• Tai sit se tuli tänne vahingossa kun sen piti mennä keskustapuolueen palstalle.

• Noloja Sattumia.
        tuputuu kirjoitti:

Tai sit se tuli tänne vahingossa kun sen piti mennä keskustapuolueen palstalle.

Tai sitten mökkiläisten palstalle;)

• Noloja Sattumia. kirjoitti:

Tai sitten mökkiläisten palstalle;)

Onhan niitä palstoja. Eksyi vaan vahingossa sille kaikista älyttömimmälle palstalle.

• niin ei tule mitään. Eikä ole ummetusta aivoissa, vaan on todettava, että en ole joutunut noloihin tilanteisiin. Mikä on tietysti ymmärrettävää, koska olen korrekti.

• Oho, täytyypi sanoa että sinulla on pitkäpinnainen vaimo. Minä itse en kyllä kestäisi mokaamatonta ja muutenkin täydellistä miestä:o/

• tuputuu kirjoitti:

Oho, täytyypi sanoa että sinulla on pitkäpinnainen vaimo. Minä itse en kyllä kestäisi mokaamatonta ja muutenkin täydellistä miestä:o/

ymmärtääkseni sellaisista sattumuksista, jotka vielä jälkikäteen kaihertavat mieltä? Saattaapihan olla, että alitajuntani suojelee minua muistamasta.....

Olen minä kerran laittanut makaronit kylmään veteen. HUPS.

• LaardiBee kirjoitti:

ymmärtääkseni sellaisista sattumuksista, jotka vielä jälkikäteen kaihertavat mieltä? Saattaapihan olla, että alitajuntani suojelee minua muistamasta.....

Olen minä kerran laittanut makaronit kylmään veteen. HUPS.

Mielesi vain suojelee sinua. En usko että Sola kestäisi sinua jos oikeasti olisit täydellinen.

• tuputuu kirjoitti:

Mielesi vain suojelee sinua. En usko että Sola kestäisi sinua jos oikeasti olisit täydellinen.

pystyvät toteuttamaan paljon enemmän naisten toiveita kuin löysät sohvaperunat.

• LaardiBee kirjoitti:

pystyvät toteuttamaan paljon enemmän naisten toiveita kuin löysät sohvaperunat.

Juu mutta kyllä miehessä pitää olla jokin pikkuinen vika, mikä herättää naisen hoivaamisvaistot. Jokainen nainen tahtoo kummiskin pikkaisen hellitellä murustaan ja täydellisen miehen kanssa se on pikkaisen vaikeeta. Usko pois, minä olen nainen ja tiedän...

• tuputuu kirjoitti:

Juu mutta kyllä miehessä pitää olla jokin pikkuinen vika, mikä herättää naisen hoivaamisvaistot. Jokainen nainen tahtoo kummiskin pikkaisen hellitellä murustaan ja täydellisen miehen kanssa se on pikkaisen vaikeeta. Usko pois, minä olen nainen ja tiedän...

luontevasti leikkiä tassunsa satuttanutta nallekarhua.

• LaardiBee kirjoitti:

luontevasti leikkiä tassunsa satuttanutta nallekarhua.

Juu ja taitava nainen osaa kyllä löytää ne miehensä heikkoudet, mutta ei paljasta niitä miehelle itselleen. Mies siis tuntee olevansa kukkulan kuningas, eikä edes huomaa miten se vaimo lempeästi ohjailee...

• tuputuu kirjoitti:

Juu ja taitava nainen osaa kyllä löytää ne miehensä heikkoudet, mutta ei paljasta niitä miehelle itselleen. Mies siis tuntee olevansa kukkulan kuningas, eikä edes huomaa miten se vaimo lempeästi ohjailee...

kärpäsenä katossa meillä, ni kauan et siellä pysyisi, ku naurusta kippurassa putuaisit lattialle.

• LaardiBee kirjoitti:

kärpäsenä katossa meillä, ni kauan et siellä pysyisi, ku naurusta kippurassa putuaisit lattialle.

Taitaapi olla sit paras olla muttumatta kärpäseks. Minä kun putoilen ja kaatuilen muutenkin niin kovasti.

• iina-liinukka

kerran en kerinnyt vessaan, kun vattatauti iski. Silloin kyllä nolotti. Töistä oli lähdettävä housupyykille. :)

• Minä olen kans aikuisena pissinyt housuuni. Onneksi se tapahtui kotioven edessä, avaimet vaan oli jossakin veskan pohjalla enkä löytänyt niitä.

• masa näsinkallio*
        tuputuu kirjoitti:

Minä olen kans aikuisena pissinyt housuuni. Onneksi se tapahtui kotioven edessä, avaimet vaan oli jossakin veskan pohjalla enkä löytänyt niitä.

jepulis, näitä ei monet uskalla tunnustaa, mutta lähes kaikille on sattunut..

• masa näsinkallio* kirjoitti:

jepulis, näitä ei monet uskalla tunnustaa, mutta lähes kaikille on sattunut..

Housuun laskeminen on oikeasti noloa, vaikka se olis kuinka ymmärrettävää tietyissä tilanteissa. En oikein itsekään tiedä miksi tuollainen hävettää niin kauheesti.

• ex-hovarikallio**
        tuputuu kirjoitti:

Housuun laskeminen on oikeasti noloa, vaikka se olis kuinka ymmärrettävää tietyissä tilanteissa. En oikein itsekään tiedä miksi tuollainen hävettää niin kauheesti.

jepulis,, miksi hävetä asiaa suotta, kun sitä sattuu silloinkin, kun nauraa oikein katketakseen. ;-) Hovipoika on nyt muuten on R.I.P. kuten tiät?

• ex-hovarikallio** kirjoitti:

jepulis,, miksi hävetä asiaa suotta, kun sitä sattuu silloinkin, kun nauraa oikein katketakseen. ;-) Hovipoika on nyt muuten on R.I.P. kuten tiät?

Juu. Kuulin että saivat häädön. Onko se kokonaan loppunut vai siirtynyt muualle? Siinä meni taas pala historiaa:(

• hämeenkadun hirmu**
        tuputuu kirjoitti:

Juu. Kuulin että saivat häädön. Onko se kokonaan loppunut vai siirtynyt muualle? Siinä meni taas pala historiaa:(

Koittavat etsiä lähistöltä uutta paikkaa, koska hovaria ei mielletä kovin kauas vanhasta paikasta laitettavaksi...

• hämeenkadun hirmu** kirjoitti:

Koittavat etsiä lähistöltä uutta paikkaa, koska hovaria ei mielletä kovin kauas vanhasta paikasta laitettavaksi...

Minä en osaa kuvitella sitä minnekään muualle. En ole aikoihin siellä käynyt, mutta tiettyä nostalgiaa siihenkin paikkaan liittyy...

• pahapena

Silloin joskus aikoinaan,ku nää Beatles kengät tuli huutoon,mä ostin sellaset(olikohan nyt eka vai toinen liksa mun työsaralla).Kävelin bussipysäkille,nenä nii pystys,hyvä ettei satanu sieraimist sisään.Niih siin ootteli kolme kimulii kans dösää ja meikäläinen persiilleen just niiden edessä.Siinä kyl Elvistelyt hävis,nyt vuoskymmenien kuluttua oon joskus nähnyt näitä jo "aikuisia naisia",niin vieläkii puna herahtaa poskille ;o)

• Minä muuten olen kans tehnyt vastaavan tempun. Olin paikallisessa kapakassa jossa vessa oli muutaman portaan päässä. Tulin veskistä ja joku mies aukoi päätään. Nakkelin niskojani ja tulin kupperiskeikkaa portaat alas:(

• pahapena

sillon naurun paikka :-P

• pahapena kirjoitti:

sillon naurun paikka :-P

miten lie niitä tyttöjä naurattanut?;D
        Minä ainakin nauroin ääneen äsken heh heee.;DDD

• pahapena
        tuputuu kirjoitti:

Minä muuten olen kans tehnyt vastaavan tempun. Olin paikallisessa kapakassa jossa vessa oli muutaman portaan päässä. Tulin veskistä ja joku mies aukoi päätään. Nakkelin niskojani ja tulin kupperiskeikkaa portaat alas:(

opitaan tästä,ei kannata kävellä pää takakenossa tai nakella niskoja ;o)

• pahapena kirjoitti:

Mites se nyt menikään, ylpeys käy lankeamuksen edellä, ihan kirjaimellisesti:)

• pahapena

miten lie niitä tyttöjä naurattanut?;D
        Minä ainakin nauroin ääneen äsken heh heee.;DDD

nyt naurattaa toi tapaus;)..kuvittele silmissäs,nuori kundi,uudet kengät,niin äijää ku olla voi ja sit persuksilleen ;)..siin kuules alkava miehinen ego katos silmäräpäykses ;-P

• pahapena kirjoitti:

nyt naurattaa toi tapaus;)..kuvittele silmissäs,nuori kundi,uudet kengät,niin äijää ku olla voi ja sit persuksilleen ;)..siin kuules alkava miehinen ego katos silmäräpäykses ;-P

Mutta sinä olet kasvanut aikuiseksi ja osaat jo nauraa tilanteelle. Kaikilta miehiltä tuo ei onnistu, vaikka ikääkin olisi tullut.

