siis minun mielestäni sellaiset bond-leffat, joissa on ollut ns. "tavallinen" pahis, ovat olleet parhaita. tämä kuolema saa odottaa oli aivan liian epätodellinen ja sen takia se ei oikein miellyttänyt. ja miksi siinä oli liikaa älyttömiä sotakohtauksia? jotain rajaa..
mitä muut on mieltä?
seuraava bond-leffa
3
316
Vastaukset
- jenssi
kuka tykkää mistäkin...milloin Bondissa on muka sitten ollu tavallinen pahis? Eiks ne kaikki ole kuitenkin maailmanvalloitusta harkinneet :) paitsi Daltonin Bondeissa, mutta Daltonin Bondilla oli henkisiä ongelmia - Bond on elämää suurempi hahmo ja pahistenkin kuuluu olla sen mukasia...
tosin Die Another Day:ssa mua kökkös aika paljo se 'näkymätön' Aston Martin. Jotain rajaa tollaseen kyllä.
mutta toisaalta, Halle Berry oli mahtava eikä Piercessä ole valittamista :)- arse
Kyllähän tuossa viimeisessä Kuolema Saa Odottaa mentiin ehkä hieman överiksi(todellakin se näkymätön auto oli hieman liikaa)mutta on se silti varsin viihdyttävä Bond mielestäni.
Toki toivoisin,että seuraava olisi hieman realistisempi kuten esim.Erittäin Salainen oli yliampuvan Kuuraketin jälkeen.
Brosnan tekee hyvää työtä Bondina.Mielestäni se voisi tehdä seuraavankin jälkeen vielä yhden(??). - jenssi
arse kirjoitti:
Kyllähän tuossa viimeisessä Kuolema Saa Odottaa mentiin ehkä hieman överiksi(todellakin se näkymätön auto oli hieman liikaa)mutta on se silti varsin viihdyttävä Bond mielestäni.
Toki toivoisin,että seuraava olisi hieman realistisempi kuten esim.Erittäin Salainen oli yliampuvan Kuuraketin jälkeen.
Brosnan tekee hyvää työtä Bondina.Mielestäni se voisi tehdä seuraavankin jälkeen vielä yhden(??).Niin minustakin, Brosnan ei näytä yhtä vanhalta kuin Rooger oli tehdessään viimeisen tai kun Connery teki Timantit ovat ikuisia, mies oli nelikymppisenä auttamattomasti muinaisen näköinen, kun vertaa minkänäköinen se on nyt!!
Die Another Day oli erittäin viihdyttävä ja pidin elokuvasta todella, itseasiassa paranee joka katselukerralla, tosin se näkymätön Aston on vieläkin hieman kökkö vaikka kommenttiraidalla itsekukin yrittikin vakuuttaa ettei se ihan utopiaa ole..hmm. Mutta Brosnan jatkakoon Bondina, en ainakaan itse keksi hyvää seuraajaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2652764Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka182210Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1001615Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081323- 541239
- 681223
- 521129
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751093