Olen yrityksessä pienomistaja, eli mukana osakeyhtiössä jossa kaksi muuta osakasta on pääomistajia ja samasta perheestä. Yritys on velaton, mutta yritys omistaa työkaluja joilla on onkinlainen arvo.
Itse olen ollut siellä vain työntekijä.
Itse olen jo toisella työssä, mutta nämä pääomistaja ilmoittiva tekstiviestillä että yritys laitetaan 2 vuodeksi pöytällaatikkoon ja yrityksen kiinteä omaisuus suiirretään säilytykseen perheen omaan varastoon.
Kyseessä on rakennusalantyökaluja (joilla on rahallista arvoa)
Neuvokaa nyt työmiestä hädässä. Eli itse ehdotin työkalujen myyntiä ja lopettamista koska yrtykselle ei ole edes jatkajaa enään. Mutta he eivät halua lopettaa vaan säilöä nämä työkalut omassa kodissaan missä tietenkin yksi pääomistajista asuu.
Keskusteuvälit ovat heihin aika poikki, ei minun puolelltani vaan heidän, keskustelu tapahtuu tekstiviestein. Eivät vastaa kun yritän soittaa tai kun olen lähestybyt sähköpostilla.
Voiko teistä kukaan neuvoa mitä tämä pöytälaatikkoon laittaminen käytännössä etenee ja tarkoittaa.
Sekä onko itselläni mitään oikeuksia? Pitääkö vain taipua heidän päätökseensä ja käteen ei jää työkaluakaan.
Onko netissä mitään paikkaa missä olisi ohjeet koko tästä pöytälaatikkoon laittamisesta tai jotain..
He eivät suostu osatmaan mua pois yrityksestään.. ISOJA neuvoja ja linkkejä netissä jos vaan osaatte antaa.. niin iso kiitos.
Työmies/osakas/pöytälaatikko ja ISO apua!
14
2489
Vastaukset
- Breal
Montako prosenttia omistat, paljonko on rahaa kiinni, ja paljonko on firman tasearvo? Etenkin ensimmäinen kohta on tärkeä.
- tymies/osakas
Omistan 30% ja 2 muuta jotka ovat samassa perheessä omistavat loput. Firma on velaton. Firman tilillä ei ole kuin muutama tonni (pakolliset kirjanpitoon menevät menot ym. vielä) Firman omaisuus eli koneet ja laitteet ym.. arvoltaan jotain 20 000. enkä oikeesti ole edes mitenkään kokonaan selvillä näistä kuvioista, kun olen se työntekijä, eikä ole paljon aiemminkaan niistä asiosita ollut kiinnostunt ja firma on toiminut 10 vuotta ja yhteistyö ja työt aina hoidettu eikä ole tarvinnut ns.. pelätä osakkuuskumppaneita..
Mutta nyt olen aivan pihalla. Eli kuka saa säilyttää nämä työkoneet ja laitteet sekä käyttävätkö ne jotka niitä säilyttävät. On tää elämä joskus xxxx - fgnghmg
tymies/osakas kirjoitti:
Omistan 30% ja 2 muuta jotka ovat samassa perheessä omistavat loput. Firma on velaton. Firman tilillä ei ole kuin muutama tonni (pakolliset kirjanpitoon menevät menot ym. vielä) Firman omaisuus eli koneet ja laitteet ym.. arvoltaan jotain 20 000. enkä oikeesti ole edes mitenkään kokonaan selvillä näistä kuvioista, kun olen se työntekijä, eikä ole paljon aiemminkaan niistä asiosita ollut kiinnostunt ja firma on toiminut 10 vuotta ja yhteistyö ja työt aina hoidettu eikä ole tarvinnut ns.. pelätä osakkuuskumppaneita..
Mutta nyt olen aivan pihalla. Eli kuka saa säilyttää nämä työkoneet ja laitteet sekä käyttävätkö ne jotka niitä säilyttävät. On tää elämä joskus xxxxAika heikoilla vähemmistöosakas on jos kaksi muuta osakasta on samaa mieltä keskenään.
Kannattaisi varmaan kysyä joltain joka oikeasti asioista jotain tietää, esim yritysjuridiikkaan erikoistuneelta lakimieheltä. Saattaa toki veloittaa muutaman satasen mutta muuten sinua saatetaan viedä kuin pässiä narussa.