• pahapena kirjoitti:

Minulla on vilkas mielikuvitus, saat uskoa.;)
        Onhan sitä sattunut kaikenlaista itsellekin, onneksi en kaikkea edes muista enää.;))

• pahapena
        tuputuu kirjoitti:

Mites se nyt menikään, ylpeys käy lankeamuksen edellä, ihan kirjaimellisesti:)

vanha sananlasku pitää paikkansa ;)

• pahapena kirjoitti:

ettei kaikkea muista mutta voin mä yhen kertoa;))
        Tapahtu kauan, kauan sitten, nuorena miehenä ravintelissa, onnistuin tekemään treffit, itseasiass kolmet!
        Mikä tietysti oli ihan kivaa mutta mä tein ne treffit samaan aikaan ja samaan paikkaan kaikkien kolmen kanssa.
        Ja koska alkoholi oli autuaasti pyyhkinyt pois osan illasta nii tepastelin sinne treffipaikalle, ja tapasin kolme neitosta joilla sen jälkeen oli joitain mielipiteitä minusta, enimmäkseen vaikuttivat negatiivisilta;((
        Valitettavasti tämä kotikaupunki on ja oli niin pikkainen paikkakunta et tuollaiset tapahtumat leviää ku jokisen eväät.
        Tuli pitkä karenssi....

• pahapena
        tuputuu kirjoitti:

Mutta sinä olet kasvanut aikuiseksi ja osaat jo nauraa tilanteelle. Kaikilta miehiltä tuo ei onnistu, vaikka ikääkin olisi tullut.

vaik näin,jos ei osaa nauraa omille "töppäyksille",nii tää elämä on aika tosikkomaista ;)

• pahapena
        bar.sinistra kirjoitti:

Tapahtu kauan, kauan sitten, nuorena miehenä ravintelissa, onnistuin tekemään treffit, itseasiass kolmet!
        Mikä tietysti oli ihan kivaa mutta mä tein ne treffit samaan aikaan ja samaan paikkaan kaikkien kolmen kanssa.
        Ja koska alkoholi oli autuaasti pyyhkinyt pois osan illasta nii tepastelin sinne treffipaikalle, ja tapasin kolme neitosta joilla sen jälkeen oli joitain mielipiteitä minusta, enimmäkseen vaikuttivat negatiivisilta;((
        Valitettavasti tämä kotikaupunki on ja oli niin pikkainen paikkakunta et tuollaiset tapahtumat leviää ku jokisen eväät.
        Tuli pitkä karenssi....

varsinkin nuorena,aina sattuu ;)

• pahapena

Minulla on vilkas mielikuvitus, saat uskoa.;)
        Onhan sitä sattunut kaikenlaista itsellekin, onneksi en kaikkea edes muista enää.;))

kuvitella,varmaan uskot et mua tosissaan hävetti ;-P

• pahapena kirjoitti:

vaik näin,jos ei osaa nauraa omille "töppäyksille",nii tää elämä on aika tosikkomaista ;)

Samaa mieltä. Minä ihan oikeasti tohellan niin paljon, että ellen osaisi nauraa itselleni, elämäni olisi aikas piinallista:o/

• bar.sinistra kirjoitti:

Tuli pitkä karenssi....

Amatöörimoka, kokemus estää tuollaiset mokat jatkossa;)

• demoniiih

tälle kohelentille..Viimeisin oli, kun kannoin potilaalle jälkkäriä..ja meinasin tiputtaa koko lautasen lattialle..Sain sen kuitenkin napattua ilmasta takaisin käsiini..Tosin käpälät upposivat vaalianpunaiseen rahkaherkkuun..No..ei siinä mitään..mutkun potilaan omaiset sattuivat olemaan vierailulla ja näkivät taituruuteni..Potilaan vävypoika totesikin, ettei koskaan ole nähnyt vastaavaa..siis mielettömän nopeita refleksejä..:o/...Olis kyl nolottanut niin pal..niin pal..Ei auttanut, kuin nauraa asialle ja tuoda uusi jälkkäri potilaalle..Tällä kertaa kieli keskellä suuta..;o)...

Tuo omainen kuittailee ...taas tänäänkin, et olenko harjoitellut viime aikoina reaktiokykyäni...:o/...

• Mutta eihän tuo ollut moka, se olisi ollut jos olisit tiputtanut jälkkärit lattialle ja tupsahtanut siihen päälle istumaan:)

• pahapena

noita noloja tilanteita riittäis romaaniksi asti ;o)..onnex niihin osaa suhtautua nykyjään huumorilla..vaik jossain tilanteissa ois toivonu vajoavansa maan alle ;o)

• demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

Mutta eihän tuo ollut moka, se olisi ollut jos olisit tiputtanut jälkkärit lattialle ja tupsahtanut siihen päälle istumaan:)

KYl se moka oli, kun sormeni iskin toisen jälkkäriin..ja ne omaiset näki sen..Voehan miten niitä nauratti..kuin myöskin minua..Sainpas sen masiksesta kärsivän potilaankin virnistelemään...;o)...

• demoniiih
        pahapena kirjoitti:

noita noloja tilanteita riittäis romaaniksi asti ;o)..onnex niihin osaa suhtautua nykyjään huumorilla..vaik jossain tilanteissa ois toivonu vajoavansa maan alle ;o)

Huumorilla minäkin kuittaan asiat..Eihän siinä muu auta..;o)...

• demoniiih kirjoitti:

KYl se moka oli, kun sormeni iskin toisen jälkkäriin..ja ne omaiset näki sen..Voehan miten niitä nauratti..kuin myöskin minua..Sainpas sen masiksesta kärsivän potilaankin virnistelemään...;o)...

Mutta veit sentään kaverille uuden annoksen etkä tuputtanut sitä kähmimääsi annosta:)

• pahapena
        demoniiih kirjoitti:

löyty sit positiivinenkin puoli...potilaan kannalta katsottuna ;o)

• demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

Mutta veit sentään kaverille uuden annoksen etkä tuputtanut sitä kähmimääsi annosta:)

Kun hyvät tavat vaatii sellaista...Ja muutenkin..Voehan..taisin olla paloautoakin punaisempi..:o/...

• demoniiih
        pahapena kirjoitti:

löyty sit positiivinenkin puoli...potilaan kannalta katsottuna ;o)

ja siitä mä ilahduinkin kovin..Katsos..Nyt jokikinen kerta, kun tapaan ko potilaan hän hymyilee minulle ilkikurisen hellästi..Hää muistaa kohelentin...;o)...

• pahapena
        demoniiih kirjoitti:

Huumorilla minäkin kuittaan asiat..Eihän siinä muu auta..;o)...

oo koskaan kuulunu ns. "totisiin torvensoittajiin"...;o)

• demoniiih kirjoitti:

Kun hyvät tavat vaatii sellaista...Ja muutenkin..Voehan..taisin olla paloautoakin punaisempi..:o/...

Mutta siinä saattoi olla potilalle sellainen pirístysruiske. Ei sitä kaikki hoitsut tunge näppejään toisen sapuskoihin,

• pahapena
        demoniiih kirjoitti:

ja siitä mä ilahduinkin kovin..Katsos..Nyt jokikinen kerta, kun tapaan ko potilaan hän hymyilee minulle ilkikurisen hellästi..Hää muistaa kohelentin...;o)...

on sit molemminpuolinen ilonaihe ;o)..suottaapi olla et masennus lievenee Sut nähessään ;o)

• demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

Mutta siinä saattoi olla potilalle sellainen pirístysruiske. Ei sitä kaikki hoitsut tunge näppejään toisen sapuskoihin,

osaavat viihdyttää potilaitaan samoin..:o/... Taito sekin..;o)...

• demoniiih
        pahapena kirjoitti:

on sit molemminpuolinen ilonaihe ;o)..suottaapi olla et masennus lievenee Sut nähessään ;o)

iliman lääkkehiä...;o)...

• demoniiih
        pahapena kirjoitti:

oo koskaan kuulunu ns. "totisiin torvensoittajiin"...;o)

..vaikka osaankin olla asiallinen..oikeissa tilanteissa..:o)...

• demoniiih kirjoitti:

osaavat viihdyttää potilaitaan samoin..:o/... Taito sekin..;o)...

Usko pois vaan, sinä olet sen ihmisen lempihoitsu:)

• demoniiih
        tuputuu kirjoitti:

Usko pois vaan, sinä olet sen ihmisen lempihoitsu:)

Koheltava savolainen...;o)...

