Voisiko joku ystävällisesti kertoa mikä on ne kiinteistövälitysten nimet jotka välittää myytäväksi asuntoja Ruotsissa ja Ahvenanmaalla? Olisin kiinnostunut , mutta en valitettavasti ole googlettamalla löytänyt !
Asunnot Ruotsissa ja Ahvenanmaalla
7
1743
Vastaukset
- Torniosta terveisiä
Tuolta löytää ruotsissa myytäviä asuntoja. Ahvenanmaasta en tiedä....haku "ålands fastighetsförmedling" antaa useita tuloksia.
- NAMIRO
VASTAUKSESTA !!
- kjh..
katso hemnet.se
- Eki.
Jos ei osaa Ruotsia Ahvenanmaa kannattaa unohtaa ja ranta plänttiä sieltä ei myydä jos ei ole kotiseutuoikeutta,kiinteistöt muutenkin kysyttyjä ja hinnat pilvissä.Mutta Ruotsista löytyy asevelihintaan taloja ja siellä Suomenkielistä apua saa,kiinteistö tietojärjestelmä suurinpiirtein sama kun Suomessa yhteistä perua sillon kun oltiin samaa valtakuntaa.
- selvää rasismia
Ahvenanmaalta et voi ostaa kiinteistöä, jos sinulla ei ole Ahvenamaan maakuntaoikeuttaoikeutta. Siitä ovat pitäneet huolen mannersuomalaisia vihaavat "kongolaiset".
Laki Ahvenaamaa kotipaikkaoikeudesta tulsi kumota YK:n ihmisoikeuksien julistuksen vastaisena ja syrjivänä. Ahvenamaan ei kuulu hallinnollisesti edes Euroopan unioniin, joten EU-dikektiiveihin ei voi vedota.Ahvenanmaalta voi ostaa osakehuoneistoja ja kaavoitetulta alueelta voi ostaa kiinteistön vakituiseen osumiseen ilman kotiseutuoikeutta.
Ahvenamaa kuuluu Euroopan unioniin ja on noita rajoituksia muuallakin (eikös jossain Kanaalisaarella vaadita tiettyä varallisuuttakin, ennen kuin sinne saa muuttaa, eikä kyseessä oli pienistä summista?).
- umpisuomalainen1
Varmaan kannattaa puhua hyvin ruotsia / olla vähintään rantaruotsalainen, mikäli aikoo Ahvenanmaalle.
Esim.
Ahvenanmaan kiinteistönvälittäjät:
City Mäklaren
Fastighetsbyrå Karlsson
Fastighetscenter
Fastighetskonsult
Lyyskis fastigheter
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2772885Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771161