Käytännössä siinä taitaa käydä niin että muut käyttää "seisovan yhtiön" omaisuutta muihin bisneksiin ja sinä jäät nuolemaan näppejä. Itse asiassa siinä käy niin että sinun varallisuus pienenee koko ajan kun firma ei tuota mitään mutta sen varallisuuden arvo laskee.
En ole varma mutta jotenkin tuntuu oudolta että yhtiön edes voi laittaa lepäämään jos siellä on taseessa varallisuutta. tilinpäätös ja veroilmoitus on joka tapauksessa tehtävä koska yhtiöllä on varallisuutta. - Työmies ja kärsivä
fgnghmg kirjoitti:
Aika heikoilla vähemmistöosakas on jos kaksi muuta osakasta on samaa mieltä keskenään.
Kannattaisi varmaan kysyä joltain joka oikeasti asioista jotain tietää, esim yritysjuridiikkaan erikoistuneelta lakimieheltä. Saattaa toki veloittaa muutaman satasen mutta muuten sinua saatetaan viedä kuin pässiä narussa.
Käytännössä siinä taitaa käydä niin että muut käyttää "seisovan yhtiön" omaisuutta muihin bisneksiin ja sinä jäät nuolemaan näppejä. Itse asiassa siinä käy niin että sinun varallisuus pienenee koko ajan kun firma ei tuota mitään mutta sen varallisuuden arvo laskee.
En ole varma mutta jotenkin tuntuu oudolta että yhtiön edes voi laittaa lepäämään jos siellä on taseessa varallisuutta. tilinpäätös ja veroilmoitus on joka tapauksessa tehtävä koska yhtiöllä on varallisuutta.Onkohan netissä missään sellaisia ohjeita tai neuoja että miten ja kuinka firma laitetaan pöytalaatikkoon.
Mulle on ainoastaan ilmoitettu tekstiviestein asiasta. Ei ole ollut mitään ns. yhtiökokousta tai muuta vastaavaa. Miten ihmeessä ne vaan saa päättää keskenään että firman työkalut heille säilytykseen ja sitten firma pöytälaatikkoon. Eikö ole mitään ohjetta että saisin edes 30 työkaluista säilyttää.
Olen yrittänyt netistä hakea jotain ohjeita että voiko ne ilman mitään yhtiökokousta vaan päättää asioista ja kun ei ole edes mitään mustaa valkoisella vaan ainoastaan tekstiviestein ilmoittelevat asioista.
voin kertoa että V.... ja paljon.
Jos joku vaan osaa neuvoa netissä linkin missä olisi osakeyhtiön pöytälaatikkoon laittamisesta jotain ohjeita tai neuvoja.. - Dkdksm
Työmies ja kärsivä kirjoitti:
Onkohan netissä missään sellaisia ohjeita tai neuoja että miten ja kuinka firma laitetaan pöytalaatikkoon.
Mulle on ainoastaan ilmoitettu tekstiviestein asiasta. Ei ole ollut mitään ns. yhtiökokousta tai muuta vastaavaa. Miten ihmeessä ne vaan saa päättää keskenään että firman työkalut heille säilytykseen ja sitten firma pöytälaatikkoon. Eikö ole mitään ohjetta että saisin edes 30 työkaluista säilyttää.
Olen yrittänyt netistä hakea jotain ohjeita että voiko ne ilman mitään yhtiökokousta vaan päättää asioista ja kun ei ole edes mitään mustaa valkoisella vaan ainoastaan tekstiviestein ilmoittelevat asioista.
Jos joku vaan osaa neuvoa netissä linkin missä olisi osakeyhtiön pöytälaatikkoon laittamisesta jotain ohjeita tai neuvoja..Kyllä tuo on sellainen asia joka yhtiökokouksessa pitäisi päättää. Varmista asia soittamalla kaupparekisterin neuvontaan ja kysy sieltä miten firma pannaan jäihin. Jos vaativat yhtiökokouksen mutta muut osakkaat on hoitaneet homman ilman sitä niin silloin ovat toimineet lain vastaisesti tai jopa väärentäneet yhtiökokous pöytäkirjan. Kysy kaupparekisteristä.
- Breal
Työmies ja kärsivä kirjoitti:
Onkohan netissä missään sellaisia ohjeita tai neuoja että miten ja kuinka firma laitetaan pöytalaatikkoon.