• pahapena
        demoniiih kirjoitti:

..vaikka osaankin olla asiallinen..oikeissa tilanteissa..:o)...

asiat asiallisesti ja huumorii huumorilla ;o)
        nyt meikäläinen poistuu pokerin maailmaan(Texas Hold'em turnaus)
        ötysii..unosii..mukavii

• Eipä noita kehtoo kertoo, mutta kiitos sinulle nyt kumminkin (-;

• Höpö höpö, minäkin kerroin. Annas tulla nyt vaan:D

• hummeriheippa
        tuputuu kirjoitti:

Höpö höpö, minäkin kerroin. Annas tulla nyt vaan:D

Tässä ketjussa:)
        Itse en ole vielä miettinyt koko asiaa. Omalta osaltani. Ja toisekseen sitten kun mietin, minkä kaikkein kiltimmän voisi kertoa niistä ainakin kahdesta sadasta nolosta tilanteesta mihin on joutunut?

Tässä ketjussa:)
        Itse en ole vielä miettinyt koko asiaa. Omalta osaltani. Ja toisekseen sitten kun mietin, minkä kaikkein kiltimmän voisi kertoa niistä ainakin kahdesta sadasta nolosta tilanteesta mihin on joutunut?

Anna tulla vaan. Minäkin olen kertonut miten poltin takkini ja pissasin housuuni. Joskus aiemmassa ketjussa kerroin, miten istuin nokkospuskaan pissalle. Sais nyt joku muukin joskus kertoa jotakin, etten tuntisi itseäni ainoaksi noloksi ihmiseksi.

• Tämä on niitä sekä naurattavia että samalla tosi itkettäviä tapauksia.

Asuin tuolloin pispalanharjulla, ja minulla oli naapurin emännän kanssa sellainen vuoroin vieraissa- suhde. Lainasimme aina toisiltamme kupin sokeria, kahvia yms.

Yhtenä päivänä tulin tosi väsyneenä joltakin reissultani kotiin, ja kiskaisin vain päivävaatteet pois, ja asetuin alusvaatteisillani sänkyyn. Juuri kun olin nukahtamassa, kuulin kun naapurin ovi kävi, ja ovikelloni soi.

Luulin että naapuri oli tulossa hakemaan jotakin lainaksi, ja kiskaisin oven auki pöksysilläni. Oven takana olikin kaksi virkapukuista poliisia. Siinä sitä kolme ihmistä häkeltyi täydellisesti. Kaikki kolme väänsimme sellaisen tosi teennäisen hymyn kasvoillemme ja poliisit alkoivat kysellä koska olen viimeksi nähnyt erästä toista naapuriani. En muistanut koska olin ollut pitkään pois kotoa.

Myöhemmin sit selvisi että yksi naapuri oli tappanut itsensä, ja meni toista viikkoa ennenkuin hänet löydettiin. Poliisit koittivat selvittää tarkkaa kuolinaikaa:(

Mutta siitä lähtien olen aina kurkannut ovisilmästä ennenkuin avaan oven pöksysilläni:o/

• Tuhnu...

Runsas ateria uuden tyttöystävän seurassa kotona ja sitten petiin puuhastelemaan romanttisesti. Siinä suukottelua ja muuta herkkää, kunnes mahassa huomaamatta alkaa kiertää ja pieraisee täysin vahingossa sellaisen basson, että taulut meinaa tippua seiniltä.

Onneksi tyttöystävällä riitti huumorintajua. Sanoi, ettei ole ennen nähnyt niin punastunutta miestä.

• Kaippari sattui polttelemaan sitä heinää aikanaan. Eksyi sit tädilleen kylään just poltettuaan. Istuttuaan pöytään kaikkari päästi vahingossa kunnon kannabis-röyhyn ilmaan. Vanha täti ei tunnistanut hajua, mutta totesi että ei sitä kaiken maailman mausteita tartte syödä.

• N(21)

En siis olekaan ainoa, joka on saanut syttymään tupakalla itsensä.

Itselle kävi nimittäin muutama vuosi takaperin niin, että olin omissa ajatuksissani kävelemässä ärrälle ostamaan jotain, polttelin tupakkaa ja siinä edessä otin takin taskusta lompakon ja epähuomiossa työnsin samalla röökin suustani toiseen taskuun, vaikka oli tarkoitus heittää maahan :D

Menin sitten kassajonoon, ihmettelin palaneen hajua kunnes edellä oleva ihminen sanoi et "sun takkis palaa" ja taltutin siinä sitten savuavaa taskua ja myyjäkin kahto melkein närkästyneen näkösenä kun joku kehtaakin tulla sisään takki savuavana.

• Sinulla oli vain pikkuinen kioskillinen väkeä tuijottamassa. Minä olin isossa kaupassa:o/

• AQQULOL

Lukioaikoina koulussamme oli eräs todella hyvännäköinen nuori naisopettaja.

Kerran odottelimme parin kaverin kanssa tunnin alkamista luokan edessä. Yksi kavereistani vaan totesi että se yks maikka (ei sama jonka mainitsin tuossa alussa vaan eräs toinen maikka) on kyllä tosi hyvännäköinen. Vastasin hänelle kutakuinkin näin: "Ei kyl vedä vertoja sille xxxxx:lle (ensiksi mainittu opettaja), se on kyl tosi hottis, oikea herkkuperse (tai jotain sinne päin sanoin xD). Nojoo, arvatkaa vaan sitten kuka käveli heti sieltä mun selän takaa meiän ohi sillä samalla sekunilla kun tuon sanoin... Ja koittakaapa vaan arvata miten paljon nolotti sen jälkeen vielä käydä sen opettajan tunneilla :D

Pistääkö joku vielä paremmaksi? :)

• Tähän väliin kysyisin arvosanaasi kyseisen opettajan aineesta;)

• AQQULOL
        tuputuu kirjoitti:

Tähän väliin kysyisin arvosanaasi kyseisen opettajan aineesta;)

Hehe, olisiko muistaakseni ollut kasia, hän sattui vielä olemaan useamman kurssin vetäjänä että jouduttiin tapaamaan monen monta kertaa :P. Tavallaan olisi ihan hauska tietää mitä hän ajatteli siitä mun möläytyksestä, en osaa itse sanoa oliko hän mitenkään vaivaantunut. Todennäköisesti huvittunut sitten pidemmällä aikavälillä, veikkaisin. Loppu lukioaikana yritin olla mahdollisimman vähän tekemisissä hänen kanssa, olisi ollut esim. aika kiusallista jos olisi joutunut kahden olemaan jossain tai törmännyt, yritin välttää sellaisia tilanteita ja lähdin aina luokasta tunnin päätyttyä melko ekojen joukossa :D, kyllä vielä pitkään nolotti sen verran. :P

• AQQULOL kirjoitti:

Hehe, olisiko muistaakseni ollut kasia, hän sattui vielä olemaan useamman kurssin vetäjänä että jouduttiin tapaamaan monen monta kertaa :P. Tavallaan olisi ihan hauska tietää mitä hän ajatteli siitä mun möläytyksestä, en osaa itse sanoa oliko hän mitenkään vaivaantunut. Todennäköisesti huvittunut sitten pidemmällä aikavälillä, veikkaisin. Loppu lukioaikana yritin olla mahdollisimman vähän tekemisissä hänen kanssa, olisi ollut esim. aika kiusallista jos olisi joutunut kahden olemaan jossain tai törmännyt, yritin välttää sellaisia tilanteita ja lähdin aina luokasta tunnin päätyttyä melko ekojen joukossa :D, kyllä vielä pitkään nolotti sen verran. :P

Luulisin että naiset, jotka opettavat tuota ikäluokkaa, tottuvat tuollaisiin kommentteihin. Eli se opettaja ei välttämättä nähnyt asiaa ihan niin suurena kuin sinä.

• kalsarimatkustaja

En jaksanut lukea koko ketjua mutta heti tuli selväksi ette ole ymmärtäneet mikä on oikeasti nolo tilanne ja mikä tavallinen vahinko.

Nolo tilanne on esim. se kun läksin ajatuksissani alushousuisillani töihin. Matkustin junalla Pasilasta Espooseen pelkissä pitkissä kalsareissa, ja kävelymatkat päälle.
      Loppumatkasta älysin mokani mutta menin ihan pokkana työpaikalle, otin talon auton ja kävin hakemassa päällyshousut kotoa.
      Ainoastaan auton hallinnasta vastaava rouva älysi asian. Hän oli kuitenkin fiksu ja kokenut nainen eikä pitänyt asiaa minään vaikka joskus siitä keskenämme naureskelimmekin.
      No senverran nolotti etten pariin viikkoon viitsinyt sillä vakiojunalla matkustaa.
      Todellisuudessa ei kuitenkaan mitään sattunut ja paskaaks siitä.