Jos joku vaan osaa neuvoa netissä linkin missä olisi osakeyhtiön pöytälaatikkoon laittamisesta jotain ohjeita tai neuvoja..Firman pöytälaatikkoon laittaminen tarkoittaa sitä että sillä ei ole toimintaa. Oletettavasti veroilmoitus aiotaan kuitenkin jättää, eli firma pysyy rekisterissä. Muutoin se pitäisi lopettaa ja omaisuus realisoida.
Et voi käytännössä tehdä asialle mitään. Mistä alun perin sait osakkeet? - kikkeliskokkelisniin
Breal kirjoitti:
Firman pöytälaatikkoon laittaminen tarkoittaa sitä että sillä ei ole toimintaa. Oletettavasti veroilmoitus aiotaan kuitenkin jättää, eli firma pysyy rekisterissä. Muutoin se pitäisi lopettaa ja omaisuus realisoida.
Et voi käytännössä tehdä asialle mitään. Mistä alun perin sait osakkeet?pöytälaatikkoon laittaminen on vaan sanonta, ei mikään virallinen toimi. Pöytälaatikkoon laittaminen tarkoittaa juuri sitä että toimintaa ei oikeastaan ole vaan toiminta hiljenee.
jos toiminta lopetetaan kokonaan niin pitää tehdä tilinpäätös ja maksaa kaikille osakkaille rahat ja mietitään mitä yrityklsen omaisuudelle tehdään ja otetaan kaikista rekistereistä yrityksen tiedot pois.
Sitten kun ei haluta tehdä tätä, niin on helppo laittaa vaan toiminta pieneksi/pienemmäksi ja kuitenkin ollaan rekistereissä ja tehdään tilinpäätökset ja kaikki. Se on ihan normaalia toimintaa jos ei ole asiakkaita kelle tehä hommia, eikä haluta lopettaa koko yritystä. Pidetään omaisuus jossain ja odottaan josko asiakkaita ilmaantuis joskus.... tällästä tää elämä on.
- ...........
Jos muu ei auta, heillä on kyky selvittää firman ja myös osakkeden oikea arvo.
Muuta:
Paljonko omistajat ovat nostaneet palkkaa yrityksestä?
Pajonko osakkaat eli te kaikki kolme olette nostaneet osinkoja? esim. eur/osake vuodessa- prööörpröööör
myy mielummin omat osakkeesi viroon taikka prätkäkerholaisille...
- pihnipstn¨tr
Kuitenkin 30% omistusosuus antaa jo jotain turvaa OY-lain perusteella. Pöytälaatikkoon laitolle eli toiminnan lopettamiselle et oikein mitään voi kun ilmeisesti et ole hallituksessa. Syytä on kuitenkin jollain konstilla vahtia että ne työkalut säilyvät kunnossa ja varastossa eikä niitä käytetä muihin bisneksiin. Heti jos moista ilmenee niin voit nostaa metelin. Tai sitten heti pyrkiä ratkaisuun jossa itsekin pääset hyödyntämään vehkeitä.
Oy:ssä pitää olla myös tilintarkastaja johon kannattaa koittaa olla väleissä jatkon vuoksi. Pääomistajille kun ei ole luultavasti tullut mieleenkään tilintarkastajan merkitys.
Asianajajan tai ehkä mieluummin pätevän ulkopuolisen tilintarkastajan kanssa palaveri ei paljon maksa mutta varmasti auttaa paljon- Työmies/osakas jne.
Kuulun hallitukseen, ja se tässä outoa onkin kun asiasta ei ole pidetty mitään kokousta, eli ei ole mitään mustaa valkoisella. Olen sanonut että osaisivat mut pihalle mutta ei kai ole rahaa. Mutta aikovat myydä työkaluja peittääkseen kustannuksia.
Miten ja kuka sen päättää mitä myydään ja kuka päättää missä niitä työkaluja säilytetään.
Osa on niistä itselläni (on rahallista arvoa) eli pitääkö tässä vaan luovuttaa ja nöyrtyä ja antaa heille ne kaikki työkalut ja niellä karvas tappio.. Alunperin olen ne osakkeet ottanut kun olemme firman pystyyn laittaneet. (sovussa) mutta tää aika (sovussa) onkin nyt ohi.
Kirjanpitäjä on olemassa ja se on näiden pääosakkaisen puolella ja juuri näin heitä neuvonut tekemäänkin.