• Kaveri pysäytti minut rappusissa kun meinasin juosta alushameisillani baariin. Meillä naisilla se alushame hämää kummasti kun luulee olevansa kokonaan puettu:o/

• i-v atte

muistan joskus vuosia sitten lähteneeni kaupungille toisessa jalassa reino ja toisessa nahkakenkä ja huomasin tämän vasta kaupassa.. vastasin muistaakseni puhelimeen siinä, kun olin laittanut toisen nauhakengän kiinni ja menin siitä ulos samalla kessua veteleen "siis tupakkaa", kun puhuin puhelimeen (oli siis semmonnen langaton lankapuhelin)

• Minä olen joskus lähtenyt kaupungille vain toinen silmä meikattuna.

• ............

Yläasteella käytin lenkkareita (moka jo sinänsä, mutta enpä ole muutenkaan koskaan järin tyylikäs ollut. :D)
        Minulla oli kaksi paria valkoisia lenkkareita, jotka olivat hieman eri malliset ja eri merkkiset. Aamulla kiireessä pähkäilin, kummatko kengät laittaisin jalkaan ja olin lopulta valitsevinani toiset.

Pyöräilin kouluun vimmatusti ja ajattelin, että toisesta kengästä on jäänyt nauhat vähän löysemmälle, koska kengät tuntuvat niin erilaisilta jaloissa. En huomannut mitään vielä silloinkaan, kun tunnilta myöhästyneenä riisuin kengät naulakkoon. Välitunnilla muistui mieleen, että olin heitellyt kengät naulakoille miten sattuu, joten päätin mennä asettelemaan ne paremmin. Silloin vasta huomasin, että naulakolla oli kaksi minun kenkääni, jotka eivät kuitenkaan olleet parit keskenään. Onneksi yläasteella ei tarvinnut olla välituntisin ulkona, joten tarvitsin kenkiä vasta kun lähdin päivän päätteeksi kotiin. Silloin nolotti pyöräillä useiden bussia odottavien oppilaiden ohi ja vielä kylän läpi, mutta luultavasti kukaan ei huomannut mokaani.

• ............ kirjoitti:

Yläasteella käytin lenkkareita (moka jo sinänsä, mutta enpä ole muutenkaan koskaan järin tyylikäs ollut. :D)
        Minulla oli kaksi paria valkoisia lenkkareita, jotka olivat hieman eri malliset ja eri merkkiset. Aamulla kiireessä pähkäilin, kummatko kengät laittaisin jalkaan ja olin lopulta valitsevinani toiset.

Pyöräilin kouluun vimmatusti ja ajattelin, että toisesta kengästä on jäänyt nauhat vähän löysemmälle, koska kengät tuntuvat niin erilaisilta jaloissa. En huomannut mitään vielä silloinkaan, kun tunnilta myöhästyneenä riisuin kengät naulakkoon. Välitunnilla muistui mieleen, että olin heitellyt kengät naulakoille miten sattuu, joten päätin mennä asettelemaan ne paremmin. Silloin vasta huomasin, että naulakolla oli kaksi minun kenkääni, jotka eivät kuitenkaan olleet parit keskenään. Onneksi yläasteella ei tarvinnut olla välituntisin ulkona, joten tarvitsin kenkiä vasta kun lähdin päivän päätteeksi kotiin. Silloin nolotti pyöräillä useiden bussia odottavien oppilaiden ohi ja vielä kylän läpi, mutta luultavasti kukaan ei huomannut mokaani.

Minä lähdin kioskilla käymään. Ihmettelin pukiessani kun sukkahousut oli kateissa mutta kiskoin farkut jalkaan ja laitoin menoksi. Jossakin välissä alkoi tulla tukala olo. Kumarruin ja tarkistin asian. Sukkahousujen teräosat roikkuivat farkkujen lahkeista. Se sukkikset olikin jääneet sinne farkkujen sisään kun puin päälleni.

• i-v atte
        tuputuu kirjoitti:

Minä olen joskus lähtenyt kaupungille vain toinen silmä meikattuna.

on nykypäivänä muotia, mutta ennen ei ollu niin... toisaalta tuohan on vähän ku ois räkäposkella, kuten useasti on tullut kaupungilta kotiuduttua;)

• juttu on
        tuputuu kirjoitti:

Minä lähdin kioskilla käymään. Ihmettelin pukiessani kun sukkahousut oli kateissa mutta kiskoin farkut jalkaan ja laitoin menoksi. Jossakin välissä alkoi tulla tukala olo. Kumarruin ja tarkistin asian. Sukkahousujen teräosat roikkuivat farkkujen lahkeista. Se sukkikset olikin jääneet sinne farkkujen sisään kun puin päälleni.

käynyt mullekin monta kertaa.;)

• ..no se yksijuttu sillo kun oli se naisseuralainen ja perse alko laulaa hervottomasti mutta toisaalta olin niin..olimme niin humalassa että se vain nauratti..piti kuitenkin lähtee pikaisesti ulos baarista kun tiesin että nytse alkaa laulaa ja ulkona se lauloikin.. ja kovaa

hassua sinänsä tänäänkin minä tapaan erään ja oon syönyt hernekeittoa pari päivää.

niin ja kyssäri vielä että kehtaako ottaa pari olutta tai siideriä ennen tapaamista että kielenkannat irtoavat helpommin? ja jotain raikastinta etten nyt niin huonoa kuvaa itsestäni anna..kalja tosin röyhtätyttää ja voi paljastaa mitä oon tehnyt..

• Ystäväiseni, tämän tupsun lepotuoli sanoo että olet toivoton tapaus...

• Noloin tai ainakin eniten itselle muistutettu juttu on se kun yläaseen joulukirkossa oli yhden oppilaan laulu esitys. Sitten kun oppilas lopetti hän niiasi ja sen jälkeen meidän musikiin ope tuli perässä niiaten myös. No minusta esitys oli kaunis ja enköhän sitten päättänyt alkaa taputtamaan niin vimmatusti. Ja sitten koko seurakunta kääntyi katsomaan minua... Kirkossahan ei kuulu taputtaa, jota tosin minä en tiennyt silloin. Jäi kyllä se ainakin palavasti mieleen etten kyllä oikein missään aloita taputtelua ennen kun joku muu taputtaa.

• Huh, onneksi en käy koskaan kirkossa.

• ei enää röökiä

Jonottelin kaverini kanssa suosittuun ravintolaan ja aloin sytyttämään tupakkaa. Sytkärissä oli jotain vikaa, koska se ei meinannut millään antaa tulta, lopulta sitten antoikin sellaisen kunnon lieskan. Hiuksissani oli aimo annos hiuslakkaa joten sehän syttyi heti tuleen. Kaverini katseli toiseen suuntaan ja vasta kun joku alkoi jonossa huutamaan, että hei ton tytön tukka palaa, niin hän huomasi asian. Siinä sitten läiskittiin hiukset sammuksiin ja samalla huomattiin että kulmakarvatkin olivat kärähteneet ja vähän ripsetkin.
      Olin kuitenkin sitkeä ja ottanut vähän pohjia, joten eikun sisälle ravintolaan vain. Koko illan juhlin ihan pokkana ja vasta seuraavana päivänä tajusin, miten hirveältä palanut sänki entisen etutukan kohdalla näytti ja haisikin pahalta monta päivää. Seuraavalla viikolla oli sitten vielä yksi koevalokuvaus, että sillai.

• pahapena

karvoitus,mut nenä punotti,ku tökkäsin auton sytkärillä hiukkasen ohi.Olin niiden synttäreiden Nasse-setä;)

• pahapena kirjoitti:

karvoitus,mut nenä punotti,ku tökkäsin auton sytkärillä hiukkasen ohi.Olin niiden synttäreiden Nasse-setä;)

Minä olen kerran vahingossa polttanut nenänpääni röökillä. Siihen paloi sellainen vesikello. Arvaa vaan nolottiko kun en uskaltanut edes puhkaista sitä vesikelloa ettei tuu arpia.

• pahapena
        tuputuu kirjoitti:

Minä olen kerran vahingossa polttanut nenänpääni röökillä. Siihen paloi sellainen vesikello. Arvaa vaan nolottiko kun en uskaltanut edes puhkaista sitä vesikelloa ettei tuu arpia.

pyöree rinkula siint sytkärist,loisti ku neonvalo viikon verran.Nyt naurattaa,mut ei silloin ;D

• pahapena kirjoitti:

pyöree rinkula siint sytkärist,loisti ku neonvalo viikon verran.Nyt naurattaa,mut ei silloin ;D

Minä menin teininä kokeilemaan tulen puhallusta. Sytkäristä suu täyteen kaasua, ja reipas puhallus. En sit millään kehdannut kertoa äidille, minne katos otsatukka, silmäripset ja kulmakarvat...