Eli edelleen.. v....aaa - Breal
Työmies/osakas jne. kirjoitti:
Kuulun hallitukseen, ja se tässä outoa onkin kun asiasta ei ole pidetty mitään kokousta, eli ei ole mitään mustaa valkoisella. Olen sanonut että osaisivat mut pihalle mutta ei kai ole rahaa. Mutta aikovat myydä työkaluja peittääkseen kustannuksia.
Miten ja kuka sen päättää mitä myydään ja kuka päättää missä niitä työkaluja säilytetään.
Osa on niistä itselläni (on rahallista arvoa) eli pitääkö tässä vaan luovuttaa ja nöyrtyä ja antaa heille ne kaikki työkalut ja niellä karvas tappio.. Alunperin olen ne osakkeet ottanut kun olemme firman pystyyn laittaneet. (sovussa) mutta tää aika (sovussa) onkin nyt ohi.
Kirjanpitäjä on olemassa ja se on näiden pääosakkaisen puolella ja juuri näin heitä neuvonut tekemäänkin.
Eli edelleen.. v....aaaOlet siis saanut osakkeet? Sittenhän snulle ei koidu asiasta vahinkoa. Kuulostaa siltä että et tule saamaan firmasta mitään elleivät Pääomitajat toisin päätä. Valitettavasti.
- toistaiseksi.
Työmies/osakas jne. kirjoitti:
Eli edelleen.. v....aaa> Kuulun hallitukseen, ja se tässä outoa onkin kun asiasta ei ole pidetty mitään kokousta,
> eli ei ole mitään mustaa valkoisella.
Vaadi hallituksen kokousta koolle, ja paperille kirjataan päätettävät asiat. Jos ovat päättäneet laittaa yrityksen liiketoiminnan kokonaan jäihin (=firma pöytälaatikkoon), niin tätä todennäköisesti et mitenkään pysty estämään.
Mutta näillä hallituksen kirjallisilla dokumenteilla voi olla myöhemmin merkitystä oman oikeusturvasi kannalta. Jos oy-pesän suojassa taustalla tehdyt operaatiot, pimeät kuittikaupat ja kamojen pimeät myymiset ym. lopulta siirtyvät pääomistajien toimesta kovinkin harmaille ja mustille alueille.
> Osa on niistä itselläni (on rahallista arvoa) eli pitääkö tässä vaan luovuttaa ja nöyrtyä ja
> antaa heille ne kaikki työkalut ja niellä karvas tappio.. Alunperin olen ne osakkeet ottanut
> kun olemme firman pystyyn laittaneet. (sovussa) mutta tää aika (sovussa) onkin nyt ohi.
Tämä on melkein se ainoa keinosi painostaa asiassa. Ilmoitat että et luovuta noita työkaluja ennenkuin hallituksen kokous on pidetty, ja sen pöytäkirjaan on kirjattu yritystoiminnan keskeyttäminen. Minne ne työkalut siirretään, ja kuka yrityksen henkilöistä on henkilökohtaisessa vastuussa työkaluista ja niiden kunnossa pysymisestä ja säilyvyydestä.
Saattavat yrittää pelotella että jos et luovuta niitä niin olet "varastanut" ne ja he tekevät rikosilmoituksen asiasta poliisille.
Jos poliisi tulee tontillesi saakka käymään, niin ilmoitat että olet ko. rakennusliikkeen osakas, ja nuo koneet ovat varastoituna tontillasi ja ovat rahasaamistesi panttina. Tästä lähtökohdasta ja näin epäselvstä tilanteesta on pääosakkaille jo niin korkea kynnys alkaa nostamaan rikosjuttua oikeudessa, että kyllä se heiltä nostamatta jää.
Pidät niitä niin kauan kuin yhtiön hallituksen kokous yritystoiminnan jäädyttämisestä, ja työkaluvaraston siirrosta on pitämättä. Jos toisaalta pitävät kokouksen ja kamat päätetään siirtää toisaalle, niin sitä et välttämättä pysty estämään.
> Kirjanpitäjä on olemassa ja se on näiden pääosakkaisen puolella ja juuri
> näin heitä neuvonut tekemäänkin.
Sillä ei ole mitään merkitystä mitä mieltä kirjanpitäjä on. Se nyt nöyristelee siihen suuntaan joka maksaa hänelle palkan, ja pääosakkailtahan se raha tulee. Ainoa joka tässä voi pitää puoliasi olet sinä itse.