• pahapena
        tuputuu kirjoitti:

Minä menin teininä kokeilemaan tulen puhallusta. Sytkäristä suu täyteen kaasua, ja reipas puhallus. En sit millään kehdannut kertoa äidille, minne katos otsatukka, silmäripset ja kulmakarvat...

kokeiltuu kaikenlaist esim. palavan röökin jämän kääntämist suussa.Ei onnannu,tuli sössössöösteeltyy pari päivää ;)

• pahapena kirjoitti:

kokeiltuu kaikenlaist esim. palavan röökin jämän kääntämist suussa.Ei onnannu,tuli sössössöösteeltyy pari päivää ;)

Kaikkea hassua sitä ihminen saakin aikaiseksi. Nuo voi vielä laittaa nuoruuden piikkiin, mutta aikuisena tehdyt mokat todella hävettävät.

• pahapena
        tuputuu kirjoitti:

Kaikkea hassua sitä ihminen saakin aikaiseksi. Nuo voi vielä laittaa nuoruuden piikkiin, mutta aikuisena tehdyt mokat todella hävettävät.

näin "vanhana" sitä koittaa skarppaa liikaa ja tulee välil tahattomii mokii,mut jos lähtee relax liikkeelle kaikki menee jees ;)

• Miksi !
        tuputuu kirjoitti:

Miksi ?

• laukeaja...

Olin nuori ja kokematon naisten suhteen.
      Ravintolassa tapasin ns. elämäni rakkauden. Kuinka ollakkaan olin saanut puhuttua hänet jatkoille kotiini. (kumpoikahan oli tehnyt sen puhumisen?) Jossain vaikeessa olimme kuitenkin paneskelemassa. Olin jo kuppilassa niin jännittynyt että piti ottaa paukkuja ja nyt tilanne kostautui. Kun laukesin alla olevaan naiseen niin samalla minulta tuli oksennus. Kaikki nakkarin kamat ja muut tuli allamakaavan naisen päälle. Nainen kävi ymmärrettävästi kuumana, muustakuin kiihoituksesta. Käytyään suihkussa se lähti enkäole sen jälkeen kuullut mitään. vieläkin harmittaa sillä se nainen olli oikeaisi mukava mutta minä olin kokematon ja ryyppäsin jännitykseeni liikaa.
      Kun häpeissäni panin täkin pesukoneeseen niin se jumittui. Tilannetta pelastava äitini kyseli hankalia kysymyksiä miksi täkki on pesukoneessa. jotain kumminkin keksin eikä tilanne tullut äidin tietoon.
      Nyt voin kertoa kun tapauksesta on pitkä aika.

• Voi voi, kyllä se on kovaa olla nuori ja urospuolinen:D

• Jep.
        tuputuu kirjoitti:

Voi voi, kyllä se on kovaa olla nuori ja urospuolinen:D

etusivulle!

Mutta itte noloja tilanteita vähän:)

• Jep. kirjoitti:

etusivulle!

Mutta itte noloja tilanteita vähän:)

Noloja tilanteita sattuu kaikille, osa vain ei kehtaa niitä tunnustaa...

• .

ihan perseestä, joten laitoin miinusta perään

• Täällä on muutkin höpisseet. Luitko myös heidän kommenttinsa?

• pahapena

käyny miäletön flaksi,ku ei oo tapahtunu mitään nolostuttavaa,ihan katteeks käypi ;)

• meen elokuviin ny

Aivan tyhjänjänpäiväista ja mitäänsanomatonta lässytystä. Alusta ja lopusta olen lukenut muutaman jutun ja sit mielenkiinto lopahti. Osa jutuista ei edes totta vaan sepitetty ketjun jatkoksi pysykseen hengissä. Jatkakaa vain niin ilta kuluu turhuuden lumoissa.

• Kihloihin 28.1.1978
        meen elokuviin ny kirjoitti:

Aivan tyhjänjänpäiväista ja mitäänsanomatonta lässytystä. Alusta ja lopusta olen lukenut muutaman jutun ja sit mielenkiinto lopahti. Osa jutuista ei edes totta vaan sepitetty ketjun jatkoksi pysykseen hengissä. Jatkakaa vain niin ilta kuluu turhuuden lumoissa.

Saimme kummitädiltäni kihlalahjaksi kahvikuppeja. Kun tarkemmin tutkin niitä, huomasin, että ne ovat eri paria, siis kuppi ei sovi lautasen syvennykseen. Mietin kauan, kehtaanko kysyä asiasta. Rohkaisin mieleni ja huomautin, että huomasitko/ostitko vahingossa epäsopivat parit. Kyllä menin hämillenii, kun täti vastasi saaneensa ne halvalla alennusmyynnistä, ostaessaan tiennensä asiasta. Otti sitten muistaakseni lahjan takaisin ja vaihtoi johonkin toiseen.

• olisit vaan osoittanut ihmettelijöille lähintä valvontakameraa ja todennut: olette piilokamerassa:DD

• Heh, tuo pitääkin muistaa. Minä kun joudun jatkuvasti noloihin tilanteisiin:)

• ibiza2010

Mikä miinus-jupakka tästä tuli, kun joku rohkea uskalsi kertoa jotain? hävetkää te moralisoijat. kiitos plussista... vaihteeksi!

• pahapena

Suotu se kunnia,aina ku jotain kirjotan miinuksii ropisee.

• Luulisin että tällä foorumilla on totuttu häiriköihin ja miinustelijoihin ihan joka palstalla.

• hummeriheippa
        tuputuu kirjoitti:

Luulisin että tällä foorumilla on totuttu häiriköihin ja miinustelijoihin ihan joka palstalla.

Entä nuo vieraat:)

• sattunut...

itselleni vaikka kirjan kirjoittaisin niistä. Heti muistuu yksi sellainen kun aikoinani kävin turkin antaliassa ja ensimmäisenä iltana lähdin kaupungille sekkailemaan ja rahaakin vaihdoin vähän. Vaihto kurssista ei ollut niin tarkkaa tietoa mutta varovaisena matkailijana sujautin enimmän osan rahoista vasemman jalan sukan varteen. Nälkä alkoi kurnimaan mahassa niinpä kävin ravintolassa syömässä ja laskua kun ei tullut pöytään niin ajattelin maksaa lähellä ulko-ovea henkilökunnalle. Seisoskeli siinä monta miestä huomatakseen että taskussani olevat rahat eivät riitäneetkään laskuun. Olisin halunnut painua maan alle kun siinä sitten täytyi alkaa kaivelemaan seteleitä sukan varresta kaikkien katsellessa.

• Hah-hah-haa ...

Sori vaan, että en ymmärrä, mitä noloa tässä tilanteessa on. Sinähän et sitä aiheuttanut vaan tuulenpuuska. Se oli vahinko, joka onneksi päättyi hyvin, ei tullut sen suurempaa vahinkoa kuin takkisi tärveltyi. Eivätkö nolotukset synny aina tilanteista, joissa itse möhlii ja mokaa. Itse olen nolojen tilanteiden mestari, niin kokenut, että ne eivät enää tee muuta kuin naurattavat ja kyllä niille naurettu onkin. Kasvattavat luonnetta.

• Jarkoffi

Muutama vuosi sitten olin leikkauksessa. Siitä toivuttuani kerroin isoon ääneen tutulle kassaneidille että olin ollut väliLIHAN pullistuman takia leikkauksessa vaikka tottakai kyseessä oli väliLEVY.. voi apua niitä osakseni saaneita katseita...............

• teet sen nyt.

• 2525215125125
        kirjoitti:

teet sen nyt.

no hui, olipa kerrassaan pelottava tarina!

• = )
        2525215125125 kirjoitti:

no hui, olipa kerrassaan pelottava tarina!

Olin kultaisella 80-luvulla jonossa erään hotellin yökerhoon. Jono oli pitkä kuin nälkävuosi ja yhtäkkiä sain mieleeni loistoidean. Hotellin pääovella ei oolut lainkaan jonoa ja aioinkin "oikaista" hotellin puolelta yökerhon puolelle! Puolivälissä hotellin tuulikaappia ymmärsin suunnitelmani mahdottomuuden. Tein u-käännöksen ja säntäsin nopeasti takaisin ulos. Liukuovet 9oli juuri sulkeutumassa edessän ja silti yritin urheasti hotellista ulos. No, pääni jäi siihen ovien väliin ja sain itse aivan hysteerisen naurukohtauksen tilanteessa ja uskotte varmaankin jonossa olevien humalaisten ihailevat katseet ja aplodien kovuuden! = )
        Tottakai herrasmiehenä kumarsin kaikille ja palkinnoksi pääsin jonon kärkeen kun, niin kovasti kuulemma yritin!
        Aika kultaa muistot = )

• Näin kävi
        = ) kirjoitti:

Olin kultaisella 80-luvulla jonossa erään hotellin yökerhoon. Jono oli pitkä kuin nälkävuosi ja yhtäkkiä sain mieleeni loistoidean. Hotellin pääovella ei oolut lainkaan jonoa ja aioinkin "oikaista" hotellin puolelta yökerhon puolelle! Puolivälissä hotellin tuulikaappia ymmärsin suunnitelmani mahdottomuuden. Tein u-käännöksen ja säntäsin nopeasti takaisin ulos. Liukuovet 9oli juuri sulkeutumassa edessän ja silti yritin urheasti hotellista ulos. No, pääni jäi siihen ovien väliin ja sain itse aivan hysteerisen naurukohtauksen tilanteessa ja uskotte varmaankin jonossa olevien humalaisten ihailevat katseet ja aplodien kovuuden! = )
        Tottakai herrasmiehenä kumarsin kaikille ja palkinnoksi pääsin jonon kärkeen kun, niin kovasti kuulemma yritin!
        Aika kultaa muistot = )

Itselleni kävi siten, että 60 luvulla kun vielä tupakoin, olin lähdössä Tampereelta junalla ja siinä asemalaiturilla vetelin henkosia junan lähtöön. Konnarin heilautettua veturinkuljettajalle lähtömerkin, minäkin pudotin natsan ja hyppäsin vaunuun. Istuessani sitten vaunun penkissä, neenään kantautui kitkerää savunhajua, ajattelin sitä veturin aiheuttamaksi, silloin oli vielä ne kunnon höyrylokomotiivit.
        Sitten alkoi nilkan seutuvilla tuntua poltetta, se natsapahalainen oli jäänyt housunlahkeen upslaakiin (käänteeseen) ja kytenyt siellä.
        Siitä lähtien olen aina pukua teettäessäni tilannut kahdet housut takin kanssa!

• tekstaritohelo
        = ) kirjoitti:

Aika kultaa muistot = )

Ystäväni myöhästyi sovitusta tapaamisesta kaupungilla ainakin 20 min. Myöhemmin lähetin toiselle ystävälle tekstarin tyyliin "niin X:n tapaista olla myöhässä..." mutta vahingossa olinkin lähettänyt sen juuri tälle myöhästyneelle ystävälleni! Kyllä nolotti! Soitin heti perään ja pahoittelin.. hyviä ystäviä ollaan edelleenkin :))

• Parasta lajia huumor

Sait pojon, päivän naurut ulostui tästä jutusta, heh.

• jouvaa

Hei!
      Olin nuori alle kaksikymppinen silloin kun poltin (ole onneksi päässyt eroon). Olimme aamulla klo 06.30 menossa töihin poikaporukalla. Sätkät suussa tietenkin. Heitin natsan menemään ja se meni vahingossa pari metriä edellä kävelleen ruovan kassiin. Eipä olut nuorella jätkällä luontoa mennä sanomaan, että "sainko natsani teidän kassista". Siinä kävelimme reippaasti rouvan ohi. Kassista nousi savua ja nolotti mahdottomasti, oikestaan vieläkin. Näinkin voi sattua vaikka ei tekisikään ilkivaltaa tarkoituksella.
      Terveisin
      JouVaa

• Maikki,

Tai pierunpidätys-nolotusta paremminkin. Mulla on joskus kauheita ilmavaivoja ja ei tietenkään viitsi joka paikassa kaasuja päästellä vaikka tiedän että terveellisempää on päästää kun pidättää:=)
        No tää tapaus sattui keskikaupungilla, alkoi suolistossa tuntua sellaista painetta että kohta pärähtää jos kävelyä jatkan ja porukkaa lappoi eestä ja takaa joten pakko oli pysähtyä "ikkunaostoksille"! Ja sehän sattui olemaan sex-shop tietysti:=) Ja siinä tiukkasin pakaroita yhteen muutaman kymmenen sekuntia ja tietysti siihen pöllähti entiset naapurit, vanhempi pariskunta toivotellen hyvät päivät ja jäivät juttelemaan. No, tietysti yritin "viedä heitä sivummalle" siitä ikkunan edestä ja silloin se tapahtui. Eipä pakarat voineet pierua pidätellä ja oikein äänekäs ja pitkä pieru kyllä kuului koko korttelille.
        Jäi juttutuokio lyhyeksi ja kyllä hävetti!!!!!!!!!!!

• On se paukku:)
        Maikki, kirjoitti:

Tai pierunpidätys-nolotusta paremminkin. Mulla on joskus kauheita ilmavaivoja ja ei tietenkään viitsi joka paikassa kaasuja päästellä vaikka tiedän että terveellisempää on päästää kun pidättää:=)
        No tää tapaus sattui keskikaupungilla, alkoi suolistossa tuntua sellaista painetta että kohta pärähtää jos kävelyä jatkan ja porukkaa lappoi eestä ja takaa joten pakko oli pysähtyä "ikkunaostoksille"! Ja sehän sattui olemaan sex-shop tietysti:=) Ja siinä tiukkasin pakaroita yhteen muutaman kymmenen sekuntia ja tietysti siihen pöllähti entiset naapurit, vanhempi pariskunta toivotellen hyvät päivät ja jäivät juttelemaan. No, tietysti yritin "viedä heitä sivummalle" siitä ikkunan edestä ja silloin se tapahtui. Eipä pakarat voineet pierua pidätellä ja oikein äänekäs ja pitkä pieru kyllä kuului koko korttelille.
        Jäi juttutuokio lyhyeksi ja kyllä hävetti!!!!!!!!!!!

pieruun kulminoituu salainen ilo, vahingon ilo, nauru, huumori, nolous ja häpeä:)

• Olemme joskus 70-luvulla keikalla ja aloitimme kuten aina valssilla Metsäkukkia, ja kesken kappaleen eräs vanha herrasmies kaatui keskelle tanssilattiaa, aloin soittaa Jaakko kultaa, herää jo. Mutta mies kuolikin sihhen lattialle sydänkohtaukseen, ja järjestäjä keskeytti koko illan tanssita. Kyllä hävetti, luulin miehen oleen pikku hiprakassa. Tanssit loppuis siihen, eikä yleisö vaatinut lippurahoja takaisin, vaan poistuivat paikalta. Oli mieleenpainuva keikka sekin, mutta ainoa lohtu oli, että todennäköisesti mies nukkui pois onnellisena.

• Minulla itse kävi yhtenä kesänä vähän samalainen tapaus, mut kyseessä ei ollut takki joka palo
      vain passi, eikä sekään kokonaan.

Käveltiin kavereiden kanssa kotio päin, oli kesä ilta. Meitä oli neljä henkeä ja kaksi käveli edellä, ja minä toinen kaveri takana päin, meillä oli jonkin verran välimatkaa. Satuin kuulemaan kun yksi kavereista puhui minusta hieman ilkeästi, vaikka me kaksi takana tulijaa puhuimme koko ajan, minulla sattui olemaan rööki kädessä, jonka oli melkein poltettu loppuun asti. Minä viskasin tupakan sekä tulipään kaveria kohden joka puhui minusta ilkeästi, enkä ajattellut sen enempää ja matka jatkui.

Minulla ei ole yleensä mikään hyvä sihti ole, mutta tällä kertaa kävi säkä. Minun kaverilla oli käsilaukku, joka sisälsi rahapussin, avaimet, hajuvettä sekä passin, matkan jatkuessa hieman eteenpäin, rupeaa kaverini yllättäen penkoon kassiaan, kun sieltä tuli savua.

Saimme edellä menijät kiinni, kun rupesimme ihmettelemään, mitä he oikein touhuavat. Minun kaveri penkoi laukkaan ja puhui lakkaamatta siitä, että sieltä tulee savua, no hän kaivoi ihan koko kassin tyhjähksi kunnes löysi passinasa jossa oli pieni savuinen reikä, onneksi ei mitään kamalempaa tapahtunut, mut ainakin oppi pitään suusnsa kiinni. Hehe...:D :D

• Noloton

Tämä juttu olisi 'nätimpi', kalskahtaisi kivemmalta, jos sinä olisit tunnustanut, sanonut ja kertonut; miksi, miten, mitä varten noin kävi, jos kävi. Tarinaan tulee ilkeä sivujuonne, jos ei uskalla selvittää tilannetta ja vielä naureskelee perästäpäin, edessä kulkevan kommentit eivät siis olleet ihan aiheettomia. Vai ? Mokiensa kunkuksi pääsee vain sillä viisiin, että uskaltaa sanoa ääneen mitä on tehnyt, oli se moka tai mikä muu nolotus tahansa.

• Onnen kerjäläinen

Otan joskus vahingossa puhelun väärälle ihmiselle, kun kuulen vastaajan äänen, huomaan että huti tuli, niin yleensä ensin pääsee nauru. Joskus hämmästyksestä, että vastaaja onkin joku muu kuin piti, naurua ei meinaa saada katki, miltähän vastaajasta tuntunee.

Onneksi kuitenkin on naurun taito, silloin sitä tarvittiin oikeasti, kun treffisivuilta bongattu tyyppi teki oharit, koetin soittaa perään ja selvittää, estääkö pupu pöksyissä tapaamisen kokonaan. Numero sattui olemaan muista yhteyksistä tutuksi tulleen kaverin numeron vieressä ja pimeässä autossa valitsin sen, väärän numeron.