Sanoit että ko. firmalla ei ole velkoja. Sellaisia voi kuitenkin olla jotakin toista kautta olemassa. Ihmettelen millä tuloilla ja liiketoimilla ne pääomistajat elävät sen 2 vuoden ajan?
Voi olla aikomuksena että ne 20.000 € hintaiset työkalut todennäköisesti myydään hissuksiin aika harmaasti taustalla pois. Kun on saatu myytyä, asetetaan yritys selvitystilaan. Sen perästä kaverukset voivat kahdestaan ja kirjanpitäjänsä kanssa myöhemmin perustaa uuden osakeyhtiön.
Rahahan ei kaikkineen ole järkyttävän suuri kuitenkaan, jos kolmasosa 20.000€ hintaisista työkaluista kuuluu osakeomistuksen mukaan sinulle.
Kaikkineen voi olla niin että et pysty tapahtumia estämään, vaan pääomistajat tekevät mitä haluavat. Ja sen 7.000 tappion voit joutua kärsimään, jos firma parin vuoden päästä ajetaan selvitystilaan, eikä mitään koneita enää löydy. Yritä kuitenkin edes hiukan, niin ei silloin potuta jälkeenpäin niin paljon.
Vaikea antaa hyviä ja täsmällisiä ohjeita riitatilanteeseen jonka läheskään kaikki tiedot eivät varmaankaan ole tulleet esille tässä ketjussa. Minä en sijassasi noita hallussani olevia työkaluja luovuttaisi, vaan ilmoittaisin että ne varastoidaan minun tiloissani tulevat 2 vuotta.
Kuhunkin ennalta sovittavaan hommaan työkaluja luovutat firman jäädytyksen aikana tarvittaessa, sovituksi määräajaksi kerrallaan.
Vetäkää raastupaan, jos tämä järjestely ei teille kelpaa.
Toisten psyykelle tällainen riitatilanteen päällä olo ei kuitenkaan vaan sovi. Jos alkaa tulla omia kalvavia syyllisyydentunteita, eikä osaa niiden kanssa olla, niin silloin aika moni luovuttaa. Omien rahojen menetyksen uhallakin annetaan periksi, ja riitatilanteen purkamiseksi tehdään niin kuin muut haluavat.
. - työmies /osakas
toistaiseksi. kirjoitti:
> Kuulun hallitukseen, ja se tässä outoa onkin kun asiasta ei ole pidetty mitään kokousta,
> eli ei ole mitään mustaa valkoisella.
Vaadi hallituksen kokousta koolle, ja paperille kirjataan päätettävät asiat. Jos ovat päättäneet laittaa yrityksen liiketoiminnan kokonaan jäihin (=firma pöytälaatikkoon), niin tätä todennäköisesti et mitenkään pysty estämään.
Mutta näillä hallituksen kirjallisilla dokumenteilla voi olla myöhemmin merkitystä oman oikeusturvasi kannalta. Jos oy-pesän suojassa taustalla tehdyt operaatiot, pimeät kuittikaupat ja kamojen pimeät myymiset ym. lopulta siirtyvät pääomistajien toimesta kovinkin harmaille ja mustille alueille.
> Osa on niistä itselläni (on rahallista arvoa) eli pitääkö tässä vaan luovuttaa ja nöyrtyä ja
> antaa heille ne kaikki työkalut ja niellä karvas tappio.. Alunperin olen ne osakkeet ottanut
> kun olemme firman pystyyn laittaneet. (sovussa) mutta tää aika (sovussa) onkin nyt ohi.
Tämä on melkein se ainoa keinosi painostaa asiassa. Ilmoitat että et luovuta noita työkaluja ennenkuin hallituksen kokous on pidetty, ja sen pöytäkirjaan on kirjattu yritystoiminnan keskeyttäminen. Minne ne työkalut siirretään, ja kuka yrityksen henkilöistä on henkilökohtaisessa vastuussa työkaluista ja niiden kunnossa pysymisestä ja säilyvyydestä.
Saattavat yrittää pelotella että jos et luovuta niitä niin olet "varastanut" ne ja he tekevät rikosilmoituksen asiasta poliisille.
Jos poliisi tulee tontillesi saakka käymään, niin ilmoitat että olet ko. rakennusliikkeen osakas, ja nuo koneet ovat varastoituna tontillasi ja ovat rahasaamistesi panttina. Tästä lähtökohdasta ja näin epäselvstä tilanteesta on pääosakkaille jo niin korkea kynnys alkaa nostamaan rikosjuttua oikeudessa, että kyllä se heiltä nostamatta jää.