Ehdin jo selitelläkin, ennen kuin aloin epäillä hiljaisuutta, ja kysyin, kukas siellä nyt onkaan. Mua ei usein hävetä, silloin nolotti pikkuisen, silti, vaikka nauraminen ei meinnannut loppua ollenkaan. Ja nauratti silti, vaikka se hemmetin treffityyppi otti aivoon, kaikenlaisia kykenemättömiä lupaustensa täyttämiseen sitä on.

• ed23s

Eilen tuli Taistelulentäjät telkasta. Kts Yle-arena. Hornet-lentäjä harjoittelee vedestä pelastautumista ja ei saa pelastusliiveihin ilmaa. Kaveri tulee kouluttaja luokse ja valittaa kovaan ääneen, että liivit ei toimi vaikka melkein revin laukaisunarun irti. Kouluttaja marsiin Hornet lentäjän luokse ja saa yhdellä vetäisyllä liivit täyttymään ja toteaa: "Vedä narusta". Mahtaa kaveri nolottaa hiukan.

http://areena.yle.fi/video/1648003

• tyär...

tässä mennä vuosina oltiin porukalla juhlimassa ja siinä kun oltiin pohjia otettu tarpeeks (liiaksikin) nii päätettiin yhdessä tuumin tilata reteesti taksi kaupungille ja baareileen...taksikuski oli mahottoman ynseä ja ei selvästikkään kaivannut juttukaveria...noh kuitenkin perille päästyämme minä nojauduin ulkopuolelta vänkärin puolen ikkunaa kohden maksaakseni taksin kaikkien edessä, polleana tietenkin koska ravintolan edessä oli hirmuiset jonot ja kaverit piti huolen siitä että meidät varmasti huomattiin...siinä nojautuessani taksikuski päräytti sähköllä toimivan ikkunan kiinni koska joku oli jo sen taksin maksanu...mullahan tietenkin nii huono tuuri että nokka jäi perskeles sen taksin ikkunan väliin ja murtui...kuski ees huomannu koko asiaa ku kerkes hiiren verran liikkuakin...sen (ja monien ärräpäiden) jälkeen kuski räjähti hervottomaan röhönauruun ja kyyneleet silmissä ojensi minulle takaisin summan minkä kaverini oli pulittanut kyydistä...sillesti! :)

• ja pari naista

alkoi nauraa. Toisella oli läppäri sylissä.

• Mehtääläin

Kuljeskelin Iso-Ropalla haukkasin makkaraa.samalla tuntui jotenkin nuo verkkarin housun oli valumassa kohti polvia.Niin alla oli kunnon Nansot
        JK:pikkujuttu mutta "kummiskin",sillee...

• oki.doki

täällä...

• perästä kuului

Joskus rippikoulikäsenä kun oli pakko käydä kirkollisissa tapahtumissa, niin oli joku messu ja kirkko täynnä väkeä. Kavereiden kanssa alettiin naureskella jotain ja multa pääsi äänekäs pieru!! Monet lähistöllä kääntyi katsomaan, eikä ollu vaikee arvata keltä se oli päässy kun olin ihan punasena!

• huomannut2

Tämä ketju on ostikoitu: "Nolojen tilanteiden mies." Ketjun aloittajahan on nainen! Viime viikollakin oli ketju, jossa miesaloittaja kertoi sinkkumiehen elämän rankkuudesta ja kysyi ketjussaan, että onko sinkkumiehen elämä rankempaa, niin eiköhän ketjuun vievä otsikko ollut leitettu muotoon "Sinkkumiehillä helpompaa?".

Kyllä huomaa, että näiden etusivun otsikoiden takana on nainen, kun kaikki käännetään miestä vastaan, ja aihe ihan päälaelleen aloittajan viestin kanssa, oli sitten aloittajan sukupuoli mikä tahansa.

• Ajatusta lukemiseen

Kertooko naiseudesta nimimerkki vai "käsiveska" ? Unohdatko, että nykypäivänä on vain henkilöitä, nainen voikin olla mies tai päinvastoin. Mutta jooo, olet oikiassa sillä viisiin, että täällä on aika paljon tuollaisia huolimattomasti ajateltuja tarinoita ja se taas pistää miettimään, ovatko ne ihan oikeita ja aitoja ihmisten juttuja vai tekemällä tehtyjä, jotta saadaan närkästyneitä kommentteja aikaiseksi. Muutenhan kukaan ei vastaisi / kommentoisi, jos aloittajan texti ei jollain lailla 'hyppäisi silmille'.

• peruukkien vihaaja?

No. Olin pieni, joku 11-12v ehkä. Olin isosiskojen mukana heidän kavereiden luona viettämässä leffailtaa. Yksi näistä kavereista (tyttö) käytti aina peruukkia, koska hänellä oli ollut pienenä joku sairaus, jonka takia oli menettänyt kaikki hiukset.
      Tiesin peruukista ja niin varmaan kaikki muutkin. No, katsomamme leffa oli se Romeo ja Julia missä on Leonardo DiCaprio, eli moderni versio tarinasta. Siinä Romeon serkku oli transvestiitti, eli mies joka oli pukeutunut naisten vaatteisiin ja oli joku violetti peruukki päässä. Oli huvittava kohtaus menossa ja naureskelimme sille. Päätin sitten olla nokkela ja ilmaista huvittuneisuuteni ja tokaisin "Vitsin peruukkipää!"
      Hiljaisuus.... Tajusin mitä olin sanonut ja että peruukkipäinen tyttö oli läsnä. Kukaan ei sanonut mitään tai nauranut. HYVIN kiusallinen hetki. Hävetti aivan infernaalisen paljon!!! Ja vielä montamonta vuotta sen jälkeenkin kun tilanteen muistin... Nyt kun siitä on jo yli 10 vuotta, voi Ehkä jo nauraakin. :D

• otettua kaljasuihku, kun tölkki putosi maahan ja sai reiän.
      Sen jälkeen ei kaupoissa enää viitsinytkään kierrellä.Aika hyvän hajuinen oli vaatetus hällä...

• Olen kaupan

...humalassa tule puhuttua hölmöjä, senhän tietää kaikki. Mutta yksi keskusteluni nolottaa edelleen vuosien jälkeenkin.

Olin tilaamassa baaritiskillä juomaa ja viereen tuli nuorempi miehenkilö, jonka kanssa aloimme keskustella paukkuja odotellessa. Aiheena ikuisuus aihe: miten kaikki onkaan kallista. Kerroin kuinka olimme päässeet kokouksen rinnalla ilmaiseksi kyseiseen yökerhoon, jota en arvosta niin paljoa, että viitsisin siitä maksaa sisäänpääsyä ja puhuimme bändien keikkojen kalleudesta pilaamassa monilta mahdollisuuden kulttuuriharrastuksiin. Ihan yhtäkkiä mies tarttuu minua kihlasormuksesta, ravistaa sitä ja sanoo: "tuo on niin häpeäksi tälle" ja lähtee tuohtuneena pois. Ihmettelin että mitä helkuttia, en todella -onnellisessa suhteessa elävä ihminen- yrittänyt edes flirttailla tai mitään. Asia jäi vaivaamaan ja myöhemmin yöllä kotona kävin mielessäni läpi keskustelua ja yhtäkkiä sen tajusin. Mies närkästyi, ymmärsi siis väärin ihan vilpittömästä tokaisusta :"Paljonkos sinä olisit valmis maksamaan yöstä?"

Kyseisen yökerhon maksullisella puolella, jonne olimme siis päässe ilmaiseksi sinä iltana, esiintyi yö-yhtye. Ja kysymykseni, joka oli ilmeisen huonosti muotoiltu, viittasi siis siihen, että minä olin kyseisen bändin nähdäkseni valmis maksamaan sen tasan nolla euroa ja kiinosti olisiko toinen voinut maksaa sen näkemisestä jotain.

Annoin kuvan itsestäni siis hyvin halpana, ensin mainostan ettei mikään saa maksaa paljoa ja sitten tarjoan itseäni...

• pikkufirman pomo

50-v-syntymäpäiväni oli joku aika sitten. Heräsin aamulla, mutta vaimo ei onnitellut saatikka antanut lahjaa. Hän ei sanonut minulle edes huomenia. Ajattelin, että unohtanut ilmeisesti, mutta lapset varmaan muistavat. Sitten hekin heräsivät, mutta eipä heistäkään kumpikaan sanonut mitään.

Menin toimistolleni; pettyneet vanhan miehen fiilikset. Toimiston ovella sihteeri huikkasi: "Huomenta pomo, ja oikein hyvää syntymäpäivää!" Olo alkoi heti tuntua paremmalta ja uppouduin töihini.

Alkuiltapäivästä sihteerini koputti oveen ja sanoi: "Tänään on syntymäpäiväsi, mentäisiinkö lounaalle sen kunniaksi?"