Pidät niitä niin kauan kuin yhtiön hallituksen kokous yritystoiminnan jäädyttämisestä, ja työkaluvaraston siirrosta on pitämättä. Jos toisaalta pitävät kokouksen ja kamat päätetään siirtää toisaalle, niin sitä et välttämättä pysty estämään.
> Kirjanpitäjä on olemassa ja se on näiden pääosakkaisen puolella ja juuri
> näin heitä neuvonut tekemäänkin.
Sillä ei ole mitään merkitystä mitä mieltä kirjanpitäjä on. Se nyt nöyristelee siihen suuntaan joka maksaa hänelle palkan, ja pääosakkailtahan se raha tulee. Ainoa joka tässä voi pitää puoliasi olet sinä itse.
Sanoit että ko. firmalla ei ole velkoja. Sellaisia voi kuitenkin olla jotakin toista kautta olemassa. Ihmettelen millä tuloilla ja liiketoimilla ne pääomistajat elävät sen 2 vuoden ajan?
Voi olla aikomuksena että ne 20.000 € hintaiset työkalut todennäköisesti myydään hissuksiin aika harmaasti taustalla pois. Kun on saatu myytyä, asetetaan yritys selvitystilaan. Sen perästä kaverukset voivat kahdestaan ja kirjanpitäjänsä kanssa myöhemmin perustaa uuden osakeyhtiön.
Rahahan ei kaikkineen ole järkyttävän suuri kuitenkaan, jos kolmasosa 20.000€ hintaisista työkaluista kuuluu osakeomistuksen mukaan sinulle.
Kaikkineen voi olla niin että et pysty tapahtumia estämään, vaan pääomistajat tekevät mitä haluavat. Ja sen 7.000 tappion voit joutua kärsimään, jos firma parin vuoden päästä ajetaan selvitystilaan, eikä mitään koneita enää löydy. Yritä kuitenkin edes hiukan, niin ei silloin potuta jälkeenpäin niin paljon.
Vaikea antaa hyviä ja täsmällisiä ohjeita riitatilanteeseen jonka läheskään kaikki tiedot eivät varmaankaan ole tulleet esille tässä ketjussa. Minä en sijassasi noita hallussani olevia työkaluja luovuttaisi, vaan ilmoittaisin että ne varastoidaan minun tiloissani tulevat 2 vuotta.
Kuhunkin ennalta sovittavaan hommaan työkaluja luovutat firman jäädytyksen aikana tarvittaessa, sovituksi määräajaksi kerrallaan.
Vetäkää raastupaan, jos tämä järjestely ei teille kelpaa.
Toisten psyykelle tällainen riitatilanteen päällä olo ei kuitenkaan vaan sovi. Jos alkaa tulla omia kalvavia syyllisyydentunteita, eikä osaa niiden kanssa olla, niin silloin aika moni luovuttaa. Omien rahojen menetyksen uhallakin annetaan periksi, ja riitatilanteen purkamiseksi tehdään niin kuin muut haluavat.
.No tämä että otin osan työkaluista itselleni, ilmeisesti pelästytti muut omistajat ja huomenna on sitten hallituksen kokous. Ja edelliseen kirjoitukseeni korjaus siis olen OSTANUT siis maksanut osakkeista en saanut, vaan yhdessä perustimme firman ja jokainen maksoi.
On tässä kyllä itsellä nyt jännittävä (lukekaa pelottava tilanne) sukulaiset vastaa minä.
Ne mitä ne tässä yrittää on että ottavat kaiken omaisuuden siis työkalut ja firman auton jne.. itselleen ja myyvät sitten sukulaisilleen joilla suurimalla osalla on saman alan firmoja.. siksi olen niille niin musta vaate tällähetkellä kun niiden suunnitelmat meni piloille kun otin työkaluja itselleni piiloon.
No pitäkäähän peukkuja, että huominen menee edes jollainlailla.
Sen tästä opin etten ikinä enään mene firmaan mukaan missä muut ovat samaa perhettä ja itse en.
Kiitän teitä kaikkia, tämäkin tuki helpottaa kummasti kun joku edes neuvoo jotain.
Vaikka selvää on ettei minulla ole mitään valtuuksia pistää kampoihin, mutta ainakin hallituksen kokoonpanon sain aikaiseksi.
Palailen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463959Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363462Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162863Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342709En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102114IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121206Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006