Niinpä mentiin pieneen mukavaan vasta avattuun bistroon Fredalle. Joimme shampanjaa, lounas oli mainio, ja meillä oli hauskaa. Sen jälkeen oli tarkoitus vielä toimistolle, mutta hän sanoi: "Tarvitseeko meidän enää palata toimistoon, kun on niin nätti päiväkin?"

"Ei välttämättä", minä vastasin, ja hänpä ehdotti visiittiä asunnolleen.

Niin sitten tehtiin, ja otettin asunnolla lisää shampanjaa ja juteltiin mukavia. Sitten hän sanoi käyvänsä vaihtamassa päälle jotain mukavampaa, jos minulle sopii. Vastasin tietenkin myöntäväsi.

Hän meni makkariin ja tuli muutoman minuutin päästä takaisin suuri syntymäpäiväkakku mukanaan. Hänen perässään tulivat vaimoni, molemma lapseni ja joukko ystäviä ja liiketuttuja laulaen: "Paljon onnea vaan".

Ja siinä minä istuin, sohvalla munasillani.

• :)

Ja tarina eteni...kuinka?

• Hah !

Kiva juttu mutta mielikuvitustarina. Tai sitten sinun sihteerisi on myös sinun sukulaisesi tai muuten hyyyvin läheinen henkilö. Siis tarkoitan muuten kuin ...

• meilläpäin

jos istuskellaan munasillaan naisen makuuhuoneessa, ei kakkuja odotella vaan nautitaan tortusta

• tortunvääntäjä:D
        meilläpäin kirjoitti:

jos istuskellaan munasillaan naisen makuuhuoneessa, ei kakkuja odotella vaan nautitaan tortusta

tulee vastaan harmaa arki, saa istua munasillaan makuuhuoneessa aivan rauhassa ja torttua ei tipu:))) (saati kakkuja).

• meilläpäin
        tortunvääntäjä:D kirjoitti:

tulee vastaan harmaa arki, saa istua munasillaan makuuhuoneessa aivan rauhassa ja torttua ei tipu:))) (saati kakkuja).

vaihdetaan silloin torttu/kakku tuoreempaan

• tortunvääntäjä:D
        meilläpäin kirjoitti:

vaihdetaan silloin torttu/kakku tuoreempaan

että niin olen itsekin tehnyt:)

• meilläpäin
        tortunvääntäjä:D kirjoitti:

että niin olen itsekin tehnyt:)

sitä kutsutaan sinnikkyydeksi

• ei kannata.
        meilläpäin kirjoitti:

sitä kutsutaan sinnikkyydeksi

tosi huonoa sinnitellä puutteessa.

• meilläpäin
        ei kannata. kirjoitti:

tosi huonoa sinnitellä puutteessa.

ei sinnitellä puutteessa, vaihdetaan vain torttu/kakku tuoreempaan. Sitä kutsutaan sinnikkyydeksi

• jeys.
        meilläpäin kirjoitti:

ei sinnitellä puutteessa, vaihdetaan vain torttu/kakku tuoreempaan. Sitä kutsutaan sinnikkyydeksi

hyvä meininki oikea linja.

• isonfirmansihteeri

Tuo 50-v juhlajuttu on kulunut vanha vitsitarina, johon olen törmännyt ensi kerran jo muutama vuosi sitten netin vitsipalstoilla... eli hyvä yritys, en mennyt halpaan :-)
        Aika epäuskottava muutenkin.

• naputtelija.

naputtelin tähän taas hiukan lukijoita ajankulukseni.

• nuorinainen**

voi sua:) empä enää "isottele" mun noloja tilanteita, ku toi oli jo nii hauska! :) :D En taia olla maailman ainut tohelo. : DD

• noloa:D

onhan se hävettävää mutta ei sitä itse voinut huomata:( mutta mulle on sattunu vuosien varrella nolompia juttuja:D mutta älä suotta häpeä:)

• uutupuputu

kuka mulkku feikkaa noita lukija määriä? Uuputuupu itse varmaan? Onko hauskaa rukata lukijamäärät täysin mahdottomiksi? NO, huuhaata on sekin.

• laskuri.kom.
        uutupuputu kirjoitti:

kuka mulkku feikkaa noita lukija määriä? Uuputuupu itse varmaan? Onko hauskaa rukata lukijamäärät täysin mahdottomiksi? NO, huuhaata on sekin.

suomi24 etusivulla, kyllä ne ovat aitoja lukija määriä, ei rukattuja.

• Nolojen tilanteiden.

Matkalla kauppaan huomasin, että tukka oli jäänyt kampaamatta.

• Jäätynyt_Pää.

että tukka oli jäätynyt kun lähdin suoraan saunasta.

• tuputuu.

oMPA typeriä vastauksia :D

Nauran, kuinka idiootteja vastaajat voivatkin olla.

• Catalina--

Astuin ruuhkabussista ulos ja housuni tipahtivat. (Vyö ei ollut kunnolla kiinni =D)

• veera :)
        Catalina-- kirjoitti:

Astuin ruuhkabussista ulos ja housuni tipahtivat. (Vyö ei ollut kunnolla kiinni =D)

Mä menin 3T ratikkaan eirassa ja mul oli minihame päällä. No sit yks vitun pappa huomas...vai olik se joku mummo...et mul ei oo alushousui. Vähän mä repesin mut mä en välittäny muuten.

Mä huusin siel ratikas et mä oon sivistyny ja pukumiehen vaki pano ja et mul on diplomaattiset tsänssit :)

• .,no on minullekin jotain sattunut .,
      taisin olla vielä ala-asteella kun jouduin vuorollani käymään hammaslääkärillä, tällä kertaa piti käydä eri hammaslääkärillä kuin aiemmilla kerroilla. Minulla oli katuosoite, mutta kun saavuin paikalle niin siitä ei ollut mitään hyötyä talossa oli kaksi tasannetta joissa molemmissa oli ovia. Noh, alemmasta löysin sopivan näköisen oven, ja sisältä se näyttikin ihan joltain hammaslääkärin vastaanotolta., ketään ei kuitenkaan näkynyt joten hiivin peremmälle ja etenin käytävää, aloin epäillä ettei tämä ehkä sittenkään ole hammaslääkäri ., kurkistin sitten jostain ovesta ja siellä valkotakkinen nainen jutteli jonkun toisen naisen kanssa ,. päätin livahtaa äkkiä ulos ja kuulin jonkun kysyvän takanani että "kuka tuo oli" tai jotain vastaavaa ., vasta kun olin poistumassa niin havaitsin kyltin jossa luki ÄITIYSNEUVOLA .,
      no sitten kerran menin suihkuun kovassa kiireessä ja aikaa säästääkseni päätin saippuoida molemmat jalkaterät samalla kertaa ., tämän toimeenpanosta ehti kulua pari sekuntia niin lensin selälleni ja saldona oli iso lommo lämpöpatterissa, vääntynyt hana ja seinään ruuvattu saippuateline sai myös siipeensä ., itse selvisin säikähdyksellä .,
      ja kerran koulussa käytin vähän aikaa vitivalkoisia housuja, ja sattui tulemaan vatsavaivoja ., kotona huomasin että persauksessa oli ruskea läikkä ., sen jälkeen en ole ikinä käyttänyt valkoisia housuja .,
      ja huono suuntavaistoni on monesti johtanut noloihin tilanteisiin ., intissä olimme yöaikaan liikkeellä ja olin unohtanut ruokatarvikkeet teltalle ., päätin lähteä hakemaan niitä yön pimeydessä mutta eksyin hieman ja kävelin tien varteen valmiiksi asetetun harjoitusmiinan laukaisunaruun ., sen pamauksen jälkeen päätin luopua aikeestani ja hiippailin takaisin muina miehinä ., ja intissä kävin kerran yöllä kakkimassa ja luulin löytäneeni tarkoitusta varten kaivetun "kakkapoteron" mutta aamun valjettua huomasin että se olikin jonkun toisen itselleen kaivama lumipotero .,
      kerran sitten olin menossa lähijunaan ja istuin tyhjään vaunuun ., ihmettelin kun ihmisiä kulki jatkuvasti mutta kukaan muu ei siihen vaunuun noussut ., sitten lähtöaika tuli ja meni ., käppäiliin takaisin laiturille ihmettelemään ja huomasin että oikea juna oli lähtenyt kauempaa raiteelta ja minä olin istunut jossain vuoroaan odottavassa junassa jota ei näkynyt edes lähtöluettelossa .,

• hieno homma

Tuputuu.;)

• up.

up

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      17
      2214
    2. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      84
      2200
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      10
      1486
    4. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      101
      1417
    5. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1320
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      147
      1216
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      255
      920
    8. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      78
      899
    9. Omalääkäri hallituksen utopia?

Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha
      Maailman menoa
      173
      884
    10. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      63
      874
    Aihe